Natuurlijk heeft hij dan gelijk, dat is tamelijk vanzelfsprekend. Maar ik weet niet precies wat er voor optie is; het woord ´´Illuminati´´ is genoemd, meer niet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het vervelende is dat mocht het wel zo zijn dan heeft hij gelijk. Maar zolang je dat niet als optie ziet omdat daar juist de hele discussie over gaat dan houdt het op denk ik. Wederzijds wantrouwen wat betreft bronnen zal je altijd houden.
Nu gaat het weer over skull & bones... welke is het nu de illuminatie, de vrijmetselarij, de tempeliers, skull & bones, de priorij van sion of gewoon het studenten corps.quote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dat was ik toch al niet voor jullie 'deniers'.
Illuminati is kennelijk nog een heikel punt. Maar Skull&Bones en Bush kan je niet ontkennen.
Nee, wat ik al gecorrigeerde heb. Dat ik wat kort door de bocht was.quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dan gelijk, dat is tamelijk vanzelfsprekend. Maar ik weet niet precies wat er voor optie is; het woord ´´Illuminati´´ is genoemd, meer niet.
Ah ok, ja dat is ook een kutnaam ja. Maakt geen flikker uit het genoemd wordt, als het er is dan zou ik het graag weg willen hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dan gelijk, dat is tamelijk vanzelfsprekend. Maar ik weet niet precies wat er voor optie is; het woord ´´Illuminati´´ is genoemd, meer niet.
Wat is hier nu in vredesnaam het probleem van?quote:# De Federeale bank in de VS is een strikt genomen een private instelling.
# De regering van de VS heeft schulden en betaald daarover rente aan private instelingen en personen.
# De federale bank weigert om zomaar extra geld bij te drukken en aan de regering te geven.
Naja, dat er heel veel geld naar private instellingen gaat omdat de USA besloten heeft dat het handiger is om geld te lenen om het uit te geven dan om zijn eigen geld te beheren en die banken een dikke vinger te geven. Hou je veel meer geld over voor de inwoners.quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Fixers het volgende:
En nu wil ik nog steeds wel eens horen wat er nu het probleem is van de volgende punten:
[..]
Wat is hier nu in vredesnaam het probleem van?
Brotherhood of Death aka Skull&bones is de amerikaanse tak van Illuminati. Ten minste dat heb ik begrepen uit de Illiminati docu.quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nu gaat het weer over skull & bones... welke is het nu de illuminatie, de vrijmetselarij, de tempeliers, skull & bones, de priorij van sion of gewoon het studenten corps.
Wees eens duidelijk met het aanwijzen van je geheimzinnige clubjes en geef er eens wat bewijs voor.
Hier een docu over hoe bankieren in US werkt. Het is al een redelijk oude mid jaren 60. En ook hier komt de illuminati dus weer naar voren.quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Fixers het volgende:
En nu wil ik nog steeds wel eens horen wat er nu het probleem is van de volgende punten:
[..]
Wat is hier nu in vredesnaam het probleem van?
Op zich en in principe is illuminati ( of whatever) gewoon een naam aan een beestje, de naam wekt alleen maar weerstand en maakt je in één klap ongeloofwaardig voor sommige mensen, of dat correct is laat ik maar in het midden maar het is gewoon zo. Je kan de discussie ook voeren zonder een naam te noemen, lekker belangrijk hoe het ( misschien nog niet eens) heet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Brotherhood of Death aka Skull&bones is de amerikaanse tak van Illuminati. Ten minste dat heb ik begrepen uit de Illiminati docu.
Ja dat heb ik ook wel door dat een heikel punt is. Maar vind het alleen wel frappant dat het steeds weer naar voren komt. Als je wat dieper kijkt. Terwijl ik eigenlijk zelf ook erg sceptisch was er tegen. Het komt alleen wat te vaak naar boven om te negeren.quote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich en in principe is illuminati ( of whatever) gewoon een naam aan een beestje, de naam wekt alleen maar weerstand en maakt je in één klap ongeloofwaardig voor sommige mensen, of dat correct is laat ik maar in het midden maar het is gewoon zo. Je kan de discussie ook voeren zonder een naam te noemen, lekker belangrijk hoe het ( misschien nog niet eens) heet.
'Die mennekes achter de schermen'quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel door dat een heikel punt is. Maar vind het alleen wel frappant dat het steeds weer naar voren komt. Als je wat dieper kijkt. Terwijl ik eigenlijk zelf ook erg sceptisch was er tegen. Het komt alleen wat te vaak naar boven om te negeren.
De elite is misschien een beter woord.
Zo werkt het in Nederland ook. Voor het aankomende jaar is er een begrotings overschot voorspeld, maar in de miljoenennota is te vinden dat er dit jaar 13,8 miljard euro word besteed aan de staatsschuld. Dat is meer dan er wordt uitgegeven aan volks gezondhein, verkeer en waterstaat of defensie.quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, dat er heel veel geld naar private instellingen gaat omdat de USA besloten heeft dat het handiger is om geld te lenen om het uit te geven dan om zijn eigen geld te beheren en die banken een dikke vinger te geven. Hou je veel meer geld over voor de inwoners.
Het zal allemaal wel zo zijn hoor, en misschien loopt het in Nederland anders dan in Amerika. Maar wat daar is gebeurt is opmerkelijk te noemen, heb je de docu gezien? Ik heb het topic niet teruggelezen of ik heb de opmerking niet langs zien komen. Maar ok.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zo werkt het in Nederland ook. Voor het aankomende jaar is er een begrotings overschot voorspeld, maar in de miljoenennota is te vinden dat er dit jaar 13,8 miljard euro word besteed aan de staatsschuld. Dat is meer dan er wordt uitgegeven aan volks gezondhein, verkeer en waterstaat of defensie.
Het is helemaal niets vreemds voor een grote westerse natie om een stevige schuld te hebben. Deze schulden, meestal in de vorm van staatobligaties zijn een belangrijk onderdeel van het economisch verkeer. De meeste aandelenhandelaren of fondsen kopen namelijk staats obligaties als risiko spreiding. Een obligatie (bond in het engels) is eigenlijk niets meer dan een aandeel in de staat met een vooraf bepaald dividend percentage.
Soms doet logisch denken meer goed lijkt mequote:Voor je een compleet monetair systeem fascisities noemt, kan je beter eerst maar een beetje leren begrijpen hoe zo'n systeem eigenlijk functioneerd.
Als die banken niet van het volk zijn van wie zijn ze dan? Ik blijf de vergelijing met nederland trekken: alle banken zijn naamloze vennootschappen in dit land met vrij verhandelbare aandelen. Als je een stukje ABN-AMRO wil bezitten dan kan dat, ING net zo makkelijk. Alleen de Rabobank is moeilijker, dat is nog steeds een cooperatieve bank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel zo zijn hoor, en misschien loopt het in Nederland anders dan in Amerika. Maar wat daar is gebeurt is opmerkelijk te noemen, heb je de docu gezien? Ik heb het topic niet teruggelezen of ik heb de opmerking niet langs zien komen. Maar ok.
Het is wat anders als je als land een eigen voorraad goud hebt ( gehad) en van daaruit leningen hebt afgesloten aan mensen, in Amerika is het zo gegaan dat het land geen schulden nodig had op dat moment en tegen de banken heeft gezegd, 'maak een FED en we lenen tegen rente het geld wat we nu al maken, waarom niet?
' Terwijl geld eigenlijk gewoon iets moet zijn als voor bewezen diensten geef ik je nu iets wat een vooraf afgesproken waarde heeft. geld is daar uitermate geschikt voor. Nu lopen alle federale inkomensbelastingen rechtstreeks de banken in die niet in de handen van het volk zit dus dat is weg, kwijt en wordt ergens opgepot, het komt niet terug als een dienst of een nieuwe weg, nee het is rente wat naar banken gaat. Als Amerika zijn eigen geld maakt en dat in check houdt met de vraag doen ze eigenlijk hetzelfde maar hebben ze er geen rente op. Want wilt men handelen met Amerika dan moeten ze dollars kunnen betalen dus hebben ze het nodig.
[..]
Soms doet logisch denken meer goed lijkt me.
Hehe, ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar als het overal zo is dat zijn we financieel gezien op termijn best fuckedquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Als die banken niet van het volk zijn van wie zijn ze dan? Ik blijf de vergelijing met nederland trekken: alle banken zijn naamloze vennootschappen in dit land met vrij verhandelbare aandelen. Als je een stukje ABN-AMRO wil bezitten dan kan dat, ING net zo makkelijk. Alleen de Rabobank is moeilijker, dat is nog steeds een cooperatieve bank.
Ongelimiteerd geld aanmunten dat kan niet zomaar. Dat heeft hyperinflatie tot gevolg. Ik verwijs nogmaals naar Duitsland in de periode tussen de 2 wereldoorlogen als voorbeeld. Het was daar zo erg dat er bankbiljitten met een waarde van een Miljard Deutsche Mark nodig waren.
De scheiding die er is tussen overheid en centrale bank is nu eenmaal een systeem waarvoor gekozen is. En eigenlijk niet anders dan de trias politica. De eurpese centrale bank mag net zoals de Federal Reserve niet direct worden beinvloed door de politiek.
Het gaat in dit topic alleen maar over de VS, maar men vergeet dat de hele europese unie het zelfde systeem kent. Maar ja hier maakt niemand een documentaire met zijn dvcam en laptop om die op google vids te zetten.
Dit klopt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef Fixers het volgende:
Voor wat ik tot nu toe heb begrepen gaat het om het volgende:De Federeale bank in de VS is een strikt genomen een private instelling.
Als de VS een overheidstekort hebben schrijven ze over het algemeen overheidsobligaties uit die ze dan aan het laagst mogelijke intrestpercentage verkopen aan iedereen die dit wil. Deze personen kunnen deze obligaties dan weer op de secundaire markt aanbieden. Hier is de Fed actief. Om de invloed op de markt zo klein mogelijk te houden kopen ze deze overheidsobligaties niet rechtstreeks op de primaire markt.quote:De regering van de VS heeft schulden en betaald daarover rente aan private instelingen en personen.
Maar goed ook.quote:De federale bank weigert om zomaar extra geld bij te drukken en aan de regering te geven.
Ik denk zelfs dat er een rechtstreeks verband is tussen de oprichting van de Fed en de grote depressie. Het eerste wat ze deden na de beurscrach was de geldstroom afknijpen. Gevolg, het ene na het andere bedrijf ging op de fles en uiteindelijk zelfs de kleine banken. Vervolgens komen de grote jongens van de financiele mafia en kopen alles voor een schijntje op en/of nemen de markt over. Vergelijkbaar wat er in Rusland is gebeurd na de val van de Sovjet Unie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:17 schreef pietje77 het volgende:
Trouwens toen de feds vlak na de oprichting zeiden "vanaf nu kunnen we inflatie kunstmatig voorkomen!"(draai dat eens om) en zie van 1920 tot 1933 de 3 grootste depressies ooit, omdat de geldstroom 3x gehalveerd werd, kunstmatig.
Ben ik met je eens, namen als illuminati of NWO ed. maakt het, los van of het correct zou zijn, veel te gemakkelijk om het te rediculiseren.quote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich en in principe is illuminati ( of whatever) gewoon een naam aan een beestje, de naam wekt alleen maar weerstand en maakt je in één klap ongeloofwaardig voor sommige mensen, of dat correct is laat ik maar in het midden maar het is gewoon zo. Je kan de discussie ook voeren zonder een naam te noemen, lekker belangrijk hoe het ( misschien nog niet eens) heet.
Overal toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:59 schreef NorthernStar het volgende:
De bekende piramide op de dollarbiljet. Waar is dit ding gebouwd?
Klopt, maar dan nog hoef je het geen naam te geven, die tekens en dergelijke zijn gewoon trademarks van die knakkers. Occultisme, Elite en Illuminati geeft die mensen een soort aura van onoverwinnelijkheid maar als ik een houten stok met een spijker bij iemand van hen in hun schedel sla gaan ze net zo dood als een zwerver om de hoek.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:59 schreef NorthernStar het volgende:
Het lijkt erop of kun je geen compleet plaatje maken zonder het occultisme (illuminati of whatever) erin te betrekken.
Afbeeldingen van de driehoek of piramide met het oog erin genoeg idd, maar weet jij een andere plek waar er eentje gebouwd is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:52 schreef Beezz het volgende:
[..]
Overal toch?
http://en.wikipedia.org/wiki/All_seeing_eye
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Seal_of_the_United_States
Zal ook ooit wel een piramide zijn geweest waar een oogje op geschilderd was, maar daar ben ik niks van tegengekomen. Aangezien Illuminati 'verlichte personenen' betekent is dit wel een logisch symbool, ik las ergens dat het oog de elite moet voorstellen die de show maken, en alles wat eronder zit zijn wij![]()
Ik snap wat je bedoelt. Ik herken het bij mezelf ook wel dat het gelijk een hele 'lading' krijgt. Het maakt het ook obscuur, in de zin dat het de suggestie heeft dat je er nooit grip op zult krijgen. Is die aura van onoverwinnelijkheid zeg maar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog hoef je het geen naam te geven, die tekens en dergelijke zijn gewoon trademarks van die knakkers. Occultisme, Elite en Illuminati geeft die mensen een soort aura van onoverwinnelijkheid maar als ik een houten stok met een spijker bij iemand van hen in hun schedel sla gaan ze net zo dood als een zwerver om de hoek.
Op Wiki staan er ook 2 gebouwen met het oog.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Afbeeldingen van de driehoek of piramide met het oog erin genoeg idd, maar weet jij een andere plek waar er eentje gebouwd is?
ik zal voor jouw eens wat readers van mijn opleiding posten over essentiele natuurkunde, mechanica en constructief ontwerpen en dan mag je zeggen dat je geinformeerd bent.quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef pietje77 het volgende:
ahum, nu komt er een PM/NISt/ of screwLC bron?
Ik denk namelijk dat dat onderzoek aantoonbaar frauduleus, niet onafhankelijk of in ieder geval incorrect is.
omdat de maker van wkjo zelf zegt dat een stuk fictie is.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zijn er nog geen videos als Screw O'Neill of Screw 911Eyewitness en dergelijke.
Naar mijn idee is het een beetje sneu aan het worden dat alleen die populaire LC wordt afgekraakt. Mede naar aanleiding van LC zijn andere ook docus gaan maken. Die nog meer onduidelijke zaken aan het ligt brengt. Maar daar wordt niet opgeschoten.
Ja dat zijn afbeeldingen op gebouwen. In relief uitgehouwen of gewoon geschilderd ed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:05 schreef Beezz het volgende:
[..]
Op Wiki staan er ook 2 gebouwen met het oog.
De Fed handelde zeker niet optimaal. Maar de monetaire politiek stond toen nog in zijn kinderschoenen. Ook de economische opvattingen waren nog veel eenvoudiger als nu. Er werd geloofd dat de economie zichzelf steeds "vrij snel" zou corrigeren. De Fed volgde als het ware de economie. Tegenwoordig zou men idd. anders handelen, maar in de optiek van die tijd is het handelen van de Fed eigenlijk erg logisch. De crisis toeschrijven aan de Fed is wel heel simplistisch en wordt zelfs niet gedaan door monetaristen als Milton Friedman ed. Dat de Fed de crisis had kunnen verzachten is bijna zeker waar. Dat hun handelen de crisis verergerde is zeker een verdedigbare mening. Maar gezien de tijdsgeest is er imo niets vreemd aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er een rechtstreeks verband is tussen de oprichting van de Fed en de grote depressie. Het eerste wat ze deden na de beurscrach was de geldstroom afknijpen. Gevolg, het ene na het andere bedrijf ging op de fles en uiteindelijk zelfs de kleine banken. Vervolgens komen de grote jongens van de financiele mafia en kopen alles voor een schijntje op en/of nemen de markt over. Vergelijkbaar wat er in Rusland is gebeurd na de val van de Sovjet Unie.
Deze lijst komt van Gary Kah. De lijst gaat overigens niet over de 'eigenaars' van de 12 Federal Reserve Banks maar over de 'eigenaars' van de New York Federal Reserve Bank. Dit is de grootste van de 12 en de enige waarvan de voorzitter permanent in de FOMC zetelt (de andere roteren om het jaar). Kah wil aantonen dat 'evile buitenlanders' de Fed besturen.quote:Als je op zoek gaat wie de eigenaars van de twaalf Federal Reserve Central Banks zijn, kom je dit lijstje tegen:
Rothschild Bank of London
Warburg Bank of Hamburg
Rothschild Bank of Berlin
Lehman Brothers of New York
Lazard Brothers of Paris
Kuhn Loeb Bank of New York
Israel Moses Seif Banks of Italy
Goldman, Sachs of New York
Warburg Bank of Amsterdam
Chase Manhattan Bank of New York
De site waar ik het vandaan heb noemt als bronnen:
"Savings and Loan Unethical Bailout" by Rev. Casimir F. Gierut
"En Route to Global Occupation" by Gary H. Kah
Dat heb je er niet eens voor nodig... Kennis van de mechanica op MAVO niveau is al voldoende om te begrijpen dat WTC 1 & 2 niet in vrije val zijn ingestort. (mavo mechanica is dus van het niveau: "Pietje springt op 5km hoogte uit een vliegtuig, zijn parachute doet het niet. Met welke snelheid slaat Pietje te pletter op de grond?" En dan mochten we g=10 gebruiken en de wrijving verwaarlozenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zal voor jouw eens wat readers van mijn opleiding posten over essentiele natuurkunde, mechanica en constructief ontwerpen en dan mag je zeggen dat je geinformeerd bent.![]()
Een studie van de Amerikaanse overheid:quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef gorgg het volgende:
[..]
De lijst is gewoon bullshit.
Ten eerste mogen buitenlandse banken geen member bank zijn. Dat staat gewoon zwart op wit in de Federal Reserve Act. De enige uitzondering was bij de oprichting. Indien de Federal Reserve Banks niet genoeg geld bijeen kregen (wanneer er dus niet voldoende banken lid werden). Maar dit was niet het geval. Er is geen enkele buitenlandse bank die member bank is. Meer dan de helft van de lijst valt dus al af.
Goldman-Sachs, Lehman Brothers, en Kuhn-Loeb zijn geen banken maar investment banks en kunnen dus ook geen member zijn.
De enige mogelijk member in zijn lijst is dus Chase Manhattan Bank.
De conclusie van de studiequote:
"The System's mandate is too essential to the nation's welfare to leave so much of the machinery under the control of narrow private interests.
Concentration of economic and financial power in the United States has gone too far."
Op deze pagina staan enkele van de schema's uit de studie.quote:
"Many of the companies on these tables, as mentioned earlier, have multiple interlocks to the Federal Reserve System. First Bank Systems; Southeast Banking Corporation; Federated Department Stores; Westinghouse Electric Corporation; Proctor and Gamble; Alcoa; Honeywell, Inc.; Kennecott Copper; Owens-Corning Fiberglass; all have two or more director ties to district or branch banks.
In Summary, the Federal Reserve directors are apparently representatives of a small elite group which dominates much of the economic life of this nation."
Ik las idd dat er eigenlijk maar twee studies zijn. De eerste tijdens de oprichting van de Fed en deze uit 1976. Iets zegt me dat sommigen hier liever niet al te veel van over op papier willen hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:46 schreef pietje77 het volgende:
NorthernStar, ik heb zo'n onderzoek ook een keer gelezen, zal wel dezelfde zijn denk ik, zovaak zullen ze dat niet bekeken hebben.
![]()
Wat je nu neerpleurt, komt anders niet overeen met het door jou eerdere geposte, 'joodsnamige' bankers lijstje.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een studie van de Amerikaanse overheid:
Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence.
Committee on Banking, Currency and Housing of the House of Representatives,
94th Congress, 2d session, August, 1976
Deze commissie heeft 75 schema's gepubliceerd waarin schematisch weergegeven is hoe de controle van de Rothschilds, de Rockefelles, Morgan, Schroder etc. op de Fed in elkaar zit.
In het voorwoord van het rapport (door Henry S. Reuss)
[..]
De conclusie van de studie
[..]
Op deze pagina staan enkele van de schema's uit de studie.
Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence
Het eerste schema begint met "N.M. Rothschild , London - Bank of England" (wat volgens jou niet kan)
De studie heeft het over dominantie van een kleine elite. Of ze nu officieel eigenaar genoemd kunnen worden of niet, dominantie is dominantie.
Je weet werkelijk niet waar je over praat hé.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef pietje77 het volgende:
exact NorthernStar, het in stand houden van de polarisatie(o.a. the false right/left paradigm) is essentieel voor ze, net als het PRIVE banksysteem.
We kunnen NU al het andere "oplossen" en nog haalt het niets uit als niet 1 van die 2 geopenbaard word.
Daarom ben ik ook zo bang voor www.savetheinternet.com omdat zonder het internet we bijna kansloos zijn. Met het internet op deze manier kan ik me daarentegen niet voorstellen dat het kaartenhuis niet instort. Hoewel sommige.....die snappen........ niks......
Daarom is informatie verspreiden ook zo belangrijk.
Die informatie die hij post is eigenlijk van zeer grote waarde. ( moet je natuurlijk wel de capaciteit hebben om dingen op waarde te KUNNEN schatten).quote:Op woensdag 27 september 2006 08:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat je nu neerpleurt, komt anders niet overeen met het door jou eerdere geposte, 'joodsnamige' bankers lijstje.![]()
Das heel simpel: Heel het westen (en ook het oosten, noorden en zuiden) heeft schuld aan: Het Volk! Als je nu nog steeds niet door hebt dat staatschulden in de vorm van obligaties vrij te verhandelen zijn. Dan wil je gewoon niet anders geloven. Alles ter meerdere glorie van samenzweringstheorieën. Straks kom je nog met het verhaal dat de Hoverboards in Back to the Future 2 & 3 echt bestaan maar dat de er een of andere lobby de verkoop tegenhoudt.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef pietje77 het volgende:
Leg mij even uit aan WIE heel het westen( regering+volk) schuld hebben..
En ook graag hoe het bv. in 1776 tot 1917 geregeld was in de U.S.
Of in 1815 in Ned.
Ik heb nu inmiddels de expert hier in de persoon van jou...
Welk een bullshit is dat. Dat is weer typische amerikaanse grootdenkerij dat ze ALLES in deze wereld bepalen. Ik geef ze weinig kans dat zelfs met die nieuwe wet ze genoeg invloed gaan hebben. Maar goed straks gaan ze ook nog zeggen dat de microscoop, drukpers, cassetteband, laserdisc (met alle variaties) en openbaar internet zelf amerikaanse uitvindingen zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef pietje77 het volgende:
exact NorthernStar, het in stand houden van de polarisatie(o.a. the false right/left paradigm) is essentieel voor ze, net als het PRIVE banksysteem.
We kunnen NU al het andere "oplossen" en nog haalt het niets uit als niet 1 van die 2 geopenbaard word.
Daarom ben ik ook zo bang voor www.savetheinternet.com omdat zonder het internet we bijna kansloos zijn. Met het internet op deze manier kan ik me daarentegen niet voorstellen dat het kaartenhuis niet instort. Hoewel sommige.....die snappen........ niks......
Daarom is informatie verspreiden ook zo belangrijk.
Je wil het niet zien he.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das heel simpel: Heel het westen (en ook het oosten, noorden en zuiden) heeft schuld aan: Het Volk! Als je nu nog steeds niet door hebt dat staatschulden in de vorm van obligaties vrij te verhandelen zijn. Dan wil je gewoon niet anders geloven. Alles ter meerdere glorie van samenzweringstheorieën. Straks kom je nog met het verhaal dat de Hoverboards in Back to the Future 2 & 3 echt bestaan maar dat de er een of andere lobby de verkoop tegenhoudt.
300 triljard wat? kiezelsteentje op zij oprijlaan? (oh en vergeet niet dat de englese taal het miljard niet kent, dat scheelt al een factor 1000). En als die zo rijk is waarom verschijnt hij dan niet in van die rijkste mensen ter wereld lijstjes?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:49 schreef pietje77 het volgende:
hahaha, dus wij betalen met zijn alle alleen nog maar de rente van de schuld en zien de levensstandaard achteruit hollen gemiddeld, terwijl nu bv. vrouwen( Rockefeller tegen Aaron russo: "we finance women rights, so we could tax them AND get the children, zijn vader (eerste miljoniar/miljairdair, heeft Joseph megele en Austwitch betaald, zijn broer David Rockefeller bezit +- 300 Triljard( zie Rockefeller BADE BADEN BILDERBERG QUOTE)
kekeke???quote:ook werken etc etc, en je krijgt letterlijk steeds minder zorg etc etc etc voor steeds meer geld, omdat we aan onszelf schuld hebben?? kekeke
Ik heb wel jaarverslagen doorgespit (zo heten die dingen in het nederlands weet je dat ook gelijk). Die, tesamen met de zogenaamde '10K' statements de Amerikaanse vennoottschappen moeten publiceren.quote:Verder is waar jij het over hebt wel correct maar slecht een fractie van het probleem en in essentie niet ongrondwettelijk zoals de rest wel is...
Zoek de comprehensive financial annual reports maar eens op, of "geloof" je niet in shaduwboekhoudingen, prijsafspraken en monopoly? allemaal conspiracy....
Op zich, als dat waar is dat alle obligaties aan het volk behoren dan zou de rente die de overheid betaald rechtstreeks weer terug in de economie stromen door dagelijkse uitgaven volgens mij, toch? Heeft zoiets geen effect op inflatie, ik bedoel dat het allemaal wat rustiger zou moeten gaan? Wat nou als de bankiers aan de basis hebben gestaan van het monetaire systeem, dus echt aan de wortel van het ontstaan, daar is onderhand zoiets omheen gegroeid dat je het niet eens meer opmerkt. een constructie als de FED gaat uit van de goede intenties van de bankiers terwijl die goede intenties er helemaal niet hoeven te zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das heel simpel: Heel het westen (en ook het oosten, noorden en zuiden) heeft schuld aan: Het Volk! Als je nu nog steeds niet door hebt dat staatschulden in de vorm van obligaties vrij te verhandelen zijn. Dan wil je gewoon niet anders geloven. Alles ter meerdere glorie van samenzweringstheorieën. Straks kom je nog met het verhaal dat de Hoverboards in Back to the Future 2 & 3 echt bestaan maar dat de er een of andere lobby de verkoop tegenhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |