Bollen pellen, oké. Garnalen pellen? Is daar niet wat meer veranwoordelijkheidsgevoel voor nodig?quote:
Je moet stressbestendig zijn he! Ken je die reklame nog van de Gouden Gids?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bollen pellen, oké. Garnalen pellen? Is daar niet wat meer veranwoordelijkheidsgevoel voor nodig?![]()
foto!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Je moet stressbestendig zijn he! Ken je die reklame nog van de Gouden Gids?
Hier pellen we geen garnalen, wel koeien
Ik hoef niet te zien hoe ze koeien pellen hoorquote:
Trek een vest aan he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef Daantke het volgende:
Zometeen weer tijd om naar de Voorstraat te vertrekken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Trek een vest aan he!
Kevlar that is
Altijd gezellig die treinreizenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef enlightenedwizza het volgende:
zometeen weer tijd om in een volle trein met zweterige stink mensen een boekje te gaan lezen
Bluewattequote:
idem reactie.....quote:
Jammer dat er weinig leuke conductrices rondlopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:14 schreef Daantke het volgende:
Bluejacken = foto's/berichtjes naar andere mensen sturen via bluetooth, en in de trein zijn er altijd zat mensen die bluetooth aan hebben staan, de conducteurs ook altijd.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef CiQNiZ het volgende:
Was weer een leuk ritje naar huis toe
Conclusie: ik mag morgen met de bus naar me werk, en niet meer met de auto
(amateur x race auto)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Rotonde + Middenberm + Snelheid + Aanraken = G*dv*rd*mm*!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
(amateur x race auto)
_________________ = stukke auto
(snelheid + rotonde)
Er zat een klein foutje in je rekensom.![]()
Ik heb maar 1 auto... Met 4x4... Die is gelukkig nog heel... 4x4 en klap en doorrijden met lekke band die lekker in het scherm loopt te happen is meestal niet goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Xebber het volgende:
Als je 4x4 nog heel is, waarom moet je dan met de bus?
Ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef foksuk1981 het volgende:
- Lelystad staat stil bij het ongeluk van CiQNiZ -
Wel weer zonde van de 500 eurie natuurlijk.... Kan je leuke andere dingen van doen
Een volledig nieuwsitem bij Omroep Flevolandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ja.Hij komt vast op TV-Lelystad of zo
In de bus in Almere is het altijd wel gezellig... Zitten we met een kliekje uit Lelystad altijd gezellig en vrolijk te doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:33 schreef CiQNiZ het volgende:
Men..
Ik hoop dat ie vandaag klaar isDe bus is echt saai!
Hier met een kliekje "ik-praat-niet-met-je-maar-ga-wel-lekker-chagerijnig-tegen-je-aan-kijken"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
In de bus in Almere is het altijd wel gezellig... Zitten we met een kliekje uit Lelystad altijd gezellig en vrolijk te doen
Dat is zeker een kliekje uit Almerequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hier met een kliekje "ik-praat-niet-met-je-maar-ga-wel-lekker-chagerijnig-tegen-je-aan-kijken"
Hoop dat het morgen niet meer hoeft
Natuurpark?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef Sebasser het volgende:
Ja, hoi mensen daar in lelystad
Ehm, ik heb hier vandaag afgesproken om een foto camera te kopen/testen.
Weet iemand toevallig of er vandaag ook wat te doen is, waar natuurlijk mooie foto's te maken zijn ?
Succes!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Daantke het volgende:
Goedendag heren.
/broer gaat helpen verhuizen van wold naar tjalk
Hehehhehequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat is zeker een kliekje uit Almere
Wegwerkzaamheden zie ik al teveelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Natuurpark?
Batavia...
Wegwerkzaamheden?
Parkeren is niet gratis in het natuurpark. Overdekt is het ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden zie ik al teveel
niks wat speciaal is daar ?
is dat natuurpark iets wat overdekt is ? (en gratis? )
En dat batavia ?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Daantke het volgende:
Goedendag heren.
/broer gaat helpen verhuizen van wold naar tjalk
Of van de windmolensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden zie ik al teveel
niks wat speciaal is daar ?
is dat natuurpark iets wat overdekt is ? (en gratis? )
En dat batavia ?
Ja mén, ik kom toch uit groningen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Parken is niet gratis in het natuurpark. Overdekt is het ook niet.
Batavia is ook niet gratis.
Tsja. Je zou naar de haven kunnen gaan en foto's maken van Jachten
Speciaal? Kom op man... Je had het over Lelystad huh
Nikon D70s met zoomlens jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:56 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Of van de windmolens
Of het standbeeld van Lely... Hoop ik wel dat je een superzoom heb op je nieuwe camera
Oh, batavia is een haven ding dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef Echo99 het volgende:
In batavia stad / batavia haven heb je wel wat goede plekjes om je foto camera te testen hoor...
Dat is een vet oude boot die helemaal opnieuw gebouwd is manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja mén, ik kom toch uit groningen.
Ik ken verder lelystad helemaal niet
Hoeveel kost(en) die/dat park(en) dan ?
en dat batavia, wat is dat voor iets ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |