Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Inca het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een vervelend huis zeg
kunnen ze geen weekopdracht maken met potjes dammen zijn ze toch goed in
ja ha...weet alleen ff niet waarquote:
Volledig mee eens. Het was een aanfluiting. Maar goed, ander topicquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja maar er is ook amper wat gebeurd in de live... geen nominaties.. geen exits etc... alleen dat Egbert gedoe.. dus ik denk dat et nog wel drukker wordt... en de kijkcijfers van de tv uitzendingen zijn ook wel redelijk... wel iets minder dan vorig jaar... maar er is ook amper promotie geweest.. dus opzich doet BB het wel goed denk ik....
Zeker nog in de newsgroup: alt.binaries.tv.big-brother)quote:
Ja, laten ze een truck naar jouw huis rijden en dan inladen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.![]()
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Verpesten is eerder het woord dat in me opkomt als ik er zo naar kijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Micheline doet ff mee hooghouden
[afbeelding]
Oeps las het ff verkeerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
hehe een nieuwe ghb-gertje in speequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
paar mensen gaan zometeen in bad liggenmaybe something is in it for us
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weer![]()
de dildo van janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Veulen het volgende:
Weer hints?
Nee dan is het, dag Incaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
Als de Gouden Kooi net zo worden dat moet dan een jaar lang duren dag Talpa
![]()
Die blijft nog héél lang in het huis denk ikquote:
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die blijft nog héél lang in het huis denk ik
....bah....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
heeft hij wel eerder kans op scoren denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
hehe maar dan is ie ook gelijk uitgescoort bij mili en sabje. godsamme, die gosert denkt dat vrouwen alleen neuqobjecten zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
Ze lijkt zo wel op Carola Smit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2808100.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had liever geen gelijk gehad en dat Eggie weg wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef berney het volgende:
Oh, Scan je had wel gelijk he.
Maar, thank god Eggie is er nog.
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"![]()
Voor Carola?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, da's even een belediging zeg
quote:
Ach nee toch, dan gaat Janinefan helemaal flippenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
foutje...alweer
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ze wilden laten zien: het is middernacht.
Is een doosje sateprikkers met een veer erin gestopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef XiChico het volgende:
Er is niet echt wat gebeurd he. Wel respect voor die gasten die het al die tijd lang houden om hoog te houden met een pen ofzo.
foute mededelingen via de stem o.a.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?
...WIJ OOOOOOOK...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen niet meer hooghouden. De regie werd er gek van
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenEgnog is een aandachtshoer en dat is ie
![]()
alleen met tijn erbij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
semmie is denk op zijn piepie getrapt...
edit nu niet meer....hij MAG met zijn vlieninnie in bad
...gaan we straks misschien wel een triootje zien...quote:
Hij was er al heel de dag mee bezig en gaf toe aan Marcia dat ie hem op zou nemen. Check de fake in het fakestopicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.![]()
"andre hazes"( geloof ik ) ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...o nee shit dat duurt nog ff...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is 't nou, Egbert, in zo'n gevangenis![]()
[afbeelding]
Wie zeikt erover een man of een vrouw?quote:
Daar kunnen ze toch alleen maar stoffen onder zijn neusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef ted142 het volgende:
tingeling, zag je die E10 gehoorzaam opspringen toen Sabrina tegen hem blafte dat ie mee moest naar de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |