Marcel of Jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef teamlead het volgende:
E10 bij blondie op de slaapkamer....
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
huh wat is het verschil tussen COS en CS ?
FAQ, Policy en Streamsquote:Slowchat of commentaren op de streams?
Er is één slowchattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Hier kun je babbelen over wat je vanavond gegeten hebt of elkaar welterusten wensen als je gaat slapen. Naast de slowchat hebben we het ‘commentaren op de streams’ topic [COS]. Dit topic is bedoeld voor het geven van commentaar op de streams en het voeren van ontopic discussies over BB6. Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is hier niet gewenst, deze posts kunnen dan ook verwijderd worden
ooooooooooooooh liefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]niet weer he?
[..]
FAQ, Policy en Streams
ach.. als hij het ook wel doet: er is toch niks te zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef BorTheWolf het volgende:
camera beweegt, E10 "ik ga heus mn broek niet uittrekken hoor"
Dat durf je nog geen eens laffe hond !
Zelfde als gister en eergister en daarvoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef miraculeus het volgende:
wat is E10 aan het doen in dat bed?
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje zietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef BorTheWolf het volgende:
camera beweegt, E10 "ik ga heus mn broek niet uittrekken hoor"
Dat durf je nog geen eens laffe hond !
ligt natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef toxikon het volgende:
hey wat is er gebeurd, ik ben effe uurtje aan het spelen en iedereen licht in bed???
en die vuile kampsjaak gooit al zijn charmes er in.![]()
Ik denk dat ze spontaan in de lach schiet, bij het zien van zijn knopje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als hij het ook wel doet: er is toch niks te zien
Dat was Janine tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef wolferl het volgende:
Sabrina, stomme trut. Wedden dat der kut jeukt.
Heeft ze allang gevoeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje ziet![]()
Zien? Moet ze goed zoekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan rent Sabrina gillend weg als ze zijn piemeltje ziet![]()
Jewel joh hij zit ook steeds aan dr tetten en dr kontje onder de dekensquote:
goed idee, dat zijn geen grappenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee. Laat die gozer lullen joh..
Wat een horror kind danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef wolferl het volgende:
Hoop dat ze zwanger word van hem.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Leuk om te zien dat Tijn en de "groep" grote lol hebben itt tot de rest.![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed idee, dat zijn geen grappen![]()
Sabrina over Barry: Hij heeft een rotkop hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij gaat Barry niet vaak in de liveshows aanwezig zijn
zo'n blonde kamper **** hehe zie het al helemaal voor mequote:
Istie gewendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
hahaha feestje van E10 verpest
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij gaat Barry niet vaak in de liveshows aanwezig zijn
ik vind het zieligquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
E10 en blondie zijn best vermakelijk
jupquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistan
Weer niet ontmaagd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
hahaha feestje van E10 verpest
ah.. dat had ik dan weer ff gemistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet want die zit toch in Afghanistan
Hun aantal (3) is nog hoger dan hun gemiddelde IQquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef riri het volgende:
dat iq van die personen daar....denk dat ik maar niet meer ga kijken![]()
![]()
![]()
Beter ja, voor de bloeddruk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef riri het volgende:
dat iq van die personen daar....denk dat ik maar niet meer ga kijken![]()
![]()
![]()
Intriest ja, als het kind ooit de beelden terugziet dan gaat het vierkant over zijn nek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef natronic het volgende:
Leuk voor haar kind... mamma ligt met een patsertje van 19 in bed
Zei ze letterlijk "leuk"?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef riri het volgende:
vanmiddag ging in die hele groep ook een gesprek over politiek...nou ja,een gesprek,sabrina zegt...ik snap er allemaal niks van maar die verdonk en wilders vind ik wel leuk![]()
![]()
![]()
Ik dacht dai ik de enige was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind ze ook steeds leuker worden
Beledig de kleuters in het algemeen niet zo.quote:
Ze gokken maar watquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef the_hunter het volgende:
Over wat voor kado's hebben ze het?
Nou sorry dat ik je beledigt heb, je hoeft je als kleuter niet persoonlijk aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Beledig de kleuters in het algemeen niet zo.
Morgen een weekopdracht en het erd aangeraden hun krachten te sparen en vroeg te gaan slapen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb net ff een paar uurtjes gemist en ben te lui om nu alles weer bij te gaan lezen, maar waarom gaat iedereen ineens zo vroeg naar bed?
en toen deed ze toedeloequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze sloeg op de zak van Etienne!!!
Oke het is dus zeker dat ze morgen een weekopdracht krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen een weekopdracht en het erd aangeraden hun krachten te sparen en vroeg te gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |