quote:
Ach nee toch, dan gaat Janinefan helemaal flippenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
foutje...alweer
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ze wilden laten zien: het is middernacht.
Is een doosje sateprikkers met een veer erin gestopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef XiChico het volgende:
Er is niet echt wat gebeurd he. Wel respect voor die gasten die het al die tijd lang houden om hoog te houden met een pen ofzo.
foute mededelingen via de stem o.a.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
was er al eerder een foute dan ? en zo wat voor een dan?
...WIJ OOOOOOOK...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen niet meer hooghouden. De regie werd er gek van
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de foon opnemen terwijl je duizend keer aangeeft de foon niet op te willen nemenEgnog is een aandachtshoer en dat is ie
![]()
alleen met tijn erbij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
semmie is denk op zijn piepie getrapt...
edit nu niet meer....hij MAG met zijn vlieninnie in bad
...gaan we straks misschien wel een triootje zien...quote:
Hij was er al heel de dag mee bezig en gaf toe aan Marcia dat ie hem op zou nemen. Check de fake in het fakestopicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als er een aandachtshoer naast me staat te schreeuwen "neem nou op, neem nou op" Ja dan zou ik die ook oppakken.![]()
"andre hazes"( geloof ik ) ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren...o nee shit dat duurt nog ff...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is 't nou, Egbert, in zo'n gevangenis![]()
[afbeelding]
Wie zeikt erover een man of een vrouw?quote:
Daar kunnen ze toch alleen maar stoffen onder zijn neusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef ted142 het volgende:
tingeling, zag je die E10 gehoorzaam opspringen toen Sabrina tegen hem blafte dat ie mee moest naar de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |