Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Coraatje het volgende:
tijn heeft wel een klein beetje een punt,maar aan de andere kant knuffelen moet kunnen ,en ja als je met zijn 15en opgsloten zit zal je wel is iemand naakt zien denk
Ja maar je gaat niet in iemands tiet bijten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Coraatje het volgende:
tijn heeft wel een klein beetje een punt,maar aan de andere kant knuffelen moet kunnen ,en ja als je met zijn 15en opgsloten zit zal je wel is iemand naakt zien denk
kijk, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet in iemands tiet bijten.
nee das waarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat Marlies terecht zei; Sabrina loopt constant te roepen dat ze vrijgezel is. Daarbovenop komt nog eens dat ze buiten het huis aan niemand verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Flujas het volgende:
[..]
Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijn![]()
En dan vooral voor heel Nederland. Mja, kan je je ook afvragen wat die relatie dan voorsteld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Flujas het volgende:
[..]
Knuffelen moet kunnen zeker, maar wat E10 met die meiden doet vind ik ook niet echt kunnen. Eb dat die meiden dat toelaten zegt genoeg. Het zal je vriendin maar zijn![]()
Heeft E10 dat gedaan ja? Sjongejonge.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
je maakt mooie scans maar dit keer ben ik het niet met je eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat een ongelooflijke zeikerd die Tijn. Over dat schuldig voelen enzo....
En zo neerbuigend over Etienne. Nee, dit stukje bevestigt mijn idee over tattoo-boy.
Sinds wanneer mogen bewoners niet meer bij elkaar in de tietn bijten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
je mag 1x radenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie heeft wie dan in der tiet gebeten, dat heb ik gemist
Zeker weten. Dat quasi onschuldige gezeur van Tijn gaat me steeds meer storen.quote:
Ik ook, maar ik heb dan ook 2 "kaduke" streams (2 en 4).......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie heeft wie dan in der tiet gebeten, dat heb ik gemist
Sorry maar JIJ Scanman slaat hier de plank com-pleet mis. Tijn verwoord in mijn ogen per-fect hoe het in elkaar zit. Waarom stemmen anders alle bewoners in? En hier op t forum? Tijn weet gewon heel erg goed hoe hij dingen moet verwoorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat een ongelooflijke zeikerd die Tijn. Over dat schuldig voelen enzo....
En zo neerbuigend over Etienne. Nee, dit stukje bevestigt mijn idee over tattoo-boy.
Sorry, zaterdagnacht had ik wat beters te doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zo luidde mijn TT zaterdagnacht![]()
Heb je het geluid wel aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Dat quasi onschuldige gezeur van Tijn gaat me steeds meer storen.
Semih reageert nog vrij rustig trouwens. Klasse.
Nee, schijnt een algemeen probleem te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef ted142 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb dan ook 2 "kaduke" streams (2 en 4).......of mis ik niks op deze streams?
Weet ik en dat maakt ook geen zak uit. Tijn staat niet voor niets zo hoog in de peilingen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
... maar dit keer ben ik het niet met je eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |