abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:46:17 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41325608
Naar aanleiding van iets dat ik vanochtend las in het FB topic hier, en het feit dat op de wiki van alle reeksen in OUD de OP's klaarstaan even een korte uitleg hóe dat nou allemaal werkt.

Wat is een wiki?
Een wiki is een verzamelplek van informatie waarbij iedere gebruiker toevoegingen en wijzigingen kan uitvoeren. Het bekendste voorbeeld is natuurlijk wikipedia, de online encyclopedie.

En FOK!?
FOK! heeft ook een wiki, te vinden op http://wiki.fok.nl
Daar staan van een heleboel subfora allerlei pagina's met info, OP's etc. Zo ook van OUD:

http://wiki.fok.nl/index.php/OUD

Klik je daar op de link naar de openingsposts dan kom je:
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:OUD-OpeningsPosts

En van daaruit is het nog één klik naar:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zwangerschap_en_geboorte

Daar staat de tekst van de Openingspost voor Z&G en is het een kwestie van highlighten, kopiëren en plakken naar een nieuw topic. Twee seconden werk.

Maarrrrr, de informatie klopt niet meer, er moet iemand bij, er is iemand bevallen, zo'n lijst is niet voor eeuwig natuurlijk
Op elke wiki pagina vind je één of meerdere keren de link bewerken

Klik je daarop dan kom je bij Z&G hier uit. Een heel simpele pagina die net op een standaard kladblok lijkt.

De eerste paar regels tot en met:
1<pre>

zijn specifiek voor de wiki, wat tekst hoe je het toe moet passen en wat dingetjes die het eruit laten zien zoals het doet, de openingspost zelf begint bij "Het vorige deel:"
En dan typ je dus zoals je het normaal in een post ook zou doen, je ziet de linkjes naar de 9maandenbanners en de verschillende data.
Nu kan je de bewerkingen uitvoeren die je wil doen en het hele geheel opslaan met de knop pagina opslaan.

Foutje gemaakt! Help!
Geen paniek, ten eerste is het allemaal vrij simpel te herstellen natuurlijk maar mocht je alles onverhoopt hebben weggegooid ofzo, dan staan vorige bewerkte versies ook nog gewoon online onder het tabblad geschiedenis. Je kan dan natuurlijk altijd nog hulp vragen aan mensen met ietsjes meer ervaring erin, die vind je in http://forum.fok.nl/forum/1 .

Het voordeel van een wiki is dat het snel te bewerken valt en je niet afhankelijk bent van één of twee users, ook kan je daar de extra informatie zo groot maken als je wil. Je kan bijvoorbeeld een complete pagina maken met daarin een compleet overzicht van alle Z&G topics en daarachter de hoogtepunten uit dat topic, bijvoorbeeld in topic x werd de zwangerschap van y aangekondig en in topic z de geboorte van x, negen maanden later.

Zijn er nog verder vragen dan hoor ik het graag. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Dagonet op 30-08-2006 13:56:02 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:56:38 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41325942

Dat van die bewaarde geschiedenis wist ik trouwens niet. Slim!
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 18:51:19 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41335746
maar wie vergelijkt nou of de pagina's op fok en op de wiki overeenkomen?
pi_41336760
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

Dat van die bewaarde geschiedenis wist ik trouwens niet. Slim!
Zo heb ik op een examen van één van mijn leerlingen ontdekt waarom ze dacht dat E=mc²enikhebeendikkelul de echte relativiteitstheorie was. Een leukerd had het net aangepast toen zij het antwoord via google aan het zoeken was
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:08 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41337233
Dago, held!

Ik geef dit topic wel even een drupje lijm mee

We (Lois, BE en ik) hebben 't er al eerder over gehad.. en nog eerder ook al een keer maar het daadwerkelijk introduceren is er nooit van gekomen.

Lady-wrb, dat is dan de verantwoordelijkheid van de users onderling
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41338351
Ik heb me in WIKI verdiept en hoop dat het nu de volgende keer meteen gaat liegen lukken....

[ Bericht 5% gewijzigd door chacama op 30-08-2006 20:36:53 (zwangdementie) ]
  Jubileum moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 20:26:13 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41338382
Dago
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41338803
Ik vind het zo nutteloos

(en waarom moet ik aan dat vieze sap denken )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 20:42:25 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41338856
nutteloos? Waarom?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:42:36 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41338864
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:40 schreef jessie het volgende:

Ik vind het zo nutteloos
Waarom? Het maakt het leven voor iedereen een stuk makkelijker omdat je niet meer moeilijk hoeft te doen copy/paste enzo, dit is een heul stuk sneller en makkelijker bij te houden .
De meeste reeksen hebben tegenwoordig de OP zo klaarstaan
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_41338954
Nou ja nutteloos, ik bedoel volgens mij gaat er niemand zitten wikki-en toch? Anders was dit geen aandacht topic.
Wat moet ik copy pasten?
Een nieuw topic? Dat doe je toch al door het ooude topic te kopieren?
Of snap ik er helemaal niks van?

Of gaan jullie me nou vertellen dat jullie elke avond zitten te wikki-en en dat er een hele wereld ligt daar waar ik geen weet van heb
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 20:47:55 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41339060
Het gaat erom dat je niet meer afhankelijk bent van Mods die continue allerhande lijstjes moeten bijwerken. Je kunt zelf data aanpassen op de wiki en zo de openingspost van een topic up to date houden.
Daarom is het zo handig en absoluut niet nutteloos.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:50:35 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41339147
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef jessie het volgende:
Nou ja nutteloos, ik bedoel volgens mij gaat er niemand zitten wikki-en toch? Anders was dit geen aandacht topic.
Wat moet ik copy pasten?
Een nieuw topic? Dat doe je toch al door het ooude topic te kopieren?
Of snap ik er helemaal niks van?
Het oude topic kopieren is een optie zoals jullie die nu gebruiken, maar dan moet je weer dingen weghalen en het wordt al helemaal veel en lastig werk als je bijv. bovenaan de openingspost een leuk plaatje zou willen hebben.
pi_41339213
O zo, het is voor de mods
ik ben sowieso niet zo van de lijstjes
Voor mij persoonlijk nutteloos dat wiki.
Ik ben chaotisch en vind dat heerlijk.
Maar voor alle anderen die dat handig vinden, nou wie kom op wie, wel handig en een uitkomst denk ik.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 20:52:50 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41339250
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
O zo, het is voor de mods
ik ben sowieso niet zo van de lijstjes
Voor mij persoonlijk nutteloos dat wiki.
Ik ben chaotisch en vind dat heerlijk.
Maar voor alle anderen die dat handig vinden, nou wie kom op wie, wel handig en een uitkomst denk ik.
Neeeee het is juist niet voor de mods
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41339302
Hahahahaha ja dat snap ik Lois lololol. Voor jullie is het juist een uitkomst.
Maar de users gebruiken het niet daarom die aandacht nu
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:59:05 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41339492
Even een voorbeeldje voor een OP met plaatjes. Wederom pakken we die van Z&G.
Als je de volgende post quote ben je heel lang bezig om het netjes te maken
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:59:16 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41339504
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 235

As papa's en mama's :
Sugar:

10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006 Linda856763:

22 september 2006: Xanthe:

26 september 2006:PM-girl

30 september 2006: snoopy

08 oktober 2006: Bass-Miss

11 oktober 2006: Moonah

28 oktober 2006: ik80
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:59:17 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339505
Mwah, ik vind wiki ook altijd erg makkelijk. Het is gewoon makkelijker bijhouden. In de dieetclubtopics gebruiken we ook de wiki voor deop, zodat je niet elke keer weer linkjes moet aanpassen en afbeeldingen moet gaan vernoemen omdat je anders alleen afbeelding ziet staan enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:00:22 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41339551
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 235

As papa's en mama's :
Sugar: [afbeelding]
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006 Linda856763: [afbeelding]
22 september 2006: Xanthe: [afbeelding]
26 september 2006:PM-girl [afbeelding]
30 september 2006: snoopy [afbeelding]
08 oktober 2006: Bass-Miss [afbeelding]
11 oktober 2006: Moonah [afbeelding]
28 oktober 2006: ik80 [afbeelding]
En dit krijg je als je het wil kopieren naar een nieuw topic. Heel veel werk dus. Persoonlijk vind ik het zo met die banners een stuk vrolijker, wat jullie?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:01:12 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339591
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dit krijg je als je het wil kopieren naar een nieuw topic. Heel veel werk dus. Persoonlijk vind ik het zo met die banners een stuk vrolijker, wat jullie?
Ik ben voor, ik zou echter wel een returntje achter de namen geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41339594
Maar we hebben geen plaatjes daar Dagonet.
Dat is misschien leuk in pub, maar ik heb mijn agenda pimpen wel een beetje gehad hoor

Maar voor degene die die plaatjes wel leuk vinden misschien een idee. Troel a job is calling!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:01:54 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339621
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef jessie het volgende:
Troel a job is calling!!!!!
??

ikniesnapnie! Moet ik plaatjes gaan maken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41339634
Nou iets voor jou om bij te houden!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:04:59 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339761
Dago, als ik iets wil aanpassen in de WIKI krijg ik meermalen achter elkaar de nakijkpagina, terwijl ik telkens wel gewoon op pagina opslaan klik. Weet jij wat dat zou kunnen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:05:53 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339804
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Nou iets voor jou om bij te houden!!!!
Ow, geen probleem hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 21:13:36 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41340166
Het mooie van de Wiki is juist dat we het allemaal kunnen bijhouden en het niet op 1 persoon hoeft neer te komen.
Dan kun je het net zo goed aan de modjes overlaten die worden er tenslotte voor "betaald".
Dus.... niet 1 persoon die als een gek al die lijstjes moet bijhouden maar iedereen heeft zijn verantwoordelijkheid!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:15:04 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41340250
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Troel het volgende:
Dago, als ik iets wil aanpassen in de WIKI krijg ik meermalen achter elkaar de nakijkpagina, terwijl ik telkens wel gewoon op pagina opslaan klik. Weet jij wat dat zou kunnen zijn?
Uhm, nee?
FOK!wiki feedback topic deel 2 weten het vast wel
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:25:08 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41343256
Ah nee toch? Niet de plaatjes erbij in de OP van Z&G toch?
Dan vallen degenen die niet een bannertje hebben helemaal niet meer op.

Never mind, ik zie al in de wiki dat het daar gewoon als URLletjes staat.

[einde over-het-graf-heen-regeer-modus]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:26:16 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41343300
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Lois het volgende:
Het mooie van de Wiki is juist dat we het allemaal kunnen bijhouden en het niet op 1 persoon hoeft neer te komen.
Dan kun je het net zo goed aan de modjes overlaten die worden er tenslotte voor "betaald".
Dus.... niet 1 persoon die als een gek al die lijstjes moet bijhouden maar iedereen heeft zijn verantwoordelijkheid!
Het enige is alleen de tussentijdse wijzigingen van de OP.
Ik vermoed dat de users nog steeds graag willen dat er tussentijds mensen bij en afgehaald worden en dat NOD's vaker dan alleen bij de opening van een topic aangepast worden.
En dat ondervang je niet met een OP op de wiki, dat komt nog steeds op de mods neer.
pi_41343392
In hoeverre leeft de wiki bij de fokkers?

Op zich is het niet verkeerd om wiki te gebruiken waar het voor bedoelt is, OUDusers posten regelmatig een artikel of link naar een intressante site die verzameldd zouden kunnen worden in de wiki, maar ik heb het idee dat het helemaal niet leeft bij de meesten( in OUD) en wordt het nu voornamelijk gebruikt voor lijstjes en dat vind ik nou net niet iets voor een encyclopedie. Op zich is dat wel jammer, want zo'n wiki kan op den duur wel een overzichtelijke verzameling van veel intressants zijn, terwijl de losse reacties in topics lastig terug te vinden zijn, omdat topics vol raken gesloten worden en weer weg zakken in de lijst van topics.

Ik vroeg me dus ook af in hoeverre users op fok! de wiki raadplegen voor het terug vinden van informatie, dus niet alleen voor het gebruik van de openingspost.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:28:44 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41343408
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ah nee toch? Niet de plaatjes erbij in de OP van Z&G toch?
Dan vallen degenen die niet een bannertje hebben helemaal niet meer op.

Never mind, ik zie al in de wiki dat het daar gewoon als URLletjes staat.
Ja, precies, in de wiki staat het gewoon nog normaal, het was slechts om een punt te illustreren, hoewel ik het er best leuk uit vind zien eigenlijk.
Je zou het ook kunnen opfleuren met een plaatje of twee zoals de STA of SHO FAQ of de K&W FAQ/FB. Beetje kleur, beetje flair.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:37:25 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41343823
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, precies, in de wiki staat het gewoon nog normaal, het was slechts om een punt te illustreren, hoewel ik het er best leuk uit vind zien eigenlijk.
Je zou het ook kunnen opfleuren met een plaatje of twee zoals de STA of SHO FAQ of de K&W FAQ/FB. Beetje kleur, beetje flair.
Neeeee!!!!!!

Althans... ik dacht eigenlijk dat plaatjes in de OP nou juist niet de bedoeling waren?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:40:14 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41343941
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Neeeee!!!!!!

Althans... ik dacht eigenlijk dat plaatjes in de OP nou juist niet de bedoeling waren?
Territoriumplaatjes die extreme kliekvorming in de hand werken zijn viesbahslecht*pets.

Maar als je bovenin Z&G een topicbrede banner met de titel, een zwangerbuik en babyhandje maakt bijv dan zal er van crewkant iig niemand wakker van liggen hoor.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:41:16 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41343995
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef melonovy het volgende:
In hoeverre leeft de wiki bij de fokkers?

Op zich is het niet verkeerd om wiki te gebruiken waar het voor bedoelt is, OUDusers posten regelmatig een artikel of link naar een intressante site die verzameldd zouden kunnen worden in de wiki, maar ik heb het idee dat het helemaal niet leeft bij de meesten( in OUD) en wordt het nu voornamelijk gebruikt voor lijstjes en dat vind ik nou net niet iets voor een encyclopedie. Op zich is dat wel jammer, want zo'n wiki kan op den duur wel een overzichtelijke verzameling van veel intressants zijn, terwijl de losse reacties in topics lastig terug te vinden zijn, omdat topics vol raken gesloten worden en weer weg zakken in de lijst van topics.

Ik vroeg me dus ook af in hoeverre users op fok! de wiki raadplegen voor het terug vinden van informatie, dus niet alleen voor het gebruik van de openingspost.
Op Fok mss wel meer users, in het FOT gedeelte bijvoorbeeld staan hele interessante dingen maar ik denk dat de OUD users het amper gebruiken. Mede ook omdat veel van hen bijna nooit buiten OUD zelf komen. Ver van hun bed show dus denk ik.

Op zich zou de Wiki best kunnen voor OP's maar dan wel OP's zonder heel erg regelmatige wijzigingen. Voor het 2e streepjes topic bijvoorbeeld lijkt het mij niet echt extra handig. Zo snel zit zo'n topic niet vol en de wijzigingen in de OP zijn veel frequenter. En als er dan een nieuw topic komt is de OP zo gequote uit een ander topic. Gaat nog sneller dan de wiki openen bij wijze van spreken.

Maar goed, het is natuurlijk altijd te proberen. Voor het zelfde geld werkt het wel.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:42:06 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41344040
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Dagonet het volgende:
Territoriumplaatjes die extreme kliekvorming in de hand werken zijn viesbahslecht*pets.

Maar als je bovenin Z&G een topicbrede banner met de titel, een zwangerbuik en babyhandje maakt bijv dan zal er van crewkant iig niemand wakker van liggen hoor.
Ah ok.
Nou eh... wedstrijdje met verkiezingen uitschrijven dan maar? Ik begreep uit het mod topic dat de users op zich wel zin hebben in weer een verkiezinkje!
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 08:52:42 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41352672
* lady-wrb heeft zojuist het nut van wiki ontdekt

wat vroeg opstaan al niet teweeg brengt
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:18:18 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_41353127
Zoiets dus?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41354899
ja zoiets...
ik wil ook nog wel wat freubelen hoor, laat de wedstrijd maar beginnen
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:45:23 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41354936
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:23:04 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41355888
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok.
Nou eh... wedstrijdje met verkiezingen uitschrijven dan maar? Ik begreep uit het mod topic dat de users op zich wel zin hebben in weer een verkiezinkje!
Aaaaah zullen we dan eerst voor of tegen een plaatje in de openingpost gaan stemmen?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:26:44 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41355990
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
Aaaaah zullen we dan eerst voor of tegen een plaatje in de openingpost gaan stemmen?

Ik ben voor, of althans... ik ben tegen...

Hoe kan je nou niet van OUD als forum houden!
pi_41357001
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien!

Poll: Hoe denk jij over een plaatje in de openingspost van OUD topic reeksen.
  • Ja, lijkt me leuk!
  • Nee, vind ik echt niet nodig!
  • Neutraal, het maakt mij niet uit.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Het voelt goed hè?
    A je to!
      donderdag 31 augustus 2006 @ 12:05:57 #44
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_41357176
    Ik wil even aan mijn stem toevoegen dat ik 1 algemeen plaatje zoals Troel en Spekkie nu bijvoorbeeld gemaakt hebben, leuk vind.. Maar met al die banner erbij vond ik erg druk, die zou ik zelf als link laten.
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_41357577
    ik heb (nog) niks gemaakt hoor .... ben wel voorstander en ik kan ook wel wat meemaken
    Zoals ma kamper piet zegt:
    ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
    pi_41357666
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
    ik heb (nog) niks gemaakt hoor .... ben wel voorstander en ik kan ook wel wat meemaken
    ik zat al te zoeken
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      donderdag 31 augustus 2006 @ 12:58:18 #47
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_41359205

*creabea geweest is*
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_41359516
    Ireth! die is mooi!!!
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_41359657
    er was voor de 2e streepjes wachters toch ook een wiki-ding?
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:22:11 #50
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41360068
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
    er was voor de 2e streepjes wachters toch ook een wiki-ding?
    Ja, als je op deze link klikt: OUD Openings Posts vind je alle OPs die er staan. Ik weet alleen niet of ze allemaal up to date zijn nog.

[Nu wel Die van het 2e streepje dan. ]
    pi_41360193
    haha was net aan t aanpassen, zie ik ineens dat hij al aangepast is. Snapte er al ff niks van dus dacht gelijk ow BE is zeker direkt aan de slag gegaan en jawel hoor ..... Thanks!
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:26:56 #52
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_41360240
    Ow ik vind die van Ireth heel erg mooi.....

Trouwens, we zitten in Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#21) ook een beetje te klooien met die OP, en dan vooral met het wijzigen van de informatie, misschien ook een idee om deze in wiki te zetten.
    Make love, not war ☮
    pi_41360358
    de dreumisjes mogen ook al aangepast worden

maar kan ook zelf wel eens klussen als het mij lukt

ja het is mij al gelukt, krijg je als je ineens zeeën van tijd over hebt
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:30:54 #54
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41360387
    Het is heel simpel Bar. Gewoon lijstje kopieren en erin plakken.
    pi_41360475
    pi_41360590
    hoe voeg je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:OUD-OpeningsPosts een categorie aan toe dan?
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:41:52 #57
    114177 Diaan73
    pi_41360696
    quote:
    dat ziet er goed uit. We hebben een verwijzing bovenin naar het vorige topic. Er moet dan na het openen van een nieuw topic, het http-adres ook weer gewijzigd worden. Zo heb je altijd de OP altijd up-to-date. Dat geldt ook voor alle andere topice waarin wordt terugverwezen naar een vorig topic.
    Make love, not war ☮
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:43:06 #58
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41360733
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
    hoe voeg je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:OUD-OpeningsPosts een categorie aan toe dan?
    Eh... even denken, ik heb toen ook heel erg zitten prutsen... ff kijken hoor.
    pi_41360762
    pi_41360956
    Mensen vinden wiki echt leuk
    Het voelt heerlijk!!!!
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:51:03 #61
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41360972
    Ja, dat begreep ik. Ik heb die pagina een heel klein beetje aangepast nog. Even intro'tje erboven en de tekst in 'code' gezet zodat de [b] tag gebruikt kan worden. De ' ' ' die wiki gebruikt voor bold werken namelijk niet hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 31-08-2006 14:02:00 ]
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:51:36 #62
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41360987
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
    Eh nee, leuk is het niet, maar als je het eenmaal opgezet hebt kan het heel handig zijn.
    pi_41360991
    quote:

als het straks eenmaal werkt wel
    pi_41361018
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
    Ja, dat begreep ik. Ik heb die pagina een heel klein beetje aangepas nog. Even intro'tje erboven en de tekst in 'code' gezet zodat de [b] tag gebruikt kan worden. De ' ' ' die wiki gebruikt voor bold werken namelijk niet hier.
    thx
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:57:27 #65
    114177 Diaan73
    pi_41361162
    quote:
    Ik vind het vooral ook erg handig...

Trouwens er moet ook nog een linkje in de OP naar de Wiki -> heb ik al gedaan!
    Make love, not war ☮
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:01:16 #66
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41361290
    Ja, gelukt! Maar ik heb even een nieuwe gemaakt omdat het niet zo mooi stond dat het allemaal aan elkaar geschreven kwam te staan.
    Ik heb nu gewoon de officiele titel ook gebruikt:
    http://wiki.fok.nl/index.(...)_zo_gemakkelijk_gaat

Wat je moet doen om ze in de categorie Openings Posts te krijgen: Dan moet je
    [[categorie:OUD-OpeningsPosts]] boven aan de tekst schrijven.
    pi_41361864
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
    ?? ikke nie snappe
    pi_41361892
    ikke inmiddels wel snappe
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:25:21 #69
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_41362040
    Vergeten jullie niet te stemmen ????
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:26:15 #70
    114177 Diaan73
    pi_41362073
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
    Vergeten jullie niet te stemmen ????
    Al gedaan!
    Make love, not war ☮
      donderdag 31 augustus 2006 @ 20:39:24 #71
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41374718

Het lijkt er op...
    pi_41389186
    heu ik geloof dat er een hele rage aan me voorbij is gegaan. ik snap die hele fok-wiki-dinges niet (kan me er eigenlijk ook niet toe zetten om me daarin te verdiepen) en plaatjes bovenaan? waarom?
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:38:22 #73
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41389473
    Omdat het leuk is, vrolijk kan zijn.
    Eigenlijk snap ik de poll niet echt, er is toch ook geen poll gehouden voor de linkjes en dergelijke
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:40:54 #74
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41389535
    Omdat de linkjes de OP verder niet verstoren maar wel informatiever maken.

Die op is al onwijs lang en het toevoegen van een banner maakt het alleen maar langer.
    En waarvoor? De een wil beertjes, de ander ongeboren kindjes, de volgende wil zwangere buiken en voor je het weet hebben we banners met placenta's en klodders sperma.
    pi_41389557
    troel, als daar meer mensen tegen waren geweest was er vast ook een poll gekomen.
    zo, ik heb ook gestemd. tegen uiteraard. ik vind die plaatjes het er echt niet mooier op maken.
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:43:41 #76
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41389603
    Nou wauw, die paar extra regels zullen het hem doen hoor

Ik vind het alleen maar een beetje raar dat het nu besloten wordt voor alle topics, terwijl ik denk dat het per topic bekeken moet worden (tja, dat je bijhet verjaardagstopic geen banner gaat doen, dat kan ik me voorstellen, maar zo ontzettend lang is de OP in Z&G nou ook weer niet.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:45:11 #77
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41389631
    Volgens mij gaat het op dit moment alleen over Z&G qua plaatjes.

En de OP is wel lang!

En begint het redelijk duidelijk te worden dat er toch een groot aantal mensen is dat het niet ziet zitten. Groter dan de mensen die het wel zien zitten.

God... is Fok! toch nog een democratie!
    pi_41390073
    denk dat de meeste ms ook wel te beroerd zijn zelf je info ff te updaten.
    die modjes zijn wel makkelijk zo
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:04:34 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390120
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
    Volgens mij gaat het op dit moment alleen over Z&G qua plaatjes.

En de OP is wel lang!

En begint het redelijk duidelijk te worden dat er toch een groot aantal mensen is dat het niet ziet zitten. Groter dan de mensen die het wel zien zitten.

God... is Fok! toch nog een democratie!
    Wel 5 mensen inderdaad
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:11:32 #80
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390309
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Troel het volgende:
    Wel 5 mensen inderdaad
    Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.
    Nou ja goed, het is niet mijn beslissing.

Oh, maar ik wil wel graag elke maand een ander plaatje, anders wordt het zo saai.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:12:08 #81
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_41390329
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.
    Nou ja goed, het is niet mijn beslissing.
    Wel heel spontaan
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:12:59 #82
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390352
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef m@x het volgende:
    Wel heel spontaan
    Nou he!
    Ach, daar doe je niks aan met een poll zo anoniem als hij nu is.
    Interessanter zou een stemtopic zijn.
    pi_41390414
    nu zijn er weer meer voor hahaha
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:15:59 #84
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390425
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou he!
    Ach, daar doe je niks aan met een poll zo anoniem als hij nu is.
    Interessanter zou een stemtopic zijn.
    Dan heb je in ieder geval wel duidelijk wie er stemt en dat niet heel ONZ ook meestemt enzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:16:31 #85
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390443
    Nou, open een topic zou ik zeggen.
    Maar dan nog kan heel onzin komen stemmen... en die zouden best allemaal lurkers kunnen zijn dus die stemmen zijn niet te weigeren.
    Iig is het dan wel duidelijk dat het niet iemand met een IP omzeil trucje is.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:16:34 #86
    3142 m@x
    pi_41390445
    Ik kan vanavond thuis ook nog wel even stemmen en misschien dat meneerm@x ook nog even wil klikken
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:17:32 #87
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390472
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef m@x het volgende:
    Ik kan vanavond thuis ook nog wel even stemmen en misschien dat meneerm@x ook nog even wil klikken
    Had dat gisteren gezegd, dan had ik op mijn werk ook nog even gestemd
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:18:20 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390493
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
    Nou, open een topic zou ik zeggen.
    Maar dan nog kan heel onzin komen stemmen... en die zouden best allemaal lurkers kunnen zijn.
    Iig is het dan wel duidelijk dat het niet iemand met een IP omzeil trucje is.
    Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.

Overigens zal er toch wel gewoon een mogelijkheid zijn om te kijken welke IP's gestemd hebben voor de maker van de poll?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:18:23 #89
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390495
    Hebben jullie echt maar braaf 1 keer gestemd dan?
    Ik ben wel zo vals om gewoon idd thuis nog een keer gestemd te hebben hoor!
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:19:08 #90
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390512
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
    Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.
    Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.

Why fix something if it ain't broken?
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:19:15 #91
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390516
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
    Ja, zo braaf was ik wel.

*staat op het punt om collega te bellen*
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:19:45 #92
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41390527
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.

Why fix something if it ain't broken?
    Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijven Last van hormonen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:22:24 #93
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390600
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Troel het volgende:
    Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijven Last van hormonen
    Nee, ik vond die plaatjes helemaal niet leuk.
    Ik wilde alleen voorkomen dat jouw plaatje ineens in de OP gezet werd.
    Vandaar mijn 'Leuk, laten we er een wedstrijdje van maken'. Op die manier zouden er iig meer mensen de kans krijgen om iets te ontwerpen ipv dat jij daar je plaatje neer zette zonder dat een groot deel van de mensen uberhaupt wisten waar het over ging.

Leek me en leukere manier dan keihard te zeggen 'Jezus nee toch! Niet zoiets hoor!'.
    Wat idd mijn oorspronkelijke reactie was. Zie ook mijn 'Neeeeeeeee!!!!!!!!!' ergens hierboven in het topic.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:23:42 #94
    3142 m@x
    pi_41390631
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
    Ik dus ook

Ik vind de plaatjes gewoon niet nodig en ik heb niet eens last van hormonen (alhoewel, al 3 weken overtijd ).
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:24:38 #95
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390654
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef m@x het volgende:
    Ik dus ook

Ik vind de plaatjes gewoon niet nodig en ik heb niet eens last van hormonen (alhoewel, al 3 weken overtijd ).
    Ik moet ergens dit weekend ongesteld worden, maar ook zonder PMS zou ik plaatjes niet willen hoor!

3 weken?
    pi_41390715
    * Spekkiemonster netjes 1 keer gestemd had thuis maar nu snel nog even vanaf werk ook stemt!
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:29:40 #97
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41390775
    Zoals ik gisteren al zei:
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
    [...]
    Hoe kan je nou niet van OUD als forum houden!
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:29:53 #98
    3142 m@x
    pi_41390783
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
    3 weken?
    , maar niks aan de hand. Komt hier wel vaker voor

De plaatjes die nu zijn voorgesteld zijn niet mijn smaak. Te somber/plechtig en die met die aliens vind ik eng Mocht er nou persee een plaatje moeten komen dan zou ik liever iets vrolijkers zien. Het is dat ik niet zo handig ben op dat vlak anders had ik zelf nog wel iets geprobeerd.

Al die zwangerschapsbanners hoeven wat mij betreft ook niet in de openingspost hoor. De linkjes vind ik leuk. Daar kan je op klikken als je dat wil, maar om nu eindeloos te moeten scrollen voor je eindelijk iets te lezen hebt
    Overigens hebben heel veel dreumes-, peuter-, kleuter- en puberouders ook zo'n linkje in hun sig. Moeten al die banners dan ook opeens in de openingspost
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:33:23 #99
    94046 PM-girl
    pi_41390865
    Compromis tussen plaatje en niks: de topictitel in een leuk lettertype met kleurtjes?

En ik ben overigens nog steeds tegen het plaatsen van de complete banners in de op, itt de linkjes. Te druk en te vol dan.
    *
    pi_41391080
    dat lijkt me ook vreselijk, was dat echt een serieuze optie? (die banners erin)

kleurtjes en andere toeters en bellen hoeven van mij eigenlijk ook niet, maar ik ben misschien wel een erg saai mens hoor.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:44:34 #101
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41391116
    Dubbel.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:45:10 #102
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41391121
    Nee volgens mij niet. Dat was een ideetje van Dago, maar goed, wat weet die er nou van.

Volgens mij wordt het dan ontzettend onleesbaar ook met die banners. Iedereen heeft weer een andere en mensen die hem niet hebben vallen heel erg weg dan.
    pi_41391577
    Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
    Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wilt Hoef je geen collega's te bellen.
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
      vrijdag 1 september 2006 @ 12:49:37 #104
    94046 PM-girl
    pi_41391861
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
    Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
    Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wilt Hoef je geen collega's te bellen.
    hihi, (hormonen he!)
    Normaal zou ik er niet eens over nadenken, maar nu het hier zo explicit bediscussieerd wordt, ga je vanzelf meedoen!
    *
    pi_41392052
    Nouja, onder 'druk maken' versta ik iets meer dan maar 1 reactie geven

En die hormonen gaan voor de meeste druktemakers niet op

Trouwens, het zou veeeeel leuker zijn wanneer die banner in de sig kan staan, kunnen we daar niet eens over stemmen Doe maar niet hoor, dan gaat het hier ook op van die tuttige baby-fora lijken waar ik altijd gillend weg loop.
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
      vrijdag 1 september 2006 @ 13:31:40 #106
    3142 m@x
    pi_41392290
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
    Tja, eh, je moet toch wat als je verder niks beters te doen hebt. Degene die heeft verzonnen dat er plaatjes, tickers, etc in de openingspost moesten had vast ook niks beters te doen
    pi_41392701
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef lcicle het volgende:
    Doe maar niet hoor, dan gaat het hier ook op van die tuttige baby-fora lijken waar ik altijd gillend weg loop.
    haha inderdaad! ik dacht al, dat meen je toch niet serieus! vreselijk!
      vrijdag 1 september 2006 @ 14:18:55 #108
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_41393276

En zoiets dan? Tja, werkloos hè
    Ik heb (willekeurige) foto's van Fok! gebruikt. Dat maakt het misschien iets persoonlijker. Als iemand zijn/haar foto herkent en liever niet heeft dat die hiervoor gebruikt wordt moet je maar even zeggen dan haal ik hem eruit natuurlijk. Maar hij is wel een beetje druk misschien. Maar in elk geval niet zo somber
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_41393337
    Ik heb een idee!! Als we nou eens (met toestemming van de ouders) Het laatst geboren baytje in de op zetten?
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:27:07 #110
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_41395404
    voor mij hoeft het ook allemaal niet. de OP lees ik nooit en ik ga zeker niet naar een plaatje kijken en ik zie de toegveogde waarde ook niet. en die banners... nee toch he... we kunnen toch klikken op de linkjes, die zijn reuze handig...maar banners
    Het is een beetje alsof je er aparte sites van maakt zo en voor zover ik weet zijn we gewoon onderdeel van Fok!
    stormy waters...
    sailin'
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:28:54 #111
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_41395474
    ow ja, en als er dan een plaatje moet komen, dan wat vrolijkers idd. die van tex vind ik al een stul vrolijker
    stormy waters...
    sailin'
    pi_41395496
    Tegen! Maar áls er dan wat moet komen, dan alsjeblieft iets vrolijks, zoals die van Tex (maar dan graag zonder de foto van Ronja, mag die er uit?
    pi_41397291
    omg wat een discussie
    Het doet me denken aan mijn leerlingen
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:31:18 #114
    94046 PM-girl
    pi_41397800
    Hihi, deze vind ik erg leuk Tex! Ik was direct op zoek naar mijn buikje en die mag er in hoor!
    *
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:34:17 #115
    94046 PM-girl
    pi_41397908
    Ik heb de oplossing, elke keer als er een nieuw deel wordt geopend, loopt er een parallel deel mee zonder banner! Je moet dan wel synchroon posten, ok? Dan kan iedereen lezen in het deel van haar voorkeur!
    *
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:54:33 #116
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41398561
    PM-girl! Dat is hem hoor!
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:03:11 #117
    114177 Diaan73
    pi_41400379
    BE weer MOD??
    Make love, not war ☮
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:07:49 #118
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41400453
    Ja, op Lifestyle en als gastmodje op OUD. Kan ik hier ook af en toe weer wat lijstjes aanpassen. Dat miste ik. FF kunnen helpen.
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:26:57 #119
    114177 Diaan73
    pi_41400851
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
    Ja, op Lifestyle en als gastmodje op OUD. Kan ik hier ook af en toe weer wat lijstjes aanpassen. Dat miste ik. FF kunnen helpen.
    ik kan me er wel iets bij voorstellen. Welcome back als MOD!! ook al is het als gastmod in OUD
    Make love, not war ☮
      Jubileum moderator vrijdag 1 september 2006 @ 20:14:23 #120
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41404119
    Je bent weer blauw
    Eva ♥ en Iris ♥
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:36:07 #121
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_41410393
    BE
    stormy waters...
    sailin'
    pi_41418134
    BE!!! je bent weer blauw!!
    pi_41420041
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
    FF kunnen helpen.
    jaja!

En ik wil mijn buikje ook in de OP! Ben beledigd
    Nee, eigenlijk mag het van mij zo blijven: hoe meer plaatjes/kermis, hoe langer het laadt, en omdat ik braaf via bookmarks 'surf', moet ik telkens op pagina 1 beginnen... hoop dat daar eens wat aan gedaan wordt
    Eva
      zaterdag 2 september 2006 @ 18:44:15 #124
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_41429482
    Die 2 maken het een beetje verwarrend !

Ik dacht al.. waar is mijn post in het ModTopic toch gebleven !

[ Bericht 46% gewijzigd door Rijstebuiltje op 02-09-2006 21:28:48 ]
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_41429562
    Ik denk dat je daarvoor naar het FB-topic moet rijstebuiltje
    pi_41433190
    Ik heb zelf neutraal gestemd in de poll, ik vind het best leuk hoor, zo'n banner, het fleurt een OP enigzins op, maar het heeft verder geen enkele toegevoegde waarde en is dus eigenlijk kant-en-klare onzin. Maar goed, bijna ieder mens het onzinnige tierelantijntjes en tuttige freubeldingetjes in zijn huis staan, gewoon voor de leuk en de fleurigheid, de echte absolute tegenstemmers snap ik daarom niet helemaal, op zich kan het allemaal geen kwaad. Het houdt de creatievelingen een beetje bezig.
    Waar maak ik me verder ook druk om, het maakt me allemaal niets uit. Ik ben neutraal.
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 13:15:55 #127
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_41449122
    Voor mij liever zo min mogelijk tierelantijntjes (in huis) en zeker op het forum in de OP. Voor je het weet beslaat de OP een hele pagina en wat is de toegevoegde waarde? De creatievelingen vinden vast wel een nieuwe uitlaatklep en anders kan er altijd een apart topic geopend worden "stoei hier met zwangere buiken en baby's"
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
      maandag 4 september 2006 @ 11:05:50 #128
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_41476530
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef owlet het volgende:
    Tegen! Maar áls er dan wat moet komen, dan alsjeblieft iets vrolijks, zoals die van Tex (maar dan graag zonder de foto van Ronja, mag die er uit?
    Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      maandag 4 september 2006 @ 11:06:33 #129
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_41476551
    Tot hoe lang blijft die poll lopen trouwens, want nu zijn weer de meeste stemmen tegen
    ©Dumbo
    pi_41476844
    Ik probeer in de wiki de OP van het borstvoedingstopic erbij te prutsen, maar ondanks dat ik niet blond ben, lukt het me niet

Iemand die een helpende hand bieden kan?
    Variety is the spice of life
      † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 11:27:17 #131
    81992 Githa
    pi_41477058
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 11:06 schreef texelonia het volgende:
    Tot hoe lang blijft die poll lopen trouwens, want nu zijn weer de meeste stemmen tegen
    net zolang tot er een gunstige uitslag is
    pi_41477220
    nou ....

mij lukt het ook niet erg
    http://wiki.fok.nl/index.php/Borstvoeding
    pi_41477272
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
    Ja, gelukt! Maar ik heb even een nieuwe gemaakt omdat het niet zo mooi stond dat het allemaal aan elkaar geschreven kwam te staan.
    Ik heb nu gewoon de officiele titel ook gebruikt:
    http://wiki.fok.nl/index.(...)_zo_gemakkelijk_gaat

kan dit er misschien in deze openingpost tussengeplakt worden??
      maandag 4 september 2006 @ 11:35:10 #134
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_41477278
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 11:27 schreef Githa het volgende:
    net zolang tot er een gunstige uitslag is
    Wat is gunstig? Voor 46% is "nee" gunstig en voor 42% is "ja" gunstig

En voor het weekend waren de meeste stemmen voor "ja" dus hebben we nu alle uitslagen wel gehad zeg maar
    ©Dumbo
    pi_41477457
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
    nou ....

mij lukt het ook niet erg
    http://wiki.fok.nl/index.php/Borstvoeding
    Oh je bent al verder dan ik kwam. Ik begreep dus niet hoe ik die categorie kon aanmaken. Dat is je al gelukt dus, mooi zo

Hoe heb je dat gedaan?

Ik wil, nu dat er eenmaal staat zo wel even kijken, maar ik ga nu eerst naar dochterlief die staat te trappelen van ongeduld
    Variety is the spice of life
    pi_41477876
    Ik maak gewoon een nieuwe aan:

je typt in de urlblak;
    http://wiki.fok.nl/index.php/ en dan bijvoorbeeld borstvoeding erachter zetten zoals bovenstaand.
    Je komt dan op een nieuwe lege pagina.

Die kan je dan bewerken (ergens rechts staat een knopje bewerken)

gewenste tekst kopieren en plakken
      Jubileum moderator maandag 4 september 2006 @ 20:16:57 #137
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41491597
    Wmb zijn we er wel uit, er komen geen plaatjes in de OP.
    Dit topic komt nu onderin het forum te staan, teveel sticky's vind ik toch te verwarrend.
    De openingspost van Dago staat ook in De historie en handige linkjes. dus die is snel terug te vinden.
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_41513582
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 11:05 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.
    bedankt!
      donderdag 2 november 2006 @ 23:38:37 #139
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_43191626
    Zo, testperiode is geweest en gebleken is dat de wiki niet werkt in OUD.
    Althans, de wiki werkt op zich prima als je relatief statische Openings Posts hebt.
    En die hebben we niet hier. NOD's komen en gaan voorbij, die moeten geupdate, er bevallen mensen, er komen nieuwe zwangeren bij etc. etc.
    De Openings Post van een topic moet meer dan regelmatig geupdate worden en nu was het soms zelfs zo dat je dubbel aan het wijzigen bent, hier op het forum en in de wiki.
    Nou... dat is dus niet zo'n goed idee. De boel bijhouden zoals het was, was/is al genoeg werk.

En dus stoppen we met de wiki. Been there, done that, got the t-shirt.
    En most of all... never fix something if it ain't broken.

Topic los en op slot.
    Mocht er nog iemand zijn die hier iets over kwijt wil dan graag in het mod topic.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')