1 |
Zo heb ik op een examen van één van mijn leerlingen ontdekt waarom ze dacht dat E=mc²enikhebeendikkelul de echte relativiteitstheorie was. Een leukerd had het net aangepast toen zij het antwoord via google aan het zoeken wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die bewaarde geschiedenis wist ik trouwens niet. Slim!
Waarom? Het maakt het leven voor iedereen een stuk makkelijker omdat je niet meer moeilijk hoeft te doen copy/paste enzo, dit is een heul stuk sneller en makkelijker bij te houdenquote:
Het oude topic kopieren is een optie zoals jullie die nu gebruiken, maar dan moet je weer dingen weghalen en het wordt al helemaal veel en lastig werk als je bijv. bovenaan de openingspost een leuk plaatje zou willen hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef jessie het volgende:
Nou ja nutteloos, ik bedoel volgens mij gaat er niemand zitten wikki-en toch? Anders was dit geen aandacht topic.
Wat moet ik copy pasten?
Een nieuw topic? Dat doe je toch al door het ooude topic te kopieren?
Of snap ik er helemaal niks van?
Neeeee het is juist niet voor de modsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
O zo, het is voor de mods
ik ben sowieso niet zo van de lijstjes
Voor mij persoonlijk nutteloos dat wiki.
Ik ben chaotisch en vind dat heerlijk.
Maar voor alle anderen die dat handig vinden, nou wie kom op wie, wel handig en een uitkomst denk ik.
En dit krijg je als je het wil kopieren naar een nieuw topic. Heel veel werk dus. Persoonlijk vind ik het zo met die banners een stuk vrolijker, wat jullie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 235
As papa's en mama's :
Sugar: [afbeelding]
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006 Linda856763: [afbeelding]
22 september 2006: Xanthe: [afbeelding]
26 september 2006:PM-girl [afbeelding]
30 september 2006: snoopy [afbeelding]
08 oktober 2006: Bass-Miss [afbeelding]
11 oktober 2006: Moonah [afbeelding]
28 oktober 2006: ik80 [afbeelding]
Ik ben voor, ik zou echter wel een returntje achter de namen gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dit krijg je als je het wil kopieren naar een nieuw topic. Heel veel werk dus. Persoonlijk vind ik het zo met die banners een stuk vrolijker, wat jullie?
??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef jessie het volgende:
Troel a job is calling!!!!!
Ow, geen probleem hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Nou iets voor jou om bij te houden!!!!
Uhm, nee?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Troel het volgende:
Dago, als ik iets wil aanpassen in de WIKI krijg ik meermalen achter elkaar de nakijkpagina, terwijl ik telkens wel gewoon op pagina opslaan klik. Weet jij wat dat zou kunnen zijn?
Het enige is alleen de tussentijdse wijzigingen van de OP.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Lois het volgende:
Het mooie van de Wiki is juist dat we het allemaal kunnen bijhouden en het niet op 1 persoon hoeft neer te komen.
Dan kun je het net zo goed aan de modjes overlaten die worden er tenslotte voor "betaald".
Dus.... niet 1 persoon die als een gek al die lijstjes moet bijhouden maar iedereen heeft zijn verantwoordelijkheid!
Ja, precies, in de wiki staat het gewoon nog normaal, het was slechts om een punt te illustreren, hoewel ik het er best leuk uit vind zien eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ah nee toch? Niet de plaatjes erbij in de OP van Z&G toch?
Dan vallen degenen die niet een bannertje hebben helemaal niet meer op.
Never mind, ik zie al in de wiki dat het daar gewoon als URLletjes staat.![]()
Neeeee!!!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, precies, in de wiki staat het gewoon nog normaal, het was slechts om een punt te illustreren, hoewel ik het er best leuk uit vind zien eigenlijk.
Je zou het ook kunnen opfleuren met een plaatje of twee zoals de STA of SHO FAQ of de K&W FAQ/FB. Beetje kleur, beetje flair.
Territoriumplaatjes die extreme kliekvorming in de hand werken zijn viesbahslecht*pets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeeee!!!!!!
Althans... ik dacht eigenlijk dat plaatjes in de OP nou juist niet de bedoeling waren?
Op Fok mss wel meer users, in het FOT gedeelte bijvoorbeeld staan hele interessante dingen maar ik denk dat de OUD users het amper gebruiken. Mede ook omdat veel van hen bijna nooit buiten OUD zelf komen. Ver van hun bed show dus denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef melonovy het volgende:
In hoeverre leeft de wiki bij de fokkers?
Op zich is het niet verkeerd om wiki te gebruiken waar het voor bedoelt is, OUDusers posten regelmatig een artikel of link naar een intressante site die verzameldd zouden kunnen worden in de wiki, maar ik heb het idee dat het helemaal niet leeft bij de meesten( in OUD) en wordt het nu voornamelijk gebruikt voor lijstjes en dat vind ik nou net niet iets voor een encyclopedie. Op zich is dat wel jammer, want zo'n wiki kan op den duur wel een overzichtelijke verzameling van veel intressants zijn, terwijl de losse reacties in topics lastig terug te vinden zijn, omdat topics vol raken gesloten worden en weer weg zakken in de lijst van topics.
Ik vroeg me dus ook af in hoeverre users op fok! de wiki raadplegen voor het terug vinden van informatie, dus niet alleen voor het gebruik van de openingspost.
Ah ok.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Dagonet het volgende:
Territoriumplaatjes die extreme kliekvorming in de hand werken zijn viesbahslecht*pets.
Maar als je bovenin Z&G een topicbrede banner met de titel, een zwangerbuik en babyhandje maakt bijv dan zal er van crewkant iig niemand wakker van liggen hoor.
Aaaaah zullen we dan eerst voor of tegen een plaatje in de openingpost gaan stemmen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou eh... wedstrijdje met verkiezingen uitschrijven dan maar? Ik begreep uit het mod topic dat de users op zich wel zin hebben in weer een verkiezinkje!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
Aaaaah zullen we dan eerst voor of tegen een plaatje in de openingpost gaan stemmen?![]()
u vraagt, wij draaien!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Aaaaah zullen we dan eerst voor of tegen een plaatje in de openingpost gaan stemmen?![]()
ik zat al te zoekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik heb (nog) niks gemaakt hoor .... ben wel voorstander en ik kan ook wel wat meemaken
Ja, als je op deze link klikt: OUD Openings Posts vind je alle OPs die er staan. Ik weet alleen niet of ze allemaal up to date zijn nog.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
er was voor de 2e streepjes wachters toch ook een wiki-ding?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Alszwangerwordennietlukt
zoiets diaan?
Eh... even denken, ik heb toen ook heel erg zitten prutsen... ff kijken hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoe voeg je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:OUD-OpeningsPosts een categorie aan toe dan?
quote:
thxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat begreep ik. Ik heb die pagina een heel klein beetje aangepas nog. Even intro'tje erboven en de tekst in 'code' gezet zodat de [b] tag gebruikt kan worden. De ' ' ' die wiki gebruikt voor bold werken namelijk niet hier.
Ik vind het vooral ook erg handig...quote:
?? ikke nie snappequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat je moet doen om ze in de categorie Openings Posts te krijgen: Dan moet je
[[categorie:OUD-OpeningsPosts]] boven aan de tekst schrijven.
Al gedaan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
Vergeten jullie niet te stemmen ????
Wel 5 mensen inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij gaat het op dit moment alleen over Z&G qua plaatjes.
En de OP is wel lang!
En begint het redelijk duidelijk te worden dat er toch een groot aantal mensen is dat het niet ziet zitten. Groter dan de mensen die het wel zien zitten.
God... is Fok! toch nog een democratie!![]()
Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.quote:
Wel heel spontaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.
Nou ja goed, het is niet mijn beslissing.
Nou he!quote:
Dan heb je in ieder geval wel duidelijk wie er stemt en dat niet heel ONZ ook meestemt enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he!
Ach, daar doe je niks aan met een poll zo anoniem als hij nu is.
Interessanter zou een stemtopic zijn.
Had dat gisteren gezegd, dan had ik op mijn werk ook nog even gestemdquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef m@x het volgende:
Ik kan vanavond thuis ook nog wel even stemmen en misschien dat meneerm@x ook nog even wil klikken
Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, open een topic zou ik zeggen.![]()
Maar dan nog kan heel onzin komen stemmen... en die zouden best allemaal lurkers kunnen zijn.
Iig is het dan wel duidelijk dat het niet iemand met een IP omzeil trucje is.
Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.
Ja, zo braaf was ik wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie echt maar braaf 1 keer gestemd dan?
Ik ben wel zo vals om gewoon idd thuis nog een keer gestemd te hebben hoor!
Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.
Why fix something if it ain't broken?
Nee, ik vond die plaatjes helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Troel het volgende:
Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijvenLast van hormonen
Ik dus ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie echt maar braaf 1 keer gestemd dan?
Ik ben wel zo vals om gewoon idd thuis nog een keer gestemd te hebben hoor!
Ik moet ergens dit weekend ongesteld worden, maar ook zonder PMS zou ik plaatjes niet willen hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef m@x het volgende:
Ik dus ook![]()
Ik vind de plaatjes gewoon niet nodig en ik heb niet eens last van hormonen (alhoewel, al 3 weken overtijd![]()
).
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Hoe kan je nou niet van OUD als forum houden!
quote:
hihi, (hormonen he!)quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wiltHoef je geen collega's te bellen.
Tja, eh, je moet toch wat als je verder niks beters te doen hebt. Degene die heeft verzonnen dat er plaatjes, tickers, etc in de openingspost moesten had vast ook niks beters te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wiltHoef je geen collega's te bellen.
haha inderdaad! ik dacht al, dat meen je toch niet serieus!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef lcicle het volgende:
Doe maar niet hoor, dan gaat het hier ook op van die tuttige baby-fora lijken waar ik altijd gillend weg loop.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, op Lifestyle en als gastmodje op OUD. Kan ik hier ook af en toe weer wat lijstjes aanpassen. Dat miste ik. FF kunnen helpen.
jaja!quote:
Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef owlet het volgende:
Tegen! Maar áls er dan wat moet komen, dan alsjeblieft iets vrolijks, zoals die van Tex (maar dan graag zonder de foto van Ronja, mag die er uit?
net zolang tot er een gunstige uitslag isquote:Op maandag 4 september 2006 11:06 schreef texelonia het volgende:
Tot hoe lang blijft die poll lopen trouwens, want nu zijn weer de meeste stemmen tegen
kan dit er misschien in deze openingpost tussengeplakt worden??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, gelukt! Maar ik heb even een nieuwe gemaakt omdat het niet zo mooi stond dat het allemaal aan elkaar geschreven kwam te staan.
Ik heb nu gewoon de officiele titel ook gebruikt:
http://wiki.fok.nl/index.(...)_zo_gemakkelijk_gaat
Wat je moet doen om ze in de categorie Openings Posts te krijgen: Dan moet je
[[categorie:OUD-OpeningsPosts]] boven aan de tekst schrijven.
Wat is gunstig?quote:Op maandag 4 september 2006 11:27 schreef Githa het volgende:
net zolang tot er een gunstige uitslag is![]()
![]()
Oh je bent al verder dan ik kwam. Ik begreep dus niet hoe ik die categorie kon aanmaken. Dat is je al gelukt dus, mooi zoquote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou ....
mij lukt het ook niet erg
http://wiki.fok.nl/index.php/Borstvoeding
bedankt!quote:Op maandag 4 september 2006 11:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |