Oftewel: links van de paalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Naar die paal kijken en dan naar links, die plantenbak.
Yep maar ook dat is me niet zo opgevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op vriendschappelijk vlak bedoelde semih.
Ohquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Tijn eigenlijk
Misschien vertrouw je Gert wat meer... en die ziet het net zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat zie ik nog niet zo, maar ik houd wel degelijk in mijn achterhoofd wat jij over hem zei
Dat is een beledigingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef BorTheWolf het volgende:
Jullie lijken de bewoners wel met dat gelul over de tuin
Nee hoor, ik vind jou betrouwbaarderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien vertrouw je Gert wat meer... en die ziet het net zo
Komt hard aan hequote:
Egbert is een loser weet je nog..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef Morwen het volgende:
Egbert zegt heel veel "Ja" Goh, meen je dat nou![]()
Precies dit zijn toch echt de wat normalere mensen in dat huisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Leuke discussie met Semih en Tijn enzo.
Deze groep zijn in mijn ogen toch wat verder ontwikkeld dan de kampers groep.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Leuke discussie met Semih en Tijn enzo.
True that. Dit zijn toch de meer onderlegde mensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Deze groep zijn in mijn ogen toch wat verder ontwikkeld dan de kampers groep.
Ik met beiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Tijn eigenlijk
Geen zin om het allemaal uit te gaan leggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi Ik ben er weer.
Ben paar dagen naar Berlijn geweest, leuke stad, enzo..
afijn weet dat Egbert mocht blijven (grr) en E10 een vriendin ahd die abortus liet plegen, de telefoon is gegaan en dat er een soort 2 splitsing in groepen is...verder nog belangrijk nieuws?
Wie is er dit weekend slechter naar voren gekomen en wie juist beter?
(geen zin om alle streamverslagen op te zoeken en door te lezen)
Sabrina en E10, het blijft moeilijk hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over Monique en E10.
E10quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gedraagt zich als een jongetje?
Hmm eerst even dat gesprek luisteren is mijn advies zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een rothekel aan Tijn..zo nep, zo quasi onschuldig over nomineren praten..ooh het is zo moeilijk en dan bij iedereen polshoogte nemen.
Waarom haten zoveel mensen in eht huis Marlies ineens?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef arneaux het volgende:
Wat een opluchting dat ze normaaaaaaaaal kunnen praten. Heerlijk. Deze groep moet overblijven.
Je bent een paar dagen weg geweest, maar in mijn ogen heb je een verkeerd beeld over Tijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een rothekel aan Tijn..zo nep, zo quasi onschuldig over nomineren praten..ooh het is zo moeilijk en dan bij iedereen polshoogte nemen.
Dat laatste ontgaat mij ook een beetje, hoewel duidelijk is dat Marlies een geslepen tante is (het advies aan Janice om weinig geld in te zetten voor de joker).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
echt wel, en tijn is volgens mij best wel integer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
Tijn heeft e10 volledig in de gaten! TIJN RULES!![]()
Man , je weet de helft nog niet...je hebt heel wat gemist! Vooral het fit dat ze Rob, Ruud en Roel 24 uur in het huis hebben gestopt was hilarisch! En toen de tuin open ging! Goh, heb de bewoners nog niet zo blij gezien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi Ik ben er weer.
Ben paar dagen naar Berlijn geweest, leuke stad, enzo..
afijn weet dat Egbert mocht blijven (grr) en E10 een vriendin ahd die abortus liet plegen, de telefoon is gegaan en dat er een soort 2 splitsing in groepen is...verder nog belangrijk nieuws?
Wie is er dit weekend slechter naar voren gekomen en wie juist beter?
(geen zin om alle streamverslagen op te zoeken en door te lezen)
Ja, zo luidde mijn TT zaterdagnachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
ja helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
In mijn ogen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
echt wel, en tijn is volgens mij best wel integer.
Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Coraatje het volgende:
tijn heeft wel een klein beetje een punt,maar aan de andere kant knuffelen moet kunnen ,en ja als je met zijn 15en opgsloten zit zal je wel is iemand naakt zien denk
Ja maar je gaat niet in iemands tiet bijten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Coraatje het volgende:
tijn heeft wel een klein beetje een punt,maar aan de andere kant knuffelen moet kunnen ,en ja als je met zijn 15en opgsloten zit zal je wel is iemand naakt zien denk
kijk, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet in iemands tiet bijten.
nee das waarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat Marlies terecht zei; Sabrina loopt constant te roepen dat ze vrijgezel is. Daarbovenop komt nog eens dat ze buiten het huis aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Flujas het volgende:
[..]
Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijn![]()
En dan vooral voor heel Nederland. Mja, kan je je ook afvragen wat die relatie dan voorsteld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Flujas het volgende:
[..]
Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijn![]()
Heeft E10 dat gedaan ja? Sjongejonge.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
je maakt mooie scans maar dit keer ben ik het niet met je eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat een ongelooflijke zeikerd die Tijn. Over dat schuldig voelen enzo....
En zo neerbuigend over Etienne. Nee, dit stukje bevestigt mijn idee over tattoo-boy.
Sinds wanneer mogen bewoners niet meer bij elkaar in de tietn bijten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
je mag 1x radenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie heeft wie dan in der tiet gebeten, dat heb ik gemist
Zeker weten. Dat quasi onschuldige gezeur van Tijn gaat me steeds meer storen.quote:
Ik ook, maar ik heb dan ook 2 "kaduke" streams (2 en 4).......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie heeft wie dan in der tiet gebeten, dat heb ik gemist
Sorry maar JIJ Scanman slaat hier de plank com-pleet mis. Tijn verwoord in mijn ogen per-fect hoe het in elkaar zit. Waarom stemmen anders alle bewoners in? En hier op t forum? Tijn weet gewon heel erg goed hoe hij dingen moet verwoorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
En zo neerbuigend over Etienne. Nee, dit stukje bevestigt mijn idee over tattoo-boy.
Sorry, zaterdagnacht had ik wat beters te doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zo luidde mijn TT zaterdagnacht![]()
Heb je het geluid wel aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Dat quasi onschuldige gezeur van Tijn gaat me steeds meer storen.
Semih reageert nog vrij rustig trouwens. Klasse.
Nee, schijnt een algemeen probleem te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef ted142 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb dan ook 2 "kaduke" streams (2 en 4).......of mis ik niks op deze streams?
Weet ik en dat maakt ook geen zak uit. Tijn staat niet voor niets zo hoog in de peilingen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
... maar dit keer ben ik het niet met je eens![]()
Mij geluid staat ff niet aan maar als Tijn neerbuigend doet over E10 waardeer ik dat ten zeerste!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
je maakt mooie scans maar dit keer ben ik het niet met je eens![]()
nog een keer dan http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, schijnt een algemeen probleem te zijn.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik en dat maakt ook geen zak uit.
ik vind Tijn wel oke, maar hij zit zo compelx inelkaar vind ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik en dat maakt ook geen zak uit. Tijn staat niet voor niets zo hoog in de peilingen.
Maar ik krijg een enorme nare nasmaak van alles wat hij zegt.
[COS #91] Tijn rules!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn rules.
Gelukkig maar, dacht al bijna dat het halve prijs, halve streams avond was,.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, schijnt een algemeen probleem te zijn.
die zijn overal kadoekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef ted142 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb dan ook 2 "kaduke" streams (2 en 4).......of mis ik niks op deze streams?
Sorry, maar je brengt het alsof dat een feit isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry maar JIJ Scanman slaat hier de plank com-pleet mis.
Dan denk je er ff 'ik vind' bij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar je brengt het alsof dat een feit is![]()
![]()
da's juist mooi he, mensen die over dingen nadenkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik vind Tijn wel oke, maar hij zit zo compelx inelkaar vind ik
Complexquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik vind Tijn wel oke, maar hij zit zo compelx inelkaar vind ik
Daar is een forum voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef natronic het volgende:
scanman je ben helaas deze keer in de minderheid
En zo heb ik dat graag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef natronic het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:35 schreef Flujas het volgende:
[..]
da's juist mooi he, mensen die over dingen nadenken![]()
Sorry Scanman, wij mede-fokkers vinden dat je ongelijk hebt inzake Tijn, pas je mening aan.. nu!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef natronic het volgende:
Hij zit niet complex in elkaar. Hij denkt gewoon over veel dingen na.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Complex![]()
Tis een simpele ziel met teveel hormonen![]()
En u, mevrouw Morwen, bent een Waashaasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Complex![]()
Tis een simpele ziel met teveel hormonen![]()
OKquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan denk je er ff 'ik vind' bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |