Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Inca het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een vervelend huis zeg
kunnen ze geen weekopdracht maken met potjes dammen zijn ze toch goed in
ja ha...weet alleen ff niet waarquote:
Volledig mee eens. Het was een aanfluiting. Maar goed, ander topicquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja maar er is ook amper wat gebeurd in de live... geen nominaties.. geen exits etc... alleen dat Egbert gedoe.. dus ik denk dat et nog wel drukker wordt... en de kijkcijfers van de tv uitzendingen zijn ook wel redelijk... wel iets minder dan vorig jaar... maar er is ook amper promotie geweest.. dus opzich doet BB het wel goed denk ik....
Zeker nog in de newsgroup: alt.binaries.tv.big-brother)quote:
Ja, laten ze een truck naar jouw huis rijden en dan inladen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg, alle verkrijgbare dope het huis in.![]()
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Verpesten is eerder het woord dat in me opkomt als ik er zo naar kijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Micheline doet ff mee hooghouden
[afbeelding]
Oeps las het ff verkeerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
hehe een nieuwe ghb-gertje in speequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een hoop dope het huis in. en voor E10 10 potjes GHB, kan ie alle dames drogeren en scoort ie ook nog !
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
paar mensen gaan zometeen in bad liggenmaybe something is in it for us
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
en dan komt e10 erbij en die verziekt het weer![]()
de dildo van janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Veulen het volgende:
Weer hints?
Nee dan is het, dag Incaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
Als de Gouden Kooi net zo worden dat moet dan een jaar lang duren dag Talpa
![]()
Die blijft nog héél lang in het huis denk ikquote:
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die blijft nog héél lang in het huis denk ik
....bah....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
heeft hij wel eerder kans op scoren denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
hehe gaat plofkop het nu bij janine proberen?
hehe maar dan is ie ook gelijk uitgescoort bij mili en sabje. godsamme, die gosert denkt dat vrouwen alleen neuqobjecten zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft hij wel eerder kans op scoren denk
Ze lijkt zo wel op Carola Smit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2808100.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had liever geen gelijk gehad en dat Eggie weg wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef berney het volgende:
Oh, Scan je had wel gelijk he.
Maar, thank god Eggie is er nog.
Zou ik anders ook roepen als ik die dag al 2x precies bij BB op moest komen draven als ik net met iets (bad/toilet) bezig was. Vind het niks met zichzelf belangrijk vinden te maken hebben iig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pff, wat vind die zichzelf belangrijk zeg. Net ook weer. "Ja, ik ga in bad, maar BB zal me er wel weer uitroepen"![]()
Voor Carola?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, da's even een belediging zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |