Geen idee nog. Dat zal er net als bij de voorronde een beetje aan liggen hoe druk het is. Het is natuurlijk leuk als er zoveel mogelijk mensen meedoen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Tot wanneer loopt deze ronde trouwens?
Oppassen en All Stars. Beetje weinig inderdaad. Maar ik mis ook series als Shameless en Royle Family.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef AntonDingeman het volgende:
Tel ik nu maar één Nederlandse serie!?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Mike het volgende:
The A-Team vs Buffy the Vampire Slayer
Knightrider vs Tour of Duty
Married with Children vs Mash
X-Files vs Roseanne
24 vs Frasier
The Office (UK) vs Allo Allo
Family Guy vs Lost
The Sopranos vs South Park
The Simpsons vs Six Feet Under
The Fresh Prince of Bel-air vs Las Vegas
Blackadder vs Ally McBeal
All Stars vs Twin Peaks
News Radio vs Oppassen
Family Ties vs Absolutely Fabulous
The Dukes of Hazzard vs Will & Garce
Star Trek: Voyager vs Friends
ER vs Desperate Housewives
Prison Break vs Scrubs
MacGyver vs Heartbreak High
Happy Days vs Mad About You
Full House vs CSI: Miami
CSI: Las Vegas vs Airwolf
Spin City vs Futurama
Saved by the Bell vs Fawlty Towers
Seinfeld vs Dinosaurs
Alf vs Perfect Strangers
Miami Vice vs Gilmore Girls
Dharma & Greg vs Columbo
Malcolm in the Middle vs Boy Meets World
Bottom vs Sex and the City
The Wonder Years vs The King of Queens
Star Trek vs Third Rock from the Sun
Dat mag heel nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef Patch het volgende:
Frasier Crane verliest van Jack Bauer![]()
Oneerlijke strijd eigenlijk...
Er zijn een hoop goede series niet genomineerd... Ik geloof dat nogal wat mensen deze topics gemist hebben...quote:
Zoals:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Er zijn een hoop goede series niet genomineerd... Ik geloof dat nogal wat mensen deze topics gemist hebben...
Dan had ik wel op Desperate Housewives gestemd... Maar daar vind ik gewoon geen zak aan.. Aan beide eigenlijk niet, maar ER vind ik dan nog het leukstequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef Mike het volgende:
Ik hoop dat iedereen beseft dat ER niet Expeditie Robinson is.
De Soprano's tegenover Southpark..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Mike het volgende:
Married with Children vs Mash - Beiden mogen wat mij betreft direct de prullenmand in![]()
X-Files vs Roseanne
24 vs Frasier
Family Guy vs Lost
All Stars vs Twin Peaks
News Radio vs Oppassen - Oppassen vind ik vreselijk en News Radio ken ik niet
The Dukes of Hazzard vs Will & Grace
Prison Break vs Scrubs
Spin City vs Futurama
Seinfeld vs Dinosaurs
Alf vs Perfect Strangers
Dharma & Greg vs Columbo
Makkie voor South Park hoop ik al zal dat niet zo zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De Soprano's tegenover Southpark..
The Simpsons tegen Six Feet Underquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De Soprano's tegenover Southpark..
Married with Children vs Mash
X-Files vs Roseanne
24 vs Frasier
Family Guy vs Lost
All Stars vs Twin Peaks
News Radio vs Oppassen
The Dukes of Hazzard vs Will & Grace
Prison Break vs Scrubs
Spin City vs Futurama
Seinfeld vs Dinosaurs
Alf vs Perfect Strangers
Dharma & Greg vs Columbo
The A-Team
Knightrider
Married with Children
X-Files vs Roseanne Geen mening
24
Allo Allo
Lost
The Sopranos
The Simpsons
The Fresh Prince of Bel-air
Blackadde
Twin Peaks
Oppassen
Absolutely Fabulous
The Dukes of Hazzard
Friends
Desperate Housewives
Prison Break
MacGyver
Mad About You
CSI: Miami
Airwolf
Spin City
Fawlty Towers
Seinfeld
Alf vs Perfect Strangers Geen mening
Miami Vice
Dharma & Greg
Malcolm in the Middle
Bottom
The King of Queens
Third Rock from the Sun
Word.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Merkie het volgende:
Veronica Mars en House zijn al afgevallen dus... Een zwarte dag in de geschiedenis van Fok.
wat is de logica van op een serie stemmen ook al heb je nooit een ep gekeken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Mike het volgende:
Misschien even voor de duidelijkheid: je mag bij elk paar stemmen, ook als je niet beide series kent.
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is de logica van op een serie stemmen ook al heb je nooit een ep gekeken?
Bovendien is Dinosaurs veel beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmen.
zielig...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stond dat er niet bij? Ik vind het een vervelende, ongrappige, saaie, irritante, overbodige, trieste serie. Kut-serie was de term die ik gebruikte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
zielig...
en de reden is...?
Dinosaurs is tofquote:
zet voortaan anders in het oude topic een linkje naar het nieuwe (wist nl niet dat deze er al was)quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Mike het volgende:
Laatste dag voor deze ronde...morgen ronde 2.
mijn excuses, niet goed gelezen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stond dat er niet bij? Ik vind het een vervelende, ongrappige, saaie, irritante, overbodige, trieste serie. Kut-serie was de term die ik gebruikte.
Waarom kreeg ik meteen bepaalde visioenen als ik me bedenk hoe jij The Dukes of Hazzard zat te bekijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
The Dukes of Hazzard vs Will & Grace (Daisy was doorslaggevend)
Dat linkje stond gewoon in het topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zet voortaan anders in het oude topic een linkje naar het nieuwe (wist nl niet dat deze er al was)
Deze zaterdag sluit de ronde ergens....misschien zondagochtend heel vroeg als ik morgen laat weg blijf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot wanneer is de stemming dan?
Het gaat er bij een tournament dan ook om wat de populairste serie is, niet wat de beste serie is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:10 schreef NRH het volgende:
Het is naar mijn mening wel een schande dat de allerslapste comedyseries de voorrondes hebben overleefd -ik noem een Oppassen, Dharma & Greg, Boy Meets World, Full House, Saved by the bell, The Fresh Prince- en dat mooie dramaseries als Cold Feet, The West Wing, Shameless, Boston Public, Dead Like Me, Carnivale en het wel leuke Coupling [UK] er al uit liggen!!
Grey's Anatomy is anders erg populair, maar staat er ook niet meer in.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat er bij een tournament dan ook om wat de populairste serie is, niet wat de beste serie is.
Dan is het niet populair genoeg dus. Op Fok! in elk geval.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Grey's Anatomy is anders erg populair, maar staat er ook niet meer in.
Spannung.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
Deze ronde is gesloten. Zometeen de uitslag.
Zometeen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:17 schreef AntonDingeman het volgende:
Start Ronde 2 nu ook? Of morgen pas?
tegen The Simpsons, bij voorbaat geen kansquote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Dramatische score voor Six Feet Under.
Idd; benieuwd hoe de uitslag zou uitpakken als je deze enquete over een jaar nog eens zou doen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
Weinig verassingen alleen kijk jik al die nieuwe series zoals lost, 24 en prison break niet dus daar heb ik ook niet op gestemd maar die zijn wel populair en dus ook door.
Dan kan je hem weer organiseren.quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd; benieuwd hoe de uitslag zou uitpakken als je deze enquete over een jaar nog eens zou doen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Mike het volgende:
Deze ronde is gesloten. Zometeen de uitslag.
Hij is nu al open en is een minuut werkquote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Jeezzz, 't was voorbij voor ik 't door had!!!
![]()
Hm, nou maar mee doen voor de volgende ronde??
*als ik dan maar op tijd ben!!!*
't Lijkt wel of jullie stemmers alleen maar op FOK! komen en geen ander leven hebben....
* Sally gaat nu maar slapen... Moet ook gebeuren....
ri-di-cu-leus.quote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef Mike het volgende:
UITSLAG RONDE 1
The A-Team vs Buffy the Vampire Slayer 86-27
Pssst.. 24 loopt al 5 jaar.quote:Op zondag 3 september 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
Weinig verassingen alleen kijk jik al die nieuwe series zoals lost, 24 en prison break niet dus daar heb ik ook niet op gestemd maar die zijn wel populair en dus ook door.
futurama vond ik niet zo leuk.quote:Op zondag 3 september 2006 12:09 schreef goldhorn het volgende:
dat futurama het heeft afgelegd tegen een serie als Spin City vindt ik erg verbijsterend.....
Zo goed is Spin City toch niet?
Animatie. En een geniale animatieserie ook nog eens. South Parkquote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Ongelofelijk dat The sopranos eruit gaat tegen een tekenfilm
Nu ben jij te laat en geef je ons de schuld?quote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
't Lijkt wel of jullie stemmers alleen maar op FOK! komen en geen ander leven hebben....
Nou, nee, zo bedoel ik het niet...quote:Op zondag 3 september 2006 12:42 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nu ben jij te laat en geef je ons de schuld?
Okay, begrijpelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 13:25 schreef Mike het volgende:
Er staat expres geen sluitingsdatum in de OP. Ten eerste omdat ik het topic open wil houden zolang het nog een beetje loopt en ten tweede omdat ik zelf ook nog wel eens wat anders te doen heb () en nooit precies weet wanneer ik tijd genoeg heb om alles af te ronden.
Inderdaad. Mijn favoriete serie er na de eerste ronde al uit.quote:
Mja, als iedereen dat zou doen, houden we weinig van het tournament over he? Er zitten vast nog series bij die je graag door ziet naar een volgende ronde...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Sasandra het volgende:
Anyway, ik laat het dan maar hierbij. Veel plezier met de volgende ronden![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Buffy is een echt goede serie, the A-team natuurlijk niet.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik ben nu eenmaal zo kinderachtig.( Da's het voordeel van anoniem posten)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, als iedereen dat zou doen, houden we weinig van het tournament over he? Er zitten vast nog series bij die je graag door ziet naar een volgende ronde...
En als ik het lief vraag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik ben nu eenmaal zo kinderachtig.( Da's het voordeel van anoniem posten)![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Natuurlijk, omdat jij het bent.![]()
Tot de volgende ronde, dan maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |