Pics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
In de jaren '70 achtergebleven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Waar zijn de normale kapsels gebleven?
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef DiamontGirl het volgende:
IK vint matjes cool :$
Ik vind dat wel een leuk kapsel. Nix mis mee toch. Maar ja, dat van jouw is weer erg conservatief...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die (vooral autochtone) gassies tegenwoordig met hun kapsels? Benodigdheden: pot gel per dag, geverfd en halflang. Wat is dit nou weer voor verschijnsel? Waar zijn de normale kapsels gebleven?
edit: van dit soort figuren. Maar het kan nog 3 keer erger.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Faxie het volgende:
'k Zie hier in de buurt tegenwoordig weer veel geschoren patronen aan de zijkanten...
Ik had 15 jaar geleden al een hele mooie batman teken ingeschoren![]()
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachenquote:
quote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachen
Dat is het probleem nou juist : DIT ( op ) word het 'standaard haar'quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef mic_forever het volgende:
niks mis mee toch
is weer wat anders dat t standaard haar
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haarquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Zie fotoboek. Maar hij heeft nogal conservatief niet opvallend kapsel....Nix mis mee, daar niet van....Ik vind die kapsel van die gassies juist erg leuk en veel vlotter, vooral de bovenste foto is klasse....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Die gaan met de tijd mee. Jij hebt zeker geen haar![]()
Wat nee? Je bent het hopelijk toch met me eens. Ik vindt het kapsel van de bovenste jongen zeer mooi, dat van Berends niet...quote:
Je bent bijkant een week bezig om dat motief er in te scheren! Ik zou er minstens een maand mee willen lopen..quote:och.. als 'grapje' voor een weekje vind ik het wel lachen![]()
bij een marokkaan of turk dan he?! Het moet wel bij je imago passen.. En de baardgroei ervoor hebbenquote:
Wat zijn eigenlijk "normale" kapselsquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Normale kapsels zijn kapsels die:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk "normale" kapsels![]()
Heb je wel eens ooit een "normaal" kapsel gezien?
Ik vind het wel wat hebben.quote:
Toch zie je steeds vaker. Ik vind het steeds mooier. Vandaar dat ik het steeds normaler ga vinden. Maar ja, er zijn vrouwen die make-up gebruiken, is dat dan ook niet normaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Normale kapsels zijn kapsels die:
- niet recht overeind staan
- niet in een onnatuurlijke kleur geverfd zijn
- niet bewerkt zijn met 3 potten gel
Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, wantquote:Ik ben ook niet gecharmeerd van kapsels zoals die in de OP. "zie mij eens stylish zijn", maar dan vreselijk mislukt.
Dat is juist heel sterk van ze. Een eigen identiteit ipv het kopieren van anderen.quote:Ik snap ook niet goed hoe ze erbij komen. Ik kan me geen enkele beroemdheid voor de geest halen met zo'n kapsel.
Nee, joh. Ze weten best wat mooi is, en ik ben het nog eens met ze ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
Hun hoofd lijkt groter, dan lijken ze weer slimmer!!
Ze? Ben jij homo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, joh. Ze weten best wat mooi is, en ik ben het nog eens met ze ook.
B-i-z-a-r.quote:1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
Met ze: bedoel ik in meervoud. Ze: de gassies van tegenwoordig.quote:
Het is en blijft een kwestie van smaak. Mooi of lelijk bestaat niet. Ik vind het kapsel in OP gewoon prachtig.quote:Ik vind het kapsel in de OP meer dan PRACHTIG en staat de jongen bijzonder goed, want
[..]
B-i-z-a-r.Een kapsel is lelijk of niet.
waarom moet die dikkert aan de rechterkant ook nog extra een vestje aan doen om nóg dikker te lijkenquote:
Nou ik vind het maar een lelijke egel die kijkt alsof ie net in z'n broek gescheten heeftquote:1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
Nee hoor, die jongen heeft een mooi hoofd. Goed kijken. Hij heeft een trotse blik in zijn ogen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar een lelijke egel die kijkt alsof ie net in z'n broek gescheten heeft![]()
Nee hoor, vertekening van de foto. Kijk maar eens goed naar andere fotoos en naar de grootte van de ogen. Altijd raar. Komt omdat foto 2 dimensionaal is. De foto is schuin genomen.....quote:Z'n ogen zijn niet even groot,
Ze kin klopt met de verhoudingen in het gezicht. Moet ook niet te smal zijn. Het gaat om de juiste verhoudingen. Zijn oren zitten zeker niet te laag. Of zitten ze bij jouw soms te hoogquote:z'n kin is dik, hij heeft pruillippen, z'n oren zitten nogal laag...
Nee hoor, die jongen heeft gewoon een mooie kop.quote:Moet je 'm maar eens met een kale kop voorstellen....dan is ie opeens niet meer zo mooi.
Jawel, die jongen heeft een mooi gelaat en puntgaaf. Ik vind de jongen in OP knap en Jan Smit niet bepaald. Hij lijkt er niet eens op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 05:32 schreef Catch22- het volgende:
die uit de OP heeft geen engelengezicht, hij lijkt op jan smit
Mooie compilatie inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef heiden6 het volgende:
http://www.leehotti.com/images/originals/1/308601126l1si.jpg
Helemaal geniaalquote:
Edit sorry : ik keek naar de verkeerde foto. Nou die vind ik nou ook niet mooi. Hier ben ik het wel met je eens.quote:
hear, hear...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef teknomist het volgende:
Langharig werkschuw tuig..
Ik heb het altijd lekker kort..
die wenkbrauwenquote:
Waar komen al die Donnie's opeens vandaan? Leren ze dat op school? In plaats van ouderwetse spelling- en taaloefeningen - hoe kom ik zo donnie mogelijk over.quote:
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezichtquote:
hmmm deja vuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
Wie is dat? Minister Bot in zijn jonge jaren?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Maar of je nu jezelf met zo'n kapsel gelukkig moet prijzen...
[afbeelding]
verder wel weer een tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |