Allang, gisteravond. Je moet wel op blijven letten hè. Inmiddels heb ik Echo99 helemaal in mijn eentje gevonden!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je reageertJe hebt Lelystad-Haven dus in je eentje gevonden?
Het gras is dus al geschept?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Allang, gisteravond. Je moet wel op blijven letten hè. Inmiddels heb ik Echo99 helemaal in mijn eentje gevonden!![]()
Echte kerels scheppen gras in weer en windquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is ook helemaal geen weer om gras uit een tuin te gaan scheppen.......
Dus Echo is geen echte kerel? Hij had tenminste wel een pak aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Echte kerels scheppen gras in weer en wind
Nou, ik ga me niet nat laten regenen om wat gras te verwijderen.... dan laat ik het wel nog een weekje liggen waar het ligtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Echte kerels scheppen gras in weer en wind
Dus volgens jou is een echte kerel iemand die een pak draagt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dus Echo is geen echte kerel? Hij had tenminste wel een pak aan![]()
Nee, iedereen kan een pak aantrekken natuurlijk. Een echte man is een kerel bij wie het pak ook staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dus volgens jou is een echte kerel iemand die een pak draagt?
Aaah ga weg... ga weg... ga uit mijn hoofd ga uit mijn hoofd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jij was die medewerker vroeger van Thiab toch.![]()
Ben jij dan een of andere stagiere die ik vroeger geestelijk en/of lichamelijk mishandeld heb?quote:
Niet in het centrum.... wel in een wijk die op 3 minuten fietsen van het centrum isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef CiQNiZ het volgende:
* CiQNiZ meldt zich als Lelystedeling
Euh.. .nog mensen die in het centrum wonen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Niet in het centrum.... wel in een wijk die op 3 minuten fietsen van het centrum is![]()
Dus dan zit je ook gewoon beneden op het terrasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik woon boven de Bart Smit
Ik kan Donderdag, Vrijdag en Zaterdag nooit slapen
Euh... Tjalk... !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Euh.. Botter?
Zo af en toe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ben jij dan een of andere stagiere die ik vroeger geestelijk en/of lichamelijk mishandeld heb?
La Mar? Regelmatig...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus dan zit je ook gewoon beneden op het terras
Close enough... Heb in de Botter gewoond... Bij het water, dus kon de Tjalk zien vanuit mijn raamquote:
La Mar kom ik dan niet zoveel.... hoogstens is op een verdwaalde donderdagavond als ik door het centrum struin.... Effe terassen en een kopjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
La Mar? Regelmatig...
Afgelopen 2 maanden niet meer geweest...
Maar misschien donderdag wel weer ofzo
Ik zal zwaaien als ik d'r langs loopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik woon boven de Bart Smit
Ik kan Donderdag, Vrijdag en Zaterdag nooit slapen
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etosquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik d'r langs loop![]()
Ik kan winkelcentrum de Botter zien vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Close enough... Heb in de Botter gewoond... Bij het water, dus kon de Tjalk zien vanuit mijn raam
Ik zal het onthouden! Moet vanmiddag nog even naar de sociale dienst!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etos
Jij bent dus altijd die mensen aan het kijken vanaf het balkon !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etos
Dan woon je heel dicht bij mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik kan winkelcentrum de Botter zien vanuit mijn raam...
Ik woon op de grens van de Schoener, Tjalk, Botter....
Altijd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jij bent dus altijd die mensen aan het kijken vanaf het balkon !![]()
Zit op mijn werk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Moet vanmiddag nog even naar de sociale dienst!![]()
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht hadquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht had
Nou... ik moest gister naar het Langezand (sportpark) fietsen.... was toch wel een kwartiertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef CiQNiZ het volgende:
Iedereen in Lelystad woont toch dicht bij elkaar in Lelystad
Zie je wel eens een jongen op een zwarte fiets onhandig met een grote tas van de Plus! fietsen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht had
Ik werk bij het ASG, da's ruim 30min. fietsen denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nou... ik moest gister naar het Langezand (sportpark) fietsen.... was toch wel een kwartiertje.
Maar erg ver kan je in Lelystad niet van elkaar wonen nee
Ik zit niet voor de geraniums de hele dag naar buiten te kijken, maar ik zal er es opletten vanuit mn pc kamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zie je wel eens een jongen op een zwarte fiets onhandig met een grote tas van de Plus! fietsen?
Dus als het regent kom jij drijfnat aan op je werkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:30 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik werk bij het ASG, da's ruim 30min. fietsen denk ik(voorbij Oostervaart)
Ik heb niet eens een fietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus als het regent kom jij drijfnat aan op je werk![]()
Het was maar voor een week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hint? Kan niet kiezen uit de 83 kandidaten.
Buitenlands? Buitelands uiterlijk? Was je saai?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het was maar voor een week.
Maar ik weet niet wie je bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef marhil het volgende:
och och, niet overdrijven we hebben ook wel eens lol gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |