juist!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Autodidact het volgende:
Pijnlijke balzak? Kanker?
vast, misschien als je dichter zou zijn ofzo. Gelukkig hebben we Bas Haring's wijsheden nogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Autodidact het volgende:
Je blijft er vrolijk onder...het zal wel psychedelisch werken.
Nou dat had een kennis van me (jaar of 22) ook. Is niet echt tof maar het gaat goed met hem, er is dus hoop.quote:
Voorlopig hou ik het op het laatste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb je aan je avontuur met de balonnen eigenlijk nog ellende overgehouden of wil je er nog steeds niet over praten?
prima vraag het over een paar maand wel weer als ik er aan denkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het op het laatste.
weet je wat helpt, iemand er af en toe even op laten blazenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat had een kennis van me (jaar of 22) ook. Is niet echt tof maar het gaat goed met hem, er is dus hoop.
Is goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
prima vraag het over een paar maand wel weer als ik er aan denk.
dat is geméééééénquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets te snoepen te halen? Moet je geen rondje rennen in de fris geklaarde lucht?
![]()
uit jenever, turf en achterdocht werd Drenthe gewrochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik meende overigens in een topic (vluchtig) gelezen te hebben dat marokkanen een soort van Drentenaren zijn van zo'n 100 jaar geleden?
Ik zal eens kijken. Thanx!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey, zocht je nog werk als
http://windows.state-of-d(...)acview.cfm/id:1_1509
?
Ik moest daar ineens aan denken, toen je het had over sollicitaties, pas, ergens, in een verdwaald topic.
Wat is die gast aan het doorzagen daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Autodidact het volgende:
blaat
Taida Pasic bij Paul Rosenmuller om 21:55.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef Aoristus het volgende:
straks Asterix op RTL7
Dan heb je al helemaal geen snoepgoed nodig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef Godslasteraar het volgende:
daarbij heb ik mee een uurtje geleden volgestopt met Foe Yong Hai van de Chinees, en dat is nog niet echt gezakt.
Ben in Stad. Het is hier wisselend nat. Al zonneschijn daar in de hofstad?quote:Nog droog in Drente?![]()
Heeft ze d'r vwo nou wel of niet op de ambassade gehaald?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Taida Pasic bij Paul Rosenmuller om 21:55.
Een MP3-speler.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is die gast aan het doorzagen daar?Op je foto....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |