Marcel of Jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef teamlead het volgende:
E10 bij blondie op de slaapkamer....
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
huh wat is het verschil tussen COS en CS ?
FAQ, Policy en Streamsquote:Slowchat of commentaren op de streams?
Er is één slowchattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Hier kun je babbelen over wat je vanavond gegeten hebt of elkaar welterusten wensen als je gaat slapen. Naast de slowchat hebben we het ‘commentaren op de streams’ topic [COS]. Dit topic is bedoeld voor het geven van commentaar op de streams en het voeren van ontopic discussies over BB6. Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is hier niet gewenst, deze posts kunnen dan ook verwijderd worden
ooooooooooooooh liefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]niet weer he?
[..]
FAQ, Policy en Streams
ach.. als hij het ook wel doet: er is toch niks te zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef BorTheWolf het volgende:
camera beweegt, E10 "ik ga heus mn broek niet uittrekken hoor"
Dat durf je nog geen eens laffe hond !
Zelfde als gister en eergister en daarvoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef miraculeus het volgende:
wat is E10 aan het doen in dat bed?
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje zietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef BorTheWolf het volgende:
camera beweegt, E10 "ik ga heus mn broek niet uittrekken hoor"
Dat durf je nog geen eens laffe hond !
ligt natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef toxikon het volgende:
hey wat is er gebeurd, ik ben effe uurtje aan het spelen en iedereen licht in bed???
en die vuile kampsjaak gooit al zijn charmes er in.![]()
Ik denk dat ze spontaan in de lach schiet, bij het zien van zijn knopje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als hij het ook wel doet: er is toch niks te zien
Dat was Janine tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef wolferl het volgende:
Sabrina, stomme trut. Wedden dat der kut jeukt.
Heeft ze allang gevoeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje ziet![]()
Zien? Moet ze goed zoekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje ziet![]()
Jewel joh hij zit ook steeds aan dr tetten en dr kontje onder de dekensquote:
goed idee, dat zijn geen grappenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee. Laat die gozer lullen joh..
Wat een horror kind danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef wolferl het volgende:
Hoop dat ze zwanger word van hem.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Leuk om te zien dat Tijn en de "groep" grote lol hebben itt tot de rest.![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed idee, dat zijn geen grappen![]()
Sabrina over Barry: Hij heeft een rotkop hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij gaat Barry niet vaak in de liveshows aanwezig zijn
zo'n blonde kamper **** hehe zie het al helemaal voor mequote:
Istie gewendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
hahaha feestje van E10 verpest
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij gaat Barry niet vaak in de liveshows aanwezig zijn
ik vind het zieligquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
E10 en blondie zijn best vermakelijk
jupquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistan
Weer niet ontmaagd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
hahaha feestje van E10 verpest
ah.. dat had ik dan weer ff gemistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistan
Hun aantal (3) is nog hoger dan hun gemiddelde IQquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef riri het volgende:
dat iq van die personen daar....denk dat ik maar niet meer ga kijken![]()
![]()
![]()
Beter ja, voor de bloeddruk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef riri het volgende:
dat iq van die personen daar....denk dat ik maar niet meer ga kijken![]()
![]()
![]()
Intriest ja, als het kind ooit de beelden terugziet dan gaat het vierkant over zijn nek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef natronic het volgende:
Leuk voor haar kind... mamma ligt met een patsertje van 19 in bed
Zei ze letterlijk "leuk"?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef riri het volgende:
vanmiddag ging in die hele groep ook een gesprek over politiek...nou ja,een gesprek,sabrina zegt...ik snap er allemaal niks van maar die verdonk en wilders vind ik wel leuk![]()
![]()
![]()
Ik dacht dai ik de enige was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind ze ook steeds leuker worden
Beledig de kleuters in het algemeen niet zo.quote:
Ze gokken maar watquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef the_hunter het volgende:
Over wat voor kado's hebben ze het?
Nou sorry dat ik je beledigt heb, je hoeft je als kleuter niet persoonlijk aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Beledig de kleuters in het algemeen niet zo.
Morgen een weekopdracht en het erd aangeraden hun krachten te sparen en vroeg te gaan slapen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb net ff een paar uurtjes gemist en ben te lui om nu alles weer bij te gaan lezen, maar waarom gaat iedereen ineens zo vroeg naar bed?
en toen deed ze toedeloequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze sloeg op de zak van Etienne!!!
Oke het is dus zeker dat ze morgen een weekopdracht krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen een weekopdracht en het erd aangeraden hun krachten te sparen en vroeg te gaan slapen.
In- of exclusief ingegroeide haar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef the_hunter het volgende:
Hoe zou de poes van Sjaan eruit zien vraagt zusje haha
Ok lekker dan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende Weekopdracht
Na flink wat speculaties van de Bewoners is er eindelijk bericht over de nieuwe Weekopdracht. Big Brother houdt het spannend:
Bewoners,
Verkoop opnieuw de huid niet voor de beer geschoten is…
Morgen komt de Weekopdracht pas.
Big Brother raadt jullie aan vroeg naar bed te gaan om krachten te verzamelen. Want die zullen jullie hard nodig hebben.
Big Brother licht wel alvast een tipje van de sluier op.
De Weekopdracht kunnen jullie ook zien als een onderlinge wedstrijd, waarbij de winnaars extra worden beloond wanneer de Weekopdracht wordt gehaald.
Big Brother verdeelt de Bewoners in zeven setjes.
Een setje kan zich tijdens de opdracht als superieur laten gelden en wordt extra beloond.
Als eerste de zes setjes zoals die het Huis in zijn gekomen.
Dan blijven Marlies, Janine en Jeroen over.
Zij krijgen vanaf nu een uur de tijd om onderling uit te maken welke twee zich morgen gaan melden voor de Weekopdracht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In- of exclusief ingegroeide haar?
In beide gevallen laat ik die kut aan mij voorbijgaan.quote:
Jammer. Ik vond het gesprek van de zusjes wel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
jaaaa sem's kamer =)
Overleg met z'n allen en noem binnen een uur de naam van de groene kikker in Sesamstraat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef toxikon het volgende:
[..]
zal wel weer net zo "zwaar " als de laatste wo worden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef yellowfirst het volgende:
Sexy Geil, dat been zo van Marcia.
Peter wint de blauwe luier!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
kermis
Ze zitten op de dokter van sjaan te wachten...quote:
We hebben ook nog de huiskamer hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een irritant geluid produceert die Micheline... MUTE
Geniale opmerkingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten op de dokter van sjaan te wachten...
Micheline krijgt er genoeg van en zei: waar blijft hij nou die kutdokter
(janine heeft een kutontsteking)
Daar heb ik nu even op overgeschakeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We hebben ook nog de huiskamer hoor
daar zit kampsjaakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We hebben ook nog de huiskamer hoor
dat is voor sabje, haar vriend komt op visitequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef puntoortje het volgende:
Verkoop opnieuw de huid niet voor de beer geschoten is....wat zullen ze daar mee bedoelen?
Neej hoor.. Micheline zegt dat nu.. maar ondertussen is zij degene die sex wilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef toxikon het volgende:
ze wil niet met sem ketsen omdat ze liever tijn heeft
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef PC eend het volgende:
We chatten hier vaak wel langs elkaar heen, misschien moeten we voor elke stream apart een cos openen![]()
neehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef PC eend het volgende:
We chatten hier vaak wel langs elkaar heen, misschien moeten we voor elke stream apart een cos openen![]()
ach ja je moet toch watquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef PC eend het volgende:
My thoughts...hoeveel hints moet ie krijgen. Maar ja hij heeft een oogje op Marcel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een sukkel die Jeroen , pak dr gewoon klaar
Ze heeft e10 zn lul al gezien. Vanochtend onder de douche.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef toxikon het volgende:
tijdje terug was er een gesprekje tussen sjaan en mili over sex en piemels, ook over kleine piemels.
tis niet te hopen voor E10 dat ie haar probeert te ketsen want dan wordt ie zeker weten achteraf uitgelachen nadat ze de heleboel bij elkaar gefaked heeft
Die is onder de gordelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
was da dan???? clit van sjaan is nog groter
en zei ze er nog wat van?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze heeft e10 zn lul al gezien. Vanochtend onder de douche.
Wil dat iets zeggen over jou humor?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef toxikon het volgende:
heb mijn vriendin erbij geroepen.
ze heeft in tijden niet zo gelachen .![]()
gelukkig wel, als ie in haar gezicht had gezeten hadden we ernaar moeten kijkenquote:
KONZENTRATION!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "Ik denk dat ik het hardste werk hoor"
Ja klopt ook ja met asbakken vol makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "Ik denk dat ik het hardste werk hoor"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef AiaS het volgende:
[..]
My thoughts...hoeveel hints moet ie krijgen. Maar ja hij heeft een oogje op Marcel.
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil dat iets zeggen over jou humor?
Als je iets niet ziet kun je er ook niks van zeggen.quote:
quote:
tja daar heb je een punt(je)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als je iets niet ziet kun je er ook niks van zeggen.
...is die "naam" bij cu2 van hem niet opnieuw aan te maken( en dan met die foto)....of duurt het een poosje voor die wordt vrijgegeven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk dat deze fake trouwens wel op z'n nieuwe CU2 site komt www.cu2.nl/hollandseGROOTSTEtrots.
Je was me voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300894.jpg]afbeelding][/URL]
account naam is nog vrij. hint hintquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk dat deze fake trouwens wel op z'n nieuwe CU2 site komt www.cu2.nl/hollandseGROOTSTEtrots.
Dat zou wel lachen zijn, maar dan wel met de echte foto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...is die "naam" bij cu2 van hem niet opnieuw aan te maken( en dan met die foto)....of duurt het een poosje voor die wordt vrijgegeven?
Haha Scan vanochtend was het echt erg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net wat filmpjes gezien die zijn gemaakt in de badkamer.... Het valt op dat Etienne vaak ook in de badkamer aanwezig is als de dames staan te douchen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, maar dan wel met de echte foto.
Waar is de echte foto danquote:
Wie zijn de zwolse kampers?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprek, tussen Rik en Marlies.
Wie ziet Mies als "die twee", zonder wie "het meteen een stuk beter zou gaan"?
De Zwolse kampers?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
E10 zwaar jaloers... hehehe
Nee, niets, maar dat is ook logisch, er viel ook niets te zien.quote:
........vorige pagina ( 3 ) ....dat NIXIEquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar is de echte foto dan?!?!
niet die fotosoep
quote:o nu is het zeker de bedoeling dat ik vertrek" waarop door beide zusjes volmondig JA geantwoord werd
ja, zijn kippie is ingepiktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
E10 zwaar jaloers... hehehe
zijn kippie is al dat blondje !quote:
Hij heeft nog een wannabe Hilton zusje over... zal ook wel niet lang duren ..quote:
Vind ik eigenlijk ook wel. En ook wel behoorlijk ondeugendquote:
Staat op de Talpa site.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Welke groepjes zijn er gevormd voor de weekopdracht van morgen?
....de koppels ...+ marlies en jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Welke groepjes zijn er gevormd voor de weekopdracht van morgen?
Ze is mooier in de nightvision. Dan wordt het wat softer, gaat dat hoekige houterige er een beetje af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Marlies is zo sexy. Vind het vooral mooi hoe zij toch heel vrouwelijk blijft terwijl ze 1.93m is en ze niet zo robuust is.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef ThaSandman het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Paultjuh met dank aan Mike1964
Ik vroeg het me echt af, ik hoor vaak kamper dit kamper dat?quote:
Je zou maar vergelijken worden met hemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Milica klaagt tegen Jeroen: "Jij houdt me ook niet zo vast als Etienne"
...dat leek me al logisch....er werd gezecht dat janine moest komen ....en niet dat ma flodder mee moest...( ze zouden haar een week sigaren moeten laten roken)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef the_hunter het volgende:
Hilde mocht niet mee.
Je vergist je, het is MICHAquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
M'N NIEUWE CHICKA !
Jij bent zeker bezig met die cu2, omdat je dat plaatje wil hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
M'N NIEUWE CHICKA !
ja lekker zo'n afgelikte boterhamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Jeroen aai dat lieve meisje nou eens!!
Ik heb nu meelij met sjaan... die gilt het uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb medelijden met de beste man.
Ejoh ! ze is wel m'n nieuwe lievelingetje van big brother hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef natronic het volgende:
[..]
ja lekker zo'n afgelikte boterham
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Snoet123 het volgende:
Hoor Janine eens gillen op de achtergrond!
Wow die brulde de boel goed bij elkaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef natronic het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa horde je haar gillen !!!!!!!![]()
Ik niet. Ik gun het haar van harte. Jammer dat ik haar nu al niet meer hoort. Mocht van mij nog wel een uurtje doorgaan dat geschreeuwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nu meelij met sjaan... die gilt het uit
....wat wij allemaal hebben "moeten" voorduren van haar ....dat was ook niet leuk!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Lyza het volgende:
Nou zeg. Hoe irritant ze ook is, deze reacties vind ik belachelijk.
volgens mij een geintje van Jeroen... als er een melding op de tv staat zie je hem meestal ook op de stream toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Scrupules het volgende:
was er nou echt een bb bericht met sanctie dreiging? djeeez
Ik durf zo aan te nemen dat een steenpuist op zo'n tere plaats doorsnijden, uiterst pijnlijk isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
Ze stelt zich natuurlijk weer vreselijk aan.
Je hoeft toch niet te kijken. Er zijn 4 streams hoor, dan schakel je lekker over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....wat wij allemaal hebben "moeten" voorduren van haar ....dat was ook niet leuk!!!
Treurig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef bbfakir het volgende:
Zometeen gaat de rode telefoon met een treurige mededeling: De patiënt heeft het niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |