abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42139050
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zijn er nog geen videos als Screw O'Neill of Screw 911Eyewitness en dergelijke.

Naar mijn idee is het een beetje sneu aan het worden dat alleen die populaire LC wordt afgekraakt. Mede naar aanleiding van LC zijn andere ook docus gaan maken. Die nog meer onduidelijke zaken aan het ligt brengt. Maar daar wordt niet opgeschoten.
omdat de maker van wkjo zelf zegt dat een stuk fictie is.
en die film verder heel weinig feiten zegt maar suggesties doet. b

verder kan ik 1 ding uit datding wel onderuit halen de pakistaanse isi luisterd echt niet naar de cia hell ze luisteren niet eens naar hun eigen premier/dictator.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 13:34:26 #177
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42139728
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:05 schreef Beezz het volgende:

[..]

Op Wiki staan er ook 2 gebouwen met het oog.
Ja dat zijn afbeeldingen op gebouwen. In relief uitgehouwen of gewoon geschilderd ed.

Op dat Supreme Court gebouw hebben ze een 'echte' piramide met gestyleerd oog neergezet.

Is het nu duidelijk wat ik bedoel? Kwam btw nog een foto ervan tegen op wikipedia.

Via Dorothy de Rothschild hebben de Rothschilds dat gebouw aan Israel geschonken, inclusief piramide.

Het gaat me verder niet over de piramide of dat gebouw maar dat er een link is tussen deze 'bankiers-dynastiën' en occulte zaken en mystieke symbolen ed. Net zoals de politieke elite zich elk jaar 'vermaakt' in Bohemian Grove, ook zo'n fris gebeuren. Hoe hoger je komt hoe meer die lui into die dingen zijn lijkt het.
pi_42141106
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat er een rechtstreeks verband is tussen de oprichting van de Fed en de grote depressie. Het eerste wat ze deden na de beurscrach was de geldstroom afknijpen. Gevolg, het ene na het andere bedrijf ging op de fles en uiteindelijk zelfs de kleine banken. Vervolgens komen de grote jongens van de financiele mafia en kopen alles voor een schijntje op en/of nemen de markt over. Vergelijkbaar wat er in Rusland is gebeurd na de val van de Sovjet Unie.
De Fed handelde zeker niet optimaal. Maar de monetaire politiek stond toen nog in zijn kinderschoenen. Ook de economische opvattingen waren nog veel eenvoudiger als nu. Er werd geloofd dat de economie zichzelf steeds "vrij snel" zou corrigeren. De Fed volgde als het ware de economie. Tegenwoordig zou men idd. anders handelen, maar in de optiek van die tijd is het handelen van de Fed eigenlijk erg logisch. De crisis toeschrijven aan de Fed is wel heel simplistisch en wordt zelfs niet gedaan door monetaristen als Milton Friedman ed. Dat de Fed de crisis had kunnen verzachten is bijna zeker waar. Dat hun handelen de crisis verergerde is zeker een verdedigbare mening. Maar gezien de tijdsgeest is er imo niets vreemd aan.
Je mag mij altijd proberen te overtuigen van het tegendeel...
quote:
Als je op zoek gaat wie de eigenaars van de twaalf Federal Reserve Central Banks zijn, kom je dit lijstje tegen:

Rothschild Bank of London
Warburg Bank of Hamburg
Rothschild Bank of Berlin
Lehman Brothers of New York
Lazard Brothers of Paris
Kuhn Loeb Bank of New York
Israel Moses Seif Banks of Italy
Goldman, Sachs of New York
Warburg Bank of Amsterdam
Chase Manhattan Bank of New York

De site waar ik het vandaan heb noemt als bronnen:
"Savings and Loan Unethical Bailout" by Rev. Casimir F. Gierut
"En Route to Global Occupation" by Gary H. Kah
Deze lijst komt van Gary Kah. De lijst gaat overigens niet over de 'eigenaars' van de 12 Federal Reserve Banks maar over de 'eigenaars' van de New York Federal Reserve Bank. Dit is de grootste van de 12 en de enige waarvan de voorzitter permanent in de FOMC zetelt (de andere roteren om het jaar). Kah wil aantonen dat 'evile buitenlanders' de Fed besturen.

De lijst is gewoon bullshit.
Ten eerste mogen buitenlandse banken geen member bank zijn. Dat staat gewoon zwart op wit in de Federal Reserve Act. De enige uitzondering was bij de oprichting. Indien de Federal Reserve Banks niet genoeg geld bijeen kregen (wanneer er dus niet voldoende banken lid werden). Maar dit was niet het geval. Er is geen enkele buitenlandse bank die member bank is. Meer dan de helft van de lijst valt dus al af.

Goldman-Sachs, Lehman Brothers, en Kuhn-Loeb zijn geen banken maar investment banks en kunnen dus ook geen member zijn.

De enige mogelijk member in zijn lijst is dus Chase Manhattan Bank.
pi_42141793
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik zal voor jouw eens wat readers van mijn opleiding posten over essentiele natuurkunde, mechanica en constructief ontwerpen en dan mag je zeggen dat je geinformeerd bent.
Dat heb je er niet eens voor nodig... Kennis van de mechanica op MAVO niveau is al voldoende om te begrijpen dat WTC 1 & 2 niet in vrije val zijn ingestort. (mavo mechanica is dus van het niveau: "Pietje springt op 5km hoogte uit een vliegtuig, zijn parachute doet het niet. Met welke snelheid slaat Pietje te pletter op de grond?" En dan mochten we g=10 gebruiken en de wrijving verwaarlozen )
  woensdag 27 september 2006 @ 06:08:31 #180
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160367
i.v.m. Fascism volgens mussolini:
"Fascism should more appropriately be called corporatism because it is a merger of state and corporate power."
--Benito Mussolini.

(edit: crosspost van The mark of the beast on his forehead )

[ Bericht 33% gewijzigd door NorthernStar op 27-09-2006 07:40:11 ]
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 07:37:02 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42160559
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef gorgg het volgende:

[..]

De lijst is gewoon bullshit.
Ten eerste mogen buitenlandse banken geen member bank zijn. Dat staat gewoon zwart op wit in de Federal Reserve Act. De enige uitzondering was bij de oprichting. Indien de Federal Reserve Banks niet genoeg geld bijeen kregen (wanneer er dus niet voldoende banken lid werden). Maar dit was niet het geval. Er is geen enkele buitenlandse bank die member bank is. Meer dan de helft van de lijst valt dus al af.

Goldman-Sachs, Lehman Brothers, en Kuhn-Loeb zijn geen banken maar investment banks en kunnen dus ook geen member zijn.

De enige mogelijk member in zijn lijst is dus Chase Manhattan Bank.
Een studie van de Amerikaanse overheid:

Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence.
Committee on Banking, Currency and Housing of the House of Representatives,
94th Congress, 2d session, August, 1976

Deze commissie heeft 75 schema's gepubliceerd waarin schematisch weergegeven is hoe de controle van de Rothschilds, de Rockefelles, Morgan, Schroder etc. op de Fed in elkaar zit.

In het voorwoord van het rapport (door Henry S. Reuss)
quote:

"The System's mandate is too essential to the nation's welfare to leave so much of the machinery under the control of narrow private interests.

Concentration of economic and financial power in the United States has gone too far."

De conclusie van de studie
quote:

"Many of the companies on these tables, as mentioned earlier, have multiple interlocks to the Federal Reserve System. First Bank Systems; Southeast Banking Corporation; Federated Department Stores; Westinghouse Electric Corporation; Proctor and Gamble; Alcoa; Honeywell, Inc.; Kennecott Copper; Owens-Corning Fiberglass; all have two or more director ties to district or branch banks.

In Summary, the Federal Reserve directors are apparently representatives of a small elite group which dominates much of the economic life of this nation."

Op deze pagina staan enkele van de schema's uit de studie.

Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence

Het eerste schema begint met "N.M. Rothschild , London - Bank of England" (wat volgens jou niet kan)

De studie heeft het over dominantie van een kleine elite. Of ze nu officieel eigenaar genoemd kunnen worden of niet, dominantie is dominantie.
  woensdag 27 september 2006 @ 07:46:31 #182
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160608
NorthernStar , ik heb zo'n onderzoek ook een keer gelezen, zal wel dezelfde zijn denk ik, zovaak zullen ze dat niet bekeken hebben.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 08:12:47 #183
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42160789
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:46 schreef pietje77 het volgende:
NorthernStar , ik heb zo'n onderzoek ook een keer gelezen, zal wel dezelfde zijn denk ik, zovaak zullen ze dat niet bekeken hebben.
Ik las idd dat er eigenlijk maar twee studies zijn. De eerste tijdens de oprichting van de Fed en deze uit 1976. Iets zegt me dat sommigen hier liever niet al te veel van over op papier willen hebben.

Kissebissen over Bush of Blair, democraten en republikeinen, links of rechts is allemaal prima. De media kan er geen genoeg van krijgen. Maar ga je een verdieping hoger hangt er een groot bord "verboden terrein".
  woensdag 27 september 2006 @ 08:22:16 #184
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42160873
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een studie van de Amerikaanse overheid:

Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence.
Committee on Banking, Currency and Housing of the House of Representatives,
94th Congress, 2d session, August, 1976

Deze commissie heeft 75 schema's gepubliceerd waarin schematisch weergegeven is hoe de controle van de Rothschilds, de Rockefelles, Morgan, Schroder etc. op de Fed in elkaar zit.

In het voorwoord van het rapport (door Henry S. Reuss)
[..]

De conclusie van de studie
[..]

Op deze pagina staan enkele van de schema's uit de studie.

Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence

Het eerste schema begint met "N.M. Rothschild , London - Bank of England" (wat volgens jou niet kan)

De studie heeft het over dominantie van een kleine elite. Of ze nu officieel eigenaar genoemd kunnen worden of niet, dominantie is dominantie.
Wat je nu neerpleurt, komt anders niet overeen met het door jou eerdere geposte, 'joodsnamige' bankers lijstje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 27 september 2006 @ 08:23:04 #185
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160882
exact NorthernStar, het in stand houden van de polarisatie(o.a. the false right/left paradigm) is essentieel voor ze, net als het PRIVE banksysteem.
We kunnen NU al het andere "oplossen" en nog haalt het niets uit als niet 1 van die 2 geopenbaard word.
Daarom ben ik ook zo bang voor www.savetheinternet.com omdat zonder het internet we bijna kansloos zijn. Met het internet op deze manier kan ik me daarentegen niet voorstellen dat het kaartenhuis niet instort. Hoewel sommige.....die snappen........ niks......
Daarom is informatie verspreiden ook zo belangrijk.
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 08:26:46 #186
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42160916
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef pietje77 het volgende:
exact NorthernStar, het in stand houden van de polarisatie(o.a. the false right/left paradigm) is essentieel voor ze, net als het PRIVE banksysteem.
We kunnen NU al het andere "oplossen" en nog haalt het niets uit als niet 1 van die 2 geopenbaard word.
Daarom ben ik ook zo bang voor www.savetheinternet.com omdat zonder het internet we bijna kansloos zijn. Met het internet op deze manier kan ik me daarentegen niet voorstellen dat het kaartenhuis niet instort. Hoewel sommige.....die snappen........ niks......
Je weet werkelijk niet waar je over praat hé.

Jij/jullie zijn pas diegene die moeten wakker worden uit die paranoide/fantasie/conspiracy wereld.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 27 september 2006 @ 08:30:38 #187
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160959
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:22 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat je nu neerpleurt, komt anders niet overeen met het door jou eerdere geposte, 'joodsnamige' bankers lijstje.
Die informatie die hij post is eigenlijk van zeer grote waarde. ( moet je natuurlijk wel de capaciteit hebben om dingen op waarde te KUNNEN schatten).
Is het ook weleens in jouw opgekomen dat de zaken weleens extreem complex en uitgebreid kunnen zijn. En er een minimale hoeveelheid onderzoek (leeswerk) nodig is voordat je uberhaupt een kleine notie hebt van hoe het in elkaar zit
Laat staan dat iemand dat in een paar posts even perfect aan een onbelezen ongeinformeerd persoon uit kan leggen,
Soms zijn hele boeken nog niet afdoende.
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 08:33:10 #188
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160993
Leg mij even uit aan WIE heel het westen( regering+volk) schuld hebben..
En ook graag hoe het bv. in 1776 tot 1917 geregeld was in de U.S.
Of in 1815 in Ned.
Ik heb nu inmiddels de expert hier in de persoon van jou...
-Aldous Huxley
pi_42161918
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef pietje77 het volgende:
Leg mij even uit aan WIE heel het westen( regering+volk) schuld hebben..
En ook graag hoe het bv. in 1776 tot 1917 geregeld was in de U.S.
Of in 1815 in Ned.
Ik heb nu inmiddels de expert hier in de persoon van jou...
Das heel simpel: Heel het westen (en ook het oosten, noorden en zuiden) heeft schuld aan: Het Volk! Als je nu nog steeds niet door hebt dat staatschulden in de vorm van obligaties vrij te verhandelen zijn. Dan wil je gewoon niet anders geloven. Alles ter meerdere glorie van samenzweringstheorieën. Straks kom je nog met het verhaal dat de Hoverboards in Back to the Future 2 & 3 echt bestaan maar dat de er een of andere lobby de verkoop tegenhoudt.
pi_42162175
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef pietje77 het volgende:
Welk een bullshit is dat. Dat is weer typische amerikaanse grootdenkerij dat ze ALLES in deze wereld bepalen. Ik geef ze weinig kans dat zelfs met die nieuwe wet ze genoeg invloed gaan hebben. Maar goed straks gaan ze ook nog zeggen dat de microscoop, drukpers, cassetteband, laserdisc (met alle variaties) en openbaar internet zelf amerikaanse uitvindingen zijn.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:49:22 #191
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42162287
hahaha, dus wij betalen met zijn alle alleen nog maar de rente van de schuld en zien de levensstandaard achteruit hollen gemiddeld, terwijl nu bv. vrouwen( Rockefeller tegen Aaron russo: "we finance women rights, so we could tax them AND get the children, zijn vader (eerste miljoniar/miljairdair, heeft Joseph megele en Austwitch betaald, zijn broer David Rockefeller bezit +- 300 Triljard( zie Rockefeller BADE BADEN BILDERBERG QUOTE) ook werken etc etc, en je krijgt letterlijk steeds minder zorg etc etc etc voor steeds meer geld, omdat we aan onszelf schuld hebben?? kekeke
Verder is waar jij het over hebt wel correct maar slecht een fractie van het probleem en in essentie niet ongrondwettelijk zoals de rest wel is...
Zoek de comprehensive financial annual reports maar eens op, of "geloof" je niet in shaduwboekhoudingen, prijsafspraken en monopoly? allemaal conspiracy....
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 09:50:23 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42162320
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Fixers het volgende:

[..]

Das heel simpel: Heel het westen (en ook het oosten, noorden en zuiden) heeft schuld aan: Het Volk! Als je nu nog steeds niet door hebt dat staatschulden in de vorm van obligaties vrij te verhandelen zijn. Dan wil je gewoon niet anders geloven. Alles ter meerdere glorie van samenzweringstheorieën. Straks kom je nog met het verhaal dat de Hoverboards in Back to the Future 2 & 3 echt bestaan maar dat de er een of andere lobby de verkoop tegenhoudt.
Je wil het niet zien he.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42162740
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef pietje77 het volgende:
hahaha, dus wij betalen met zijn alle alleen nog maar de rente van de schuld en zien de levensstandaard achteruit hollen gemiddeld, terwijl nu bv. vrouwen( Rockefeller tegen Aaron russo: "we finance women rights, so we could tax them AND get the children, zijn vader (eerste miljoniar/miljairdair, heeft Joseph megele en Austwitch betaald, zijn broer David Rockefeller bezit +- 300 Triljard( zie Rockefeller BADE BADEN BILDERBERG QUOTE)
300 triljard wat? kiezelsteentje op zij oprijlaan? (oh en vergeet niet dat de englese taal het miljard niet kent, dat scheelt al een factor 1000). En als die zo rijk is waarom verschijnt hij dan niet in van die rijkste mensen ter wereld lijstjes?
quote:
ook werken etc etc, en je krijgt letterlijk steeds minder zorg etc etc etc voor steeds meer geld, omdat we aan onszelf schuld hebben?? kekeke
kekeke???

Dat is niet omdat we schuld aanonszelf hebben. Dat is een natuurlijk economisch verschijnsel dat wij inflatie noemen. Heb je vast wel eens van gehoord op het nieuws. En als er zomaar geld wordt bijgedrukt zonder regulatie dan krijg je nog veel minder watdanook voor je eurotje.
quote:
Verder is waar jij het over hebt wel correct maar slecht een fractie van het probleem en in essentie niet ongrondwettelijk zoals de rest wel is...
Zoek de comprehensive financial annual reports maar eens op, of "geloof" je niet in shaduwboekhoudingen, prijsafspraken en monopoly? allemaal conspiracy....
Ik heb wel jaarverslagen doorgespit (zo heten die dingen in het nederlands weet je dat ook gelijk). Die, tesamen met de zogenaamde '10K' statements de Amerikaanse vennoottschappen moeten publiceren.

En eventjes heel simpel hoor: We leven in een wereld waar een paar aannemertjes de schaduwboekhouding en prijs afspraken niet geheim kunnen houden. Net zoals wat oliemaatschappijen. Maar dat waren niet samenzweringen met als doel een nieuwe wereldorde te bewerkstelligen. Dat was gewoon ordinaire corruptie en zakkenvullerij.

Overheden verliezen regelmatig usb-sticks of complete laptops met gevoelige informatie. Denk je echt dat die grootschalige samenzweringen onder de pet kunnen houden? We hebben het over regeringen die vreselijk burocratisch zijn, vol met trage beslissingssytemen en miscommunicatie.

En een monopoly een samenzwering noemen??? Wat is dat nu weer voor onzin.
pi_42162823
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je wil het niet zien he.
Wat hooverboards bestaan wél echt?
  woensdag 27 september 2006 @ 10:34:56 #195
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42163282
zielig voor je dan, als je zoveel gelezen hebt.
inflatie natuurlijk verschijnsel? hehe
Geld vertegenwoordigd waarde middels zeldzame grondstoffen bv.
Stel nu dat iemand het alleen recht daarover krijgt kan hij het dus gewoon drukken uit bijna niks( papier is maar papier, Newton: "everything will return eventually to it's natural value(schaarste/ papier)
Dat is er nu aan de hand, ze kunnen het drukken zonder achterliggende waarde.
Weleens gehoord van "Het goudsmit verhaal" (voorloper banken) en waar ons huidige fractionele reserve systeem op gebaseerd is.
Duik nog even in wat non-propaganda boeken svp. voordat je publiekelijk de waarheid komt verkrachten, trouwens is NorthernStar zijn onderzoek OF FI CI EEL, OFFICIEEL DUS.
Kijk ook maar even youtube----> conspiracy fact van mike ruppert( is zeer informatief, van een extreme expert en in het begin heeft ie het meteen over jou...)
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 10:41:10 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42163421
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Fixers het volgende:

[..]

Op zich, als dat waar is dat alle obligaties aan het volk behoren dan zou de rente die de overheid betaald rechtstreeks weer terug in de economie stromen door dagelijkse uitgaven volgens mij, toch? Heeft zoiets geen effect op inflatie, ik bedoel dat het allemaal wat rustiger zou moeten gaan? Wat nou als de bankiers aan de basis hebben gestaan van het monetaire systeem, dus echt aan de wortel van het ontstaan, daar is onderhand zoiets omheen gegroeid dat je het niet eens meer opmerkt. een constructie als de FED gaat uit van de goede intenties van de bankiers terwijl die goede intenties er helemaal niet hoeven te zijn.

Hoeveel procent van het geleende geld is aangetrokken via staatsobligaties en hoeveel is door banken gefinancieerd, dat zou ik weleens willen weten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 27 september 2006 @ 10:48:43 #197
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42163613
Juist!, de wortel moet weg, anders groeit alles meteen weer aan.( ze drukken immers geld uit niks)
Wel stom dat ik nu iets loop te verdedigen wat de titel van dit topic(documentaire) uitlegd
a view of international banking uit +-1960 gaat wat meer op de history in.

of money masters of money changers

arggg, in de geschiedenis heeft dit systeem ( PRIVEbank) al 2x het loodje gelegd toen het volk erachter kwam.
Toen was het niveau van rechten etc wel een stuk hoger.... ipv. idols, Big Brother(Orwel rolls in his Grave) Ajax-AZ, etc etc
Als ons dat zou lukken, zou je de hele flikkerse boel kunnen onteigenen/ kwijtschelden.
ALLES is immers van ons, in ieder geval behoord ons toe.
WE THE PEOPLE! OF THE PEOPLE. BY THE PEOPLE, FOR THE PEOPLE.

ONLY THE PEOPLE DON'T KNOW THAT ANYMORE, they think the gov't is the boss.
Gov't is our servant!!!

De ellende is dat mensen nooit een alternatief gezien hebben en de educatie ook door de grote heren (Rotchild en Rockefeller) geregeld is.
Inform people, spread en share the videos please@!

[ Bericht 26% gewijzigd door pietje77 op 27-09-2006 11:27:19 ]
-Aldous Huxley
pi_42164629
Ik ga het opgeven.... hier in truth is er gewoon niet op te vechten tegen de samenzweringsdenkers. Welke fatsoenlijke bron er ook wordt aangedragen maakt niet uit ze zijn allemaal "deel van het complot om een nieuwe wereldorde te vestigen". En als 'bewijs' wordt er geschermd met anonieme, niet verifeerbare bronnen of vage filmpjes op youtoube gemaakt door 20 jarigen met veel fantasie (die ook nog eens tweede versie van zijn waarheid moet maken omdat de eerste niet klopte )
  woensdag 27 september 2006 @ 11:37:46 #199
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42164891
Dommerik, zelfs de eerste Directeur van De Engelse bank geeft het toe.
President Wilson, die de ongrondwettelijke maatregel heeft ingevoerd BETUIGD SPIJT!

DE CENTRALE BANKEN ZIJN PRIVE!! P R I V E

BEHOREN HET VOLK TOE, ZO IS HET SYSTEEM BEDOELD, ZO IS HET SYSTEEM GEMAAKT/ONTWORPEN

Rotchilds hebben daar LINCOLN VOOR VERMOORD(gedocumenteerd)

ALLE 4 U.S. PRESIDENTEN DIE VERMOORD ZIJN WAREN OOK DE ENIGE DIE PRIVEBANK AFSCHAFTEN EN DE REGERING WEER DE NATUURLIJKE MACHT TERUGGAF!
KENNEDY MEMO 11110.

JIJ BENT EEN ONGELOOFELIJK SLECHT GEINFORMEERDE DOMMERIK, MIJN GOD NOG NOOIT IEMAND TEGENGEKOMEN DIE OP DIT ONDERWERP BEWEERD EEN EXPEERT TE ZIJN EN ER DE BALLEN VAN SNAPT OF GELEZEN HEEFT.

TOEN JIJ GEBOREN WERD WAS HET "HET FOUTE( OF "GOED" IN JOUW OGEN....) SYSTEEM ER AL 70 JAAR(oud kun je nooit zijn) .

Bij jouw ga ik het opgeven als eerste ooit, gefeliciteerd!
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 11:42:36 #200
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42165045
tering zeg, het is echt erg.
De rechten die mensen ons gegeven hebben door keihard vechten, dood etc etc
en ten koste van alles ultieme vrijheid hebben afgedwongen zouden helemaal gek worden als ze zouden zien dat er inmiddels, mensen die profiteren van hun bloed, het syteem moedwillig kapotmaken/verdedigen.
-Aldous Huxley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')