Helpt het als je het als een 'sportschooloefening' beschouwd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
Ja, tegenwoordig wel maar 20 - 25 jaar geleden niet (of dat wisten mijn ouders dan nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
Ik zie je onderbroek!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...
[afbeelding]
Mooi hequote:
Tjonge, da's balen! Klinkt ontzettend pijnlijk... Wel een "geluk" dat het op de terugweg en niet op de heenweg gebeurde. Hopelijk herstelt het snel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.
Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
Dat ken ik van die onrembare honger.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef Riann het volgende:
Wat zei die iemand????
arme liejannuhje erop
het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.![]()
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ken ik van die onrembare honger.Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.
Sorry maar ik zag dat je een BMI van 51 hebt, weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar aangezien de BMI meter van voedingscentrum.nl geeneens verder gaat dan 50 lijkt het me meer dan ongezond en vroeg me af of je niet veel klachten hebt en hoe je het red om naar college te gaan etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
En jij lijdt aan een ernstige vorm van selectief lezen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.
Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.
Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.
Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.
Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
Ik ga wel gewoon slapen!quote:
Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus hoe zit dat aan de andere kant van het extreme? zijn dat soort klachten er ook of is het juist heel anders?
Wat goed en wat herkenbaar! Ik heb zo ongeveer hetzelfde op dit moment en het is zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...
[afbeelding]
Als je niet eet dan breng je je motertje niet op gang dus verbrand je ook niks. Daarom is smorgens een goed ontbijd zo belangerijk dat je motertje begint te werken. En daarom moet je tussendoor ook steeds wat eten. Om je motertje op gang te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.
Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.
Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.
Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.
Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
Denk wel dat ik een beetje oplet wat ik eet. Doen we eigenlijk meestal wel, we kopen bijvoorbeeld voor de lunch gewoon brood in een supermarkt en wat beleg. Al is dit niet in ieder land even makkelijk, maar we gaan nu naar Nieuw Zeeland, en ik neem aan dat 't daar geen probleem is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef teigan het volgende:
Netjes hoor Levitation, het gaat er iig af, ook al gaat het langzaam.. En bij mij werkt dat langzame afvallen nog steeds goed...
Ga je nou straks op vakantie ook zo letten op wat je eet? Of laat je het dan weer een beetje vieren?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
3 kilo lichter dan op de eerste van deze maand
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef ymme het volgende:
Door mjn ontstoken evenwichtsorgaan, kan ik echt niet te veel bewegen. Bij elke beweging tolt alles rondt. Maar vandaag wil ik toch boodschappen gaan doen, lopens en met de hond. Dan maar heel rustig aan doen, maar ik moet gewoon een beetje beweging hebben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*
Volledig mee eens, vanaf BMI 35 begin je toch wel erg weinig te kunnen, maar het komt er inderdaad bij in kleine beetjes, en dan merk je dat niet zo snel. Ik kan nu terug alles, alhoewel lopen bijvoorbeeld toch redelijk belastend is nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?
Bij mij was het zo dat ik zelf niet doorhad hoeveel ik eigenlijk niet kan, omdat het in kleine beetjes gaat. Tuurlijk, trappen lopen is zwaar klote, maar die ga je op een gegeven moment gewoon ontwijken en je pakt de lift. Op het moment dat je daadwerkelijk afvalt, merk je pas hoeveel dingen je eigenlijk niet meer kon.
....dit is toch minder leuk dan met jou kleppen en de stad in gaanquote:
Dat zegt mijn lieve vriendje net ook tegen mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik nu meer kan (BMI 32,5) dan toen ik in april vorig jaar begon te lijnen (BMI 35,5). Mijn conditie is wel (iets) beter, maar dat komt omdat ik meer sport... niet zozeer omdat ik lichter ben. Eerlijk gezegd valt 't me vies tegen hoe langzaam mijn conditie verbetert, maar de fysiotherapeut had al gezegd dat mijn klachten (spieren/gewrichten) niet echt overgewicht gebonden waren en ik er dus ook last van blijf houden als ik nog 20kg afval. Stiekem hoop ik dat hij 't bij 't verkeerde eind heeft en ik wel opknap van het afvallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:35 schreef Emu het volgende:
[..]
Volledig mee eens, vanaf BMI 35 begin je toch wel erg weinig te kunnen, maar het komt er inderdaad bij in kleine beetjes, en dan merk je dat niet zo snel. Ik kan nu terug alles, alhoewel lopen bijvoorbeeld toch redelijk belastend is nog
Hey, gefeliciteerd Bubseltje!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb eindelijk toestemming!!! Dus de operatie op 4 oktober gaat echt door!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb eindelijk toestemming!!! Dus de operatie op 4 oktober gaat echt door!!!
Gaaf! Gefeliciteerd! Al dat lange wachten en 't geëmmer met verzekeringen en ziekenhuizen dus niet voor niets! Kan me goed voorstellen dat je je nu een stuk lichter voelt!quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd![]()
nu begint het echte aftellen![]()
![]()
Ik werd me er ook pas van bewust toen anderen er over begonnen, alleen was dat al toen ik een jaar of 10 was. Sindsdien ben ik op dieet, met als geweldig resultaat dat ik vaste klant ben in dit topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Weet je dat ik als jong meisje best wel 'dense' was op het gebied van uiterlijkheden? (ik zat altijd met mijn neus in de boeken en zo) Pas toen mensen opmerkingen begonnen te maken drong het tot me door dat ik blijkbaar anders was...dat ik dus 'dik' of zo was
Ik was liever in mijn eigen wereldje gebleven, dan was ik nooit gaan lijnen en weet ik zeker dat het wel mee was gevallen met mijn overgewicht op deze leeftijd
![]()
of Liejannuh:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Teigan, ik kan je mijn avondplanning aanraden:
19.00 uur Big Brother
19.30 uur Lotte
20.00 uur Will & Grace
20.30 uur Save the last dance (voor een uurtje)
21.30 uur House MD
Dat moet ontspannend zijn!
Mijn arm gaat trouwens al beter! Morgen haal ik het drukverband er af (dat mocht van de verpleegster in het ziekenhuis) en ik kan nu mn arm al veel meer bewegen dan gister en dat met minder pijn!
Dat zou ook kunnen! Maar dan zou ik eerder Flying Doctors kijken om 18.00 uur.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
of Liejannuh:
17.00 ER
18.00 Providence
19.00 Strong Medicine
20.00 Will en Grace
20.30 tot 21.30 even beetje afwas en schoonmaak
21.30 House
22.30 slaaappppeeeeennnn
hm... beetje voor je uit staren, douchen, boekje lezen, patiencen, het dieettopic even volgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen! Maar dan zou ik eerder Flying Doctors kijken om 18.00 uur.
Schoonmaken hoef ik niet te doen van mezelf, daarvoor doet mn arm nog te veel pijn.
House MD begon om 21:30!! Dat is zo'n beetje het leukste op tv in jarenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef octopussy het volgende:
18.30-21.30 slapen![]()
was ineens moe met hoofdpijn, en ik heb nog wel uitgeslapen ook![]()
en nu zijn alle leuke dingen op tv afgelopen![]()
Hij is volgens mij wel haar makkelijkste klant ooit. Hij dronk die groentesapjes net zo makkelijk als zijn wodka-jus, vond het eten lekker, etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb "Je bent wat je eet" gekeken en ondertussen touwtje gesprongen en gedanst... je moet toch wat. Had al "gespijbeld" met zwemmen vanmiddag, dus ik vond dat ik toch nog even een halfuurtje moest zweten.
Hoe vinden ze trouwens bij dat programma toch dat soort figuren? Die van vandaag vrat de hele dag door echt zooi, hij kwam zelfs 's nachts z'n bed uit om hele maaltijden te maken. Allemaal vet eten, geen groente, geen fruit, niets waar vezels inzitten, veel vlees en meer vet, zo ranzig!Ik zou zo eten nog geen week uithouden, jekkie.
![]()
Om uit te stallen wat hij de afgelopen week had weggevreten hadden ze maar een buurthuis afgehuurd, omdat het eten met geen mogelijkheid op een tafel in zijn huis zou passen.Hij woog 127kg, wat ik eigenlijk reuze mee vind vallen gezien zijn manier van eten, ik had verwacht dat hij wel 't dubbele zou wegen.
Je zou haast denken dat ze 't allemaal een beetje overdreven hebben om het programma wat "op te leuken" .
![]()
Dat heb ik nog steeds niet gezien. Maar zal het proberen te onthouden voor volgende week.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
House MD begon om 21:30!! Dat is zo'n beetje het leukste op tv in jaren
Maar eh, hoe gaat het nu met je?![]()
Als het maar veel was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen lustte die man dus gewoon alles![]()
snif ik heb hem moeten missen, want toen zat ik in de trein richting deventerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, octo...één van de meest briljante series sinds tijden! Dan maar downloaden(zijn al 3 geweldige afdelingen geweest, vanavond was ook geniaal)
Ik heb die reclame nog niet gezien, maar in vind dat Dove sowieso de laatste tijd goed bezig is. Ze gebruiken prachtig mooie stevige vrouwen in hun reclames. Blijkbaar hebben ze ontdekt dat 't in gat in de markt is om zich te richten op de "echte vrouw" ipv te doen alsof iedereen maatje 34 heeft met cup AA.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:32 schreef teigan het volgende:
Vervelend gothic-blackie, ik hoop voor je dat het meevalt...
Ik zag hier gisteren trouwens een linkje staan naar dat bericht dat jonge meisjes zich zo lelijk voelen, ik kom net de reclamespot van Dove tegen die erbij hoort zeg maar... Mooie reclame...
Volgens mij ook hoor als je het zo op straat ziet in mijn tijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef teigan het volgende:
ze pakken het nu bij de bron aan zeg maar...
Want daar begint het, bij die jonge meisjes... Die hebben echt al donders goed door wat "mooi" en "lelijk" is....
Ennuh, ik heb soms echt het idee dat er nu veel meer zwaardere meisjes zijn als eerder... Dus het gaat niet helemaal meer op..
Ik heb inderdaad het idee dat er nu meer dikke kinderen zijn. Voor mijn gevoel was ik een kleine 20 jaar geleden nog een buitenbeentje met mijn bolle lijfie... nu zie je zoveel van die meisjes... misschien maakt dat 't eigenlijk wel makkelijker voor die kinderen. Ik had verder geen "dikke" kinderen in mijn klas -zover ik mij herinner- en dat gaf mij als kind toch wel het gevoel dat ik "vreemd" was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef teigan het volgende:
ze pakken het nu bij de bron aan zeg maar...
Want daar begint het, bij die jonge meisjes... Die hebben echt al donders goed door wat "mooi" en "lelijk" is....
Ennuh, ik heb soms echt het idee dat er nu veel meer zwaardere meisjes zijn als eerder... Dus het gaat niet helemaal meer op..
Ik zat op een christelijke basisschool in Zoetermeer. Ik woonde in een buurt met voornamelijk laagbouw, een stukje verderop was een buurt met flats, op de basisscholen in die buurt was toen al 30 of 40% van de kinderen "zwart". Ik geloof dat die school waar ik op zat nogsteeds betrekkelijk wit is, zal er ook wel mee te maken hebben dat het bijzonder onderwijs is. De kinderen van mijn broer zitten er nu op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef teigan het volgende:
Op mijn basisschool zat uiteindelijk 1 negroïde jongetje, van een donkere moeder en een blanke vader..
Voor de rest alleen maar blanke kindertjes hoor.. Maarja, ik kwam ook uit een gat, dat wil je niet weten..
Ik geloof dat die ook op de Belgische televisie gelopen heeft... het blijft natuurlijk reclame, maar ik vind hem zo ongeveer tienduizend keer leuker dan die poster van Milner "Geniet van minder vet" met de twee bollen kaas die de hyperslanke vrouw met de grote (nep?)borsten nog slanker laat lijken. Dat vind ik echt niks...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Levitation, hier is de reclame terug te vinden die ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |