abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41291740
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik zie ze hier wel rondlopen die jonger zijn dan wij hoor, van die meisjes van een jaar of 16, samen met mams op pad...

Dan zie je er drie lopen, waarvan twee de stokken achter zich aan slepen, en de derde een poging doet om ze ook echt te gebruiken...
Ik heb ook een stel van die stokken liggen, ooit 'ns gekregen voor kerst ofzo. Heb ze nog nooit gebruikt... durf er niet mee de straat op. Vind 't namelijk geen gezicht, al die mensen die een stel stokken achter zich aan slepen en dan denken sportief bezig te zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:34:44 #102
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41292114
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
pi_41301885
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
Helpt het als je het als een 'sportschooloefening' beschouwd?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41306229
Ik heb een klein vraagje over snoep, en waar kan ik dat beter stellen dan hier
Er zijn zo'n paar dingen die ik typisch Nederlands vind, zoals drop, en boterkoek (ziet er heel anders uit dan wat wij boterkoek noemen), en pepernoten.
Is er ook snoep dat jullie typisch Belgisch noemen? Iets wat heel Nederland kent en niet alleen de toeristen die de mattetaartjes geproefd hebben?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:37:11 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306262
Mannekes Pis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41306488
Leonidas bonbons!
Kan me herinneren van vroeger dat mijn ouders die altijd in A'werpen gingen halen...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:43:14 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306511
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:43:33 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306525
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41306630
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
Ja, tegenwoordig wel maar 20 - 25 jaar geleden niet (of dat wisten mijn ouders dan niet )
Enne... nog gefeliciteerd met het onder de 100 raken

Wow! Wat goed zeg Sjeen. Je kan zien dat je een heleboel kwijt bent

Enne, freecell, ik heb nog wat van dat doucheplastik liggen, speciaal bedoelt voor mensen die hun pols oid hebben gebroken. Als je het wilt hebben, wil ik het wel naar je toesturen hoor. Dan kan je kijken of het handig is of niet maar dan kan je wel douchen. Veel sterkte ermee want ik weet van vriendjelief hoe vervelend het allemaal kan zijn met een gebroken pols .
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:46:41 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306655
Babeluttes, van die harde snoepjes?

Ik heb het hier even gevraagd aan die heeft zes jaar in België op school gezeten..
Nonnevotte of Poepkes, een soort zachte kerssnoepjes...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:46:57 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306667
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...

[afbeelding]
Ik zie je onderbroek!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:50:47 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306836
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zie je onderbroek!
Mooi he

Cool trouwens Troel, onder de honderd!
pi_41307309
Kennen jullie neuzen?
Da's wel een snoepje waar ik zo op kom.

Sjeen, wat leuk om zo'n foto te kunnen maken!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:03:36 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_41307447
neuzen ken ik niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:04:48 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41307525
Dat zijn de snoepjes die ik bedoelde, maar die heten inderdaad geen babeluttes, je kunt ze wel kopen bij Moeder Babelutte...
pi_41316382
Mijn Vlaamse schoonzuster neemt wel eens neuzen mee uit Belgie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41316638
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.

Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
pi_41317586
Wat zei die iemand????

arme liejannuh je erop

het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.
pi_41317673
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.

Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
Tjonge, da's balen! Klinkt ontzettend pijnlijk... Wel een "geluk" dat het op de terugweg en niet op de heenweg gebeurde. Hopelijk herstelt het snel!
***Levi was here***
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:27:06 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_41317697
Auw Liejannuh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41317810
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef Riann het volgende:
Wat zei die iemand????

arme liejannuh je erop

het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.
Dat ken ik van die onrembare honger. Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.

Gelukkig heb ik er op het moment weinig last van. Moest mezelf gisteren zelfs dwingen om 's avonds te eten. Dat was echt vaag... ben ik echt niet gewend van mezelf. Misschien zat ik nog vol van de boterkoek van maandag Heb gisteren na mijn werk 60 baantjes (van 25 meter) gezwommen en normaal heb ik dan echt gierende honger, maar ik had helemaal geen honger toen ik thuis kwam en pas na 8 uur begon het een beetje te rommelen. Toen eerst maar wat meloen gegeten en een half uurtje later heb ik een gehaktbal opgewarmd... kon niets beters verzinnen. En ik heb 3 kleine tomaten gegeten... en later om half 10 ofzo heb ik een appeltje in de magnetron gedaan, lekker met kaneel!

Heb nog een heel stel appels liggen thuis, die zijn eigenlijk van mijn vriend, maar die zit in New York. En ik lust geen appels, althans ik krijg buikpijn van "rauwe" appel... dus moet ik die de komende week maar magnetronnen en als toetje eten. Heb ik een calorie-arm toetje en bederven de appels ook niet.

Edit:
Even uitgerekend via overgewicht.nl: ik heb gisteren in totaal 1245 Kcal gegeten, da's minder dan ik maandag aan boterkoek heb gegeten. En ondanks de gehaktbal toch maar 25gram vet binnengekregen... beetje weinig eigenlijk...

[ Bericht 8% gewijzigd door Levitation op 30-08-2006 09:43:36 ]
***Levi was here***
pi_41319347
Auw Liejannuh
Pandorah: een bijzonder goede kennis van mij heeft zelf een apotheek en zou een stel van die douche-dingen voor mij meenemen, dus het hoeft niet, maar wél heel erg bedankt voor het aanbod
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 augustus 2006 @ 12:51:43 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41323533
Liejannuh, auw

Ik vind het niet leuk als het gaat onweren en regenen als ik aan het rennen ben Overigens zit ik weer op de goede weg, want de 80 kilo is alweer uit het zicht verdwenen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:57:36 #124
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41323729
ik heb mijn spijkerbroeken alweer een maatje kleiner kunnen kopen
én ik kreeg gisteren te horen dat het echt heel erg goed te zien was dat ik afgevallen ben
dat soort kleine dingetjes zijn echt een enorme motivatie als het even niet zo lekker gaat!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41335019
Ik heb me voor de rest van de week ziek gemeld.
Kan ik eindelijk mn Oprah dvd's afkijken.
En mn arm doet nog steeds pijn. Dat is wel minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')