Bovenstaande suggereert dat de Waarom-vraag al bekend is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een topic aangaande de aankomende TTK MEET,
waarin we antwoorden zullen trachten te vinden op de volgende vragen:
Wie
Wat
Waar
Wanneer
--
Brand los!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er uberhaupt iemand geintereseerd in een meet??
Claudia's idee: http://www.foam.nl/
lijkt me ook leuk!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oke
We hebben nu dus een lokatie. En aan deelnemers hebben weL
Isabeau
k_man
Do2
uiteraard ook Erik
Claudia
en AR
Nu nog een datum en we hebben een meet
Nee, DaMart begon erover:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, dat was jouw vraag LXIV
Het is natuurlijk wél waar het om draait.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.![]()
Jullie verplichten tot een meet, bedoel je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Do, wees dan ook gewoon wat strenger!
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iedereen behalve wyccie verplichten tot een meet, bedoel je?
Met de zweep erover?
Nou, niet zo somber.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen...
Ergens diep in mij wel. Maar dan zijn er weer zo veel factoren die me laten denken; "Toch maar niet."quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren."quote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens diep in mij wel. Maar dan zijn er weer zo veel factoren die me laten denken; "Toch maar niet.".
Wat een mooie quote.quote:Op zondag 3 september 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren."
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
Het weekeinde van 30 september op 1 oktober kan ik zeer beslist niet. Dan ga ik met 60 vrouwen het bos in.
Het weekeinde daarop wellicht wel.
PS Erik, je hebt toch geen agorafobie, wel?
quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?
Wikipedia leert me:quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
PS Erik, je hebt toch geen agorafobie, wel?
Wat ik dik heb gemaakt zijn ongeveer dingen die ik erg goed herken, dus wellicht heb ik een lichte vorm van agorafobiequote:Algemeen gesteld is agorafobie de angst om een vertrouwde en veilige omgeving te verlaten. Dit kan de vorm aannemen van angst voor open ruimten, situaties waarin veel mensen bij elkaar komen of de angst in verlegenheid gebracht te worden of niet 'terug te kunnen keren'. Ook reizen (bijvoorbeeld met trein of bus) kan deze angst veroorzaken.
Hmmm. Als je het in ernstige mate hebt durf je nog niet eens naar de winkel of naar je werk. Maar in lichte mate zou wel kunnen. Het kan natuurlijk ook gewoon verlegenheid zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wikipedia leert me:
[..]
Wat ik dik heb gemaakt zijn ongeveer dingen die ik erg goed herken, dus wellicht heb ik een lichte vorm van agorafobie.
Opname van de nieuwe AXE commercial?quote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, jij durft... met 60 vrouwen het bos in! Wat is dat voor spannende meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |