Ik kan me niet herrinneren dat mij ooit iets is gevraagd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef RickySway het volgende:
Ik denk dat de vraag is en blijft: zetten we allen de "western way of life" voor al het andere? Sure Bush en Blair zorgen voor (nep)oorlog op terrorisme en invasies, maar zijn wij burgers niet degene die hun vertellen wat ze moeten doen?
Dat gebaar heeft niks met de duivel te maken, dat maken jullie er zelf van.quote:Op woensdag 27 september 2006 05:06 schreef pietje77 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieve mensen toch allemaal!
Pietje steekt zijn middelvinger in de lucht en begint terug te "zwaaien" : "Hallo allemaal! hoe gaat het verder?"
Mja, als ik Berlusconi en Barbara Bush daar zo zie staan heb ik niet echt het idee dat ze 'rock on' bedoelenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef popolon het volgende:
Sommige mensen zien echt overal wat in.
Nee wat dan? 'Ik ben El Diablo'?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, als ik Berlusconi en Barbara Bush daar zo zie staan heb ik niet echt het idee dat ze 'rock on' bedoelen.
Dat zeg ik niet. Maar ook geen 'rock on', komop zegquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee wat dan? 'Ik ben El Diablo'?
't Komt aardig in die buurt hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ook geen 'rock on', komop zeg.
Dat idee kreeg ik ook al ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:22 schreef breoc het volgende:
volgens mij lijdt pietje een beetje aan waanideeën
linkje is doodquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben zelf af en toe bezig met de Codex Magica, meer dan 600 pagina's symbolen en handgebaren.
http://www.-------spy.com/search?query=Codex+Magica
Volgens de cultuur van dat volk (illuminati/freemasons) mag je iemand pas iets aan doen wanneer je het hem/haar laat weten, die gekken laten het ons steeds weten dmv symbolen e.d., dus zijn wij, het gewone volk, eigenlijk onze eigen ramen in aan het gooien omdat we er langs heen kijken.
Codex Magicaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
linkje is dood![]()
Heb jij de volledige Codex in boekvorm, of lees je excerpts van het internet?
Dit handgebaar wordt ook in de Metal cultuur gehanteerd. Velen associeren het met het duivel teken. De persoon die het introduceerde in de Metal cultuur haalde de inspiratie ervan bij zijn Oma. Zij waren een Italiaans gezin waarin dit teken een symbolisch teken was om te beschermen tegen "The Evil Eye", maar ook om hem zelf uit te delen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Metallicity het volgende:
Das een teken van een of ander football team dacht ik "The bulls".
Ik associeerde het vroeger ook altijd met satanische tekens e.d.
Ah de W. In het Hebreeuws heeft de W de waarde 6 ....quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[afbeelding]
Stond er niet zoiets in de Bijbel...
"If anyone worships the beast and his image and receives his mark on the forehead or on the hand" Revelations 14,9
slaap zacht, wereldburgers, slaap zacht
![]()
Begrijpend lezen is echt een probleem he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:51 schreef pietje77 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7bCALi5Q_Kc
http://video.google.nl/videoplay?docid=-82095917705734983&q=dark+secrets
er is nog veeeeel meer hoor, maar je moet ergens beginnen..
P.S. Berlusconi en Barbara Bush etc etc metal bangers? zie mijn 19.43 post hier.
Nee, maar het geeft wel aan hoe alles uit zijn verband gerukt wordt. EN hoe de betekenis afhankelijk is van welke context dat het in gebruikt wordt. Je ziet dat wat je zoekt en meestal niet wat er werkelijk mee bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:51 schreef pietje77 het volgende:
P.S. Berlusconi en Barbara Bush etc etc metal bangers? zie mijn 19.43 post hier.
Dat handgebaar wordt getoond bij publiek, publiek wat juigd omdat zij daar lopen. Het tonen van szo'n handgebaar is dan wel een soort van rock on-gebaar, als reactie op het gejuich van het publiek.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ook geen 'rock on', komop zeg.
Zoals wat complotgelovers altijd doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel aan hoe alles uit zijn verband gerukt wordt. EN hoe de betekenis afhankelijk is van welke context dat het in gebruikt wordt. Je ziet dat wat je zoekt en meestal niet wat er werkelijk mee bedoeld wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |