Bovenstaande suggereert dat de Waarom-vraag al bekend is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een topic aangaande de aankomende TTK MEET,
waarin we antwoorden zullen trachten te vinden op de volgende vragen:
Wie
Wat
Waar
Wanneer
--
Brand los!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er uberhaupt iemand geintereseerd in een meet??
Claudia's idee: http://www.foam.nl/
lijkt me ook leuk!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oke
We hebben nu dus een lokatie. En aan deelnemers hebben weL
Isabeau
k_man
Do2
uiteraard ook Erik
Claudia
en AR
Nu nog een datum en we hebben een meet
Nee, DaMart begon erover:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, dat was jouw vraag LXIV
Het is natuurlijk wél waar het om draait.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.![]()
Jullie verplichten tot een meet, bedoel je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Do, wees dan ook gewoon wat strenger!
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iedereen behalve wyccie verplichten tot een meet, bedoel je?
Met de zweep erover?
Nou, niet zo somber.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen...
Ergens diep in mij wel. Maar dan zijn er weer zo veel factoren die me laten denken; "Toch maar niet."quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren."quote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens diep in mij wel. Maar dan zijn er weer zo veel factoren die me laten denken; "Toch maar niet.".
Wat een mooie quote.quote:Op zondag 3 september 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren."
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
Het weekeinde van 30 september op 1 oktober kan ik zeer beslist niet. Dan ga ik met 60 vrouwen het bos in.
Het weekeinde daarop wellicht wel.
PS Erik, je hebt toch geen agorafobie, wel?
quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?
Wikipedia leert me:quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
PS Erik, je hebt toch geen agorafobie, wel?
Wat ik dik heb gemaakt zijn ongeveer dingen die ik erg goed herken, dus wellicht heb ik een lichte vorm van agorafobiequote:Algemeen gesteld is agorafobie de angst om een vertrouwde en veilige omgeving te verlaten. Dit kan de vorm aannemen van angst voor open ruimten, situaties waarin veel mensen bij elkaar komen of de angst in verlegenheid gebracht te worden of niet 'terug te kunnen keren'. Ook reizen (bijvoorbeeld met trein of bus) kan deze angst veroorzaken.
Hmmm. Als je het in ernstige mate hebt durf je nog niet eens naar de winkel of naar je werk. Maar in lichte mate zou wel kunnen. Het kan natuurlijk ook gewoon verlegenheid zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wikipedia leert me:
[..]
Wat ik dik heb gemaakt zijn ongeveer dingen die ik erg goed herken, dus wellicht heb ik een lichte vorm van agorafobie.
Opname van de nieuwe AXE commercial?quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?
Kipsaté?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:06 schreef JAM het volgende:
Fuck it, stel prutsers. Neem een paar flessen whiskey (J&B) mee en kom morgen naar Den Haag. Ik ga op het strand zitten en saté eten.
OK.quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef JAM het volgende:
Shit, ik bedoel, ik heb niet meer zo lang. 25 september ben ik - weg -.
Had ik toch niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef JAM het volgende:
Vriendin, sterker; aanstaande.
Misschien is zijn aanstaande wel schizofreen... dan kun je zomaar heel veel verschillende buddies hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Merkwaardig JAM. En al je fuckbuddies dan?
Alsof een schizofreen ooit alleen is...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil tussen schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
Die is alleen maar in de waan dat hij omringd wordt door stemmen en gestaltes.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof een schizofreen ooit alleen is...
Shit, baby, er wonen iets van 65 miljoen vrouwen in Japan die nog nooit van mij gehoord hebben. Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Merkwaardig JAM. En al je fuckbuddies dan?
BANquote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Je weet toch dat AR niks voorstelt.![]()
geintje AR, geintje
Wanneer kan je dan wel??quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens stil omdat ik heel oktober niet kan. Geen enkel vrij weekend over.
Omdat we daar contact over hebben gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe weet jij dan zo zeker dat hij niet kan??
Volgens mij heb je iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Dan komen jullie toch samen Lienekien?
Morgen? Op een dinsdag?quote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef het op. Wie gaat er morgen mee naar het Foam?
donderdag kan ikquote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef het op. Wie gaat er morgen mee naar het Foam?
Het probleem is dat Lien 1 persoon tegelijk ontmoet...quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Dan komen jullie toch samen Lienekien?
Probleem?quote:Op maandag 18 september 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het probleem is dat Lien 1 persoon tegelijk ontmoet...
En nu al een topic さようなら JAMquote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef JAM het volgende:
Ik ben morgen jarig.
Gefeliciteerd, JAM, maar jij bent niet in Nederland.quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef JAM het volgende:
Ik ben morgen jarig.
Jij viert 12 november zeker je verjaardag?quote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben morgen niet jarig.
Nee, hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij viert 12 november zeker je verjaardag?
AR moet op zaterdag naar school.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ik hak de knoop voor jullie door.
Zaterdag 18 november.
KLAAR!
Je hebt gelijk. Sorry ARquote:
Zeg niet van die gekke dingen DO. Natuurlijk komen ze wél. Iedereen komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien komt niet...En wyccie ook niet, geloof ik.
Ja, sorry...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg niet van die gekke dingen DO. Natuurlijk komen ze wél. Iedereen komt.![]()
Ja hoor.., de man die zo graag wou meeten maar geen middag vrij wil nemen, of een afspraakje wil verzetten gaat mij vertellen dat ik moet spijbelen..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zaterdag is de dag om te meeten, natuurlijk.
Doordeweeks kan sowieso bijna niemand...En zondag is een kutdag.
AR moet maar een dagje spijbelen...
Ben jij er ook dan??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je zondag 19 november naar Amsterdam, AR?
De helft van de TTK's komt uit Brabant geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we elkaar niet gewoon een keer toevallig tegen het lijf lopen in de binnenstad van Amsterdam? Dat is me met Claudia, JAM, Berserker en Pope al gelukt.
Berserker was ooit met koninginnedag, de rest was rond de universiteit. Dus als je op dinsdagochtend of woensdagmiddag bij de oudemanhuispoort/vendelstraat rondhangt en je een lang gestalte tegenkomt is de kans vrij groot dat ik het ben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet ik maar eens door Amsterdam gaan wandelen. Wanneer maak ik de meeste kans, I.R.Baboon?
Bij Pope had ik niet door dat hij het was (en was ik het vergeten tot hij het weken later in m'n fotoboek meldde), Claudia en ik spreken elkaar niet aan (maar goed, die had ik ooka l vaker gezien bij dingen), en JAM had ik daarvoor ook al wel eens ontmoet. Misschien went het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me doodeng om vanuit het niets aangesproken te worden door iemand die jou herkent.
Haha, ja, en dan zien we vanzelf wel wie er nog meer komen. Ik word een beetje moe van wachten op mensen die niet kunnen maar zelf niet met betere voorstellen komen.quote:
Ik heb het nog nooit meegemaakt terwijl ik zelf vrij regelmatig een fok!er in Amsterdam zie lopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me doodeng om vanuit het niets aangesproken te worden door iemand die jou herkent.
Ik heb je volgens mij nog maar 2 keer gezien in Amsterdam waarvan 1 keer met Batuwu en toen spraken we je wel aan. De 2e keer was je meer een fenomenologisch verschijnsel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij Pope had ik niet door dat hij het was (en was ik het vergeten tot hij het weken later in m'n fotoboek meldde), Claudia en ik spreken elkaar niet aan (maar goed, die had ik ooka l vaker gezien bij dingen), en JAM had ik daarvoor ook al wel eens ontmoet. Misschien went het.
Werk nou eens mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaan jullie maar.
Ja, dus ik dacht: 19 november, dat is toch alweer 4 weken verder. Als je nou eens zegt vanaf wanneer je wél kan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik kan de komende weken niet, Claudia.
Daar valt niets aan te doen.
Heb ik jou nooit op een filomeet gezien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij nog maar 2 keer gezien in Amsterdam waarvan 1 keer met Batuwu en toen spraken we je wel aan. De 2e keer was je meer een fenomenologisch verschijnsel.
19 november...Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dus ik dacht: 19 november, dat is toch alweer 4 weken verder. Als je nou eens zegt vanaf wanneer je wél kan?
In Utrecht wellicht? Van die hele avond kan ik me eigenlijk alleen nog Speknek herinneren, en Koekepan op het station de dag erna.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb ik jou nooit op een filomeet gezien?
Ik herinner me dat ijsje ook niet meer.quote:Die ontmoeting met jou en Batuwu staat me trouwens nog levendig bij. Ik kwam een ijsje etend aan. Een solero zelfs, volgens mij. So long for mijn intellectuele image.
Een optie kan ook rond mijn verjaardag zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
19 november...Dat zou een optie kunnen zijn.
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een optie kan ook rond mijn verjaardag zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb ik jou nooit op een filomeet gezien?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik jou toch niet?
Wat gek eigenlijk. Ik dacht dat zo'n beetje iedereen aanwezig was op die laatste meeting.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:04 schreef dwerg het volgende:
Dat klopt.
Ik ben dan ook nooit op een filomeet geweest. De eerste keer dat ik IR zag, was in een Zeeuwse kroeg.
12/12 klinkt ook goed!! Als m'nquote:
dinsdag geloof ik...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef k_man het volgende:
Dan wordt het dus 12/12.
Is dat een zondag?
Hoe meer zielen hoe meer cadeautjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
12/12 klinkt ook goed!! Als m'ndan ook mee mag...
Uhmm, ik kom nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer cadeautjes.![]()
Ik vraag me af hoeveel Amsterdammers er uit Brabant komen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De helft van de TTK's komt uit Brabant geloof ik
Wij negeren Amsterdam tenzij het niet anders kan..
Ik kom van de Veluwe.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel Amsterdammers er uit Brabant komen...
(Of uit de achterhoek, Twente, Limburg, Friesland, dat soort plaatsen. `Oei! Laten we naar de GROTE STAD verhuizen! Laten we naar AM-STER-DAM gaan!` Stelletje tyfusboeren bevolken half Amstedam! De andere helft bestaat uit toeristen en hoeren uit het oostblok. Wat een kankergehucht is dat Amsterdam toch zeg..)
Je signature!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef NegaSado het volgende:
Doe hem dan gewoon op 10/12, of 17/12.
In ieder geval goed als hij niet op 12/11 wordt gehouden, want dan kan ik niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk vooral uit naar jou, Claudia.
Dan troosten wij je wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik geloof dat ik ook kan op de 17e.. Alleen m'nkan dan niet mee, die gaat de 16e weer naar huis
Nu kun je het dus niet meer maken om zelf niet te komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:32 schreef NegaSado het volgende:
Wow, ik suggereer gewoon een datum waarop mensen kunnen!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken hem ook niet, maar hoe meer mannen, hoe meer vreugd.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:43 schreef Augustina het volgende:
Hoi NegaSado, is het heel erg dat ik jou niet ken?
Nee, nee, zeer zeker niet. Ik weet dondersgoed waar het Tropenmuseum is.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je ook, JAM?
Ik zag vandaag een jongen in de tram waarvan ik dacht dat jij het wel eens kon zijn. Dat wil zeggen, ik zat te twijfelen of het een jood, een hagenees of een belg was. Je was erg aardig, want je legde twee francaises uit waar ze uit moesten stappen. (Het Tropenmuseum.) Helaas zat je er 1 stop naast en had ik geen zin me ermee te bemoeien.
Er was een ongeluk gebeurd op de Plantage Middenlaan en we reden om, dus het was niet zo gek dat je lichtelijk verward was. Je kwam ook niet zo goed uit je Frans.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, nee, zeer zeker niet. Ik weet dondersgoed waar het Tropenmuseum is..
Praatte ik ook Frans?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er was een ongeluk gebeurd op de Plantage Middenlaan en we reden om, dus het was niet zo gek dat je lichtelijk verward was. Je kwam ook niet zo goed uit je Frans.
Leuk jack, trouwens.![]()
Nu ja; dat zou heel goed kunnen. Ben je ook van de partij? Dan krijg je een JUPILERTJE van me.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een poging tot, JAM.
Vertel eens meer over dat jack.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het stelde niet veel voor, je 'oui' klonk zelfs nergens naar. Maar je had echt een heel tof jack.
Leer, lichtbruin. Is camel een naam voor een kleur? Erg James Dean.quote:
Geleerd in het oord Harskamp?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig spreek ik directiesecretaressenederlands.
Laatst zei iemand tegen me dat ik op James Dean leek. Toen had ADO Den Haag net 2-0 gewonnen van Heracles Almelo en toen na ik een bepaalde posé aan om mijn vreugd uit te drukken. Hij zei: 'Kanker, op wie lijk je nou? Je weet, die malloot, jaren 40, die met z'n auto tegen een boom aan is geknald. Hoe heet die teringjood nou ook alweer?'quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leer, lichtbruin. Is camel een naam voor een kleur? Erg James Dean.
Brabantsquote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef JAM het volgende:
Eén ding, ik wil niet dat jullie de hele tijd Brabants of Achterhoeks of Twents of wat voor een spraakje dan ook gaan ouwehoeren want dan ben ik stante pede vertrokken.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:18 schreef bofneger het volgende:
Ik heb de 17e december opgeschreven.
Juist!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
AR: eigenlijk willen we de zaterdagavond ervoor gewoon een kroeg in duiken. Kun je dan wel?
Wie is "we"??quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
AR: eigenlijk willen we de zaterdagavond ervoor gewoon een kroeg in duiken. Kun je dan wel?
DO2 en ik.quote:
Het moet niet.quote:Ennuh, bedoel je nou dat ik 2x naar Amsterdam moet??
Melk drinken.quote:Oh, en natuurlijk de logische vraag wat moet AR in een kroeg??
Je bent 2 weken achter op schema ofzo, maar je mag dit alsnog noterenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
mag ik hieruit opmaken dat het weer helemaal aan is?
Beneden de rivieren?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dus Do2 en ik moeten vanuit Brabant naar Amsterdam komen....
Eigenlijk hoor jij gewoon naar hier te komen Claudia
Ja, dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.quote:Volgens mij is de 16e de dag dat m'nweer vertrekt. Ik ben dan dus wel min of meer bij Amsterdam..., maar of ik dan ook zin heb in een kroeg
![]()
Ik ben altijd in voor een reisje naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, de beschaafde wereld zeg maar
Nu ja, het is iig de goede windrichtingquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een reisje naar Frankrijk.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef JAM het volgende:
-edit-
Shit, net 1 minuut te laat om JAM een ban te gevenquote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef JAM het volgende:
-edit-
quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Shit, net 1 minuut te laat om JAM een ban te geven![]()
Met de nadruk op "eens".quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
alsof wij mensen een ban geven
(oh wacht, is wel eens gebeurd)
Ja, er zijn in de hele ttk geschiedenis toch 2 bans gegeven?? 1 door jou (jij had de primeurquote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
alsof wij mensen een ban geven
(oh wacht, is wel eens gebeurd)
Ja, dat was het welquote:Op maandag 20 november 2006 17:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, er zijn in de hele ttk geschiedenis toch 2 bans gegeven?? 1 door jou (jij had de primeur) en 1 door mij
Als ik slotjes zet slaap jij nog Erik..quote:Op maandag 20 november 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In TTK?
Ja, maar op een dubbeltopic. Da's geen echt slotje.quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Vrijdag nogBodies in Amsterdam. Omstreden maar interessant.
Wil jij die weinige slotjes die ik kan zetten ook nog eens afkraken als zijnde nepslotjes?quote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar op een dubbeltopic. Da's geen echt slotje.
Kom je dan de 16e naar Oss toe??quote:Op donderdag 23 november 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Dan kunnen we de 16e meeten incl. AR's
Dan kan ik nog net Buitenhof kijken.quote:
Noteer mij maarquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Kunst? Bodies The Exhibition
In Amsterdam en ook op 17 december.
Hahahaha.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe meer mensen, des te minder kans op ongemakkelijke stiltes.![]()
Onzin. Het geluid is het minst erge wat je zal overkomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef broer het volgende:
Ik vrees dat je dan inderdaad eerder bang moet zijn voor het geluid.
en waarom niet?!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ik niet kom...
De meet was wel het initiatief van DO2.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef broer het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat iedereen zou komen?
dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De meet was wel het initiatief van DO2.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ik niet kom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |