Toen ze last van chronisch buikpijn kreeg van het lachen stelde ze voor het op een andere manier aan te pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoeveel verbandjes heeft het gekost voordat ze je het vertelde???![]()
* check!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toen ze last van chronisch buikpijn kreeg van het lachen stelde ze voor het op een andere manier aan te pakken
Waarom denk je dat ik in eerste instantie die gloeiendhete fluitketel ging controleren op een lampje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
is een waterkoker geen optie?
Zat er geen lampje in het handvat van de ketel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik in eerste instantie die gloeiendhete fluitketel ging controleren op een lampje?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
De helft van Woerden dus meteen in puin![]()
't is een gat in de markt zeg ik je!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zat er geen lampje in het handvat van de ketel?![]()
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
misschien dat ie in te huren is als hitman...kan ie haar misschien overrijden![]()
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoeg![]()
Het is trouwens omver rijden
Ik ken heul die film nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...
m'n NLs is niet meer wat het nooit geweest isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Overrijden vind ik niet pijnlijk genoeg![]()
Het is trouwens omver rijden
shogun's sadism...leuke film voor mensen die ex-en dood willenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je film Hostel al gezien? Zoja, dan weet je al waar ik naartoe wil...
Boven de etos vlag?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:09 schreef CiQNiZ het volgende:
Klaar... Net peukie gedaan.
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Boven de etos vlag?
of was jij dat niet
Taliban?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef Xebber het volgende:
Over werk gesproken.
Iemand die nog een leuke baan voor me weet voor iemand met een redelijke kennis van computers en een typvaardigheid van 500+ aanslagen per minuut?
-1 voorspelbaarquote:
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat weet je van computers? Hoe ze stuk gaan?
En het probleem voorkomen de volgende keer in plaats van elke keer opnieuw te maken is wat moeilijker/ingewikkelder?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet maken
Je wilt niet weten wat mijn broer met zijn computer doet elke keerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En het probleem voorkomen de volgende keer in plaats van elke keer opnieuw te maken is wat moeilijker/ingewikkelder?
Als hij enigzinds op mijn moeder lijkt, WIL ik het niet eens wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat mijn broer met zijn computer doet elke keer
dat kan m'n neefje van 1 ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, hoe ik ze elke keer weer opnieuw moet maken
Met in het begin wat hulp wel ja. Ben een snelle leerlingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als hij enigzinds op mijn moeder lijkt, WIL ik het niet eens weten
Kun je computers in elkaar zetten?
Oh, niet dat ik werk voor je weet ofzo, was gewoon nieuwschierigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Met in het begin wat hulp wel ja. Ben een snelle leerling
Heb ergens een CV online gezet ja, maar zou niet meer weten waarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oh, niet dat ik werk voor je weet ofzo, was gewoon nieuwschierig
Maarre... Als eens een CV online gezet? Of naar Dynabyte/TC Tron/Hardware Outlet gestapt?
Ik zou niet weten waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:01 schreef CiQNiZ het volgende:
Als je trouwens zo'n voorliefde hebt voor typen moet je leren programeren man
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heb ergens een CV online gezet ja, maar zou niet meer weten waar
.NETquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen
Is 3 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:03 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Volgende keer daarnį pas bier drinken
Eens kijken wat ik hiermee kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
.NET
Probeer uit te zoeken of Microsoft een BETA nog ergens gratis weggeeft... En bestel hem (volledig gratis). Ga daarna tutorials zoeken (of volg de meegeleverde, wat eigenlijk bij MS altijd wel het geval is dacht ik) en gaan met die banaan!
Oh... wacht... Dan kom je weer op precies hetzelfde uit als nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zal wel in de tussentijd een baan zoeken... Want programeren leer je niet in 2 weken
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oh... wacht... Dan kom je weer op precies hetzelfde uit als nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |