Pics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
In de jaren '70 achtergebleven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Waar zijn de normale kapsels gebleven?
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef DiamontGirl het volgende:
IK vint matjes cool :$
Ik vind dat wel een leuk kapsel. Nix mis mee toch. Maar ja, dat van jouw is weer erg conservatief...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
edit: van dit soort figuren. Maar het kan nog 3 keer erger.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Faxie het volgende:
'k Zie hier in de buurt tegenwoordig weer veel geschoren patronen aan de zijkanten...
Ik had 15 jaar geleden al een hele mooie batman teken ingeschoren![]()
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachenquote:
quote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachen
Dat is het probleem nou juist : DIT ( op ) word het 'standaard haar'quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef mic_forever het volgende:
niks mis mee toch
is weer wat anders dat t standaard haar
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haarquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Zie fotoboek. Maar hij heeft nogal conservatief niet opvallend kapsel....Nix mis mee, daar niet van....Ik vind die kapsel van die gassies juist erg leuk en veel vlotter, vooral de bovenste foto is klasse....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |