abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:23:55 #76
136 V.
Like tears in rain...
pi_41291731
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:47 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm, da's oproepen tot moord, goedpraten van het overtreden van de wet .. da's toch even iets anders dan een partij oprichten en pogen een wet te veranderen .. volgens mij hebben wij daar in ons vrije landje dan ook de grens getrokken, oproepen tot geweld mag niet
Och, oproepen tot geweld... ik lees wel opruiender dingen op Fok!.
quote:
als het in dit geval dan ineens wel zou mogen mag je de haatprekende imam dus ook niet meer wegsturen .. gelijke kappen toch voor iedereen in nederland ?
Ik vind het meer een smakeloze uitlating dan een letterlijke oproep tot geweld. Maar goed, ik vind het ook niet kunnen, zoals ik al zei. Maar als jij al vindt dat mensen dat niet eens mogen denken... tsja...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41292113
Goed partijprogramma heeft die PNVD, laat die kids er toch lekker op los seksen:
quote:
Jongens van 10 en 13 verkrachten kleuter

Uitgegeven: 29 augustus 2006 12:26
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2006 12:32

GENEVE - Een vijfjarig meisje uit het dorpje Rhäzüns in het Zwitserse kanton Graubünden is verkracht door twee jongens van tien en dertien jaar. Zij hadden het kind meegenomen naar een parkeergarage en haar om beurten misbruikt, terwijl de ander het slachtoffertje vasthield.

De gebeurtenis speelde zich medio juni af, zei de openbaar aanklager in het kanton dinsdag. De zaak was tot dusver buiten de publiciteit gebleven, maar de aanklager reageerde op berichtgeving in de populaire krant Blick.

De twee kunnen niet vervolgd worden, zei de openbaar aanklager, omdat zij nog geen vijftien jaar zijn. Dat is in Zwitserland de leeftijd waarop strafvervolging mogelijk is. De jongens zijn echter wel verwijderd van de basisschool waarop zij zaten.

De jongste zit inmiddels op een andere school en de oudste is opgenomen in een therapeutisch centrum. Ook het slachtoffertje is naar een andere school gegaan.
Bron

Kinderen zijn dus heel goed in staat hun seksuele lusten te beoordelen he Adje / Norbert / Martthijn?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_41292197
stom gezeik dit topic... Gewoon niet op stemmen jongens?
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_41293877
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Verbal het volgende:
Och, oproepen tot geweld... ik lees wel opruiender dingen op Fok!.
ghehe .. da's een feit
quote:
Ik vind het meer een smakeloze uitlating dan een letterlijke oproep tot geweld. Maar goed, ik vind het ook niet kunnen, zoals ik al zei. Maar als jij al vindt dat mensen dat niet eens mogen denken... tsja...

V.
er stond een vraagteken achter .. dus meer in de trend van : zo argumenteer je toch niet als beschaafd mens zijnde .. waar is een mohammed b., als je dit afmaakt is het geen moord want het zijn geen mensen maar afval ..

en tja, vervang pedofiel voor ongelovige en het is ineens wel oproepen tot geweld en een reden om je uit het land te verwijderen .. toch ?
pleased to meet you
pi_41294012
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef floppie86 het volgende:
stom gezeik dit topic... Gewoon niet op stemmen jongens?
er is blijkbaar geen vertrouwen in ons democratische bestel ..
of men is stiekem bang dat het er zovelen zijn dat ze wel een parlementaire stem krijgen en wij ons bezig moeten houden met wat we met man en macht proberen te ontkennen .. de sexualiteit van de puber/het kind
pleased to meet you
pi_41294482
Ik vind het nogal non-nieuws. Het was al langer bekend dat ze mee willen doen met vakantie, en veel meer wordt er eigenlijk niet gemeld in het bericht. Deze discussie is ook al niet veel meer dan een herhaling van zetten uit de eerdere discussies over de PNVD. Waarom moet dit steeds weer in de aandacht komen, die hele partij stelt niets voor.
pi_41294826
Ik heb er geen probleem mee dat ze mee willen doen. Vraag is of ze wel mee mogen doen, die handtekeningen binnen halen zal al een groot probleem worden. En als ze dan wel mee gaan doen en een of meedere kieskringen dan is de vraag of ze wel een zetel zullen halen. Vast staat dat ze niet genoeg zetels zullen halen om enige invloed te krijgen. en als ze dat wel krijgen dan leven we in een ziek land en verdienen we niet beter
pi_41294947
Eindelijk een beetje tegengas sinds de pedo-taboe die ontstaan is in de jaren '90 dankzij zaken als Dutroux.

Van mij mag iedereen van 16 jaar en ouder sex hebben met alles en iedereen die die maar tegen komt. Zijn mijn zaken toch niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:33:28 #84
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_41295642
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook ontzettend arrogant dat iedereen hier die sex met 14 jarigen verafschuwt zichzelf zo ver verheven voelt boven 14 jarigen dat ZIJ wel even kunnen bepalen wat een 14 jarige met zijn/haar leven doet.
Je stelt het verkeerd. Wij bepalen dat de naasten van die kinderen dat moeten kunnen bepalen, zoals de ouders. Die hebben daar wat over te zeggen omdat dat bij de opvoeding hoort.
quote:
14 jarigen hebben onderling wel gewoon sex, als ze er dan voor kiezen om het met een ouwe vent te doen, laat ze dan!
Die keuze is niet enkel aan die 14-jarigen zelf. Het valt voor een ouder wellicht te accepteren dat er geexperimenteerd wordt met leeftijdsgenootjes omdat die allemaal in hetzelfde schuitje zitten en niet beter weten. Ouwe venters weten wel beter en zouden moeten wachten tot deze kinderen ook beter weten.
quote:
Dit doet met denken aan de gedachtenpolitie ten tijde van onze verzuilde maatschappij
Jij doet me denken aan Dutroux. Dat maakt ongeveer evenveel sense als jouw associatie.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:43:36 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41295967
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Gare 30 jarigen ook..... Frisia etc.... dan zou je het op geestelijke vermogens moeten gooien.
een volwassene kan daarentegen gewoon werk zoeken om de schulden af te betalen, dat is voor een 14jarige wat moeilijker.

dat is een beetje het punt wat ik probeer te maken, 14jarigen zijn niet altijd in staat om de consequenties van hun daden te overzien. soms wel maar over het algemeen niet
quote:
Een 16 jarige kan trouwens al vrijwel zelfstandig financiele beslissingen nemen, als ze niet TE groot zijn voor zijn voor zijn leeftijd (grens ligt bij ongeveer 1000 euro blijkt uit jurisprudentie)
ja het kan best, natuurlijk maar de maatschappij neemt kinderen tegen zichzelf in bescherming zodat ze een beetje zorgeloos hun school en zo af kunnen maken en een goede start kunnen maken.

imo nix mis mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:48:40 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41296124
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. wat een vergelijking .. je doet net alsof 14jarigen achterlijke imbecielen zijn ..
niet achterlijk, ik zou het naief willen noemen
quote:
maar voor arguements sake, laten we dat even aannemen, ze zijn allemaal oerstom, zou een ander cijfer in de wet hun dan wel beschermen voor misbruik ?
nu ja verstand komt met de jaren
quote:
want als ik het goed begrijp is dat het enige wat die partij wil, dat het kind vanaf 12/14 jaar zelf mag aangeven of het wel of niet misbruik was .. dus niet de ouder, de omgeveing, de gefokte fok!ker maar het "slachtoffer" zelf, lijkt mij alleen maar eerlijk, dat het slachtoffer even zelf mag vertellen of het dat nou wel of niet is .. een slachtoffer
je kan vertellen wat je wilt maar het bewijzen is zo moeilijk, en dan is zo'n oudere man nog flink intimiderend ook!

nee imo laten we het gewoon zo, als je een jonge partner wil hebben dan wacht je maar tot zijn/haar 18de verjaardag, zo verschillend ziet dat er nu ook weer niet uit
pi_41296558
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee imo laten we het gewoon zo, als je een jonge partner wil hebben dan
ben je ziek.
mensen die dit goed vinden zijn kindermisbruikers.
kinderen zijn naïef, zwakker dan vrouwen, nieuwsgieriger dan volwassenen.
vroeger kregen we het verhaaltje te horen van kinderlokkers die je meenemen en snoep beloven.
dat zegt genoeg.
pi_41298071
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef sp3c het volgende:
niet achterlijk, ik zou het naief willen noemen
erm, in welke wereld leef jij .. naïeve pubers in nederland ?
misschien bij de SGP met de gefilterde internetverbinding maar de rest ?
quote:
nu ja verstand komt met de jaren
nog zo'n sprookje
quote:
je kan vertellen wat je wilt maar het bewijzen is zo moeilijk, en dan is zo'n oudere man nog flink intimiderend ook!
vreemd genoeg is het (net zo?) vaak juist omgekeerd, het zijn de ouders die als intimiderend worden ervaren ..
maar ja, ik begreep ook al in eerdere discussies dat de visie van het kind dat niet voldoet aan de asexueele freudiaanse norm niet welkom is in de algehele context
quote:
nee imo laten we het gewoon zo, als je een jonge partner wil hebben dan wacht je maar tot zijn/haar 18de verjaardag, zo verschillend ziet dat er nu ook weer niet uit
volgens mij gaat het niet om het uiterlijk maar meer om de levenshouding .. nog niet bedorven door cynisme .. het zogenoemde "verstand" dat met de jaren komt
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:57:33 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41298290
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:50 schreef moussie het volgende:

[..]

erm, in welke wereld leef jij .. naïeve pubers in nederland ?
misschien bij de SGP met de gefilterde internetverbinding maar de rest ?
och, ik weet nog hoe ik zelf was op die leeftijd
quote:
[..]

nog zo'n sprookje
[..]

vreemd genoeg is het (net zo?) vaak juist omgekeerd, het zijn de ouders die als intimiderend worden ervaren ..
allicht ... doet er verder niet zo heel erg veel toe
quote:
maar ja, ik begreep ook al in eerdere discussies dat de visie van het kind dat niet voldoet aan de asexueele freudiaanse norm niet welkom is in de algehele context
what?
quote:
[..]

volgens mij gaat het niet om het uiterlijk maar meer om de levenshouding .. nog niet bedorven door cynisme .. het zogenoemde "verstand" dat met de jaren komt
regardless, je schikt je maar aan de wet

of stemt op die nieuwe partij die het probeert te veranderen, maakt mij verder niet zo heel veel uit want het resultaat blijft hetzelfde

en anders mag je van mij de bak in, of dat nu is op aangeven van rancuneuze ouders of naieve kindertjes die van gedachte zijn veranderd (of daadwerkelijk verkracht zijn) daar moet je maar rekening mee houden dan
pi_41300165
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, dat kan je wel zeggen.

Maar wanneer je een partij wilt oprichten om, laten we maar iets noemen, alle Joden uit te roeien omdat je daar opgewonden van raakt, mag weer niet.

Of een partij die verkrachting wil afschaffen omdat iedereen diep van binnen het helemaal niet erg vind om toch op de een of andere manier begeerd te worden.

Vrij land is 1 ding, maar dit gaat op iets heel aparts lijken als je echt maar van alles kan roepen en doen.
Die leeftijd voor sex verlagen, vind je dat nou echt te vergelijken met het uitroeien van alle Joden?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:11:41 #91
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_41300191
ik snap de mensen niet die deze partij willen verbieden. Dit is toch een democratisch land? Oftewel áls ze al 1 zetel halen, dan komt dat door het kiezen van de Nederlandse burger. Wat is daar mis mee
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_41301130
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik snap de mensen niet die deze partij willen verbieden. Dit is toch een democratisch land? Oftewel áls ze al 1 zetel halen, dan komt dat door het kiezen van de Nederlandse burger. Wat is daar mis mee
Nou ben ik absoluut tégen een verbod op een partij als deze, maar als ze zetels halen, dan is daar vanalles mis mee. Dan is er vanalles mis met de keuze van de Nederlandse burger.

Helemaal uitgesloten lijkt me dat niet, dat er vanalles mis is met de keuzes van Nederlandse burgers. Hoeven ze niet eens voor op deze partij te stemmen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:40:46 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41301178
Ze doen maar. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_41301288
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ben ik absoluut tégen een verbod op een partij als deze, maar als ze zetels halen, dan is daar vanalles mis mee. Dan is er vanalles mis met de keuze van de Nederlandse burger.

Helemaal uitgesloten lijkt me dat niet, dat er vanalles mis is met de keuzes van Nederlandse burgers. Hoeven ze niet eens voor op deze partij te stemmen .
De LPF is toch ook niet verboden? Wilders mag gewoon meedoen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:52:49 #95
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41301707
Dat betekent 11.500 euro minder bezuinigen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41316283
Ik ga op ze stemmen als proteststem.

zal die lijers in den haag krijgen ook
fefesff ere erfe
pi_41318138
Nog steeds allemaal mensen die zich druk maken om dit partijtje?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:47:14 #98
136 V.
Like tears in rain...
pi_41319445
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds allemaal mensen die zich druk maken om dit partijtje?
Nou ja, heel vreemd is dat toch niet?

Het zijn natuurlijk creeps. Maar ik geloof ook dat die lui gewoon niet in de kamer komen. En als ze wèl in de kamer komen vind ik dat ronduit zorgwekkend en veelzeggend over in ieder geval 1/150 van de kiezers.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41319507
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou ja, heel vreemd is dat toch niet?

Het zijn natuurlijk creeps. Maar ik geloof ook dat die lui gewoon niet in de kamer komen. En als ze wèl in de kamer komen vind ik dat ronduit zorgwekkend en veelzeggend over in ieder geval 1/150 van de kiezers.

V.
Och, ik geloof best dat in Nederland 1 op de 150 mensen pedofiele gevoelens heeft, het blijft een ongelooflijk klein aantal iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41319747
14 moet kunnen vind ik. Ik ben zelf op mijn 14e ontmaagd door een vriendje van 31 en gelukkig maar, want hij was erg bedreven.

Later kreeg ik vriendjes van mijn leeftijd maar die konden er niets van. Veel te opgefokt in bed.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')