juist!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Autodidact het volgende:
Pijnlijke balzak? Kanker?
vast, misschien als je dichter zou zijn ofzo. Gelukkig hebben we Bas Haring's wijsheden nogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Autodidact het volgende:
Je blijft er vrolijk onder...het zal wel psychedelisch werken.
Nou dat had een kennis van me (jaar of 22) ook. Is niet echt tof maar het gaat goed met hem, er is dus hoop.quote:
Voorlopig hou ik het op het laatste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb je aan je avontuur met de balonnen eigenlijk nog ellende overgehouden of wil je er nog steeds niet over praten?
prima vraag het over een paar maand wel weer als ik er aan denkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het op het laatste.
weet je wat helpt, iemand er af en toe even op laten blazenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat had een kennis van me (jaar of 22) ook. Is niet echt tof maar het gaat goed met hem, er is dus hoop.
Is goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
prima vraag het over een paar maand wel weer als ik er aan denk.
dat is geméééééénquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets te snoepen te halen? Moet je geen rondje rennen in de fris geklaarde lucht?
![]()
uit jenever, turf en achterdocht werd Drenthe gewrochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik meende overigens in een topic (vluchtig) gelezen te hebben dat marokkanen een soort van Drentenaren zijn van zo'n 100 jaar geleden?
Ik zal eens kijken. Thanx!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey, zocht je nog werk als
http://windows.state-of-d(...)acview.cfm/id:1_1509
?
Ik moest daar ineens aan denken, toen je het had over sollicitaties, pas, ergens, in een verdwaald topic.
Wat is die gast aan het doorzagen daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Autodidact het volgende:
blaat
Taida Pasic bij Paul Rosenmuller om 21:55.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef Aoristus het volgende:
straks Asterix op RTL7
Dan heb je al helemaal geen snoepgoed nodig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef Godslasteraar het volgende:
daarbij heb ik mee een uurtje geleden volgestopt met Foe Yong Hai van de Chinees, en dat is nog niet echt gezakt.
Ben in Stad. Het is hier wisselend nat. Al zonneschijn daar in de hofstad?quote:Nog droog in Drente?![]()
Heeft ze d'r vwo nou wel of niet op de ambassade gehaald?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Taida Pasic bij Paul Rosenmuller om 21:55.
Een MP3-speler.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is die gast aan het doorzagen daar?Op je foto....
Een i-pod of niet?quote:
Dat lijkt me een dramatische zeikfilm.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0475276/ op mijn computer.
Of ik brand hem op een dvd en bekijk hem op mijn lcd tv.
7,8 als cijfer op imdb is toch niet slecht. Mja ik merk het wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat lijkt me een dramatische zeikfilm.
Vastgebonden aan de dochter van Verdonk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
Zit Taïda op dit moment niet weer in Nederland voor haar studie?
Volgens mij in Leiden.
Lache, welke zender?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Taida Pasic bij Paul Rosenmuller om 21:55.
Verklaar u nader? Zelfde klas nu?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vastgebonden aan de dochter van Verdonk.
Toch nog een 7.8? Toe maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0475276/ op mijn computer.
Of ik brand hem op een dvd en bekijk hem op mijn lcd tv.
Ik dacht dat ontgroeningen tegenwoordig niet meer mensonterend mogen zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Sidekick het volgende:
Vastgebonden aan de dochter van Verdonk.
Is het ook wel, ouderwetse Amerikaanse heldhaftigheid (staat al een paar maanden op internet trouwens). Ik weet niet waarom deze man een iPod doorzaagt, maar ik denk uit liefde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat lijkt me een dramatische zeikfilm.
In strijd met de verdragen van Geneve!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ontgroeningen tegenwoordig niet meer mensonterend mogen zijn.
voor het vak he? Mooi is datquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is het ook wel, ouderwetse Amerikaanse heldhaftigheid (staat al een paar maanden op internet trouwens). Ik weet niet waarom deze man een iPod doorzaagt, maar ik denk uit liefde.
Die film heeft uit patriotisme een 7,8 gekregen. Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is het ook wel, ouderwetse Amerikaanse heldhaftigheid (staat al een paar maanden op internet trouwens). Ik weet niet waarom deze man een iPod doorzaagt, maar ik denk uit liefde.
Laetitiaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef Aoristus het volgende:
geniaal, zelfs de visgevechten hebben ze nagespeeld
Op RTL 7?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op RTL 7?
*klik*
Als ze toen al cocaïne hadden, heeft dit wellicht n kern van waarheid.
gelukt, maar het zonnetje stond al te laag om boven de wolken uit te komen. Wel een erg mooie lucht. Wat dat betreft hebben mensen die direct aan zee wonen, langs de boulevrd of in één van die torenflats, wel een spectaculair uitzicht. En verder is het nogal fris.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal geen snoepgoed nodig!
[..]
Ben in Stad. Het is hier wisselend nat. Al zonneschijn daar in de hofstad?
je was me voor, daar heet ze Falballa, maar ondertiteld en in de boekjes Walhalla.. rare jongens, die Fransen.quote:
Dat strenge geloven was in Nederland dan ook meer iets voor de middenstand. De elite wist meestal wel beter, evenals de onderlaag. Met dat verschil dat de onderlaag nog vaak afhankelijk/gechanteerd werden door de kerken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
uit jenever, turf en achterdocht werd Drenthe gewrocht
Maar het is een vergelijking die je kan trekken. Sociaal achtergesteld en armer dan de rest. Al viel het met dat streng geloven wel mee in het veen geloof ik
herbalifequote:
Ik heb twee dagen vreetbui gehad. Nadat de accute kater bedwongen was. Met veel spekjes en roomboter. En chips en slagroom. En nog een en ander.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
gelukt, maar het zonnetje stond al te laag om boven de wolken uit te komen. Wel een erg mooie lucht. Wat dat betreft hebben mensen die direct aan zee wonen, langs de boulevrd of in één van die torenflats, wel een spectaculair uitzicht. En verder is het nogal fris.
En idd, heb een beetje een vreetbui.
Ja, ze hebben een hok. Er gaan veel makke schapen in één hok. Een pas afgelammerd schaap laten ze een paar dagen wat alleen, dus als zij dan in het hok wil moeten de anderen kleumen, maar dat zal wel over zijn, inmiddels.quote:Kunnen die schapen van jou ergens naar binnen? Ook als er niemand bij is? Die krijgen anders een .. eeuh .... interessante nacht.
quote:Consumentenvertrouwen VS sterk gedaald
De Amerikaanse consument heeft deze maand een stuk minder vertrouwen gekregen in de economie dan een maand geleden.
Laagste in 9 maanden
Onderzoeksinstituut Conference Board publiceerde het indexcijfer over augustus, dat uitkwam op 99,6. In juli was dit cijfer nog 107,0. Analisten hadden wel rekening gehouden met een daling, maar niet met een sterke daling als deze. Het indexcijfer is het laagste in negen maanden tijd.
Arbeidsmarkt
Volgens de Conference Board zijn consumenten vooral minder positief geworden over de arbeidsmarkt. De economie in de VS vertoont tekenen van afkoeling.
"laag"quote:D66 zet huidige Kamerleden 'laag' op lijst
De D66-kandidatenlijst voor de komende verkiezingen lijkt een afrekening met de huidige fractie. De meeste Kamerleden die graag door wilden, staan op onverkiesbare plekken, meldt RTL Nieuws.
Topambtenaren
Dat blijkt uit de advieslijst die in handen is van RTL Nieuws. Na lijsttrekker Pechtold volgen twee vrouwelijke topambtenaren van het ministerie van Economische Zaken, Ageeth Telleman en Kasja Ollongren.
Sanders
Op plek vier staat Mark Sanders, senior researcher bij het Max Planck Instituut. De bekende huidige Kamerleden Bakker en Van der Ham staan op de plekken vijf en zes. Een ander Kamerlid, Fatma Koser-Kaya, staat op tien. Als D66 op 22 november zo slecht scoort als nu in de peilingen, zijn dat alledrie onverkiesbare plekken.
Wijzigen
Overigens kunnen de D66-leden de volgorde nog volledig wijzigen. Ingewijden in de partij verwachten ook dat dat zal gebeuren en dat Bakker en Van der Ham nog zullen stijgen.
Wacht, toch niet helemaal:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Pessimisme is toegeslagen bij de Yankees.
[..]
quote:Bush: 'ongelooflijke' vooruitgang in New Orleans
De Amerikaanse president George Bush heeft in New Orleans de natuurramp van een jaar geleden herdacht. De stad werd zwaar getroffen door orkaan Katrina.
Kerkdienst
Bush zei begrip te hebben voor de onvrede over de trage herbouw, maar vond de vooruitgang toch nog 'ongelooflijk'. Bush woonde een sobere kerkdienst bij. Ook sprak de president met inwoners en vrijwilligers die helpen bij de wederopbouw.
Ontbijt
Bush begon de dag met een ontbijt met burgemeester Ray Nagin in een pannenkoekenhuis. "Meneer de president, gaat u uw rug naar mij toekeren?", vroeg een serveerster grappend. "Nee juffrouw, niet weer", antwoordde de president.
Anarchie
Vooral de jazzstad New Orleans werd een jaar geleden zwaar getroffen. De chaos en anarchie werden vooral enkele dagen na de ramp zichtbaar. Een deel van 455.000 inwoners van de stad die niet voortijdig vertrokken, kwamen vast te zitten door overstromingen. Er vielen bijna 1700 doden.
Ravage
Ondanks dat veel van het puin is geruimd, zien delen van de stad eruit alsof Katrina net heeft huisgehouden. Slechts de helft van New Orleans beschikt over elektriciteit en tienduizenden mensen wonen nog in woonwagens. Minder dan de helft van de inwoners is teruggekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |