Da's toch al 10 20 jaar lang zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Echo99 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er zoveel mensen op Nike Air Max lopen in de stad?![]()
* jaloers isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef foksuk1981 het volgende:
Een goedemiddag.... Heerlijk zo'n thuiswerkdag
Rightquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef foksuk1981 het volgende:
Een goedemiddag.... Heerlijk zo'n thuis"werk"dag
Ik let eigenlijk nooit op de schoenen die mensen aan hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Echo99 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er zoveel mensen op Nike Air Max lopen in de stad?![]()
Verslapen na te veel bier en herrie aan je hoofd gister?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is niet zo dat ik helemaal niets doe, maarrrrrrr.... het was de moeite niet meer om naar Almere te gaan om te werken.....
Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is niet zo dat ik helemaal niets doe, maarrrrrrr.... het was de moeite niet meer om naar Almere te gaan om te werken.....
Wat is het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef Xebber het volgende:
*Check*
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Verslapen na te veel bier en herrie aan je hoofd gister?
Mijn moeder woont in Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
AlmereStaatsvijand nummer 1 van Lelystad
Daarom werk ik daar ook.... ik help Almere langzaam faillietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
AlmereStaatsvijand nummer 1 van Lelystad
Een jongen die niet op vakantie wil, maar liever bij zijn computer blijftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat is het?
Een auto, een persoon, nog een persoon
Je bent deurwaarderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daarom werk ik daar ook.... ik help Almere langzaam failliet
Autobiografisch ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een jongen die niet op vakantie wil, maar liever bij zijn computer blijft
Inderdaad. Want net stond d'r nog F5 in plaats van ESC.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Zeg als ik nou op ESC duw he, dan stopt mn plaatje in mijn icon. Hoe gaat ie dan weer verder?
Ja ik weet het, ben een computer n00b
Shut upquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Inderdaad. Want net stond d'r nog F5 in plaats van ESC.
Neequote:
opzeggen die handel en backpacken maar!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
NeeIk wil wel op vakantie
Ben sinds 1998 niet meer fatsoenlijk op vakantie geweest
Jij welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef CiQNiZ het volgende:
Hehe, je moet juist op F5 duwen om hem dan weer werkend te krijgen
* CiQNiZ gaat over 2 weken met de auto naar Kroatie, met vriendin
de eerst volgende trein vertrekt over 3 minutenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:49 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
opzeggen die handel en backpacken maar!
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Is vet goedkoop man
Bezine gaat het nog het duurste worden denk ik
Heb je al wel een vriendin dan? Mijn vriendin werkt ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor me![]()
egniequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Na de aanschaf van een huis is zelfs de goedkoopste vakantie te duur voor me![]()
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je al wel een vriendin dan? Mijn vriendin werkt ookDat scheelt
Met dit weer ga ik niet in mn voor of achtertuin zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
egnie
de goedkoopste vakantie vier je in je achter/voortuin![]()
Jezus... Ik verdwaal met 3 kamers af en toe al...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelf![]()
6 kamers en dan zeuren dat je niet met vakantie kanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 6 kamers voor mezelf![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij wil ook met de vriendin van CiQNiZ op vakantie?![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kies een kamer uit en breng er een weekje door
Goed idee ja... maak ik er gewoon een klusvakantie vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
6 kamers en dan zeuren dat je niet met vakantie kan![]()
kies een kamer uit en breng er een weekje door
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoedenquote:
Echte liefdequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef Xebber het volgende:
Dat er een bom mag ontploffen in Alanya als mijn ex d'r zitDe trut
Hoeveel verbandjes heeft het gekost voordat ze je het vertelde???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoeden
Ja
Nu weet ik bijvoorbeeld dat een fluitketel geluid geeft als het water kookt en dat je niet hoeft te voelen
je rookt vast niet...of ben je je vingers al kwijt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Aangezien ik over het algemeen een onvoorspelbaar projectiel ben die zichzelf op de meest willekeurige momenten in gevaar brengt, en zij mij daar altijd voor weet te behoeden
Ja
Nu weet ik bijvoorbeeld dat een fluitketel geluid geeft als het water kookt en dat je niet hoeft te voelen
Nee. Almerequote:
Maar het is ook heel moeilijk uit te houden in Almerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee. AlmereMaar ze verkast binnenkort naar
Woerden
En ze woont nog geen 2 maanden in Almere![]()
De helft van Woerden dus meteen in puinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Daantke het volgende:
Hmm ik zal m'n neef eens vragen, die pleegt aanslagen in Woerden![]()
Met de bmw3 van zn pa gaan joyriden, uit de bocht gevlogen, auto totallos en de muur van het huis naar de klote![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |