Kipsaté?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:06 schreef JAM het volgende:
Fuck it, stel prutsers. Neem een paar flessen whiskey (J&B) mee en kom morgen naar Den Haag. Ik ga op het strand zitten en saté eten.
OK.quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef JAM het volgende:
Shit, ik bedoel, ik heb niet meer zo lang. 25 september ben ik - weg -.
Had ik toch niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef JAM het volgende:
Vriendin, sterker; aanstaande.
Misschien is zijn aanstaande wel schizofreen... dan kun je zomaar heel veel verschillende buddies hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Merkwaardig JAM. En al je fuckbuddies dan?
Alsof een schizofreen ooit alleen is...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil tussen schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
Die is alleen maar in de waan dat hij omringd wordt door stemmen en gestaltes.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof een schizofreen ooit alleen is...
Shit, baby, er wonen iets van 65 miljoen vrouwen in Japan die nog nooit van mij gehoord hebben. Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Merkwaardig JAM. En al je fuckbuddies dan?
BANquote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Je weet toch dat AR niks voorstelt.![]()
geintje AR, geintje
Wanneer kan je dan wel??quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens stil omdat ik heel oktober niet kan. Geen enkel vrij weekend over.
Omdat we daar contact over hebben gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe weet jij dan zo zeker dat hij niet kan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |