Pics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
In de jaren '70 achtergebleven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Waar zijn de normale kapsels gebleven?
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef DiamontGirl het volgende:
IK vint matjes cool :$
Ik vind dat wel een leuk kapsel. Nix mis mee toch. Maar ja, dat van jouw is weer erg conservatief...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
edit: van dit soort figuren. Maar het kan nog 3 keer erger.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Faxie het volgende:
'k Zie hier in de buurt tegenwoordig weer veel geschoren patronen aan de zijkanten...
Ik had 15 jaar geleden al een hele mooie batman teken ingeschoren![]()
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachenquote:
quote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachen
Dat is het probleem nou juist : DIT ( op ) word het 'standaard haar'quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef mic_forever het volgende:
niks mis mee toch
is weer wat anders dat t standaard haar
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haarquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Zie fotoboek. Maar hij heeft nogal conservatief niet opvallend kapsel....Nix mis mee, daar niet van....Ik vind die kapsel van die gassies juist erg leuk en veel vlotter, vooral de bovenste foto is klasse....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haar![]()
Wat nee? Je bent het hopelijk toch met me eens. Ik vindt het kapsel van de bovenste jongen zeer mooi, dat van Berends niet...quote:
Je bent bijkant een week bezig om dat motief er in te scheren! Ik zou er minstens een maand mee willen lopen..quote:och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachen![]()
bij een marokkaan of turk dan he?! Het moet wel bij je imago passen.. En de baardgroei ervoor hebbenquote:
Wat zijn eigenlijk "normale" kapselsquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Normale kapsels zijn kapsels die:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk "normale" kapsels![]()
Heb je wel eens ooit een "normaal" kapsel gezien?
Ik vind het wel wat hebben.quote:
Toch zie je steeds vaker. Ik vind het steeds mooier. Vandaar dat ik het steeds normaler ga vinden. Maar ja, er zijn vrouwen die make-up gebruiken, is dat dan ook niet normaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Normale kapsels zijn kapsels die:
- niet recht overeind staan
- niet in een onnatuurlijke kleur geverfd zijn
- niet bewerkt zijn met 3 potten gel
Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, wantquote:Ik ben ook niet gecharmeerd van kapsels zoals die in de OP. "zie mij eens stylish zijn", maar dan vreselijk mislukt.
Dat is juist heel sterk van ze. Een eigen identiteit ipv het kopieren van anderen.quote:Ik snap ook niet goed hoe ze erbij komen. Ik kan me geen enkele beroemdheid voor de geest halen met zo'n kapsel.
Nee, joh. Ze weten best wat mooi is, en ik ben het nog eens met ze ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
Hun hoofd lijkt groter, dan lijken ze weer slimmer!!
Ze? Ben jij homo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, joh. Ze weten best wat mooi is, en ik ben het nog eens met ze ook.
B-i-z-a-r.quote:1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
Met ze: bedoel ik in meervoud. Ze: de gassies van tegenwoordig.quote:
Het is en blijft een kwestie van smaak. Mooi of lelijk bestaat niet. Ik vind het kapsel in OP gewoon prachtig.quote:Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, want
[..]
B-i-z-a-r.Een kapsel is lelijk of niet.
waarom moet die dikkert aan de rechterkant ook nog extra een vestje aan doen om nóg dikker te lijkenquote:
Nou ik vind het maar een lelijke egel die kijkt alsof ie net in z'n broek gescheten heeftquote:1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
Nee hoor, die jongen heeft een mooi hoofd. Goed kijken. Hij heeft een trotse blik in zijn ogen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar een lelijke egel die kijkt alsof ie net in z'n broek gescheten heeft![]()
Nee hoor, vertekening van de foto. Kijk maar eens goed naar andere fotoos en naar de grootte van de ogen. Altijd raar. Komt omdat foto 2 dimensionaal is. De foto is schuin genomen.....quote:Z'n ogen zijn niet even groot,
Ze kin klopt met de verhoudingen in het gezicht. Moet ook niet te smal zijn. Het gaat om de juiste verhoudingen. Zijn oren zitten zeker niet te laag. Of zitten ze bij jouw soms te hoogquote:z'n kin is dik, hij heeft pruillippen, z'n oren zitten nogal laag...
Nee hoor, die jongen heeft gewoon een mooie kop.quote:Moet je 'm maar eens met een kale kop voorstellen....dan is ie opeens niet meer zo mooi.
Jawel, die jongen heeft een mooi gelaat en puntgaaf. Ik vind de jongen in OP knap en Jan Smit niet bepaald. Hij lijkt er niet eens op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 05:32 schreef Catch22- het volgende:
die uit de OP heeft geen engelengezicht, hij lijkt op jan smit
Mooie compilatie inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef heiden6 het volgende:
http://www.leehotti.com/images/originals/1/308601126l1si.jpg
Helemaal geniaalquote:
Edit sorry : ik keek naar de verkeerde foto. Nou die vind ik nou ook niet mooi. Hier ben ik het wel met je eens.quote:
hear, hear...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef teknomist het volgende:
Langharig werkschuw tuig..
Ik heb het altijd lekker kort..
die wenkbrauwenquote:
Waar komen al die Donnie's opeens vandaan? Leren ze dat op school? In plaats van ouderwetse spelling- en taaloefeningen - hoe kom ik zo donnie mogelijk over.quote:
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezichtquote:
hmmm deja vuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
Wie is dat? Minister Bot in zijn jonge jaren?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Maar of je nu jezelf met zo'n kapsel gelukkig moet prijzen...
[afbeelding]
verder wel weer een tvp
WTFquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vrouwen hun makeup overdrijven zijn niet normaal, net zoals jongens (zoals die uit de OP) die hun kapsel overdrijven niet normaal zijn. Met mate, dan is het mooi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toch zie je steeds vaker. Ik vind het steeds mooier. Vandaar dat ik het steeds normaler ga vinden. Maar ja, er zijn vrouwen die make-up gebruiken, is dat dan ook niet normaal![]()
[..]
quote:Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, want
Een eigen smaak? Het gros van de wannabe-hippe jongens loopt met zo'n kapsel!quote:Dat is juist heel sterk van ze. Een eigen identiteit ipv het kopieren van anderen.
De jonge jongen hebben een leuke smaak. Zeker weten.
Die link had ik nog niet gelegd, maar nu je het zegt... het lijkt er verdacht veel op!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wie is dat? Minister Bot in zijn jonge jaren?
[afbeelding]
Houd je bek dan gewoon lieverquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee ik vind dat die jongen in OP niet overdrijft. ik vind het hem erg goed staan. Om genoemde reden. Ik heb zelf een grondige hekel aan conformisme. Die jongen, ik weet niet of hij ook op FOK! zit en ik weet zelfs niet of hij weet of zijn foto wordt getoond..., is het vast en zeker met me eens. ik vind het mooi stoer en expressief....Waren er maar meer met zo'n smaak...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrouwen hun makeup overdrijven zijn niet normaal, net zoals jongens (zoals die uit de OP) die hun kapsel overdrijven niet normaal zijn. Met mate, dan is het mooi.
Niet doen. De jongen is ongetwijfeld zeer tevreden over zijn uiterlijk.quote:* MaLo] veegt de tranen uit haar ogen
Vind ik erg goed. Het is vlot en bovenal mooi.quote:Een eigen smaak? Het gros van de wannabe-hippe jongens loopt met zo'n kapsel!
He , das plaggiaat en is streng verboden. Denk erom...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok, óf je bent die kerel in de OP óf je bent net officieel uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee ik vind dat die jongen in OP niet overdrijft. ik vind het hem erg goed staan. Om genoemde reden. Ik heb zelf een grondige hekel aan conformisme. Die jongen, ik weet niet of hij ook op FOK! zit en ik weet zelfs niet of hij weet of zijn foto wordt getoond..., is het vast en zeker met me eens. ik vind het mooi stoer en expressief....Waren er maar meer met zo'n smaak...
[..]
Niet doen. De jongen is ongetwijfeld zeer tevreden over zijn uiterlijk.
[..]
Vind ik erg goed. Het is vlot en bovenal mooi.
Nee, ze bukken zich na de gymlessen onder de douche...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Misschien zijn ze 1 meter 60...
Het is ook maar zeer zeldzaam dat een kale kop er normaal uitzietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar een lelijke egel die kijkt alsof ie net in z'n broek gescheten heeft![]()
Z'n ogen zijn niet even groot, z'n kin is dik, hij heeft pruillippen, z'n oren zitten nogal laag...
Moet je 'm maar eens met een kale kop voorstellen....dan is ie opeens niet meer zo mooi.
Zegt onze fokkende bouvierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:20 schreef heiden6 het volgende:
Gecentimeterd haar is voor mariniers en andere boeren.
Lelijk is 'ie nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
OMFGquote:2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
Effe voor de goeie orde... jij bent zeker opgegroeid tussen de hockey ballen? Want laten we eerlijk zijn die kerel ziet er nog softer en braver uit dan een pluizig konijntje. Die gemaakte zwoele blik is dan wel weer leuk.quote:4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
Ja echt... dat rebelse koppie met haar...quote:6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
de een heeft z'n haar gewassen met motorolie, zo vet ziet het er uit, hij heeft hoogstwaarschijnlijk tevens de diadeem van zn zusje gejat. Z'n maatje is een egel.quote:
`quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
GANGZTA!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je het warm Brahim?
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat het gewoon mooi is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef -ladybird- het volgende:
Waarom doen ze dat haar zo omhoog, echt verschrikkelijk, om te janken...
Post eens een foto van jouw haar, ik heb zo maar een onker bruin vermoeden.quote:
Wie is Thijs Bosma nu weer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Post eens een foto van jouw haar, ik heb zo maar een onker bruin vermoeden.
Of w8 ff ben jij soms Thijs Bosma?
Gangzzztarrrr!
LOL, doet me denken aan een gastje van onze school, die was de dag voordat tupac terug zou komen naar belgie gegaan (zon 150 km,) en heeft daar op hem staan wachten.quote:
Goedzo: laat het kapsel van OP standaard worden. Het is gewoon supermooi . Maar de meeste moeten kennelijk nog wennen. Komt vanzelf wel.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou juist : DIT ( op ) word het 'standaard haar'
Oh, dat kapsel gaat nog wel als je juist aan de 230V hebt gehangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goedzo: laat het kapsel van OP standaard worden. Het is gewoon supermooi . Maar de meeste moeten kennelijk nog wennen. Komt vanzelf wel.....
Ja, ik vind van wel. De jongen van OP blijkt smaak te hebben. Van mij mag het. Wat ik nu allemaal te veel zie is stijfburgelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, dat kapsel gaat nog wel als je juist aan de 230V hebt gehangen.
Maar moeten we dan ook allemaal zoveel van die wijvenrommel op ons gezicht smeren?
Liever een stijfburgerlijk kapsel dan met een ragebol op mn kop rondlopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. De jongen van OP blijkt smaak te hebben. Van mij mag het. Wat ik nu allemaal te veel zie is stijfburgelijk.
Moet ik wel zeggen dat het de jongen in OP het heel goed staat. Het zal niet iedereen goed staan. Maar kwestie van uitproberen.
Maar ja, je hebt wel dat spul nodig, je moet er wat voor over hebben....
OK, je moet het natuurlijk nooit tegen je zin doen. Ik weet ook niet of het jou zou staan. Tja, wat is mooi of lelijk? Dat beslis je zelf....Maar ik vind het kapsel van OP best modern, gedurft en stoer en bovenal mooi. Mag gerust.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Liever een stijfburgerlijk kapsel dan met een ragebol op mn kop rondlopen.
Maar ja uiterlijk draagt ook een steentje bij. Ik zie het meer als een totaal: gedrag en uiterlijk.quote:Al dan niet burgerlijk zijn wordt uiteindelijk toch meer bepaald door gedrag dan door een kapsel, dunkt mij.
Whehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef EchtGaaf het volgende:
modern, gedurft en stoer en bovenal mooi
Wat is er nou zo verloederlijk aan het kapsel in OP. Niets tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe![]()
Omg, verloedering van de maatschappij enzo, eins!.
Gedurftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK, je moet het natuurlijk nooit tegen je zin doen. Ik weet ook niet of het jou zou staan. Tja, wat is mooi of lelijk? Dat beslis je zelf....Maar ik vind het kapsel van OP best modern, gedurft en stoer en bovenal mooi. Mag gerust.
ben je het zelf ofzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, die jongen heeft een mooi hoofd. Goed kijken. Hij heeft een trotse blik in zijn ogen.
[..]
Nee hoor, vertekening van de foto. Kijk maar eens goed naar andere fotoos en naar de grootte van de ogen. Altijd raar. Komt omdat foto 2 dimensionaal is. De foto is schuin genomen.....
[..]
Ze kin klopt met de verhoudingen in het gezicht. Moet ook niet te smal zijn. Het gaat om de juiste verhoudingen. Zijn oren zitten zeker niet te laag. Of zitten ze bij jouw soms te hoogProbeer de foto goed te interpreteren. Ook hier weer schuin genomen. Die pruillippen vind ik wel erg meevallen. Ik vind het juist mooi als iemand sprekende lippen heeft (moet natuurlijk ook niet te zijn...
[..]
Nee hoor, die jongen heeft gewoon een mooie kop.
Juist wel. Geeft aan dat ze in ieder geval smaak hebben. En niet stijfburgelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gedurft
Iets waar half puberend Nederland mee rondloopt is níet gedurft.
en ik vind het prachtig. Maar smaken verschillen.quote:Al helemaal niet als het eruit ziet als een kruising tussen een wc-borstel, een flinke emmer motorolie en Sonic met een bad hairday.
Dat is een niet-argument, iedereen heeft smaak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Juist wel. Geeft aan dat ze in ieder geval smaak hebben. En niet stijfburgelijk zijn.![]()
Klopt als een bus.quote:[..]
en ik vind het prachtig. Maar smaken verschillen.
Je breekt al een paar jaar je nek over dit soort kapsels. Heb je uberhaupt een huis met voordeur?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is er nou zo verloederlijk aan het kapsel in OP. Niets tochGewoon prachtig.
![]()
Het mag van mij echt de mode gaan worden.
Maar ja, het is jammer dat we toch een beetje erg behoudend zijn. Gelukkig dat er toch jongens zijn zoals in OP die het gewoon doen en nog leuk staat ook.
Supersayanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:03 schreef purplerose het volgende:
OMG *pakt teiltje erbij*
Please wanneer gaat die guido/supersayan/sonic look weer weg?Tis om te janken zo triest
Ik hoop het van wel. Maar ik vind Nederlanders echt kneuterig op dit vlak. Ik gaf aan dat ik het kapsel van OP prachtig vind. En schrik van hoeveel mensen het niet met mee eens zijn.......Ik dacht dat we hier veel verder waren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je breekt al een paar jaar je nek over dit soort kapsels. Heb je uberhaupt een huis met voordeur?
Bovendien is er meer tussen stijfburgerlijk en dít. Maar ja, geloof dat jij (afgaande op wat je zegt) wat dat betreft en vrij beperkt zicht hebt op wat er zoal rondloopt in dit landje.
Het is supersaiyan, sukkel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:03 schreef purplerose het volgende:
OMG *pakt teiltje erbij*
Please wanneer gaat die guido/supersayan/sonic look weer weg?Tis om te janken zo triest
Jij haalt twee dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het van wel. Maar ik vind Nederlanders echt kneuterig op dit vlak. Ik gaf aan dat ik het kapsel van OP prachtig vind. En schrik van hoeveel mensen het niet met mee eens zijn.......Ik dacht dat we hier veel verder waren...
Je kon geen betere post verzinnen voor in dit topic dan mierenneuken over een vergeten letterquote:
Er is een verschil tussen iets gewoon lelijk vinden, en iets niet leuk vinden omdat het non-conformistisch is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het van wel. Maar ik vind Nederlanders echt kneuterig op dit vlak. Ik gaf aan dat ik het kapsel van OP prachtig vind. En schrik van hoeveel mensen het niet met mee eens zijn.......Ik dacht dat we hier veel verder waren...
Ja, het zijn twee verschillende begrippen. Nou laat ik het zo zeggen. Ik vind stijfburgelijke kapsel (vb Balkenende) echt niet mooi. Ik ben nogal non-conformistisch ingesteld. ik vind hier de cultuur erg conformistisch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij haalt twee dingen door elkaar.
Mooi en niet-stijfburgerlijk hebben weinig met elkaar van doen.
Ik ben het op dit punt zeker met je eens.quote:Als ik een stijgerpijp door m'n lul heen jas is dat alles behalve stijfburgerlijk. Maar daarom nog niet mooi!!!
Tja mooi of niet mooi is atijd kwestie van smaak. Toegeven, meer jongens hebben dat kapsel, en hoe meer daar van rondlopen, hoe minder gedurft. Hang misschien ook af waar je woont. in mijn buurt zie je het niet zo vaak.quote:Ik vind het kapsel gewoon niet mooi. Ik vind het ook niet gedurfd of weet ik veel wat. Ik vind het gewoon niet mooi. Meer is er niet.
Nee dat vind ik ook niet mooi. Maar alsof er niets meer is tussen die twee kapsels in...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het zijn twee verschillende begrippen. Nou laat ik het zo zeggen. Ik vind stijfburgelijke kapsel (vb Balkenende) echt niet mooi. Ik ben nogal non-conformistisch ingesteld. ik vind hier de cultuur erg conformistisch.
Nee, ik heb gelukkig niet zo'n kapsel. En dat had je best uit mijn vorige post kunnen opmaken denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kon geen betere post verzinnen voor in dit topic dan mierenneuken over een vergeten letterLaat me raden, je hebt zelf ook zo een kapsel!
en sukkel is mannelijk en dat ben ik niet
Dudequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkig niet zo'n kapsel. En dat had je best uit mijn vorige post kunnen opmaken denk ik.
Daarnaast vergeet je niet zomaar een letter, maar spel je het hele begrip gewoon verkeerd.
En sukkel mag dan wel een mannelijk woord zijn, het kan best op vrouwen slaan.
Wat is er met de Saintsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
DudeTis dat je in je sig de boondock saints hebt staan
Chill, maak je druk over de staat van de wereld ipv een missende letter
Wehehe check die emo kop van jou danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef Klapdeur het volgende:
Die kapsels![]()
Geniaal topic.
Hoe mooi hoe die "Echtgaaf" alles goed/mooi probeert te praten, terwijl je zelf gewoon ziet dat alles er echt totaal niet uit ziet. Als ik vanavond met uitgaan zulke kapsels tegenkom begin ik spontaan te lachen, en ik denk dat het vanavond wel eens een mooie avond kan gaan worden.![]()
Je hebt zelf anders "bijna" zo'n kapselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef Klapdeur het volgende:
Die kapsels![]()
Geniaal topic.
Hoe mooi hoe die "Echtgaaf" alles goed/mooi probeert te praten, terwijl je zelf gewoon ziet dat alles er echt totaal niet uit ziet. Als ik vanavond met uitgaan zulke kapsels tegenkom begin ik spontaan te lachen, en ik denk dat het vanavond wel eens een mooie avond kan gaan worden.![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Matr het volgende:
idd
Dat is wel waar, maar de meesten vind ik wel erg voorzichtig.....Mag gerust wat expressiever..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet mooi. Maar alsof er niets meer is tussen die twee kapsels in...
Houding/gedrag vind ik losstaan hoe je haar zit.quote:Ik ben ook bijzonder non-conformistisch ingesteld. Maar ik denk dat dit vooral in je houding en fedrag tot uiting komt en niet in je kleding of in je kapsel. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Zo zie ik dat niet echt. Je haar kan ook gewoon erg mooi zitten.quote:Mensen die zich in allerlei bochten wringen om een boodschap over te brengen met hun uiterlijk doen dat vooral omdat ze erg twijfelen aan zichzelf met betrekking tot het daadwerkelijk bezitten van de eigenschappen die ze graag willen uitdragen.
Lastige zin...
Maar jou haar vind ik ook niet het je van het. Van OP is veel mooier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:44 schreef Klapdeur het volgende:
Gast het lijkt er in de verste verte niet op.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar jou haar vind ik ook niet het je van het. Van OP is veel mooier.
Ach ja je kan altijd je kop nog kaalscherenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:24 schreef Beach het volgende:
[..]
lastige keus: emokapsel of supersaiyanbreezahkapsel
Hakkûh!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef Matr het volgende:
[..]
Ach ja je kan altijd je kop nog kaalscheren![]()
Nee, jou zus is Christus nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef haydear het volgende:
JEZUS CHRISTUS.....
Die oorbellen zijn ook hilarisch tegenwoordig. Van die blingbling-dingen. Het doet me trouwens meer denken aan grootmoeder's grote kralen kettingen...quote:
die arme jongen heeft de paarlemoeren oorbellen van zijn oma gestolen!quote:
Mode is van alle tijden....Niettemin hebben ze best smaak. Je kan het mooi vinden of niet. Ik vindt het wel leuk...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef Ezri het volgende:
hahaha, geweldig topic dit!
Die gasten die dit nu echt oprecht mooi vinden mogen van mij hoor, maar ik weet zeker dat ze er over een paar jaar zich rot voor schamen / dood om lachen, net als wij nu vaak doen over die kapsels uit de jaren 80.
OMG, is er nou niemand in zijn buurt die dit kneusje verteld dat ie er echt niet uitziet zo?quote:
Echte onzin van die 90 %. Als je als jongen oorbellen draag en/of piercings en een mooi kapsel zoals in de OP kan je best ook nog wel normaal gedragen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef Luuksor het volgende:
Ik vind het echt vreselijk, het hoort allemaal bij dat nieuwe neppe imago, vaak gecombineerd met (nep) burberry tasjes om de nek, (nep) merk kleding en piercings en oorbellen overal. 90% van deze jongeren rookt en/of blowt en zuipt zich elk weekend naar de klote.. (Ben een beetje bevooroordeelt, mijn broertje word zwaar beinvloed door dit soort types)
I object!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echte onzin van die 90 %. Als je als jongen oorbellen draag en/of piercings en een mooi kapsel zoals in de OP kan je best ook nog wel normaal gedragen...
Ik vind oorbellen bij jongens gewoon prachtig. En het kapsel in OP ook. Combinatie is nog mooier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
I object!
Dan kan dus niet, want per definitie is dat gedrag al abnormaal. Oorbellen. 'Mooi' kapsel
.
Deze 2 paupers staan hoog genoteerd op mijn Kill Bill Kill lijst.quote:
Inderdaad en we zijn er inmiddels achter dat je de jongen in de OP "prachtig" vind, je hebt het slechts 800 keer verteld zo onderhand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind oorbellen bij jongens gewoon prachtig. En het kapsel in OP ook. Combinatie is nog mooier.![]()
Ik ben het niet met je eens dat het abnormaal is. Het is een kwestie van mooi vinden of niet....
zo dat is wel een mooie test-case om te kijken of de post wel gelezen word. Ik wist trouwens niet dat het al 800 x wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad en we zijn er inmiddels achter dat je de jongen in de OP "prachtig" vind, je hebt het slechts 800 keer verteld zo onderhand.
Afgerond naar bovenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zo dat is wel een mooie test-case om te kijken of de post wel gelezen word. Ik wist trouwens niet dat het al 800 x was![]()
Dan krijgen we toch echt dictaturiale trekjes, wil je datquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt echt tijd dat we beperkingen gaan opleggen met betrekking tot het recht op voortplanten.
toch lullig heeft hij net zijn haar in "model" zitten, is ie vergeten zijn shirt aan te trekkenquote:
Het alternatief is erger, zoals dit topic bewijst.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan krijgen we toch echt dictaturiale trekjes, wil je dat?
mooi romeins profielquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef Staaf het volgende:
Die Joram is zo omin relaxed![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ehm draagt die gast nu een roze slip?quote:
EeyZ zij kunnen dat hebben he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:40 schreef Ahura het volgende:
Veel hetero's zien er tegenwoordig homo-achtiger uit dan homo's... en marrokanen dragen opeens allemaal roze polo's met bijbehorende petjes....
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat een skeere Mocro met een fel roze trainingsjack 'het echt kan hebben'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
EeyZ zij kunnen dat hebben he?
ah jawel joh is tog lagge...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat een skeere Mocro met een fel roze trainingsjack 'het echt kan hebben'.
Polo.. nog ergerquote:Ik kan nou niet bepaald zeggen dat een skeere Mocro met een fel roze trainingsjack 'het echt kan hebben'
heeyz natuurlijk! wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Ahura het volgende:
Ik mag hopen dat je dat "tog" en "lagge" expres nu gebruikt...
[..]
Polo.. nog erger
Hendig sjiek, shirt aantrekken, weer een half uur bezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef Emphasis het volgende:
[..]
toch lullig heeft hij net zijn haar in "model" zitten, is ie vergeten zijn shirt aan te trekken![]()
He Gozer,quote:Ik vind oorbellen bij jongens gewoon prachtig. En het kapsel in OP ook. Combinatie is nog mooier.![]()
Ik ben het niet met je eens dat het abnormaal is. Het is een kwestie van mooi vinden of niet....
Niet nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Gozer,
Ik maak me ernstig zorgen om je.
Terecht of niet?
en ik stop jou in het hokje "STILTE AUB"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef afraidtech het volgende:
wat veel hokjes denkende mensen zeg . laat zo toch lekker toch niet jullie probleem.
kruipt er weer uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
en ik stop jou in het hokje "STILTE AUB".
Check die woonwagenraam op foto 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Staaf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan die tekst erbij hé:
[..]
dan blijf ik wel zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Stopt je weer terug, en zet een grote stevige neger voor de enige uitgang.
NOuja, je kan natuurlijk ook die voetzoeker die ik stiekem in het hoekje van het hokje neer heb gelegd in die neger z'n reet douwen...quote:
Dat valt mij hier ook zo op. Laten ze hier mensen zien dat ze iets durven met hun kapsel, ok niet allemaal mooi, en de kritiek is niet van de lucht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef afraidtech het volgende:
wat veel hokjes denkende mensen zeg . laat zo toch lekker toch niet jullie probleem.
stiekem tvptje
das natuurlijk ook een id * afraidtech voert slindenau's id uit en kruipt weer uit zijn hokjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
NOuja, je kan natuurlijk ook die voetzoeker die ik stiekem in het hoekje van het hokje neer heb gelegd in die neger z'n reet douwen...
Het zijn gewoon kampjoekels, VMBO'ers, paupers of popi-jopis. Klaar uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat valt mij hier ook zo op. Laten ze hier mensen zien dat ze iets durven met hun kapsel, ok niet allemaal mooi, en de kritiek is niet van de lucht.
Dat vind ik wel erg jammer. Want over mooi of niet mooi valt niet te twisten...
Ik prijs in ieder geval mensen die iets met hun haar durven.....
Die zullen er misschien best bij zijn. Maar dan nog. Het gaat erom wat je mooi vind. En als jongens dit soort kapsels (of oorbellen) leuk vinden, dan is daar echt niks mis mee. Ik vind het in ieder geval wel mooi.(een aantal tenminste).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kampjoekels, VMBO'ers, paupers of popi-jopis. Klaar uit.
je ziet er zelf wss uit als een domme breezahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die zullen er misschien best bij zijn. Maar dan nog. Het gaat erom wat je mooi vind. En als jongens dit soort kapsels (of oorbellen) leuk vinden, dan is daar echt niks mis mee. Ik vind het in ieder geval wel mooi.(een aantal tenminste).
dit kan echt nietttttttt gewoon ahahahahah wiggers ahhahahah te vaak MTV gekeken ahahahahhahaquote:
So true, aahaahhaa.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef Ahura het volgende:
Wahahah wat een leuk topic! De foto's zijn om te bescheuren!
[afbeelding]
Ook nog eens tevaak onder de zonnebank gezeten... allemaal van die typische volksbuurtmensen.. whulgh.. rijtjeshuis, Astra stationwagon van pa voor de deur, van school stoppen na de MAVO... dat soort types
Heb je je zelf al eens bekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
je ziet er zelf wss uit als een domme breezahdat je die kampers leuk vindt.
You don't wanna knowquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef fuckbuddy het volgende:
wtf zijn emo's?
Laat me raden, maar dan iets hipper...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
You don't wanna know
volgens mij is het een spinoff van de goths
Niks hipper, gewoon godverdikkiemes gothics. Alleen dan een nieuwe naam, die beter in deze zeitgeist past.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Laat me raden, maar dan iets hipper...
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Laat me raden, maar dan iets hipper...
ah ok, misterie opgelostquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niks hipper, gewoon godverdikkiemes gothics. Alleen dan een nieuwe naam, die beter in deze zeitgeist past.
Lang leve tondeuzes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:15 schreef Kindervriend het volgende:
Ik hou het mooi bij de Michael Scofield coupe!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef fuckbuddy het volgende:
wtf zijn emo's?
emo song @ YouTubequote:Emo
Genre of softcore punk music that integrates unenthusiastic melodramatic 17 year olds who dont smile, high pitched overwrought lyrics and inaudible guitar rifts with tight wool sweaters, tighter jeans, itchy scarfs (even in the summer), ripped chucks with favorite bands signature, black square rimmed glasses, and ebony greasy unwashed hair that is required to cover at least 3/5 ths of the face at an angle.
In tijden niet zo gelachen... prachtig topicquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
GANGZTA!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je het warm Brahim?
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha wat een lomp wijf dan. Die gast staat in de superdude.nl top10 ofzo. Gaat het er dan om hoeveel wijven je hebt geneukt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef jd1982 het volgende:
[..]
OMG ik heb een MEID IN MIJN MSN DIE HEM GEHAD HEEFT
Me lijst ook maar eens opschone
niet verkeerd..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Ace1 het volgende:
Nouja.. de kapsels in Zweden zijn niet veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grijp je kans zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:21 schreef Chrrris het volgende:
Omg er is een sms-service om zn foto op je mobiel te hebben als achtergrond!
Dat was ook de reden dat ik weet dat hij het is, ze stuurde foto's van 2 jongens, ze zei ik heb een dilemma, een leuke jongen en een knappe eikel, voor wie moet ik gaan, 2x raden wie hij wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef Ahura het volgende:
Op die foto ziet zijn haren er stom uit maar op zijn profiel staan wel aantal leuke pics... ik zou het er wel mee kunnen doen hoorBest lekker koppie
De meesten die oud zijn, zijn dik, lelijk en dom. Niets nieuws onder de zon, dit gaat over die gasten van tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:39 schreef Jajong het volgende:
@TS
Je bent oud, dik, lelijk en dom. Zelfreflectie is een groot goed.
Shit ik heb ook zo'n jasje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
emo song @ YouTube
Jared Leto is ook een emo:
[afbeelding]
noshitt33@hotmail.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:26 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
deze mag er zeker wezen
Lijkt me trouwens ook kut, dat haar vol gel voor je gezicht, bah...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Ace1 het volgende:
Nouja.. de kapsels in Zweden zijn niet veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude! We weten nou wel wat jij ervan vindtquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Mensen moeten hier ook niet zeuren over kapsels van jongeren. Ze zijn gewoon mooi (vind ik) , en het is mode. Ik hou niet van al dat stijfburgelijke gedoe.....Maar over smaak valt niet te twisten
Heb al een pot mega sterke gel en fototoestel in me binnenzakquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:30 schreef Klapdeur het volgende:
Vergeet dan geen foto's te schieten.
vergeet niet wat lipgloss op te doen en als het kan een zelfbruinende lotion op je gezicht te smerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:09 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Heb al een pot mega sterke gel en fototoestel in me binnenzak
Je kunt beter die gel even verwisselen met een pot vaseline. Dat kun je op twee manieren gebruiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:09 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Heb al een pot mega sterke gel en fototoestel in me binnenzak
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Mensen moeten hier ook niet zeuren over kapsels van jongeren. Ze zijn gewoon mooi (vind ik) , en het is mode. Ik hou niet van al dat stijfburgelijke gedoe.....Maar over smaak valt niet te twisten
Die gast is onder een printer gevallen....quote:
Is hij niet per ongeluk je eigen zoon?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
edit: van dit soort figuren. Maar het kan nog 3 keer erger.
[afbeelding]
Fotos zijn mislukt, had veelste kort haar voor zon actie...quote:Op zondag 10 september 2006 01:01 schreef mic_forever het volgende:
nogsteeds geen foto's van binkieboy jd1982
Berends?quote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Kan iemand het plaatse uit de OP fiksen?
Die blijft goedquote:
JeweettoGquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef Faxie het volgende:
Dat is vet stoer, jeweettoch?
van die haarbanden je weet wel.quote:
Dat kapsel laat zijn toch al niet kleine oren nog beter uitkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
van die haarbanden je weet wel.
echt verschrikkelijk al die goku'sdoet me denken aan een aflevering van southpark (Southpark is Gay) geweldig.
hier nog wat uitlach materiaal
[afbeelding]
was borkydudequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
Niks mis met die gast wat jij net post ?
Klinkt als jaloezie in de orenquote:Op maandag 30 april 2007 19:38 schreef pberends het volgende:
Ik bewaar geen plaatjes van gasten, for god sake. Ik zal is kijken of ik nieuw tuig kan vinden. Het fenomeen dat ik in de OP beschrijf is vandaag de dag ERGER dan ooit!
zoietsquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
Out of bed look is cool. Vooral tijdens uitgaan probeer ik een beetje Dragonball Z look te hebben.
Ik dacht dat de out of bed look heel anders was dan de dragonball Z look.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
Out of bed look is cool. Vooral tijdens uitgaan probeer ik een beetje Dragonball Z look te hebben.
'Jongens hoe doen we het haar vandaag?' 'Allemaal hetzelfde!'quote:
ja daaag ik ga een beetje in de zon zittenquote:
ze hebben of dezelfde stylist of hetzelfde idool?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:03 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja daaag ik ga een beetje in de zon zitten
Lijkt net een hoofd uit een computerspel johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |