vorige deeltjesquote:Named "Chena". When Holland America turned to Colorado Railcar to augment its fleet of vintage Budd and ex-Milwaukee Road vintage full domes, the result was something quite different from the other ultradomes built thus far. The initial order, HALX 1050-1053, feature sloped dome ends that more closely resemble the Budd products of 50 years earlier, as well as other ammenities. They are divided into two types, A and B. 1052 is an A car, fitted with ADA acessible seating and wheelchair lifts. Both the A and B cars have ADA accessible restrooms and dining facilities. The A cars also feature a nine by ten foot platform, and a small lounge and gift area inside the car.
After construction, 1052 and 1053 were shipped by freight train to Seattle, then moved by ferry to Alaska. They were scheduled to enter service between Anchorage and Fairbanks, AK in May, 2003.
das gewoon een V70 op hoge poten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
das gewoon een V70 op hoge poten...
Fijn voor als je in noorwegen ofzo woont als je van de bergpaadjes je oprit van bagger in moet![]()
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maandag dacht een V40 T4 op de snelweg eruit te kunnen trekken
Was echt grappig, zo'n T4 is vrij rap dus was wel een tegenvaller voor hem dat ik op z'n kont bleef hangen![]()
Dat is het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer is een Vulva XC70 geen veredelde terreinwagen trouwens?
Ja T5 is snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een T5 is sneller toch? En de meeste mensen kunnen niet schakelen... (niet dat ik zo'n held met schakelen ben overigens)
quote:
Een V70 van de zijkant ook niet hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja T5 is snellermaar zo'n 850 ziet er van voor niet echt snel uit
maar rijdt zeker goed hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een veredelde terreinwagen
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:
Dan ga ik voor jou en Timquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
Ik vond hem ook wel oké. Vooral de manier waarop ze sommige stukken filmden kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ik. En ik vond hem wel okay. Tim vindt hem vet en mijn broertje vond er geen reet aan.
Kies maar.
ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Iemand al naar Miami Vice geweest trouwens?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens TF, kun je mijn icon ook even bij de startpost inplakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |