Ik heb geen auto... dus ik ga altijd met de fiets.... of zoals gisterochtend... met de bus die (zo goed als) voor mn huis stoptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets![]()
Ik ga altijd met de auto
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar kenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie je bentIk schrik dat zoveel mensen mij kennen, via Thiab
Naar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto... dus ik ga altijd met de fiets.... of zoals gisterochtend... met de bus die (zo goed als) voor mn huis stopt
Maar niet op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar ken
Thiab??? Daar heb ik nooit gewerkt / ben ik nog nooit geweest....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie je bentIk schrik dat zoveel mensen mij kennen, via Thiab
Ik ben wel eens met je mee naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar ken
Jij niet... 2 andere Fok!kers uit dit topic wel.. En die herkennen mij meteen blijkbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Thiab??? Daar heb ik nooit gewerkt / ben ik nog nooit geweest....
Het station.... om daar met de trein naar almere te gaan om daar een werkdag door te brengenquote:
Hoi Marcelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef marhil het volgende:
ik is marcel,
Het station lijkt mequote:
Almerequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het station.... om daar met de trein naar almere te gaan om daar een werkdag door te brengen
Ik ken wel redelijk wat Marcel's... Klant of stagiere?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef marhil het volgende:
ergens volgende week even doen, moet deze week een aantal keer naar limburg voor men werk en ben dan erg laat terug in l'stad
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik ken wel redelijk wat Marcel's... Klant of stagiere?
Wacht... Was jij onze netwerkexpert? Dan ben je koelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef marhil het volgende:
ergens volgende week even doen, moet deze week een aantal keer naar limburg voor men werk en ben dan erg laat terug in l'stad
Bingoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wacht... Was jij onze netwerkexpert? Dan ben je koel
Idemquote:
bij het provinciehuis... we waren toen nog overvallen enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
Zat Thiab niet langs de Visarenddreef????
Beetje google zegt dat het een computerwinkel is in de Botter, maar die ken ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
maarre. ja. daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
Er begint langzaam wat te dagen.... ja..... Heb wel es een bordje zien hangen iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
bij het provinciehuis... we waren toen nog overvallen enzo
WASquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Beetje google zegt dat het een computerwinkel is in de Botter, maar die ken ik niet
Softwareontwikkelaar bij de Animal Science Group... En jij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef marhil het volgende:
idd dat was ik, thanx , jij bent ook koel hoor, doe je tegenwoordig eigenlijk ?
Daar heeft een kennis van me stage gelopen vorig jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Softwareontwikkelaar bij de Animal Science Group... En jij?
Spreek je Jan nog wel eens? Laatste keer dat ik wat van hem hoorde ging het om een uitspraak van de rechterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef marhil het volgende:
idd dat was ik, thanx , jij bent ook koel hoor, doe je tegenwoordig eigenlijk ?
Dan heb je er in ieder geval goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Spreek je Jan nog wel eens? Laatste keer dat ik wat van hem hoorde ging het om een uitspraak van de rechter(ik had een zaak tegen hem gewonnen)
Ik werk niet voor het instituut, maar voor een BV die NOG aangesloten zit bij het instituur... Maar we zijn op zoek naar een grotere lokatiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daar heeft een kennis van me stage gelopen vorig jaar![]()
Echt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan heb je er in ieder geval goede herinneringen aan![]()
Proeven van / met dieren????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik werk niet voor het instituut, maar voor een BV die NOG aangesloten zit bij het instituur... Maar we zijn op zoek naar een grotere lokatie
Oja, ik zit niet bij het ICT
Ik zit bij de laboratoria
Ik maak software om te detecteren of dieren het volgende hebben:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Xebber het volgende:
Softwareontwikkelaar in een laboratorium?
Ah. Da's al duidelijker! En lukt het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik maak software om te detecteren of dieren het volgende hebben:
BSE (gekke koeienziekte)
CSFV (varkenspest)
Salmonella
FMDV (mond/klauw zeer)
Jammer dat ik deze reeks van het begin gemist heb. Lelystedelingen zijn tofquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef foksuk1981 het volgende:
We gaan richting deel III....
Maak jij een OP voor deeltje 3 met flink wat toeters en bellen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef foksuk1981 het volgende:
We gaan richting deel III....
Ik doe me bestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ah. Da's al duidelijker! En lukt het?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:07 schreef foksuk1981 het volgende:
deel 3 is er
nu deze volplempen
ik ben met de Opening bezig
daar was ik mee bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef Conflict het volgende:
Deel drie is weer weg. Willen jullie bij het volgende deel wel een leuke OP maken aub? Dan is het voor iedereen leuk om te lezen![]()
denk dat conflict leuke plaatjes wil enzo..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig
als je je iets meer verdiept had in de laatste 2 berichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |