quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Matje in je nek is hip!
Ohnee, ontdekt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehehe Zyggie, leuke copy-paste
verzin je eigen grapquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, want
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
[afbeelding]
Omdat niemand het nog heeft gedaan: Gotti![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Matje in je nek is hip!
ahahahaquote:
zoals dit ???:quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Matje in je nek is hip!
Spot niet met me vriend ^^quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:05 schreef vencodark het volgende:
v/d week zag ik op het terras 's avonds veel van die gasten met aan de zijkanten figuurtjes geschoren en in het midden een baan haar wat een beetje met gel in model was gebracht.
4 van de 10 gasten van rond de 17/18 of nog ouder die er liepen hadden het zo. Vond het werkelijk belachelijk omdat ik dergelijke kapsels meer vind passen bij allochtonen gezien het donkere haar ipv bij die blonde gasten en de manier ze vaak ook gekleed zijn.
Ze waren verder niet bijzonder modern gekleed of wat dan ook maar die kapsels.
Damn, zo onaantrekkelijk.![]()
Die ogen! Genade!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef mic_forever het volgende:
ze broertje er dan ook nog maar bij
[afbeelding]
Toch geen reden de mietjes te gaan beledigen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef vencodark het volgende:
Dit zijn geen mannen. Dit zijn mietjes!![]()
Je bent '1' vergetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG!!11111! veeg me op!!11!1 ik kan niet meer 11!!!!
111
![]()
PRecies!! lol!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef MaLo het volgende:
Wrom zijn ze ook zo raar bruin? Het lijkt wel zonnebankbruin en getinte dagcrem bij elkaar. Alsof alleen zo'n kapsel niet voldoende is om voor lul te lopen
.
"Dit is hem, zo gaan we de deur uit"quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
OMFG wat een kapsels
En dan te bedenken dat zulke gasten gewoon voor de spiegel staan en dan denken "Gruwelijk gek"
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, echt zo'n dikke nerd.. zo'n gast die in Harry Potter mee kan spelen en dan alleen maar chocotaart mag eten. Met wat bling bling erbij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
ik ken kampers met beter kapselsquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef vigier het volgende:
Sjezus wat een kampvolk!
P.S. Er zitten stukje pizza op mijn toetsenbord :s
En, zijn ze een beetje goedgekeurd?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
tvp
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
"Dit is hem, zo gaan we de deur uit"
Favoriete vakantieplek:quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Favoriete vakantieplek:
Ponykamp Slagharen.
Wat een sissi omg
OMGquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Schandelijk, net als de snor!
zoute zeiksnorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Schandelijk, net als de snor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |