Ow jeetje 1200 euro...d at is echt veel geld zeg. Ik dacht dat Ticootje het vandeweek over 500 euro had.. maar 1200 euro pffff en helemaal balen als het zo lang duurt voordat je het terugkrijgt.. belachelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef E.T. het volgende:
't is wel meer hoor Diaan..
en ik zit al vanaf begin maart te wachten om dat geld terug te krijgen van de verzekering(bijna 1200 euro)
Ik heb je erin in Wiki gezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef chesna het volgende:
als ik er ook in mag
Chesna: Geen eisprong met lichte dosis Clomid. Duphastron moet zorgen voor bloedverlies. Dus nu (september) verhoging van dosis van 1 naar 2. Dan weer naar gyn
goh, zou dat kunnen? ik heb mijn pco en haaruitval nooit gelinkt en ook mijn ha heb ik er nooit over gehoord. maar haaruitval kan een hormonale oorzaak hebben dus wie weet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:24 schreef nebelung het volgende:
Weet één van de dames hier toevallig dit: kan haaruitval bij PCO horen? Ik weet wel van overbeharing, maar nu zei iemand vanochtend dat ook haaruitval er bij kan horen? ( of is er een een pco-topic?)
Ow nee dat heb ik absoluut niet... en gelukkig maar. Ik heb nog wel steeds dik en veel haar.. alleen met douchen en in bed kom ik de laatste tijd meer haren tegen.. dat viel me op.. maar kan ook gewoon wat anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan ik heb het echt over haaruitval dat die vrouw echte mannelijke kale plekken had en dus niet zomaar wat haaruitval. Het heeft te maken met een teveel aan mannelijke hormonen.
Ow Chesna, je moet echt niet denken dat je iets verkeerds gedaan heb hoor, en dat je ergens gestraft wordt. Ja wij hebben een stom lichaam, maar dat is zo ontstaan daar kan je niets aan doen. En ook dat is een heel stomme reden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef chesna het volgende:
Het enige dat ik nu denk is wat een st*m lichaam heb ik, en waarom lukt het niet, en waarom is het mij nu niet gegunt heb ik iets verkeerds gedaan, is het een straf voor iets ......
Dat heb ik nu ook... en tja... ik heb al een zoon en ben daar heel gelukkig mee en mag niet teveel "zeuren" Maar ja een kind samen met mn huidigequote:Op woensdag 6 september 2006 08:16 schreef Mariposa het volgende:
NieTTus , veel succes vandaag. We hopen op een aantal mooie eitjes, die goed meegroeien!
En Diaan, heel herkenbaar hoorHier dus ook, dat voor-mij-hoeft-het-niet-meer-gevoel. Op de een of andere manier kan ik het de laatste tijd wel erg langs mee heen laten gaan, wat op zich ook wel fijn is.
Maar ook ik baal zo van mijn lichaam. Lichamelijk zou ik gewoon zwanger kunnen zijn, alleen die bloeddrukmedicijnen gooien de boel door de war. Het is zoiets kleins, en toch kan dat alles in de war schoppen.
En Slaapmeis, ik hoop toch nog steeds wel op een wonder. Wat dat betreft ben jij een heel mooi voorbeeld. Maar op dit moment zie ik die mogelijkheid niet zo, maar goed die momenten heb jij natuurlijk ook gehad.
Helemaal mee eens... kop op Chesna.. jij hebt niets fout gedaan waarom het niet lukt. Je bent gewoon ook en helaas één van de ongelukkigen waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend gaat. En dat heeft helemaal niets met straf oid te maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:21 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ow Chesna, je moet echt niet denken dat je iets verkeerds gedaan heb hoor, en dat je ergens gestraft wordt. Ja wij hebben een stom lichaam, maar dat is zo ontstaan daar kan je niets aan doen. En ook dat is een heel stomme reden.
Dat heeft bij mij ook wel een paar jaar geduurd voor ik zover was om er zo over te denken, want in het begin dacht ik ook zo, omdat er gewoon zoveel op je af komt. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen over jezelf en je lichaam, dat verdien je
NieTTus wat lief van jequote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef NieTTus het volgende:
Slaapmeisje is mijn voorbeeld! Wat die al niet heeft moeten doorstaan.. En ook haar is het gelukt. Ik merk nu zelf ook, dat je het écht stapje voor stapje moet doen. Ik had al helemaal de punctie op 11 sept in mijn hoofd, en nu heb ik dan de 2e follikelmeting. Zo balen, maar het doet me beseffen dat ik echt met de dag moet leven.. Stapje voor stapje. Er kunnen meer dingen niet in één keer goed gaan... Dus ik begrijp wel wat je bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |