Sabrina en E10, het blijft moeilijk hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben t over Monique en E10.
E10quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gedraagt zich als een jongetje?
Hmm eerst even dat gesprek luisteren is mijn advies zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een rothekel aan Tijn..zo nep, zo quasi onschuldig over nomineren praten..ooh het is zo moeilijk en dan bij iedereen polshoogte nemen.
Waarom haten zoveel mensen in eht huis Marlies ineens?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef arneaux het volgende:
Wat een opluchting dat ze normaaaaaaaaal kunnen praten. Heerlijk. Deze groep moet overblijven.
Je bent een paar dagen weg geweest, maar in mijn ogen heb je een verkeerd beeld over Tijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een rothekel aan Tijn..zo nep, zo quasi onschuldig over nomineren praten..ooh het is zo moeilijk en dan bij iedereen polshoogte nemen.
Dat laatste ontgaat mij ook een beetje, hoewel duidelijk is dat Marlies een geslepen tante is (het advies aan Janice om weinig geld in te zetten voor de joker).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
echt wel, en tijn is volgens mij best wel integer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
Tijn heeft e10 volledig in de gaten! TIJN RULES!![]()
Man , je weet de helft nog niet...je hebt heel wat gemist! Vooral het fit dat ze Rob, Ruud en Roel 24 uur in het huis hebben gestopt was hilarisch! En toen de tuin open ging! Goh, heb de bewoners nog niet zo blij gezien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
hoihoi Ik ben er weer.
Ben paar dagen naar Berlijn geweest, leuke stad, enzo..
afijn weet dat Egbert mocht blijven (grr) en E10 een vriendin ahd die abortus liet plegen, de telefoon is gegaan en dat er een soort 2 splitsing in groepen is...verder nog belangrijk nieuws?
Wie is er dit weekend slechter naar voren gekomen en wie juist beter?
(geen zin om alle streamverslagen op te zoeken en door te lezen)
Ja, zo luidde mijn TT zaterdagnachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
ja helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef demins het volgende:
In mijn ogen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
echt wel, en tijn is volgens mij best wel integer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |