dealquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef descendent1 het volgende:
Alleen als 'de rechtsen' dan geen gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen die door 'links geld' zijn gecreeerd...
Where do I sign?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef descendent1 het volgende:
Alleen als 'de rechtsen' dan geen gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen die door 'links geld' zijn gecreeerd...
Linkse mensen meer belasting?quote:
Eh, ik mag hopen dat men niet aan ontwikkelingshulp doet 'om zichzelf beter te laten voelen', maar puur vanwege (economische) belangen. Net zoals kunst, overigens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toch snap ik iets niet. Stel je bent links, voelt je de hele dag beroerd vanwege alle honger in Afrika, denkt dat mensen crimineel worden omdat zij in een lelijk huis wonen en vind kunst en cultuur heel erg belangrijk en wil mensen die dat niet zo zien dat bijbrengen. Waarom heb je dan een belasting nodig om aan die doelen geld uit te geven?
Klopt, ik bepaal zelf wel aan welke goede doelen ik geld wil uitgeven. De Nederlandse regering hoort louter de belangen van het Nederlandse volk te behartigen en verder niet.quote:Waarom heb je dan een belasting nodig om aan die doelen geld uit te geven?
Ah, het zijn dus gewoon vuile corporatisten. Die moeten al helemaal van mijn centen afblijven, ik heb totaal niet de behoefte om grote bedrijven te sponseren, ik heb veel meer waardering voor de kleine ondernemer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:58 schreef Yildiz het volgende:
Eh, ik mag hopen dat men niet aan ontwikkelingshulp doet 'om zichzelf beter te laten voelen', maar puur vanwege (economische) belangen. Net zoals kunst, overigens.
Ja, dat lijkt mij een faire deal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Seneca het volgende:Mja, als je op die manier gaat beginnen, dan moet je ook zeggen dat 'rechtsen' dan geen gebruik mogen maken van de voorzieningen waarvoor de 'linksen' moeten betalen.
Hoe verklaar jij dan dat mensen verzekeringen afsluiten? Niemand hoopt ooit van een ziektekostenverzekering of brandverzekering gebruik te moeten maken, toch kopen velen die producten. Zo zal het mijns inziens ook gaan bij zaken als een arbeidsongeschiktheidsverzekering of een werkloosheidsverzekering. Ook het nut van dijken en vervoersinfrastructuur ziet iedereen wel in, ik verwacht dan ook geen problemen met de financiering in een meer privaat systeem.quote:Kort door de bocht komt het er dan op neer dat je alleen nog betaalt voor de verzieningen waar je zelf gebruik van wenst te maken, wat volgens mij gewoon neerkomt op verregaande privatisering.
Jij bent zeker de in 1968 ingevoerde hernieuwde immigratiewet, nu MET gezinshereniging even vergeten, die door een VVD-er aan de kamer is voorgesteld, en door VVD/KVP (voorloper CDA) is goedgekeurd en aangenomen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Buitenlanders buiten de VVD houden omdat buitenlanders hier alleen via links in kwamen.
Neem het allemaal niet te serieus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:51 schreef maartena het volgende:
Vooral die opmerking "stel je bent links en je maakt je de hele dag zorgen over de honger in Afrika" is erg aanstekelijk.
Als het puur vanwege economische belangen was, hadden we allang het Chinese model ingevoerd van 'ontwikkelingshulp' lijkt me. En ik zie de economische belangen van het subsidieren van kunst al helemaal niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:58 schreef Yildiz het volgende:
Eh, ik mag hopen dat men niet aan ontwikkelingshulp doet 'om zichzelf beter te laten voelen', maar puur vanwege (economische) belangen. Net zoals kunst, overigens.
Idd, doe liever zaken met de kleine ondernemer dan met de grote multinationalsquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, het zijn dus gewoon vuile corporatisten. Die moeten al helemaal van mijn centen afblijven, ik heb totaal niet de behoefte om grote bedrijven te sponseren, ik heb veel meer waardering voor de kleine ondernemer.
Idd, en concurrentie in dat privatesysteem geeft de burger ook keuzemogelijkheiden en zal de prijs ook beinvloedenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe verklaar jij dan dat mensen verzekeringen afsluiten? Niemand hoopt ooit van een ziektekostenverzekering of brandverzekering gebruik te moeten maken, toch kopen velen die producten. Zo zal het mijns inziens ook gaan bij zaken als een arbeidsongeschiktheidsverzekering of een werkloosheidsverzekering. Ook het nut van dijken en vervoersinfrastructuur ziet iedereen wel in, ik verwacht dan ook geen problemen met de financiering in een meer privaat systeem.
rechtsen hebben gewoon een baan en zorgen voor zichzelfquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef descendent1 het volgende:
M.a.w. Wat eenidee...
![]()
Het eerste goede argument ooit om D'66 te gaan stemmen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:49 schreef Pool het volgende:
Het grootste probleem van het systeem komt echter bij D66 terecht. De D66-stemmers hebben geen mening, dus dan zouden ze ook voor niets hoeven te betalen!![]()
Kunnen we misschien no-claim korting krijgen voor de WW, die mogen "de linksen" wat mij betreft ook wel krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rechtsen hebben gewoon een baan en zorgen voor zichzelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |