Volgens mij heb je iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Dan komen jullie toch samen Lienekien?
Morgen? Op een dinsdag?quote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef het op. Wie gaat er morgen mee naar het Foam?
donderdag kan ikquote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef het op. Wie gaat er morgen mee naar het Foam?
Het probleem is dat Lien 1 persoon tegelijk ontmoet...quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Dan komen jullie toch samen Lienekien?
Probleem?quote:Op maandag 18 september 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het probleem is dat Lien 1 persoon tegelijk ontmoet...
En nu al een topic さようなら JAMquote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef JAM het volgende:
Ik ben morgen jarig.
Gefeliciteerd, JAM, maar jij bent niet in Nederland.quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef JAM het volgende:
Ik ben morgen jarig.
Jij viert 12 november zeker je verjaardag?quote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben morgen niet jarig.
Nee, hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij viert 12 november zeker je verjaardag?
AR moet op zaterdag naar school.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ik hak de knoop voor jullie door.
Zaterdag 18 november.
KLAAR!
Je hebt gelijk. Sorry ARquote:
Zeg niet van die gekke dingen DO. Natuurlijk komen ze wél. Iedereen komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien komt niet...En wyccie ook niet, geloof ik.
Ja, sorry...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg niet van die gekke dingen DO. Natuurlijk komen ze wél. Iedereen komt.![]()
Ja hoor.., de man die zo graag wou meeten maar geen middag vrij wil nemen, of een afspraakje wil verzetten gaat mij vertellen dat ik moet spijbelen..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zaterdag is de dag om te meeten, natuurlijk.
Doordeweeks kan sowieso bijna niemand...En zondag is een kutdag.
AR moet maar een dagje spijbelen...
Ben jij er ook dan??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je zondag 19 november naar Amsterdam, AR?
De helft van de TTK's komt uit Brabant geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen we elkaar niet gewoon een keer toevallig tegen het lijf lopen in de binnenstad van Amsterdam? Dat is me met Claudia, JAM, Berserker en Pope al gelukt.
Berserker was ooit met koninginnedag, de rest was rond de universiteit. Dus als je op dinsdagochtend of woensdagmiddag bij de oudemanhuispoort/vendelstraat rondhangt en je een lang gestalte tegenkomt is de kans vrij groot dat ik het ben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet ik maar eens door Amsterdam gaan wandelen. Wanneer maak ik de meeste kans, I.R.Baboon?
Bij Pope had ik niet door dat hij het was (en was ik het vergeten tot hij het weken later in m'n fotoboek meldde), Claudia en ik spreken elkaar niet aan (maar goed, die had ik ooka l vaker gezien bij dingen), en JAM had ik daarvoor ook al wel eens ontmoet. Misschien went het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me doodeng om vanuit het niets aangesproken te worden door iemand die jou herkent.
Haha, ja, en dan zien we vanzelf wel wie er nog meer komen. Ik word een beetje moe van wachten op mensen die niet kunnen maar zelf niet met betere voorstellen komen.quote:
Ik heb het nog nooit meegemaakt terwijl ik zelf vrij regelmatig een fok!er in Amsterdam zie lopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me doodeng om vanuit het niets aangesproken te worden door iemand die jou herkent.
Ik heb je volgens mij nog maar 2 keer gezien in Amsterdam waarvan 1 keer met Batuwu en toen spraken we je wel aan. De 2e keer was je meer een fenomenologisch verschijnsel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij Pope had ik niet door dat hij het was (en was ik het vergeten tot hij het weken later in m'n fotoboek meldde), Claudia en ik spreken elkaar niet aan (maar goed, die had ik ooka l vaker gezien bij dingen), en JAM had ik daarvoor ook al wel eens ontmoet. Misschien went het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |