Maar echt iets ervan maken komt nog?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef foksuk1981 het volgende:
nogmaals dus
Zoveel spannende plaatjes van Lelystad zijn er nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar echt iets ervan maken komt nog?![]()
Mag ik nu een TVP posten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar echt iets ervan maken komt nog?![]()
Wij willen gewoon proberen om van een tijdelijk forum een forum te maken dat gewoon mag blijven. Als alle topics hier pure slowchattopics zouden zijn, waar postopkrikwetstrijden gehouden gaan worden en die voor niemand leuk zijn, dan is het gewoon kansloos, dan is het eind september afgelopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zoveel spannende plaatjes van Lelystad zijn er niet![]()
Maar ik ga op zoek
Hoe zal mijn OP het doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij willen gewoon proberen om van een tijdelijk forum een forum te maken dat gewoon mag blijven. Als alle topics hier pure slowchattopics zouden zijn, waar postopkrikwetstrijden gehouden gaan worden en die voor niemand leuk zijn, dan is het gewoon kansloos, dan is het eind september afgelopen.
Dat is de redden dat wij hameren op een leuke OP. En een OP maken over je omgeving is niet eens zoveel moeite. Zo'n OP kan dus ook gewoon groeien, wanneer je zelf niet meer kan wijzigen kunnen wij dat ook ff voor je doen trouwens.
Dit is gewoon leuk, de topicstarter kan deze gewoon ff copy/pasten en dan is iedereen weer blijquote:
Ik ben bezig met het kopieeen en pastaeen....quote:
Koel manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het kopieeen en pastaeen....
enlightenedwizza & Milanese wonen ook in LLSquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het kopieeen en pastaeen....
Da's makkelijk, met 2 foto's heb je heel Lelystad zo ongeveer al gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef foksuk1981 het volgende:
- naar huis -
kga over 45 minuten weer effe verder... ik heb nog wat foto's van lelystadse dingen ergens !!!
- Xebber: Schoenerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef CiQNiZ het volgende:
En nog een overzichtje maken van wie in Lelystad woont en in welk gedeelte
- CiQNiZ: Centrum
* enlightenedwizza woont op stadseiland...voor nog een maand of 1-2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef CiQNiZ het volgende:
En nog een overzichtje maken van wie in Lelystad woont en in welk gedeelte
En dan? Exit L-Town?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
* enlightenedwizza woont op stadseiland...voor nog een maand of 1-2
En dat Donkervoort's bij ons vandaan komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:31 schreef Xebber het volgende:
De bouw van de replica van de Zeven Provinciën is misschien ook leuk om te melden
/nodquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:34 schreef Xebber het volgende:
Zijn dat niet die voormalige arbeidershuisjes in Lelystad Haven?
Zijn er wel meer hoor. In de kamp heb je leuke huisjes voor 280 kale huur dacht ik. En nee, ik bedoel niet die flatsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:36 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
/nod
enige betaalbare huizen voor arme jonge mensen zoals ik
over 5 jaar komt er nog een heel complex voor met o.a. eetgelegenheden
Netjes... Mijn vriendin en ik zijn ook op zoek naar wat anders nu... We betalen nu 600 euro huur per maandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:36 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
/nod
enige betaalbare huizen voor arme jonge mensen zoals ik
over 5 jaar komt er nog een heel complex voor met o.a. eetgelegenheden
huur...das niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor. In de kamp heb je leuke huisjes voor 280 kale huur dacht ik. En nee, ik bedoel niet die flats
Huur is zeker niks. Kopen is de toekomstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
huur...das niks
dit zijn koopappartementen![]()
van 116k tot 128k KK uit m'n hoofd
Niet meer Levago spammen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef CiQNiZ het volgende:
http://www.levago.nl/makelaardij_bestaandewoningen_details.php?idwoning=32x95empcw1vwo1rxru3enu
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef CiQNiZ het volgende:
http://www.levago.nl/make(...)95empcw1vwo1rxru3enu
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:31 schreef CiQNiZ het volgende:
Kijk... Leuk overzicht zo...
- Xebber: Schoener
- enlightenedwizza: Stadseiland
- Mikieee1: Punter
- ECHO99: Landerijen
Voor mij de toekomst jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Huur is zeker niks. Kopen is de toekomst![]()
Tuinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wel grappig...huisje is 50 m2, komt er een fok!king tuin bij van 75 m2...wat moet ik daar nou weer mee
bestraten en hopen op een goeie prijs over een jaar of 5
zwembad heb ik in de achtertuin (een hele grote waar je zelfs met jachten in kunt varen!)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Tuin
Bestraten en dan zo'n blauw opzetbaar zwembad van 5M Ø neerzetten in de zomerBBQ erbij... Muziek, bier... Dan kom ik ook ff
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:47 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zwembad heb ik in de achtertuin (een hele grote waar je zelfs met jachten in kunt varen!)
drank staat altijd klaar![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:53 schreef marhil het volgende:
marhil ook even tijdelijk stadseiland
quote:En Lelystedelingen gaan graag naar:
- Bioscoop: Utopolis
Klopt... Alhoewel, ik wil nog wel eens in een opvlieging naar de bios gaan. Dan ga je niet eerst nog ff snel naar Almere toe. Dus dan ga je maar hier... Niet dat de zalen vaak vol zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:59 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
ja...maar dan wel in Almere natuurlijk
kleine zaaltjes in Lely zijn niet meer waar je in wilt zitten als je eenmaal in Almere bent geweest
Ben hier geborenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gesproken als een ware Lelystedeling![]()
Uit Lelystadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Echo99 het volgende:
waar komen al die fokkers ineens vandaan joh?![]()
Ik ookquote:
Ik Hofstedequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:26 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ookIn het Karveel
Bijna 27 jaar geleden al weer
Ik voeg je nog effe toe in de Openings Post....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef bbtb77 het volgende:
bbtb77: Waterwijk
Niet om bijdehand te doen hoor. Maar de OP is de openingspost. Niet post 138quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik voeg je nog effe toe in de Openings Post....
joh... ik was weer effe ergens anders met de gedachtesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Niet om bijdehand te doen hoor. Maar de OP is de openingspost. Niet post 138![]()
Wondermiddeltje --------------------->quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
joh... ik was weer effe ergens anders met de gedachtes
Waarom drink je dan bitterlemon?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wondermiddeltje --------------------->![]()
Ik merk inderdaad dat ik wel wat koffie kan gebruiken.... misschien word ik vanaaf wakker als ik in het Gelredome staquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wondermiddeltje --------------------->![]()
hmm...funnyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat ik wel wat koffie kan gebruiken.... misschien word ik vanaaf wakker als ik in het Gelredome sta![]()
Dan vergis je je niet nee... maar ik heb geen idee wie jij bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
hmm...funny
je hebt een voor mij bekend gezicht (zien langslopen enzo)
SGL en/of ROC als ik me niet vergis
Gelredome?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat ik wel wat koffie kan gebruiken.... misschien word ik vanaaf wakker als ik in het Gelredome sta![]()
Schijten is goed voor de darmen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Koffie is vies en slecht voor je adem![]()
Pearl Jam concertje vanaafquote:
Hehehe, bekeerd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Koffie is vies en slecht voor je adem![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Schijten is goed voor de darmen.
Nee hoor, ik mag zelfs 2 uur later op mn werk komen van mn baasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Enjoy! Niet zo sjaggerijnen dan he morgenochtend![]()
Deal. Veel plezier vanaafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag zelfs 2 uur later op mn werk komen van mn baas(zonder dat er vakantie uurtjes ingehouden worden)....
Morgenochtend dus eerst wat koffie voordat ik me hier zal melden
Dank....quote:
Totaal niet, er staat ergens dat er nog maar 60.000 inwoners zijn terwijl het nu minimaal 72.000 is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dank....
Iedereen tevreden met de OP??? zo niet... geef het aan, dan wijzig ik nog hier en daar wat dingen zodat we in deeltje 4 gebruik kunnen maken van de huidige.....![]()
Sinds een jaar of drie is Lelystad veel toffer gewordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Totaal niet, er staat ergens dat er nog maar 60.000 inwoners zijn terwijl het nu minimaal 72.000 is.. En dat Batavia-Stad, Haven en de stad enzo worden uitgebreid mag er ook best in.
Lelystad is wat aan het doen aan haar kutimago.![]()
En het is nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sinds een jaar of drie is Lelystad veel toffer geworden![]()
changes will be made later.... ik ben richting arnhemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Totaal niet, er staat ergens dat er nog maar 60.000 inwoners zijn terwijl het nu minimaal 72.000 is.. En dat Batavia-Stad, Haven en de stad enzo worden uitgebreid mag er ook best in.
Lelystad is wat aan het doen aan haar kutimago.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:25 schreef CiQNiZ het volgende:
* meldt
ik weet soms ook niet wie ik benquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan vergis je je niet nee... maar ik heb geen idee wie jij bent
gelukkig heet 't over een maand of 4 weer anders...net als alle andere tenten die we hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Appelperenstroop het volgende:
Trouwens , bij uitgaan is The Factory al een hele poos Cafe Tanja's!
We hebben nog Klok-bier... zit sinds kort tegenover batavia stad ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik weet soms ook niet wie ik ben
om wat op gang te brengen: we hebben flevosap...hebben we nog meer echte flevo/lely producten?
*klok* *klok* *klok* *klok*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
We hebben nog Klok-bier... zit sinds kort tegenover batavia stad ....
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:59 schreef Echo99 het volgende:
En we hebben het natuurpark. Tof man! Hertjes bekijken over een afstand van 16,3445 km.
Ik ben er een keer doorheengelopen met mijn vriendin, lekker romantisch (quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:01 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er een keer geweest met een verjaardag, de reigers waren goed te zien (meter of 75)
Verder zie je meer wild als je vanuit de trein naar Almere gaat...die beesten staan áltijd langs het spoor
regen? of gewoon het bos? (jeukende kutbeesten, stekende muggen, bijtende mieren, aars-scholvers)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheengelopen met mijn vriendin, lekker romantisch ().
Wat een smerige kutdag, we hadden gewoon beter kunnen neuken ofzo
Eerst bos. Toen kwamen we tot een doodlopend end. Toen dachten we, laten we elkaar hier eens lekker verwennen. Toen kwamen er mensen met honden (quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
regen? of gewoon het bos? (jeukende kutbeesten, stekende muggen, bijtende mieren, aars-scholvers)
Cassanovaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheengelopen met mijn vriendin, lekker romantisch ().
Wat een smerige kutdag, we hadden gewoon beter kunnen neuken ofzo
En dr komen allemaal nieuwe Fok!kers ergens onder een steen vandaan. De "reeks" loopt pas 3 maandenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat gaan de Lelystad topics in ene hard zeg.
Ik had de FiPo in deel 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En dr komen allemaal nieuwe Fok!kers ergens onder een steen vandaan. De "reeks" loopt pas 3 maanden![]()
Zeg, BadKeukenTegel, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ik heb meerdere stagieres gehad voor een week.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat gaan de Lelystad topics in ene hard zeg.
Ja, je had idd veel geleerd op je stage danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik kwam wel eens vaker langs als m'n PC kapot was ofzo.![]()
Maar je was niet de enige.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ja, je had idd veel geleerd op je stage dan
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Zeg, BadKeukenTegel, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ik heb meerdere stagieres gehad voor een week.
Meeste van hun schat ik in dat ze niet op het forum komen. Maar nog kom ik er niet uit
Geef eens een hint hoe ik jou emotioneel beschadigd zou kunnen hebben? Of andersom?
Hij werkte bij Thiab.quote:
Nee.quote:
hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Rutgert het volgende:
Dit gaat weer nergens over
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.quote:
Wel eens op een blauw maandag bij ECL besteld... Idenco nooit... Onze hoofdleverancier was toen Bas Computers.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.
(Mijn voor vorige werkgever dan he). Jullie kochten o.a. in bij IDENCO of ECL toch?
Wat is ASG?
Animal Science Group... Dus is net wat anders dan een computerwinkeltjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.
(Mijn voor vorige werkgever dan he). Jullie kochten o.a. in bij IDENCO of ECL toch?
Wat is ASG?
Das zeker effe wat anders. Een kennis van mij werkt daar ook. En woont of woonde in die kleine huisjes op het terrein... Ouwe bende daar he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Animal Science Group... Dus is net wat anders dan een computerwinkeltje
Bas Computers, de naam alleen alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wel eens op een blauw maandag bij ECL besteld... Idenco nooit... Onze hoofdleverancier was toen Bas Computers.
Van buiten wel... Maar als je binnenkomt, ok niet overal dan, is het wel tof hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Das zeker effe wat anders. Een kennis van mij werkt daar ook. En woont of woonde in die kleine huisjes op het terrein... Ouwe bende daar he!
Eigenlijk wel goede ervaringen mee hoorquote:
Ben wel eens bij hem thuis geweest, nooit in het "bedrijf" zelf. Luc heet ie die jongen. Ken je em?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Van buiten wel... Maar als je binnenkomt, ok niet overal dan, is het wel tof hoor
IDENCO en ECL zijn ook allebei al kapotquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goede ervaringen mee hoor
Star Electronics ook wel eens wat bij besteld... Dat was pas een vage bende daarDie bestaan volgens mij ook al een tijdje niet meer...
En XS2... Werkte ook een Lelystedeling, die het altijd na werktijd bij mij thuis afleverde
Nee ik ken weinig mensen hier binnen het instituut... Al helemaal niemand van de ICT eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben wel eens bij hem thuis geweest, nooit in het "bedrijf" zelf. Luc heet ie die jongen. Ken je em?
Actebis ook vaak bij besteld trouwensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
IDENCO en ECL zijn ook allebei al kapot![]()
Alsof ik ICT-ers binnen mijn kennisenkring hebquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee ik ken weinig mensen hier binnen het instituut... Al helemaal niemand van de ICT eigenlijkMeeste gasten hier zijn op zijn zachtst vaak nog al excentriek te noemen
Met van de prachtige aparte trekjes/hobbies/bezigheden enzo
Slapeloosheid denk ik. En te veel stress en spanningquote:
Bier heb ik afgezworen.quote:
[breezer mode]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:29 schreef Xebber het volgende:
Goedemorgen!
Breakfast of the Championsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Daantke het volgende:
Ik was ook al misselijk vanmorgen![]()
Maar dat kwam omdat ik de ochtend begon met een glas cola, daarna een zak snoep half leeg at, toen een kauwgompje nam, en toen pas begon met mn ontbijt![]()
CTRL-F5 does the trickquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[breezer mode]
DuDe, Je AvAtOrZzZz iiS dOoDt!!!!!!!!!!~!~1`21`2`1`1`!`1``!!~!![]()
[/breezer mode]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie op je postquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
CTRL-F5 does the trick niks![]()
Of zo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alsof ik ICT-ers binnen mijn kennisenkring heb![]()
Ja. Maar. Wat?quote:
Da's toch al 10 20 jaar lang zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Echo99 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er zoveel mensen op Nike Air Max lopen in de stad?![]()
* jaloers isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef foksuk1981 het volgende:
Een goedemiddag.... Heerlijk zo'n thuiswerkdag
Rightquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef foksuk1981 het volgende:
Een goedemiddag.... Heerlijk zo'n thuis"werk"dag
Ik let eigenlijk nooit op de schoenen die mensen aan hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Echo99 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er zoveel mensen op Nike Air Max lopen in de stad?![]()
Verslapen na te veel bier en herrie aan je hoofd gister?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is niet zo dat ik helemaal niets doe, maarrrrrrr.... het was de moeite niet meer om naar Almere te gaan om te werken.....
Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is niet zo dat ik helemaal niets doe, maarrrrrrr.... het was de moeite niet meer om naar Almere te gaan om te werken.....
Wat is het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef Xebber het volgende:
*Check*
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Verslapen na te veel bier en herrie aan je hoofd gister?
Mijn moeder woont in Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
AlmereStaatsvijand nummer 1 van Lelystad
Daarom werk ik daar ook.... ik help Almere langzaam faillietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
AlmereStaatsvijand nummer 1 van Lelystad
Een jongen die niet op vakantie wil, maar liever bij zijn computer blijftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat is het?
Een auto, een persoon, nog een persoon
Je bent deurwaarderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daarom werk ik daar ook.... ik help Almere langzaam failliet
Autobiografisch ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een jongen die niet op vakantie wil, maar liever bij zijn computer blijft
Inderdaad. Want net stond d'r nog F5 in plaats van ESC.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Zeg als ik nou op ESC duw he, dan stopt mn plaatje in mijn icon. Hoe gaat ie dan weer verder?
Ja ik weet het, ben een computer n00b
Shut upquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Inderdaad. Want net stond d'r nog F5 in plaats van ESC.
Neequote:
opzeggen die handel en backpacken maar!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
NeeIk wil wel op vakantie
Ben sinds 1998 niet meer fatsoenlijk op vakantie geweest
Jij welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef CiQNiZ het volgende:
Hehe, je moet juist op F5 duwen om hem dan weer werkend te krijgen
* CiQNiZ gaat over 2 weken met de auto naar Kroatie, met vriendin
de eerst volgende trein vertrekt over 3 minutenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:49 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
opzeggen die handel en backpacken maar!
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Is vet goedkoop man
Bezine gaat het nog het duurste worden denk ik
Heb je al wel een vriendin dan? Mijn vriendin werkt ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor me![]()
egniequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor me![]()
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je al wel een vriendin dan? Mijn vriendin werkt ookDat scheelt
Met dit weer ga ik niet in mn voor of achtertuin zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
egnie
de goedkoopste vakantie vier je in je achter/voortuin![]()
Jezus... Ik verdwaal met 3 kamers af en toe al...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelf![]()
6 kamers en dan zeuren dat je niet met vakantie kanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelf![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij wil ook met de vriendin van CiQNiZ op vakantie?![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kies een kamer uit en breng er een weekje door
Goed idee ja... maak ik er gewoon een klusvakantie vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
6 kamers en dan zeuren dat je niet met vakantie kan![]()
kies een kamer uit en breng er een weekje door
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoedenquote:
Echte liefdequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef Xebber het volgende:
Dat er een bom mag ontploffen in Alanya als mijn ex d'r zitDe trut
Hoeveel verbandjes heeft het gekost voordat ze je het vertelde???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoeden
Ja
Nu weet ik bijvoorbeeld dat een fluitketel geluid geeft als het water kookt en dat je niet hoeft te voelen
je rookt vast niet...of ben je je vingers al kwijt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoeden
Ja
Nu weet ik bijvoorbeeld dat een fluitketel geluid geeft als het water kookt en dat je niet hoeft te voelen
Nee. Almerequote:
Maar het is ook heel moeilijk uit te houden in Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee. AlmereMaar ze verkast binnenkort naar
Woerden
En ze woont nog geen 2 maanden in Almere![]()
De helft van Woerden dus meteen in puinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Daantke het volgende:
Hmm ik zal m'n neef eens vragen, die pleegt aanslagen in Woerden![]()
Met de bmw3 van zn pa gaan joyriden, uit de bocht gevlogen, auto totallos en de muur van het huis naar de klote![]()
Toen ze last van chronisch buikpijn kreeg van het lachen stelde ze voor het op een andere manier aan te pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoeveel verbandjes heeft het gekost voordat ze je het vertelde???![]()
* check!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toen ze last van chronisch buikpijn kreeg van het lachen stelde ze voor het op een andere manier aan te pakken
Waarom denk je dat ik in eerste instantie die gloeiendhete fluitketel ging controleren op een lampje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
is een waterkoker geen optie?
Zat er geen lampje in het handvat van de ketel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik in eerste instantie die gloeiendhete fluitketel ging controleren op een lampje?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
De helft van Woerden dus meteen in puin![]()
't is een gat in de markt zeg ik je!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zat er geen lampje in het handvat van de ketel?![]()
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
misschien dat ie in te huren is als hitman...kan ie haar misschien overrijden![]()
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoeg![]()
Het is trouwens omver rijden
Ik ken heul die film nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...
m'n NLs is niet meer wat het nooit geweest isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoeg![]()
Het is trouwens omver rijden
shogun's sadism...leuke film voor mensen die ex-en dood willenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...
Boven de etos vlag?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:09 schreef CiQNiZ het volgende:
Klaar... Net peukie gedaan.
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Boven de etos vlag?
of was jij dat niet
Taliban?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef Xebber het volgende:
Over werk gesproken.
Iemand die nog een leuke baan voor me weet voor iemand met een redelijke kennis van computers en een typvaardigheid van 500+ aanslagen per minuut?
-1 voorspelbaarquote:
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat weet je van computers? Hoe ze stuk gaan?
En het probleem voorkomen de volgende keer in plaats van elke keer opnieuw te maken is wat moeilijker/ingewikkelder?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet maken
Je wilt niet weten wat mijn broer met zijn computer doet elke keerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En het probleem voorkomen de volgende keer in plaats van elke keer opnieuw te maken is wat moeilijker/ingewikkelder?
Als hij enigzinds op mijn moeder lijkt, WIL ik het niet eens wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat mijn broer met zijn computer doet elke keer
dat kan m'n neefje van 1 ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet maken
Met in het begin wat hulp wel ja. Ben een snelle leerlingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als hij enigzinds op mijn moeder lijkt, WIL ik het niet eens weten
Kun je computers in elkaar zetten?
Oh, niet dat ik werk voor je weet ofzo, was gewoon nieuwschierigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Met in het begin wat hulp wel ja. Ben een snelle leerling
Heb ergens een CV online gezet ja, maar zou niet meer weten waarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oh, niet dat ik werk voor je weet ofzo, was gewoon nieuwschierig
Maarre... Als eens een CV online gezet? Of naar Dynabyte/TC Tron/Hardware Outlet gestapt?
Ik zou niet weten waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:01 schreef CiQNiZ het volgende:
Als je trouwens zo'n voorliefde hebt voor typen moet je leren programeren man
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heb ergens een CV online gezet ja, maar zou niet meer weten waar
.NETquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen
Is 3 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:03 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Volgende keer daarná pas bier drinken
Eens kijken wat ik hiermee kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
.NET
Probeer uit te zoeken of Microsoft een BETA nog ergens gratis weggeeft... En bestel hem (volledig gratis). Ga daarna tutorials zoeken (of volg de meegeleverde, wat eigenlijk bij MS altijd wel het geval is dacht ik) en gaan met die banaan!
Oh... wacht... Dan kom je weer op precies hetzelfde uit als nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zal wel in de tussentijd een baan zoeken... Want programeren leer je niet in 2 weken
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oh... wacht... Dan kom je weer op precies hetzelfde uit als nu
Bollen pellen, oké. Garnalen pellen? Is daar niet wat meer veranwoordelijkheidsgevoel voor nodig?quote:
Je moet stressbestendig zijn he! Ken je die reklame nog van de Gouden Gids?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bollen pellen, oké. Garnalen pellen? Is daar niet wat meer veranwoordelijkheidsgevoel voor nodig?![]()
foto!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Je moet stressbestendig zijn he! Ken je die reklame nog van de Gouden Gids?
Hier pellen we geen garnalen, wel koeien
Ik hoef niet te zien hoe ze koeien pellen hoorquote:
Trek een vest aan he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef Daantke het volgende:
Zometeen weer tijd om naar de Voorstraat te vertrekken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Trek een vest aan he!
Kevlar that is
Altijd gezellig die treinreizenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef enlightenedwizza het volgende:
zometeen weer tijd om in een volle trein met zweterige stink mensen een boekje te gaan lezen
Bluewattequote:
idem reactie.....quote:
Jammer dat er weinig leuke conductrices rondlopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:14 schreef Daantke het volgende:
Bluejacken = foto's/berichtjes naar andere mensen sturen via bluetooth, en in de trein zijn er altijd zat mensen die bluetooth aan hebben staan, de conducteurs ook altijd.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef CiQNiZ het volgende:
Was weer een leuk ritje naar huis toe
Conclusie: ik mag morgen met de bus naar me werk, en niet meer met de auto
(amateur x race auto)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Rotonde + Middenberm + Snelheid + Aanraken = G*dv*rd*mm*!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
(amateur x race auto)
_________________ = stukke auto
(snelheid + rotonde)
Er zat een klein foutje in je rekensom.![]()
Ik heb maar 1 auto... Met 4x4... Die is gelukkig nog heel... 4x4 en klap en doorrijden met lekke band die lekker in het scherm loopt te happen is meestal niet goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Xebber het volgende:
Als je 4x4 nog heel is, waarom moet je dan met de bus?
Ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef foksuk1981 het volgende:
- Lelystad staat stil bij het ongeluk van CiQNiZ -
Wel weer zonde van de 500 eurie natuurlijk.... Kan je leuke andere dingen van doen
Een volledig nieuwsitem bij Omroep Flevolandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ja.Hij komt vast op TV-Lelystad of zo
In de bus in Almere is het altijd wel gezellig... Zitten we met een kliekje uit Lelystad altijd gezellig en vrolijk te doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:33 schreef CiQNiZ het volgende:
Men..
Ik hoop dat ie vandaag klaar isDe bus is echt saai!
Hier met een kliekje "ik-praat-niet-met-je-maar-ga-wel-lekker-chagerijnig-tegen-je-aan-kijken"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
In de bus in Almere is het altijd wel gezellig... Zitten we met een kliekje uit Lelystad altijd gezellig en vrolijk te doen
Dat is zeker een kliekje uit Almerequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hier met een kliekje "ik-praat-niet-met-je-maar-ga-wel-lekker-chagerijnig-tegen-je-aan-kijken"
Hoop dat het morgen niet meer hoeft
Natuurpark?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef Sebasser het volgende:
Ja, hoi mensen daar in lelystad
Ehm, ik heb hier vandaag afgesproken om een foto camera te kopen/testen.
Weet iemand toevallig of er vandaag ook wat te doen is, waar natuurlijk mooie foto's te maken zijn ?
Succes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Daantke het volgende:
Goedendag heren.
/broer gaat helpen verhuizen van wold naar tjalk
Hehehhehequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat is zeker een kliekje uit Almere
Wegwerkzaamheden zie ik al teveelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Natuurpark?
Batavia...
Wegwerkzaamheden?
Parkeren is niet gratis in het natuurpark. Overdekt is het ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden zie ik al teveel
niks wat speciaal is daar ?
is dat natuurpark iets wat overdekt is ? (en gratis? )
En dat batavia ?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Daantke het volgende:
Goedendag heren.
/broer gaat helpen verhuizen van wold naar tjalk
Of van de windmolensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden zie ik al teveel
niks wat speciaal is daar ?
is dat natuurpark iets wat overdekt is ? (en gratis? )
En dat batavia ?
Ja mén, ik kom toch uit groningen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Parken is niet gratis in het natuurpark. Overdekt is het ook niet.
Batavia is ook niet gratis.
Tsja. Je zou naar de haven kunnen gaan en foto's maken van Jachten
Speciaal? Kom op man... Je had het over Lelystad huh
Nikon D70s met zoomlens jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:56 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Of van de windmolens
Of het standbeeld van Lely... Hoop ik wel dat je een superzoom heb op je nieuwe camera
Oh, batavia is een haven ding dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef Echo99 het volgende:
In batavia stad / batavia haven heb je wel wat goede plekjes om je foto camera te testen hoor...
Dat is een vet oude boot die helemaal opnieuw gebouwd is manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja mén, ik kom toch uit groningen.
Ik ken verder lelystad helemaal niet
Hoeveel kost(en) die/dat park(en) dan ?
en dat batavia, wat is dat voor iets ?
Oh, mooi zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:59 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat is een vet oude boot die helemaal opnieuw gebouwd is man(op zich wel koel)
Ik weet niet hoeveel de Batavia bezoeken kost, maar dat kun je vast wel vinden op internet.
Parkeren in het natuurpark is 2.5 zo uit m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |