niemand ! scheert mij kaal, ook niet blond, blond en blond !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Jezus Jeroen...dat kan echt niet.
Had m al gezien, maar thanx anyway.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij was er al heel de dag mee bezig en gaf toe aan Marcia dat ie hem op zou nemen. Check de fake in het fakestopic![]()
[afbeelding]
Scrupules![]()
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie zeikt erover een man of een vrouw?
Die mogen er direct uit van mij, sex heb je met haar en luchtjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.
Maar dan wel daana met de benen wijd zodat de mannen kunnen scherenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden vinden weer dat zo ongeveer al het lichaamshaar bij de mannen wegmoet volgens mij.
voor de live natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zijn die blondjes opgemaakt joh
Doe hem wel een blinddoekje om of scherm hem af voor de streamsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
haahha...gaan we nu bij de mannen de oksels scheren....denk dat ze dat morgen toch niet meer zo leuk vinden....
haal even jongste (huilende) zoon uit bed
ja met z'n 3en.....maar niet bij zijn ballen dat mag hij zelf doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
hoorde ik dat goed - willen ze z'n schaamhaar straks ook gaan doen?
en hoorde ik milica zeggen dat doe ik ook alleen je ballen mag je zelf doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen: "Straks doen we met z'n drieën beneden"
Terechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Okselhaar moet blijkbaar weg.
Het valt me nog mee dat hij zijn borsthaar mag houden
Ik moet een beetje huilen nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja met z'n 3en.....maar niet bij zijn ballen dat mag hij zelf doen
LOL... dan gaan we een eerste full erection meemakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en hoorde ik milica zeggen dat doe ik ook alleen je ballen mag je zelf doen?
...zit met gezichtje naar mama toe(hartje luisteren)....rugje naar pc dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe hem wel een blinddoekje om of scherm hem af voor de streams![]()
Doe ff gewoon of scheer je kop kaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
TerechtHaar is ranzig
![]()
Mar om dat nou door die meiden te laten doen...
ik ook als vrouw zijndedat hoort erbij trouwens dat hele gladde vind ik zowiezo niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als zijn borsthaar er ook af moet zet ik uit protest de streams uit
Ow, Paulus, waar gaan we heen met deze wereldquote:
Coraatje is vanaf nu mijn heldinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ook als vrouw zijndedat hoort erbij trouwens dat hele gladde vind ik zowiezo niks
Hmm... me altijd wel eens G.I Jane willen voelen, Best een optiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ff gewoon of scheer je kop kaal![]()
...neee neee neeee...oke nu mag je wel ff.......maar ik vertrouw op jou.....morgen ben ik lang "op pad" dan moet je er wel zijn voor me !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als zijn borsthaar er ook af moet zet ik uit protest de streams uit
Dat zie ik wel voor me bij jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm... me altijd wel eens G.I Jane willen voelen, Best een optie![]()
Ik heb een heerlijk behaarde borst en kan er lekker in kriebelen of laten kriebelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
TerechtHaar is ranzig
![]()
Mar om dat nou door die meiden te laten doen...
Ik had het ook alleen over vandaag hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...neee neee neeee...oke nu mag je wel ff.......maar ik vertrouw op jou.....morgen ben ik lang "op pad" dan moet je er wel zijn voor me !!!![]()
![]()
anders mis ik zo veel
.oortje kijkt heeeeeeeeel smekend..............
Vooral dat laatste. Mijn vrouw zou nooit meer zonder willen .quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk behaarde borst en kan er lekker in kriebelen of laten kriebelen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over vandaag hoor
hij laat zich voor haar scheren vind ik ook wel dat ze er wat tegen over moet stellen ,al is het alleen om ons een minder saaie bb te geven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Kinga het volgende:
Milica is echt niet aardig vind ik. Damn.
Was bijna je leven weg hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
STreams terug .. pfff... en weer weg
Hoezo? Ik vind haar best wel klasse eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Kinga het volgende:
Milica is echt niet aardig vind ik. Damn.
Nope, is hier een kippehokquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
streamszijn weg ?!
komt het 2x zo hard terug ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: ".... omdat het er van die psycho bitches als jullie allemaal af moet!"
Laatste adem uitgeblazenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Flujas het volgende:
zijn de streams overleden?
Is big brother niet je leven danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar komt die vandaan als ik vragen mag?![]()
Nee, maar hoe ze reageert op die avances van Jeroen, zo bot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind haar best wel klasse eigenlijk.
De streamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef toxikon het volgende:
is die stream nou fukkedup of mijn pc?
Dat is zo'n enorm achterlijke vraag, dat ik maar niet eens antwoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is big brother niet je leven dan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorm achterlijke vraag, dat ik maar niet eens antwoord.
mwa niet dat er heel veel veranderd is, 't was toch al een dooie boelquote:
.... staat bij mij alleen Buffing.............quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
whaha, wtf is dit...
Dit is Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
whaha, wtf is dit...
je zou het bijna gaan denkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Dit is een teken. Dat we allemaal eens 'vroeg' naar bed moeten gaan.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Moet ik toch wel. Morgen weer om half 7 opstaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
....echt die moet ik onthouden.....maar het lukt me niet.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
d'r kleren uit??????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Janine heeft vast iets ergs gedaan dat wij niet mogen zien![]()
Moet je je monitor aanzetten, Bloesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hey, kom ik weer online, heb ik zwart beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |