Als ze iets jatten moeten ze het goed doen en dan van BB6Aus, en dan de fridaynight live uitzendingen (soort spel zonder grenzen, zeskamp)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik wel jammer vinden. Komt nog bij dat het talpa geld kost als ze met dubbele exits gaan werken. Ik hoop (en denk) nog steeds dat het gewoon tot vlak voor de kerst duurt, net als vorig jaar.
De volgende live is tovch pas over 7 dagen weer. Dan duurt BB dus nog maar 83 dagen en klopt die telling al niet meer. Het duurt dus of langer... of ze gaan met dubbele exits werken.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
Tis nu wel erg spannend allemaal op de streams
TZTquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
Ben de titel vergeten
Wanneer is de Live uitzending?
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hey scan, Hoe kan je nou zien of een topic vol is, ben daar nog steeds niet achter.
Dan duurt het gewoon langer. vorig jaar toch ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De volgende live is tovch pas over 7 dagen weer. Dan duurt BB dus nog maar 83 dagen en klopt die telling al niet meer. Het duurt dus of langer... of ze gaan met dubbele exits werken.
Dat hoop ik dus ja. Eind november is me wat te kort eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dan duurt het gewoon langer. vorig jaar toch ook.
FF in de lijst kijken hoeveel berichten er gepost zijn, 300 is volquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hey scan, Hoe kan je nou zien of een topic vol is, ben daar nog steeds niet achter.
Ik welquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.
ok dat snap ik, maar hoe zie je dat het de 300-ste post is ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.
boarding...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Op gate 3+4 is Egbert nu zijn koffer aan het uitpakken
...hihihi ...ik lees welquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook en verbaas mij dan altijdquote:
Ach natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
FF in de lijst kijken hoeveel berichten er gepost zijn, 300 is vol![]()
De dag dat je rustig wordt als Etienne in beeld is, moet je ook hulp gaan zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef rubstar het volgende:
als ik kijk naar mensen die gemasseerd worden wordt ik meestal zelf ook helemaal rustig.. bij de massage van E10 is dit niet het geval..
haha hij vet verontwaardigdquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef toxikon het volgende:
e10 ik ehb hele grote spieren
moniek nee.. eh ja , ja
![]()
Maar een klein pikkiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef toxikon het volgende:
e10 ik ehb hele grote spieren
moniek nee.. eh ja , ja
![]()
Etienne wordt gewoon zwaar misbruikt. De dames spannen hem simpel voor hun karretje. Etienne krijgt hoop, maar intussen is hij niet meer dan een slaafjequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Is E10 een beetje saggie of kijkt hij altijd zo of is het dat de dames nu een beetje te veel aandacht aan hem vragen. Hij moet nu iedereen gaan kriebelen, maar krijgt er niks voor terug.
Zit daar nu een puist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus Monique die aan het masseren is.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280899.jpg]afbeelding][/URL]
doe maar niet, droom maar van eggiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
de zusjes zijn vanavond behoorlijk rustig ( als ik dat vergelijk met gisteren)...
heg zelfs van dat gegigel gedroomd...vannacht ga ik denk dromen van dat vervelende voetbalding!!!!
Milica geilt iedereen daar wat op heb ik het idee..quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Milica vraagt nu zelf aan Etienne of hij haar op de rug wil kriebelen.
volgens mij zette sjaan hem voor schut over/ivm een peniscomplex ofzo, heb het niet helemaal meegekregen. vond ie niet leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef -Myrt- het volgende:
e10 mag sjaan geloof ik niet....
ze is geroosterd onder de zonnebank....
is gecharmeerd van haar poep...
en sjaan maar klagen dat e10 niks over haar borsten zeg....
want hij zegt wel dat de borsten van de zusjes en milicia moooi zijn....
gelukkig heeft sjaan ook door dat ze op de leeftijd zit dat de boel gata hangen haha
...nee joh die is veel te oud had me opa kunnen zijn...denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
doe maar niet, droom maar van eggie![]()
oopsquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee joh die is veel te oud had me opa kunnen zijn...denk ik![]()
![]()
Als Etienne de genen van zijn vader heeft zal het inderdaad niet veel voorstellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij zette sjaan hem voor schut over/ivm een peniscomplex ofzo, heb het niet helemaal meegekregen. vond ie niet leuk
dat daar ook gewoon een woord voor isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Zijn er hier nog dames die geswaffeld willen worden ?
Zag hem gister ff snel onder de douchr, maar geloof me, nog MINDER dan z'n pa !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Etienne de genen van zijn vader heeft zal het inderdaad niet veel voorstellen
hmm was eerst alleen 4 bij mij maar 2 heeft het ook moeilijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Wishjuh het volgende:
hmm Stream 2 en 4 haperen de hele tijd... hakelig beeld... dat heb ik op alle servers die ik probeer... ben ik de enige?
Nee, dat is een bekend probleem, ligt niet aan jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Wishjuh het volgende:
hmm Stream 2 en 4 haperen de hele tijd... hakelig beeld... dat heb ik op alle servers die ik probeer... ben ik de enige?
in een keer van haar krukje afquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde : Je moet mij toch slaaaan...........
Gelijk op dr smoel rossen. hier pak aan
ok naja dan ligt et dus niet aan mij... zal morgen wel weer beter worden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm was eerst alleen 4 bij mij maar 2 heeft het ook moeilijk
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
tis weer duidelijk dat hilde heeft gezopen
Dan heb ik liever dat ze in een scheur ligt om niks...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagt![]()
de live was toch ook eigenlijk nix aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb niet 't idee dat BB echt lééft. Vorig jaar was het stervensdruk na een live uitzending. En er zijn maar twee topics over de live, als ik 't goed heb gezien.
ik vind er zo ook helemaal niks aan ,als het zo al die 100 blijft denk ik niet dat ik het tot het einde red,er zit gewoon echt helemaal niks inquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb niet 't idee dat BB echt lééft. Vorig jaar was het stervensdruk na een live uitzending. En er zijn maar twee topics over de live, als ik 't goed heb gezien.
Australiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
piemel in het gezicht....welk land bb was dat nou ....die 2 mannen konden meteen vertrekken
Dus je pleurt hier zomaar wat neer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens wie het is![]()
Ja maar er is ook amper wat gebeurd in de live... geen nominaties.. geen exits etc... alleen dat Egbert gedoe.. dus ik denk dat et nog wel drukker wordt... en de kijkcijfers van de tv uitzendingen zijn ook wel redelijk... wel iets minder dan vorig jaar... maar er is ook amper promotie geweest.. dus opzich doet BB het wel goed denk ik....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
nee joh...een niet roken en alleen maar alcohol drinken week...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe die zal reageren op een rook- en alcoholvrije week. Dat gaan ze niet echt trekken als je het mij vraagt![]()
Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Inca het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een vervelend huis zeg
kunnen ze geen weekopdracht maken met potjes dammen zijn ze toch goed in
ja ha...weet alleen ff niet waarquote:
Volledig mee eens. Het was een aanfluiting. Maar goed, ander topicquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja maar er is ook amper wat gebeurd in de live... geen nominaties.. geen exits etc... alleen dat Egbert gedoe.. dus ik denk dat et nog wel drukker wordt... en de kijkcijfers van de tv uitzendingen zijn ook wel redelijk... wel iets minder dan vorig jaar... maar er is ook amper promotie geweest.. dus opzich doet BB het wel goed denk ik....
Zeker nog in de newsgroup: alt.binaries.tv.big-brother)quote:
Ja, laten ze een truck naar jouw huis rijden en dan inladen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.![]()
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Verpesten is eerder het woord dat in me opkomt als ik er zo naar kijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Micheline doet ff mee hooghouden
[afbeelding]
Oeps las het ff verkeerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
hehe een nieuwe ghb-gertje in speequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
paar mensen gaan zometeen in bad liggenmaybe something is in it for us
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weer![]()
de dildo van janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Veulen het volgende:
Weer hints?
Nee dan is het, dag Incaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
Als de Gouden Kooi net zo worden dat moet dan een jaar lang duren dag Talpa
![]()
Die blijft nog héél lang in het huis denk ikquote:
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die blijft nog héél lang in het huis denk ik
....bah....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
heeft hij wel eerder kans op scoren denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
hehe maar dan is ie ook gelijk uitgescoort bij mili en sabje. godsamme, die gosert denkt dat vrouwen alleen neuqobjecten zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
Ze lijkt zo wel op Carola Smit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2808100.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had liever geen gelijk gehad en dat Eggie weg wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef berney het volgende:
Oh, Scan je had wel gelijk he.
Maar, thank god Eggie is er nog.
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"![]()
Voor Carola?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, da's even een belediging zeg
quote:
Ach nee toch, dan gaat Janinefan helemaal flippenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
foutje...alweer
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ze wilden laten zien: het is middernacht.
Is een doosje sateprikkers met een veer erin gestopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef XiChico het volgende:
Er is niet echt wat gebeurd he. Wel respect voor die gasten die het al die tijd lang houden om hoog te houden met een pen ofzo.
foute mededelingen via de stem o.a.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?
...WIJ OOOOOOOK...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen niet meer hooghouden. De regie werd er gek van
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenEgnog is een aandachtshoer en dat is ie
![]()
alleen met tijn erbij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
semmie is denk op zijn piepie getrapt...
edit nu niet meer....hij MAG met zijn vlieninnie in bad
...gaan we straks misschien wel een triootje zien...quote:
Hij was er al heel de dag mee bezig en gaf toe aan Marcia dat ie hem op zou nemen. Check de fake in het fakestopicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.![]()
"andre hazes"( geloof ik ) ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...o nee shit dat duurt nog ff...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is 't nou, Egbert, in zo'n gevangenis![]()
[afbeelding]
Wie zeikt erover een man of een vrouw?quote:
Daar kunnen ze toch alleen maar stoffen onder zijn neusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef ted142 het volgende:
tingeling, zag je die E10 gehoorzaam opspringen toen Sabrina tegen hem blafte dat ie mee moest naar de badkamer.
niemand ! scheert mij kaal, ook niet blond, blond en blond !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Jezus Jeroen...dat kan echt niet.
Had m al gezien, maar thanx anyway.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij was er al heel de dag mee bezig en gaf toe aan Marcia dat ie hem op zou nemen. Check de fake in het fakestopic![]()
[afbeelding]
Scrupules![]()
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie zeikt erover een man of een vrouw?
Die mogen er direct uit van mij, sex heb je met haar en luchtjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.
Maar dan wel daana met de benen wijd zodat de mannen kunnen scherenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.
voor de live natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zijn die blondjes opgemaakt joh
Doe hem wel een blinddoekje om of scherm hem af voor de streamsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
haahha...gaan we nu bij de mannen de oksels scheren....denk dat ze dat morgen toch niet meer zo leuk vinden....
haal even jongste (huilende) zoon uit bed
ja met z'n 3en.....maar niet bij zijn ballen dat mag hij zelf doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
hoorde ik dat goed - willen ze z'n schaamhaar straks ook gaan doen?
en hoorde ik milica zeggen dat doe ik ook alleen je ballen mag je zelf doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen: "Straks doen we met z'n drieën beneden"
Terechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Okselhaar moet blijkbaar weg.
Het valt me nog mee dat hij zijn borsthaar mag houden
Ik moet een beetje huilen nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja met z'n 3en.....maar niet bij zijn ballen dat mag hij zelf doen
LOL... dan gaan we een eerste full erection meemakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en hoorde ik milica zeggen dat doe ik ook alleen je ballen mag je zelf doen?
...zit met gezichtje naar mama toe(hartje luisteren)....rugje naar pc dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe hem wel een blinddoekje om of scherm hem af voor de streams![]()
Doe ff gewoon of scheer je kop kaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
TerechtHaar is ranzig
![]()
Mar om dat nou door die meiden te laten doen...
ik ook als vrouw zijndedat hoort erbij trouwens dat hele gladde vind ik zowiezo niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als zijn borsthaar er ook af moet zet ik uit protest de streams uit
Ow, Paulus, waar gaan we heen met deze wereldquote:
Coraatje is vanaf nu mijn heldinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ook als vrouw zijndedat hoort erbij trouwens dat hele gladde vind ik zowiezo niks
Hmm... me altijd wel eens G.I Jane willen voelen, Best een optiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ff gewoon of scheer je kop kaal![]()
...neee neee neeee...oke nu mag je wel ff.......maar ik vertrouw op jou.....morgen ben ik lang "op pad" dan moet je er wel zijn voor me !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als zijn borsthaar er ook af moet zet ik uit protest de streams uit
Dat zie ik wel voor me bij jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm... me altijd wel eens G.I Jane willen voelen, Best een optie![]()
Ik heb een heerlijk behaarde borst en kan er lekker in kriebelen of laten kriebelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
TerechtHaar is ranzig
![]()
Mar om dat nou door die meiden te laten doen...
Ik had het ook alleen over vandaag hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...neee neee neeee...oke nu mag je wel ff.......maar ik vertrouw op jou.....morgen ben ik lang "op pad" dan moet je er wel zijn voor me !!!![]()
![]()
anders mis ik zo veel
.oortje kijkt heeeeeeeeel smekend..............
Vooral dat laatste. Mijn vrouw zou nooit meer zonder willen .quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk behaarde borst en kan er lekker in kriebelen of laten kriebelen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over vandaag hoor
hij laat zich voor haar scheren vind ik ook wel dat ze er wat tegen over moet stellen ,al is het alleen om ons een minder saaie bb te geven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Kinga het volgende:
Milica is echt niet aardig vind ik. Damn.
Was bijna je leven weg hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
STreams terug .. pfff... en weer weg
Hoezo? Ik vind haar best wel klasse eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Kinga het volgende:
Milica is echt niet aardig vind ik. Damn.
Nope, is hier een kippehokquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
streamszijn weg ?!
komt het 2x zo hard terug ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: ".... omdat het er van die psycho bitches als jullie allemaal af moet!"
Laatste adem uitgeblazenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Flujas het volgende:
zijn de streams overleden?
Is big brother niet je leven danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar komt die vandaan als ik vragen mag?![]()
Nee, maar hoe ze reageert op die avances van Jeroen, zo bot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind haar best wel klasse eigenlijk.
De streamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef toxikon het volgende:
is die stream nou fukkedup of mijn pc?
Dat is zo'n enorm achterlijke vraag, dat ik maar niet eens antwoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is big brother niet je leven dan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorm achterlijke vraag, dat ik maar niet eens antwoord.
mwa niet dat er heel veel veranderd is, 't was toch al een dooie boelquote:
.... staat bij mij alleen Buffing.............quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
whaha, wtf is dit...
Dit is Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
whaha, wtf is dit...
je zou het bijna gaan denkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Dit is een teken. Dat we allemaal eens 'vroeg' naar bed moeten gaan.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Moet ik toch wel. Morgen weer om half 7 opstaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
....echt die moet ik onthouden.....maar het lukt me niet.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
d'r kleren uit??????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Janine heeft vast iets ergs gedaan dat wij niet mogen zien![]()
Moet je je monitor aanzetten, Bloesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hey, kom ik weer online, heb ik zwart beeld
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef BorTheWolf het volgende:
grrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |