quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef Riann het volgende:Wat zei die iemand????
arme liejannuh
![]()
je erop
het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.
Dat ken ik van die onrembare honger.
![]()
Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.
Gelukkig heb ik er op het moment weinig last van. Moest mezelf gisteren zelfs dwingen om 's avonds te eten.
![]()
Dat was echt vaag... ben ik echt niet gewend van mezelf.
Misschien zat ik nog vol van de boterkoek van maandag
Heb gisteren na mijn werk 60 baantjes (van 25 meter) gezwommen en normaal heb ik dan echt gierende honger, maar ik had helemaal geen honger toen ik thuis kwam en pas na 8 uur begon het een beetje te rommelen. Toen eerst maar wat meloen gegeten en een half uurtje later heb ik een gehaktbal opgewarmd... kon niets beters verzinnen.
![]()
En ik heb 3 kleine tomaten gegeten... en later om half 10 ofzo heb ik een appeltje in de magnetron gedaan, lekker met kaneel!
Heb nog een heel stel appels liggen thuis, die zijn eigenlijk van mijn vriend, maar die zit in New York. En ik lust geen appels, althans ik krijg buikpijn van "rauwe" appel... dus moet ik die de komende week maar magnetronnen en als toetje eten.
![]()
Heb ik een calorie-arm toetje en bederven de appels ook niet.
Edit:Even uitgerekend via overgewicht.nl: ik heb gisteren in totaal 1245 Kcal gegeten, da's minder dan ik maandag aan boterkoek heb gegeten.
![]()
En ondanks de gehaktbal toch maar 25gram vet binnengekregen... beetje weinig eigenlijk...
[ Bericht 8% gewijzigd door Levitation op 30-08-2006 09:43:36 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***