Zit daar nu een puist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus Monique die aan het masseren is.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280899.jpg]afbeelding][/URL]
doe maar niet, droom maar van eggiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
de zusjes zijn vanavond behoorlijk rustig ( als ik dat vergelijk met gisteren)...
heg zelfs van dat gegigel gedroomd...vannacht ga ik denk dromen van dat vervelende voetbalding!!!!
Milica geilt iedereen daar wat op heb ik het idee..quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Milica vraagt nu zelf aan Etienne of hij haar op de rug wil kriebelen.
volgens mij zette sjaan hem voor schut over/ivm een peniscomplex ofzo, heb het niet helemaal meegekregen. vond ie niet leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef -Myrt- het volgende:
e10 mag sjaan geloof ik niet....
ze is geroosterd onder de zonnebank....
is gecharmeerd van haar poep...
en sjaan maar klagen dat e10 niks over haar borsten zeg....
want hij zegt wel dat de borsten van de zusjes en milicia moooi zijn....
gelukkig heeft sjaan ook door dat ze op de leeftijd zit dat de boel gata hangen haha
...nee joh die is veel te oud had me opa kunnen zijn...denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
doe maar niet, droom maar van eggie![]()
oopsquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee joh die is veel te oud had me opa kunnen zijn...denk ik![]()
![]()
Als Etienne de genen van zijn vader heeft zal het inderdaad niet veel voorstellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij zette sjaan hem voor schut over/ivm een peniscomplex ofzo, heb het niet helemaal meegekregen. vond ie niet leuk
dat daar ook gewoon een woord voor isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Zijn er hier nog dames die geswaffeld willen worden ?
Zag hem gister ff snel onder de douchr, maar geloof me, nog MINDER dan z'n pa !quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Etienne de genen van zijn vader heeft zal het inderdaad niet veel voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |