Heb je ook nog wat te melden.quote:
Dat wordt Batavia-Haven ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ook uit Lelystad![]()
Moet dat plaatje die nieuwe bataviakade ofzo voorstellen?
Ik dacht dat ze dat in ouderwetse stijl gingen maken? Zoals het vroeger was in Batavia (Indonesie).quote:
Naar mijn mening ziet dit er toch best ouderwets uit heur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat in ouderwetse stijl gingen maken? Zoals het vroeger was in Batavia (Indonesie).
Insgelijks, het Karveel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef Coastertommm het volgende:
* Coastertommm meldt.
Waar wonen jullie btw? Ik in het noorden, het hoge noorden.. in het bos ongeveer
Is Lelystad zo kut dat ze er zelfs geen echte plaatje van durven maken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het lichtpuntje van de provincie genaamd Lelystad kan hier natuurlijk ook niet ontbreken.
De puike nieuwbouwprojecten (incluis het vernieuwde stadscentrum) komen met bakken uit de hemel.
Lelystedelingen, komt hier samen.
[afbeelding]
Lelystad = Donkervoort, Giant, Geldpakhuis, RDW-circuit.quote:
Ik denk dat dat vooral veel nagepraat is, Lelystad heeft ook best veel te bieden er zitten natuurlijk wel een paar lelijke oude wijken bij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Gunner het volgende:
Meldt!
Wel opvallend dat lelystad vaak genomend word in het De meest paupere stad van het land. topic. Vraag me altijd af of dat gebaseerd is op persoonlijke ervaring of gewoon napraten van anderen.
Trouwens, zonder enige motivatie kan het moeilijk serieus genomen worden.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
En we zijn ook nog de grootste gemeente van Nederland.
![]()
Heb het van wikipedia (weet niet wat er van waar is).quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef dedeur het volgende:
[..]
Niet in oppervlakte, niet in inwoners.
Zou denk ik wel kloppen. Het bordje "Gemeente Lelystad" staat al als je de dijk Enkhuizen --> Lelystad opgaat, nog in Enkhuizen dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:20 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Heb het van wikipedia (weet niet wat er van waar is).
''Lelystad is met een totale oppervlakte van 765,39 km² de grootste gemeente van Nederland. Hiervan is echter maar 234,13 km² land, de rest is hoofdzakelijk IJsselmeer en Markermeer.''
Dat is natuurlijk in aanbouw, klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is Lelystad zo kut dat ze er zelfs geen echte plaatje van durven maken?![]()
Waar precies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, ik woon in het betere gedeelte van een van de oude wijken. Nette mensen wonen hier, en het is hier 's avonds echt uber stil op straat. Zit er hier iemand btw op de SGL?
Heb op de SGL gezetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, ik woon in het betere gedeelte van een van de oude wijken. Nette mensen wonen hier, en het is hier 's avonds echt uber stil op straat. Zit er hier iemand btw op de SGL?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral veel nagepraat is, Lelystad heeft ook best veel te bieden er zitten natuurlijk wel een paar lelijke oude wijken bij.
![]()
Ik zat ook op de SGL, maar was er al af voor jij geboren wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Dat is het al een tijdje niet meer hoor. Het is zelfs gevaarlijker geworden voor fietsers bij die rotonde achter het station bijvoorbeeld... Ook die turborotonde bij Palazzo vind ik niet echt veilig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* Oud-Lelystedeling meldt
Dertien jaar lang in de Bongerd (dat vierkantje in de hoge nummers) plus een jaartje Kamp.
Ik zou er nu niet meer willen wonen denk ik, maar om er op te groeien was fantastisch. Langzaam en snel verkeer gescheiden, veel parken en plantsoenen, die eilandjes in de vaart langs het Oostrandpark...
Ik dacht het wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef ChrisFO het volgende:
Wat gaan ze van die rondonde maken, die tussen de boeier en bataviastad inligt? Hij is helemaal opengegraven, toch niet weer zo'n turbo ding?![]()
Batavia-Haven, Warande, Parkwijk, Hanzepark.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
*meltddt
anders maken we elke dreef gewoon 50km/u :/
anders leggen we de rotondes voor de 3e keer open
anders maken we busbanen die geen enkele bus gebruikt
anders woon ik in Lelystad
ik zit met smart te wachten op de nieuwbouw projecten Galjoen-zuid en Wisselplein
als 't ff mee zit heb ik daar volgend jaar een huisje ^^
Daar zijn ze nu dus mee bezig. Alles word 50 km per uur, en de hele binnenstad is een grote bouwput nu. Alle dubbelbaanse rotondes worden nu dus turborotondes. Laatst was het een grote troep op de Houtribdreef. Gelukkig woon ik aan de andere kant van Lelystadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alles 50 km/h?In mijn tijd waren de dreven nog 70 en allemaal dubbelbaans met dubbelbaanse rotondes.
Nu noem je net de uitzonderingen, in 95% is het nog wel gescheidenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is het al een tijdje niet meer hoor. Het is zelfs gevaarlijker geworden voor fietsers bij die rotonde achter het station bijvoorbeeld... Ook die turborotonde bij Palazzo vind ik niet echt veilig.
Ik ook. Zeker om 07.00quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef ChrisFO het volgende:
Veel te langzaam trouwens dat 50 op die 2 baans wegen, rijd er ook meestal nog gewoon 70![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |