Gewoon recht in het beeld. Echt middenin. Op het plaatje van Scan, waar die pijl staat, een beetje naar links kijken.quote:
neus en keel amandelen knippen eh het is wegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia, wat heb je een goddelijk lichaam en een chronisch verstopte neus
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Tazmaniac het volgende:
gaat nou echt iedereen naar bed?
quote:
thanks ik was naar dat slaapwekkend geijl het lusiteren op 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef ThaSandman het volgende:
Leuke discussie met Semih enz
nee die dorre planten ,dat de camera's staan en werken zie/zag ik welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gewoon recht in het beeld. Echt middenin. Op het plaatje van Scan, waar die pijl staat, een beetje naar links kijken.
Offcourse. Ik zal die kennis effe bellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat heeft dat beeld van de tuin dan gemaakt?
De ramen/schuifpui zijn volgens mij met houten platen dicht gemaakt. Binnen zijn dat die bomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Foto's van de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt tijd voor een douche met de plantjes ala Ralph en Dido.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee die dorre planten ,dat de camera's staan en werken zie/zag ik wel
Naar die paal kijken en dan naar links, die plantenbak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee die dorre planten ,dat de camera's staan en werken zie/zag ik wel
Besef je wel dat het na middernacht is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Offcourse. Ik zal die kennis effe bellen![]()
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weiger gewoon nog langer caps van Hilde te maken![]()
Dat heb ik dus met Tijn eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
ik dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig maarquote:
Op vriendschappelijk vlak bedoelde semih.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef pullup het volgende:
Volgen Semih zijn Tijn en Monique steeds meer een duo aan het worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |