Oftewel: links van de paalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Naar die paal kijken en dan naar links, die plantenbak.
Yep maar ook dat is me niet zo opgevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op vriendschappelijk vlak bedoelde semih.
Ohquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Tijn eigenlijk
Misschien vertrouw je Gert wat meer... en die ziet het net zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat zie ik nog niet zo, maar ik houd wel degelijk in mijn achterhoofd wat jij over hem zei
Dat is een beledigingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef BorTheWolf het volgende:
Jullie lijken de bewoners wel met dat gelul over de tuin
Nee hoor, ik vind jou betrouwbaarderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien vertrouw je Gert wat meer... en die ziet het net zo
Komt hard aan hequote:
Egbert is een loser weet je nog..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef Morwen het volgende:
Egbert zegt heel veel "Ja" Goh, meen je dat nou![]()
Precies dit zijn toch echt de wat normalere mensen in dat huisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Leuke discussie met Semih en Tijn enzo.
Deze groep zijn in mijn ogen toch wat verder ontwikkeld dan de kampers groep.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Leuke discussie met Semih en Tijn enzo.
True that. Dit zijn toch de meer onderlegde mensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Deze groep zijn in mijn ogen toch wat verder ontwikkeld dan de kampers groep.
Ik met beiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Tijn eigenlijk
Geen zin om het allemaal uit te gaan leggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi Ik ben er weer.
Ben paar dagen naar Berlijn geweest, leuke stad, enzo..
afijn weet dat Egbert mocht blijven (grr) en E10 een vriendin ahd die abortus liet plegen, de telefoon is gegaan en dat er een soort 2 splitsing in groepen is...verder nog belangrijk nieuws?
Wie is er dit weekend slechter naar voren gekomen en wie juist beter?
(geen zin om alle streamverslagen op te zoeken en door te lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |