wat is de logica van op een serie stemmen ook al heb je nooit een ep gekeken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Mike het volgende:
Misschien even voor de duidelijkheid: je mag bij elk paar stemmen, ook als je niet beide series kent.
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is de logica van op een serie stemmen ook al heb je nooit een ep gekeken?
Bovendien is Dinosaurs veel beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je de tegenstander een ongelooflijke kutserie vindt bijvoorbeeld. Zo zal ik altijd en overal tegen Seinfeld stemmen.
zielig...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stond dat er niet bij? Ik vind het een vervelende, ongrappige, saaie, irritante, overbodige, trieste serie. Kut-serie was de term die ik gebruikte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
zielig...
en de reden is...?
Dinosaurs is tofquote:
zet voortaan anders in het oude topic een linkje naar het nieuwe (wist nl niet dat deze er al was)quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Mike het volgende:
Laatste dag voor deze ronde...morgen ronde 2.
mijn excuses, niet goed gelezen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stond dat er niet bij? Ik vind het een vervelende, ongrappige, saaie, irritante, overbodige, trieste serie. Kut-serie was de term die ik gebruikte.
Waarom kreeg ik meteen bepaalde visioenen als ik me bedenk hoe jij The Dukes of Hazzard zat te bekijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
The Dukes of Hazzard vs Will & Grace (Daisy was doorslaggevend)
Dat linkje stond gewoon in het topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zet voortaan anders in het oude topic een linkje naar het nieuwe (wist nl niet dat deze er al was)
Deze zaterdag sluit de ronde ergens....misschien zondagochtend heel vroeg als ik morgen laat weg blijf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot wanneer is de stemming dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |