quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Alszwangerwordennietlukt
zoiets diaan?
Eh... even denken, ik heb toen ook heel erg zitten prutsen... ff kijken hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoe voeg je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:OUD-OpeningsPosts een categorie aan toe dan?
quote:
thxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat begreep ik. Ik heb die pagina een heel klein beetje aangepas nog. Even intro'tje erboven en de tekst in 'code' gezet zodat de [b] tag gebruikt kan worden. De ' ' ' die wiki gebruikt voor bold werken namelijk niet hier.
Ik vind het vooral ook erg handig...quote:
?? ikke nie snappequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat je moet doen om ze in de categorie Openings Posts te krijgen: Dan moet je
[[categorie:OUD-OpeningsPosts]] boven aan de tekst schrijven.
Al gedaan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
Vergeten jullie niet te stemmen ????
Wel 5 mensen inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij gaat het op dit moment alleen over Z&G qua plaatjes.
En de OP is wel lang!
En begint het redelijk duidelijk te worden dat er toch een groot aantal mensen is dat het niet ziet zitten. Groter dan de mensen die het wel zien zitten.
God... is Fok! toch nog een democratie!![]()
Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.quote:
Wel heel spontaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Net was het nog 38-24, helaas zijn er ineens spontaan 14 mensen bijgekomen.
Nou ja goed, het is niet mijn beslissing.
Nou he!quote:
Dan heb je in ieder geval wel duidelijk wie er stemt en dat niet heel ONZ ook meestemt enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he!
Ach, daar doe je niks aan met een poll zo anoniem als hij nu is.
Interessanter zou een stemtopic zijn.
Had dat gisteren gezegd, dan had ik op mijn werk ook nog even gestemdquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef m@x het volgende:
Ik kan vanavond thuis ook nog wel even stemmen en misschien dat meneerm@x ook nog even wil klikken
Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, open een topic zou ik zeggen.![]()
Maar dan nog kan heel onzin komen stemmen... en die zouden best allemaal lurkers kunnen zijn.
Iig is het dan wel duidelijk dat het niet iemand met een IP omzeil trucje is.
Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Ik ga iig geen topic openen, ik ben meer van doe gewoon een plaatje en kijk na verloop van tijd hoe het loopt.
Ja, zo braaf was ik wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie echt maar braaf 1 keer gestemd dan?
Ik ben wel zo vals om gewoon idd thuis nog een keer gestemd te hebben hoor!
Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben meer van laat het lekker zoals het nu is zonder truttig plaatje.
Why fix something if it ain't broken?
Nee, ik vond die plaatjes helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Troel het volgende:
Maar je vond de plaatjes wel leuk enzo en wilde een wedstrijdje uitschrijvenLast van hormonen
Ik dus ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie echt maar braaf 1 keer gestemd dan?
Ik ben wel zo vals om gewoon idd thuis nog een keer gestemd te hebben hoor!
Ik moet ergens dit weekend ongesteld worden, maar ook zonder PMS zou ik plaatjes niet willen hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef m@x het volgende:
Ik dus ook![]()
Ik vind de plaatjes gewoon niet nodig en ik heb niet eens last van hormonen (alhoewel, al 3 weken overtijd![]()
).
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Hoe kan je nou niet van OUD als forum houden!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |