Ik heb ook een stel van die stokken liggen, ooit 'ns gekregen voor kerst ofzo. Heb ze nog nooit gebruikt... durf er niet mee de straat op. Vind 't namelijk geen gezicht, al die mensen die een stel stokken achter zich aan slepen en dan denken sportief bezig te zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik zie ze hier wel rondlopen die jonger zijn dan wij hoor, van die meisjes van een jaar of 16, samen met mams op pad...
Dan zie je er drie lopen, waarvan twee de stokken achter zich aan slepen, en de derde een poging doet om ze ook echt te gebruiken...
Helpt het als je het als een 'sportschooloefening' beschouwd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
Ja, tegenwoordig wel maar 20 - 25 jaar geleden niet (of dat wisten mijn ouders dan nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
Ik zie je onderbroek!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...
[afbeelding]
Mooi hequote:
Tjonge, da's balen! Klinkt ontzettend pijnlijk... Wel een "geluk" dat het op de terugweg en niet op de heenweg gebeurde. Hopelijk herstelt het snel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.
Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
Dat ken ik van die onrembare honger.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef Riann het volgende:
Wat zei die iemand????
arme liejannuhje erop
het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.![]()
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ken ik van die onrembare honger.Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.
Sorry maar ik zag dat je een BMI van 51 hebt, weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar aangezien de BMI meter van voedingscentrum.nl geeneens verder gaat dan 50 lijkt het me meer dan ongezond en vroeg me af of je niet veel klachten hebt en hoe je het red om naar college te gaan etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
En jij lijdt aan een ernstige vorm van selectief lezen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.
Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.
Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.
Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.
Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
Ik ga wel gewoon slapen!quote:
Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus hoe zit dat aan de andere kant van het extreme? zijn dat soort klachten er ook of is het juist heel anders?
Wat goed en wat herkenbaar! Ik heb zo ongeveer hetzelfde op dit moment en het is zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...
[afbeelding]
Als je niet eet dan breng je je motertje niet op gang dus verbrand je ook niks. Daarom is smorgens een goed ontbijd zo belangerijk dat je motertje begint te werken. En daarom moet je tussendoor ook steeds wat eten. Om je motertje op gang te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.
Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.
Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.
Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.
Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
Denk wel dat ik een beetje oplet wat ik eet. Doen we eigenlijk meestal wel, we kopen bijvoorbeeld voor de lunch gewoon brood in een supermarkt en wat beleg. Al is dit niet in ieder land even makkelijk, maar we gaan nu naar Nieuw Zeeland, en ik neem aan dat 't daar geen probleem is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef teigan het volgende:
Netjes hoor Levitation, het gaat er iig af, ook al gaat het langzaam.. En bij mij werkt dat langzame afvallen nog steeds goed...
Ga je nou straks op vakantie ook zo letten op wat je eet? Of laat je het dan weer een beetje vieren?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
3 kilo lichter dan op de eerste van deze maand
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef ymme het volgende:
Door mjn ontstoken evenwichtsorgaan, kan ik echt niet te veel bewegen. Bij elke beweging tolt alles rondt. Maar vandaag wil ik toch boodschappen gaan doen, lopens en met de hond. Dan maar heel rustig aan doen, maar ik moet gewoon een beetje beweging hebben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*
Volledig mee eens, vanaf BMI 35 begin je toch wel erg weinig te kunnen, maar het komt er inderdaad bij in kleine beetjes, en dan merk je dat niet zo snel. Ik kan nu terug alles, alhoewel lopen bijvoorbeeld toch redelijk belastend is nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?
Bij mij was het zo dat ik zelf niet doorhad hoeveel ik eigenlijk niet kan, omdat het in kleine beetjes gaat. Tuurlijk, trappen lopen is zwaar klote, maar die ga je op een gegeven moment gewoon ontwijken en je pakt de lift. Op het moment dat je daadwerkelijk afvalt, merk je pas hoeveel dingen je eigenlijk niet meer kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |