quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Matje in je nek is hip!
Ohnee, ontdekt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehehe Zyggie, leuke copy-paste
verzin je eigen grapquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, want
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
[afbeelding]
Omdat niemand het nog heeft gedaan: Gotti![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |