Je bent niet heel lang, of wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. als ik naar de bovenste foto kijk lijk ik wel een vrouwelijk michelin vrouwtje.. schaam me dood
1.62 inderdaad. maar goed. het resultaat mag er zijn.. maatje 34 toch inmiddels en dat is ook wel te zien ook.. Nog een klein beetje van de bovenbuik, armen en schouders af en dan ben ik er echt helemaal klaar mee.. en dat is postitief bedoeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent niet heel lang, of wel?
En ach, alle "dikkerds" hebben van die Michelin-foto's hoor.
Psssst, BE, weliswaar alleen 'n na-foto, maar heel trotsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ik iig zeker dat ik niet zo snel een voor-na foto neer zal zetten.
Ik had je al gezien op dat andere plekje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
Psssst, BE, weliswaar alleen 'n na-foto, maar heel trots![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Softbal en sportschool hoewel die er vaak bij in schiet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Wat voor sport doen jullie allemaal?
Zou dat heel erg zijn voor 1 uurtje? Als het een leuke opvang is merkt ze er wrsch helemaal niets van.quote:Wanneer ik bijvoorbeeld 's avonds of 's morgens vrij ben, moet manlief werken (wisselende diensten) en om Sara bij de sportschool op de opvang te doen vind ik sneu, aangezien ik nou juist die tijd samen wil doorbrengen met haar.
Een apparaat thuis vergt ook heel veel discipline om erop te gaan staan.quote:Zou iets van een fitnessapparaat thuis dan wat zijn?
Ik wil sowieso meer gaan wandelen met d'r, dus da's ook al wat extra beweging.
Geenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Wat voor sport doen jullie allemaal?
Marktplaats is je vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een crosstrainer thuis maar ik vind ze best prijzig...
Ja, is inderdaad voor de stoelgang. Ik heb er bij 'normaal eten' al problemen mee, maar met het dieet helemaal. Volgende keer toch maar weer andere dingen proberen, want die kiwi's zijn niet zo goed bevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Niet geprobeerd, maar het lijkt me dat je daar idd een beetje misselijk van word.
Waar was het ook al weer voor? Stoelgang?
Hmm, nee 1 kiwi helpt nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Probeer anders eens gewoon 1 kiwi? Mss heeft dat toch ook al een beetje effect?
Het lijkt me wel mooi om zo'n crosstrainer thuis te hebben, maar ik ben altijd bang dat ik die na een tijdje niet meer gebruik. Net als met die leuke rolschaatsen die ik een tijd geleden had gekochtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:30 schreef Fuente het volgende:
Zo'n crosstrainer lijkt me idd ook wel wat.
Met de tijd wil ik sowieso naar een sportschool, maar pas als ik na mijn opleiding ga werken (BBL, dus over een jaar) en dan heb ik uiteindelijk meer tijd namelijk
WAUW Sjeen! Super!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pcies, nou, nog maar even over nadenken danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef CaroLyntje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel mooi om zo'n crosstrainer thuis te hebben, maar ik ben altijd bang dat ik die na een tijdje niet meer gebruik. Net als met die leuke rolschaatsen die ik een tijd geleden had gekocht![]()
Maar met een crosstrainer hoef je je niet op straat te begeven. Dat is weer een voordeel![]()
Ik vind het ook niet lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die thee weet ik, maar ik vind dat thee naar thee moet smaken.
Vind je het nog niet koud genoeg dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[...]
Ik zal er wel weer mee beginnen, sowieso smaakt dit soort eten (a/v/g/) me beter als het buiten kouder is.
[...]
Hm, ik zit hier wel met een grote fleecetrui aan, want stoken doen we nog maar nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vind je het nog niet koud genoeg dan?
Meis, iedereen heeft een andere doelstelling. Ik ben in mijn jeugd een topsportser geweest en was altijd slank tegen mager aan. Als je dan de voor foto bekijkt dan is van voor mij vrij heftig. Neemt niet weg dat anderen heel anders er tegen aan kijken. Ik voelde mij toen moddervet terwijl jij en anderen dat mogelijk heel anders zien. Je moet van jezelf uitgaan en niet om wat voor mij in mijn hoofd mijn doelstelling is qua omvang. Elk doel die iemand haalt is super!! Het verschil van voor en van na de 'metamorfose" is veel belangrijker en dat is jouw doelstelling. Ik bedoel het iig niet zo lelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik blij mag zijn als ik de zgn michelin mannetjes look van Mickeys ga halen ooit.
Dat ijsje is niet het begin van het einde BEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die thee weet ik, maar ik vind dat thee naar thee moet smaken.
Oh Sjeen, vertel trouwens eens, heb je helemaal nooit gezondigd in al die tijd?
Oftewel, stel me eens gerust dat dat ijsje net niet het begin van het einde is.![]()
quote:Voorbeelddag:
Ontbijt: 2 sneden bruinbrood, smeerboter, kipfilet en koffie met beetje koffiemelk en een zoetje
Tussendoor: appel, 2 grote glazen water of groene ijsthee
Lunch: 4 sneden bruinbrood, smeerboter, komijnenkaas en weer koffie
Tussendoor: liga continu/milkbreak/fruitdinges 2 grote glazen water of ijsthee
Diner: spinazie/feta ovenschotel
Tussendoor: yoghurt met honing/kop thee met honing/glas wijn (OF)
20 kilo is niet een paar kilootjes, althans, niet voor mij. Maar ik denk dat de verhouding ook meespeelt. dan heb ik het over procentueel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Snap ik wel. Alleen ik vraag me altijd af hoe meiden met een paar kilo'tjes te veel dan aankijken tegen mensen die heel-heel-veel te veel hebben.
Als 'jullie' het al over moddervet hebben dan moet ik bijna wel een walvis zijn.
Maar goed, iedereen heeft idd zijn eigen doelen.
Vergeet niet dat ik een stuk zwaarder ben, een groter lichaam heeft meer energie nodig. En ik kom van nog veeeeeeeeel zwaarder. Maar wat ook belangrijk is, niet te weinig eten. Ik heb gemerkt dat ik juist beter opgewicht blijf/afval als ik zorg voor een fatsoenlijk 'rantsoen' anders krijg ik echt vreetkicks... Ik kan beter 4 sneden brood meer eten op een dag, dan dat ik twee keer in de week de koekjeskast leeg eet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sjeen: Ik zit met verbazing naar je "strenge" schema te kijken!Wat veel!!!
Als ik dat ga eten, kom ik echt heeeeeel rap heeeeeel veel aan.
Het is ook niet eerlijk he in deze wereld.
Klink eens op het linkje 'kwijt' in d'r sig...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar dan nog... 6 sneetjes brood op een dag, mijn hemel. En zo zwaar ben je niet meer als ik je foto mag geloven
.
Ik kom echt niet boven de 2 à 3 anders groei ik, ongeacht het beleg wat ik erop doe.
Sta er echt van te kijken.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klink eens op het linkje 'kwijt' in d'r sig...
Dan groei ik dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Mijn voorbeelddag komt neer op 1975 cal. (als ik ruim invoer, dus ook alle smeerboter, olie om te bakken enz.) Als ik hieronder ga zitten, val ik van mijn graatje en krijg ik binnen de kortste keren de neiging om alles te eten wat los en vast zit...
Ja, dat snap ik dan wel inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Sjeen het volgende:
Zo is het dus voor iedereen anders... Snap je nu ook waarom ik bijvoorbeel geen SB zou kunnen doen? Dan slaat mijn lichaam in spaarstand... dan val ik dus in die 9 weken wel een paar kilo af, maar als ik het dan naar iets ruimere porties zou brengen naderhand, kom ik twee keer zoveel aan.
Ok, dat is wel iets meer dan mijn 3 à 4x p.w. 25 minuten crosstrainen! Maar om nou aan kinderen beginnen om áf te vallen...quote:Ik moet wel zeggen dat ik een vrij bewegelijk bestaan heb... ik volleybal 1 a 2 keer per week (waarvan 1 keer een wedstrijd), probeer 2 a 3 keer per week te gaan rennen. En ik heb een dochter van twee, da's heel erg energievretend![]()
Het is wel een aanrader!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dat is wel iets meer dan mijn 3 à 4x p.w. 25 minuten crosstrainen! Maar om nou aan kinderen beginnen om áf te vallen....
Mwahquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is wel een aanrader!![]()
Ik herken mijn zus amper terug. Die is ineens heel veel regelmatiger en gezonder gaan eten sinds mijn nichtje.
En dat inderdaad, nu komt er nog vaker verse groente op tafel en bijna geen frites meer. Mijn dochter is namelijk gek op groente en fruitquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is wel een aanrader!![]()
Ik herken mijn zus amper terug. Die is ineens heel veel regelmatiger en gezonder gaan eten sinds mijn nichtje.
Meer eten! Echt meer eten! Dit dieet is dan gewoon te weinig voor jou gezien je werk etc.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef AnnaStesia het volgende:
*verhaal*
Hier ook,ben ziek geweest en nu ga ik weer een weekje bij iemand anders in huis om op de hond te passen als hun op vakantie zijn.We hebben voor heel de week boodschappen voor je in huis gehaald... Ga zo goed mogenlijk m'n best doen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik SaS wat af de laatste dagen.
Niet spectaculair?! Da's ruim een halve kilo per week, de beste manier om blijvend gewicht te verliezen. Da's hardstikke spectaculair!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohlala, vanochtend gewogen en ik ben nu in 10 weken totaal 6 kg kwijt! Niet spectaculair, maar wél geleidelijk.
Ik ga er bijna van blozenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet spectaculair?! Da's ruim een halve kilo per week, de beste manier om blijvend gewicht te verliezen. Da's hardstikke spectaculair!![]()
niemand? heeeeellllluuuuuuuuuuooooppppquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef nelisb het volgende:
ff een vraagje.
morgen(zaterdag week 5) staat er een uitsmijter op het menu.
is dit 1 ei? beetje kaas en 1 plak ham?
week 7 heeft ook een uitsmijter op het menu,maar daar staat bij , 2 volkoren broodjes,2eieren en 2 plakjes rosbief.
mag ik nu morgen 2 eieren,2broodjes en kaas en ham? of echt 1 ei met ham en kaas
thanx voor de hulp weer
Volgens Sonja herself:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
niemand? heeeeellllluuuuuuuuuuoooopppp
Stond ergens op een ander forum.quote:Een uitsmijter bestaat uit 2 eieren en 2 volkorenboterhammen. Je mag hierbij ook 30+ kaas en achterham gebruiken.
Wat zijn je hobbies?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef tickle het volgende:
Hallo lezers,
Ik ben een man van 43 en sinds maandag begonnen met SB samen met mijn vrouw.
Ik woog maandag 113 kg en vanmorgen(zaterdag) 108 kilo.
Is dat niet een beetje teveel voor 5 dagen want mijn vrouw is maar 2,5 kg afgevallen.
Heb mij overigens redelijk goed aan het menu gehouden.
Heb het wel een beetje koud savonds maar het is goed te doen.
Iemand ervaring met snel afvallen en is dat niet ongezond?
bvd
Je stelde je zo netjes voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef tickle het volgende:
Lezen, fietsen, werken en zo. Hoezoo?
volgens mij vallen mannen over het algemeen iets sneller af dan vrouwen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef tickle het volgende:
Hallo lezers,
Ik ben een man van 43 en sinds maandag begonnen met SB samen met mijn vrouw.
Ik woog maandag 113 kg en vanmorgen(zaterdag) 108 kilo.
Is dat niet een beetje teveel voor 5 dagen want mijn vrouw is maar 2,5 kg afgevallen.
Heb mij overigens redelijk goed aan het menu gehouden.
Heb het wel een beetje koud savonds maar het is goed te doen.
Iemand ervaring met snel afvallen en is dat niet ongezond?
bvd
thanx!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stond ergens op een ander forum.
Hoe gaat dat dan met de volgende weken?quote:volgens mij vallen mannen over het algemeen iets sneller af dan vrouwen.
daarbij verlies je in het begin veel vocht. hierdoor kan je dus iets sneller afvallen.
mijn schoonvader was ook 5,5 kg kwijt na 1 week en nu gemiddeld 1tje per week.
dus prima je moet maar zo denken die 5 kg zijn mooi weg!!!
ik gemiddeld 1 tot 2 kg per week. maar zondig dan echt helemaal niks!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef tickle het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met de volgende weken?
Iemand hier ervaring mee
hele verhaal is weg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien anders daar even een linkje naar doen?
Ik scroll me ongans
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
hele verhaal is weg.
heb er een link van gemaakt naar het forum waar ik het vandaan heb gehaald.
misschien makkelijk omhet de volgende keren te vermelden in de openingspost?
1. Bij echt veel sporten zou ik gewoon wat meer eten (evt. het mannendieet volgen). Je hebt toch je energie nodig om te sporten. Dat merk je trouwens vanzelf wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:36 schreef Vince22 het volgende:
Hey mensen!
Mijn vriendin en ik willen volgende week ook gaan beginnen aan het SB verhaal... Alleen hebben we een paar vraagjes..
1. Wij sporten allebei regelmatig (ik 4 keer per week, vrienin 2-3 keer) maar we zijn allebei wel bang dat we onwijs slap zijn als we sporten, dit hebben we allebei met verschillende vorige dieeten meegemaakt... is dat met SB ook zo, en zo ja, hoe kan je dit verhelpen?
2. Hoe zit het met alcohol? Niet, af en toe stiekem wat of gewoon doordrinken... We mogen int weekend graag een biertje of wijntje drinken en willen dat eigenlijk zo min mogelijk laten staan.
3. De grote angst van mijn vriendin is dat ze echt niets meer binnenkrijgt. Is het wat voor haar om ook het mannendieet te volgen? Zo ja, gaat het dan nog helpen bij haar?
Dank jullie wel voor de reacties.
Alle begin is moeilijk, maar het went echt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef Little_Angel het volgende:
Ben vandaag toch maar begonnen... ipv gister, gewoon bij dinsdag, maakt hopelijk niet teveel uit?
Anyway, ik heb nu echt een moment waarop ik graag wat wil eten, maar heb net 1 liga evergreen op en nu wordt het tot het avondeten maar aan het water zitten.
ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnigquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk.
O en neem straks gewoon lekker een appel of een schaaltje rauwkost. Mag best hoor
Je lijf moet er enorm aan wennen (aan de nieuwe hoe'veel'heden en ook aan de samenstelling. Het mijne in elk geval wel. De eerste dagen had ik koppijn en was ik misselijk. Gaat echt overquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnig. Maar ik ga gewoon doorzetten iig, als ik wat ben afgevallen zal dat ws toch meer stimuleren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |