hihi, (hormonen he!)quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wiltHoef je geen collega's te bellen.
Tja, eh, je moet toch wat als je verder niks beters te doen hebt. Degene die heeft verzonnen dat er plaatjes, tickers, etc in de openingspost moesten had vast ook niks beters te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef lcicle het volgende:
Jeetje.. wat een gedoe om die tickers zeg.. Waar sommige mensen zich niet al druk om maken
Oh, als je vanachter een proxy gaat surfen kun je zo vaak stemmen als je wiltHoef je geen collega's te bellen.
haha inderdaad! ik dacht al, dat meen je toch niet serieus!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef lcicle het volgende:
Doe maar niet hoor, dan gaat het hier ook op van die tuttige baby-fora lijken waar ik altijd gillend weg loop.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, op Lifestyle en als gastmodje op OUD. Kan ik hier ook af en toe weer wat lijstjes aanpassen. Dat miste ik. FF kunnen helpen.
jaja!quote:
Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef owlet het volgende:
Tegen! Maar áls er dan wat moet komen, dan alsjeblieft iets vrolijks, zoals die van Tex (maar dan graag zonder de foto van Ronja, mag die er uit?
net zolang tot er een gunstige uitslag isquote:Op maandag 4 september 2006 11:06 schreef texelonia het volgende:
Tot hoe lang blijft die poll lopen trouwens, want nu zijn weer de meeste stemmen tegen
kan dit er misschien in deze openingpost tussengeplakt worden??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, gelukt! Maar ik heb even een nieuwe gemaakt omdat het niet zo mooi stond dat het allemaal aan elkaar geschreven kwam te staan.
Ik heb nu gewoon de officiele titel ook gebruikt:
http://wiki.fok.nl/index.(...)_zo_gemakkelijk_gaat
Wat je moet doen om ze in de categorie Openings Posts te krijgen: Dan moet je
[[categorie:OUD-OpeningsPosts]] boven aan de tekst schrijven.
Wat is gunstig?quote:Op maandag 4 september 2006 11:27 schreef Githa het volgende:
net zolang tot er een gunstige uitslag is![]()
![]()
Oh je bent al verder dan ik kwam. Ik begreep dus niet hoe ik die categorie kon aanmaken. Dat is je al gelukt dus, mooi zoquote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou ....
mij lukt het ook niet erg
http://wiki.fok.nl/index.php/Borstvoeding
bedankt!quote:Op maandag 4 september 2006 11:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ronja ingeruild voor de nieuwste aanwinst op fok! Sorry dat het ik het nu pas heb aangepast maar ben het hele weekend weg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |