abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:34:44 #102
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41292114
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
pi_41301885
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo pfff dat is weer ff wennen zo naar college. En die boeken op je rug zijn ook niet bevordelijk als je zelf al zo zwaar bent
Helpt het als je het als een 'sportschooloefening' beschouwd?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41306229
Ik heb een klein vraagje over snoep, en waar kan ik dat beter stellen dan hier
Er zijn zo'n paar dingen die ik typisch Nederlands vind, zoals drop, en boterkoek (ziet er heel anders uit dan wat wij boterkoek noemen), en pepernoten.
Is er ook snoep dat jullie typisch Belgisch noemen? Iets wat heel Nederland kent en niet alleen de toeristen die de mattetaartjes geproefd hebben?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:37:11 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306262
Mannekes Pis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41306488
Leonidas bonbons!
Kan me herinneren van vroeger dat mijn ouders die altijd in A'werpen gingen halen...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:43:14 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306511
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:43:33 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306525
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41306630
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
Maar die kan je toch ook op Utrecht Centraal halen
Ja, tegenwoordig wel maar 20 - 25 jaar geleden niet (of dat wisten mijn ouders dan niet )
Enne... nog gefeliciteerd met het onder de 100 raken

Wow! Wat goed zeg Sjeen. Je kan zien dat je een heleboel kwijt bent

Enne, freecell, ik heb nog wat van dat doucheplastik liggen, speciaal bedoelt voor mensen die hun pols oid hebben gebroken. Als je het wilt hebben, wil ik het wel naar je toesturen hoor. Dan kan je kijken of het handig is of niet maar dan kan je wel douchen. Veel sterkte ermee want ik weet van vriendjelief hoe vervelend het allemaal kan zijn met een gebroken pols .
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:46:41 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306655
Babeluttes, van die harde snoepjes?

Ik heb het hier even gevraagd aan die heeft zes jaar in België op school gezeten..
Nonnevotte of Poepkes, een soort zachte kerssnoepjes...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:46:57 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306667
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Zondag de zolder opgeruimd, daar kwam ik een broek tegen van april vorig jaar...

[afbeelding]
Ik zie je onderbroek!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:50:47 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41306836
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zie je onderbroek!
Mooi he

Cool trouwens Troel, onder de honderd!
pi_41307309
Kennen jullie neuzen?
Da's wel een snoepje waar ik zo op kom.

Sjeen, wat leuk om zo'n foto te kunnen maken!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:03:36 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_41307447
neuzen ken ik niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:04:48 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41307525
Dat zijn de snoepjes die ik bedoelde, maar die heten inderdaad geen babeluttes, je kunt ze wel kopen bij Moeder Babelutte...
pi_41316382
Mijn Vlaamse schoonzuster neemt wel eens neuzen mee uit Belgie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41316638
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.

Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
pi_41317586
Wat zei die iemand????

arme liejannuh je erop

het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.
pi_41317673
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier ook even zielig doen?
Fietste gister naar huis na mn tentamen en fietste tegen iemand op die zomaar midden op het fietspad ging staan en ook niet opzij ging ofzo. Kon m niet meer ontwijken met als gevolg dat ik dus viel. Niet te zachtjes natuurlijk en op mijn elleboog.
Uiteindelijk de hele avond op de eerste hulp doorgebracht en nu zit ik met mijn arm in het drukverband en doet mn arm pijn. En ik moet vandaag naar mn werk want ik moet een opleiding geven. Gelukkig kan mijn broer me naar mn werk brengen, fietsen zit er vandaag even niet in.
Nouja, gelukkig is het niet gebroken, maar het doet wel pijn.

Nouja, positief punt, tentamen ging wel een beetje geloof ik en ik heb niet de fut om te eten.
Tjonge, da's balen! Klinkt ontzettend pijnlijk... Wel een "geluk" dat het op de terugweg en niet op de heenweg gebeurde. Hopelijk herstelt het snel!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:27:06 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_41317697
Auw Liejannuh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41317810
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef Riann het volgende:
Wat zei die iemand????

arme liejannuh je erop

het gaat hier een beetje fout met lijnen
ik heb toch zo'n honger ik weet niet waar het vandaan komt met gevolg dat ik dus te veel eet.
Dat ken ik van die onrembare honger. Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.

Gelukkig heb ik er op het moment weinig last van. Moest mezelf gisteren zelfs dwingen om 's avonds te eten. Dat was echt vaag... ben ik echt niet gewend van mezelf. Misschien zat ik nog vol van de boterkoek van maandag Heb gisteren na mijn werk 60 baantjes (van 25 meter) gezwommen en normaal heb ik dan echt gierende honger, maar ik had helemaal geen honger toen ik thuis kwam en pas na 8 uur begon het een beetje te rommelen. Toen eerst maar wat meloen gegeten en een half uurtje later heb ik een gehaktbal opgewarmd... kon niets beters verzinnen. En ik heb 3 kleine tomaten gegeten... en later om half 10 ofzo heb ik een appeltje in de magnetron gedaan, lekker met kaneel!

Heb nog een heel stel appels liggen thuis, die zijn eigenlijk van mijn vriend, maar die zit in New York. En ik lust geen appels, althans ik krijg buikpijn van "rauwe" appel... dus moet ik die de komende week maar magnetronnen en als toetje eten. Heb ik een calorie-arm toetje en bederven de appels ook niet.

Edit:
Even uitgerekend via overgewicht.nl: ik heb gisteren in totaal 1245 Kcal gegeten, da's minder dan ik maandag aan boterkoek heb gegeten. En ondanks de gehaktbal toch maar 25gram vet binnengekregen... beetje weinig eigenlijk...

[ Bericht 8% gewijzigd door Levitation op 30-08-2006 09:43:36 ]
***Levi was here***
pi_41319347
Auw Liejannuh
Pandorah: een bijzonder goede kennis van mij heeft zelf een apotheek en zou een stel van die douche-dingen voor mij meenemen, dus het hoeft niet, maar wél heel erg bedankt voor het aanbod
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 augustus 2006 @ 12:51:43 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41323533
Liejannuh, auw

Ik vind het niet leuk als het gaat onweren en regenen als ik aan het rennen ben Overigens zit ik weer op de goede weg, want de 80 kilo is alweer uit het zicht verdwenen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:57:36 #124
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41323729
ik heb mijn spijkerbroeken alweer een maatje kleiner kunnen kopen
én ik kreeg gisteren te horen dat het echt heel erg goed te zien was dat ik afgevallen ben
dat soort kleine dingetjes zijn echt een enorme motivatie als het even niet zo lekker gaat!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41335019
Ik heb me voor de rest van de week ziek gemeld.
Kan ik eindelijk mn Oprah dvd's afkijken.
En mn arm doet nog steeds pijn. Dat is wel minder.
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 18:45:05 #126
43556 miss_dynastie
pi_41335530
Verstandig Liejannuh, rust zal je vast goed doen. Beterschap
pi_41335880
Dank jullie wel allemaal!
Ik ga maar eens bank hangen.
pi_41337912
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat ken ik van die onrembare honger. Dat is echt irritant... probeer het met wat komkommer, tomaten en/of fruit te stillen. Dat probeer ik meestal ook, lukt alleen zelden, meestal gaat bij mij dat soort honger juist gepaard met trek in slechte dingen.
Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.

Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.

Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.

Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.

Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
pi_41338139
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry maar ik zag dat je een BMI van 51 hebt, weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar aangezien de BMI meter van voedingscentrum.nl geeneens verder gaat dan 50 lijkt het me meer dan ongezond en vroeg me af of je niet veel klachten hebt en hoe je het red om naar college te gaan etc.

Ik weet namelijk niet hoe het voelt om overgewicht te hebben, en wat voor invloed dat heeft op je energie. Je hebt namelijk dan wel behoorlijk veel reserves dus je lichaam heeft zat voedingsstoffen maar ik weet niet of een teveel ervan een averechts effect heeft.

Ik zelf ben vorig jaar op ziekelijk ondergewicht geweest en ik had totaal geen energie meer, van lopend boodschappen doen moest ik een half uur bijkomen en ik had vaak duizelingen, zwart voor ogen etc. Als ik al opstond alleen ging mn hartslag al met 30 omhoog. En ik voelde me alsof ik op het randje van de dood balanseerde en durfde op gegeven moment niet te gaan slapen.

Dus hoe zit dat aan de andere kant van het extreme? zijn dat soort klachten er ook of is het juist heel anders?
pi_41343763
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Als je honger gaat stillen dan blijft je maag vragen om eten. Ik heb een periode heel weinig gegeten en een periode heel veel en kan uit ervaring zeggen dat als je weinig eet en niet eet wanneer je trek hebt je al snel minder trek krijgt, tot een niveau dat je soms gewoon een gehele dag niet kan eten en nog geen trek krijgen.

Daarna ging ik om de 2 uur eten, met als gevolg dat ik dus ook om de 2 uur trek kreeg.

Als je dus overgewicht problemen hebt en je bent gewend om geregeld te eten en je hebt vaak trek dan lijkt afvallen me nogal moeilijk als je elke keer gehoor geeft aan die trek.

Als je ook maar 2 dagen ff doorzet om geen gehoor eraan te geven dan krimpt je maag al wat en gaat ie minder zeuren.. heb je vanaf dan minder trek en is het makkelijker om minder te eten.

Het zal wellicht niet helemaal gezond zijn om trek te negeren maar wat ik zeg; 1 a 2 daagjes het een paar keer negeren en het aantal keren dat het om eten vraagt zal al halveren.
En jij lijdt aan een ernstige vorm van selectief lezen?
Je adviezen zijn vast goed bedoeld, maar ik vind je reactie een beetje als een tang op een varken slaan. Fijn voor je dat jij je eetlust als een marionette kan bedienen, helaas geldt dat niet voor iedereen.
*zucht, misschien moet ik dit niet doen...*
***Levi was here***
pi_41343803
Nee, moet je niet doen lieverd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41344037
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Nee, moet je niet doen lieverd
Ik ga wel gewoon slapen! Weltrusten allemaal!

Ben echt gesloopt van 't fitnessen... heerlijk moe mijn bedje in! Morgenmiddag weer lekker zwemmen, heb er nu al zin in!
***Levi was here***
pi_41345310
Trusten Levitation..

Ik ben met vriendje en schoonmoeders gezellig naar de Ikea geweest, alvast mijn verjaardagskadootje opgehaald...
Die net in elkaar gezet, een mailtje van mijn begeleider gelezen en morgen weer opgewekt naar de tweede dag van de introductie(nu met lunch, en ik vind het vervelend te eten met vreemden erbij...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 07:36:28 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_41352020
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:

Dus hoe zit dat aan de andere kant van het extreme? zijn dat soort klachten er ook of is het juist heel anders?
Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?
Bij mij was het zo dat ik zelf niet doorhad hoeveel ik eigenlijk niet kan, omdat het in kleine beetjes gaat. Tuurlijk, trappen lopen is zwaar klote, maar die ga je op een gegeven moment gewoon ontwijken en je pakt de lift. Op het moment dat je daadwerkelijk afvalt, merk je pas hoeveel dingen je eigenlijk niet meer kon.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:30:49 #135
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41352431
Tja nu het tegen mijn operatie loopt merk ik dat alles steeds moeilijker gaat komt omdat je over al meer op let. Wat het met mijn energie doet, welke energie . En ik weet dat als ik afval alles een stuk beter gaat dus ik heb goede hoop
pi_41352522
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Sjeen het volgende:

[afbeelding]
Wat goed en wat herkenbaar! Ik heb zo ongeveer hetzelfde op dit moment en het is zo gaaf.
pi_41352624
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Als je niet eet dan breng je je motertje niet op gang dus verbrand je ook niks. Daarom is smorgens een goed ontbijd zo belangerijk dat je motertje begint te werken. En daarom moet je tussendoor ook steeds wat eten. Om je motertje op gang te houden.
pi_41352775
Vanmorgen op de weegschaal weer een klein beetje lichter. Ben nu in 7 weken tijd 2 kilo afgevallen... eigenlijk gaat 't me niet echt snel genoeg, maar ik ben allang blij dat 't er af gaat ipv er bij. Ben nog maar 1,7kg van mijn laagste gewicht verwijderd. Ik hoop dit er voor mijn vakantie (over 5 weken) nog af te krijgen. Tempo moet dus een beetje omhoog, let dus nog wat beter op wat ik eet.
***Levi was here***
pi_41352826
Netjes hoor Levitation, het gaat er iig af, ook al gaat het langzaam.. En bij mij werkt dat langzame afvallen nog steeds goed...

Ga je nou straks op vakantie ook zo letten op wat je eet? Of laat je het dan weer een beetje vieren?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41352957
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef teigan het volgende:
Netjes hoor Levitation, het gaat er iig af, ook al gaat het langzaam.. En bij mij werkt dat langzame afvallen nog steeds goed...

Ga je nou straks op vakantie ook zo letten op wat je eet? Of laat je het dan weer een beetje vieren?
Denk wel dat ik een beetje oplet wat ik eet. Doen we eigenlijk meestal wel, we kopen bijvoorbeeld voor de lunch gewoon brood in een supermarkt en wat beleg. Al is dit niet in ieder land even makkelijk, maar we gaan nu naar Nieuw Zeeland, en ik neem aan dat 't daar geen probleem is.

En een voordeel van deze reis is dat we (wat we nu al geboekt hebben) bijna elke keer een kamer hebben met de gelegenheid om voor ons zelf te koken. Dus dat scheelt een hoop vet restaurantvoedsel. Trouwens, in restaurants kun je ook best gezond eten, ik moet gewoon niet iedere avond ijs toe nemen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 augustus 2006 @ 09:27:55 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41353292
Vakantie... lekker hoor Levi, zou ik ook wel zin in hebben. Dit jaar zit het er even niet in helaas...

Gisteren zijn we met Isa in Kinderstad Heerlen geweest, een soort Ballorig/overdekte speeltuin. Dat is sporten hoor... ik heb op het springkussen en de trampolines gestaan, in een soort klimkasteel rondgeklauterd, tegen een piramideachtige glijbaan opgerend... Hijg, hijg, hijg... Isa vond het in elk geval geweldig!
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 10:07:40 #142
43556 miss_dynastie
pi_41354099
3 kilo lichter dan op de eerste van deze maand
pi_41354111
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
3 kilo lichter dan op de eerste van deze maand
Super! Goed zeg!
***Levi was here***
pi_41354571
Nou, ik geloof dat ik mijn vreetperiode weer gehad heb en nu wel weer normaal kan eten. Stom is dat, dat het soms gewoon echt niet wil lukken. In ieder geval, ik voel me wel weer iets beter voor wat betreft eten. Ik zit nogal in een dipje, en op een of andere manier heb ik dan altijd meer zelfdiscipline. Ik heb dan toch nergens zin in, dus kan ik net zo goed vervelende dingen doen, zo werkt dat een beetje. Als ik me goed voel ga ik mezelf altijd verwennen met bonbons e.d. dus hup, weg met al die vrolijkheid en lijnen maar.
Sanity is (not) statistical
pi_41355482
De 1ste aangekomen vakantie kilo is d'r weer af
Hoe dit kan, weet ik niet. Wat ik wil het snoepen niet afleren.
Gisteren, heb ik niet gesnoept Op één hoestsnoepje na.

Het ging zo goed met lijnen, maar het lijkt wel of mijn motivatie weg is gevallen of iets dergelijks. Maar ik weet dat ik het kan, en zo moelijk hoeft het ook niet te zijn. Maar de trek naar snoep, moet ik gewoon niet aan toegeven. En op school, moet ik gewoon zorgen dat ik geen geld bij me heb, hier kun je echt van alles krijgen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:10:33 #146
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_41355563
Hier gaat het nu ook beter met snoepen. Ik ben weer aan het werk na m'n verlof, dus overdag heb ik geen tijd/gelegenheid om te snoepen en 's avonds ben ik te moe of snack ik braaf worteltjes.
Ik heb alleen nu even geen energie om 's avonds te sporten, maar dat komt wel weer. Eerst maar eens even wennen aan dit nieuwe ritme.
pi_41355768
Door mjn ontstoken evenwichtsorgaan, kan ik echt niet te veel bewegen. Bij elke beweging tolt alles rondt. Maar vandaag wil ik toch boodschappen gaan doen, lopens en met de hond. Dan maar heel rustig aan doen, maar ik moet gewoon een beetje beweging hebben.
pi_41356098
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef ymme het volgende:
Door mjn ontstoken evenwichtsorgaan, kan ik echt niet te veel bewegen. Bij elke beweging tolt alles rondt. Maar vandaag wil ik toch boodschappen gaan doen, lopens en met de hond. Dan maar heel rustig aan doen, maar ik moet gewoon een beetje beweging hebben.
ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*
pi_41356258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ymme, kijk je uit? Neem je iemand mee de stad in? Het is geen grapje hoor, je evenwicht. Als je evenwichtsorgaan gaat tollen dan kan je niet goed meer blijven staan en dat lijkt me niet echt wenselijk in het verkeer. Dus niet koppig doen, maar of niet gaan of iemand meenemen *kijkt streng, doch bezorgd*

Isa
* freecell steekt handjes uit
pi_41356265
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 07:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zal maar even reageren hierop. Mijn BMI is waas flink boven de 50 en nu is mijn BMI 31. Natuurlijk zijn er ook klachten. Waarom denk je dat mensen willen gaan afvallen en zelfs operaties ondergaan om af te vallen omdat het op een andere manier niet lukt?
Bij mij was het zo dat ik zelf niet doorhad hoeveel ik eigenlijk niet kan, omdat het in kleine beetjes gaat. Tuurlijk, trappen lopen is zwaar klote, maar die ga je op een gegeven moment gewoon ontwijken en je pakt de lift. Op het moment dat je daadwerkelijk afvalt, merk je pas hoeveel dingen je eigenlijk niet meer kon.
Volledig mee eens, vanaf BMI 35 begin je toch wel erg weinig te kunnen, maar het komt er inderdaad bij in kleine beetjes, en dan merk je dat niet zo snel. Ik kan nu terug alles, alhoewel lopen bijvoorbeeld toch redelijk belastend is nog
pi_41356702
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:35 schreef freecell het volgende:

Isa
* freecell steekt handjes uit
....dit is toch minder leuk dan met jou kleppen en de stad in gaan
pi_41358135
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zegt mijn lieve vriendje net ook tegen mij.
Zo eigenwijs als ik ben, gaat mijn moeder toch maar mee.
Ik haat het om afhankelijk te zijn.

Bedankt stenge, doch bezorgde Isa
pi_41358780
Lief dat je moeder meegaat (en heel verstandig )
pi_41359109
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:35 schreef Emu het volgende:

[..]

Volledig mee eens, vanaf BMI 35 begin je toch wel erg weinig te kunnen, maar het komt er inderdaad bij in kleine beetjes, en dan merk je dat niet zo snel. Ik kan nu terug alles, alhoewel lopen bijvoorbeeld toch redelijk belastend is nog
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik nu meer kan (BMI 32,5) dan toen ik in april vorig jaar begon te lijnen (BMI 35,5). Mijn conditie is wel (iets) beter, maar dat komt omdat ik meer sport... niet zozeer omdat ik lichter ben. Eerlijk gezegd valt 't me vies tegen hoe langzaam mijn conditie verbetert, maar de fysiotherapeut had al gezegd dat mijn klachten (spieren/gewrichten) niet echt overgewicht gebonden waren en ik er dus ook last van blijf houden als ik nog 20kg afval. Stiekem hoop ik dat hij 't bij 't verkeerde eind heeft en ik wel opknap van het afvallen.

Het verschil in gewicht is natuurlijk ook (nog) niet zo extreem groot bij mij en ik moet nog best veel kwijt. Kan me voorstellen dat je bij meer dan 20kg afvallen het verschil gaat merken.
***Levi was here***
pi_41360507
Ik denk dat ik ook wel wat ga merken naarmate ik meer afval. Ik heb nu vaak last van mijn knie. Dat wordt alleen maar verergerd door mn overgewicht natuurlijk.

Op de 1 of andere manier kan ik me nu niet echt supergoed motiveren. Heb vandaag een snickers op en gisteren heb ik ook al niet zo gezond gegeten. *geeft zichzelf een keiharde schop onder de kont* Want...: Ik wil volgend jaar parachutespringen en daar ben ik nu nog véél te dik voor!
It is your friends who make your world!
pi_41361134
Weer een aardig artikeltje op nu.nl:

Jonge meiden lijden onder schoonheidsideaal

Niet nieuw natuurlijk, maar wel weer zó herkenbaar!
***Levi was here***
pi_41361249
Ja ik had het al gelezen. Zeker weten herkenbaar, maar ik denk ook dat het een gevolg is van de hedendaagse dun-zijn-is-het-mooist-mentaliteit....
pi_41361567
Weet je dat ik als jong meisje best wel 'dense' was op het gebied van uiterlijkheden? (ik zat altijd met mijn neus in de boeken en zo ) Pas toen mensen opmerkingen begonnen te maken drong het tot me door dat ik blijkbaar anders was...dat ik dus 'dik' of zo was Ik was liever in mijn eigen wereldje gebleven, dan was ik nooit gaan lijnen en weet ik zeker dat het wel mee was gevallen met mijn overgewicht op deze leeftijd
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:13:28 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41361660
Ik heb eindelijk toestemming!!! Dus de operatie op 4 oktober gaat echt door!!!
pi_41361687
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hey, gefeliciteerd Bubseltje! Hoe voelt dat nou?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:16:45 #161
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41361766
Ben nu al 10 kg lichter
pi_41361869

(van je schouders af zeker )
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:20:58 #163
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41361901
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef Isabeau het volgende:

(van je schouders af zeker )
idd

nu begint het echte aftellen
pi_41362409
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben nu al 10 kg lichter
Gaaf! Gefeliciteerd! Al dat lange wachten en 't geëmmer met verzekeringen en ziekenhuizen dus niet voor niets! Kan me goed voorstellen dat je je nu een stuk lichter voelt! Leukste is: je wordt straks ook nog écht lichter! En véél!!!
***Levi was here***
pi_41362798
Gefeliciteerd Bubseltje!!
pi_41363200
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

idd

nu begint het echte aftellen
GEFELICITEERD

Dat gaat straks lekker snel met die kilo's..

Wel spannend lijkt me.
pi_41366576
hoi allemaal

Ik had al een poosje niet meer gepost, dus ik zal ook maar eens weer een update geven van mijn situatie.
Ik heb de afgelopen periode (vanaf april eigenlijk al) een nogal stressvolle en rotte periode meegemaakt op mijn werk, waardoor ik ook 3-4 weken thuis heb gezeten en erg lusteloos was. Hiernaast ben ik ook nog eens een emo-eter, dus dat dieeten kon me ff een poosje helemaal niets meer schelen. daarnaast was het ook nog eens zomerstop van volleybal, en kon ik het doordat ik zo lusteloos was me er niet echt toe zetten om regelmatig te sporten (en te eten).
het resultaat: 5,5 kg zwaarder dan mijn lichtste gewicht tot dusver

nou ben ik inmiddels geestelijk weer helemaal opgeknapt en zit weer vol energie en heb ik zo'n twee weken geleden dat knopje maar eens even weer omgedraaid en weer op mijn eten en beweging gaan letten. Ook ben ik weer aan het volleyballen, wat echt HEERLIJK is na zo'n lange zomerstop. resultaat hiervan is dat ik inmiddels alweer 2 kg van die 5,5 kwijt ben.
maar wil nu ook echt doorzetten en dat gezonde BMI behalen....

ik heb mijn regeltje nog even niet geupdate... dat doe ik weer wanneer ik weer op het gewicht ben wat ik als laatste had, zal hier wel even een regeltje neerzetten voor geintresseerden.

Beessie-Jen 185 cm, was 119,5 (BMI 34,9) is nu 93 (BMI 27,1) en wil graag 80 kg wegen (BMI 23,3)
dus inmiddels afgevallen: 26,8 kg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41367252
miss_dynastie, goed joh!!!!!

Bubseltje, fijn dat je een datum ehbt...

Beessie-Jen, had jij nog geen account bij Troel aangevraagd? Dan kan je daar je regeltje weer aanpassen??
pi_41368174
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Weet je dat ik als jong meisje best wel 'dense' was op het gebied van uiterlijkheden? (ik zat altijd met mijn neus in de boeken en zo ) Pas toen mensen opmerkingen begonnen te maken drong het tot me door dat ik blijkbaar anders was...dat ik dus 'dik' of zo was Ik was liever in mijn eigen wereldje gebleven, dan was ik nooit gaan lijnen en weet ik zeker dat het wel mee was gevallen met mijn overgewicht op deze leeftijd
Ik werd me er ook pas van bewust toen anderen er over begonnen, alleen was dat al toen ik een jaar of 10 was. Sindsdien ben ik op dieet, met als geweldig resultaat dat ik vaste klant ben in dit topic. Wel erg gezellig, trouwens!
***Levi was here***
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:47:47 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_41368359
pssssst ik ben e rnog...

ik ben stabiel en niet echt an t lijnen dus was de reeks een beetje kwitjgeraak t(plus vakante, conferentie, akantie etc...)

ben er nog wel hoor!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_41369022
mooi kwakveense, ik had je al gemist...

ik begin weer een beetje ibj te komen geloof ik.. Vandaag heb ik van 10 tot half 5 op de uni gezeten, met allerlei dingen voor de lerarenopleiding...
Ik was echt kapot toen ik thuiskwam..
pi_41370328
Teigan, ik kan je mijn avondplanning aanraden:
19.00 uur Big Brother
19.30 uur Lotte
20.00 uur Will & Grace
20.30 uur Save the last dance (voor een uurtje)
21.30 uur House MD

Dat moet ontspannend zijn!

Mijn arm gaat trouwens al beter! Morgen haal ik het drukverband er af (dat mocht van de verpleegster in het ziekenhuis) en ik kan nu mn arm al veel meer bewegen dan gister en dat met minder pijn!
pi_41370605
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Teigan, ik kan je mijn avondplanning aanraden:
19.00 uur Big Brother
19.30 uur Lotte
20.00 uur Will & Grace
20.30 uur Save the last dance (voor een uurtje)
21.30 uur House MD

Dat moet ontspannend zijn!

Mijn arm gaat trouwens al beter! Morgen haal ik het drukverband er af (dat mocht van de verpleegster in het ziekenhuis) en ik kan nu mn arm al veel meer bewegen dan gister en dat met minder pijn!
of Liejannuh:

17.00 ER
18.00 Providence
19.00 Strong Medicine
20.00 Will en Grace
20.30 tot 21.30 even beetje afwas en schoonmaak
21.30 House
22.30 slaaappppeeeeennnn
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41371696
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

of Liejannuh:

17.00 ER
18.00 Providence
19.00 Strong Medicine
20.00 Will en Grace
20.30 tot 21.30 even beetje afwas en schoonmaak
21.30 House
22.30 slaaappppeeeeennnn
Dat zou ook kunnen! Maar dan zou ik eerder Flying Doctors kijken om 18.00 uur.
Schoonmaken hoef ik niet te doen van mezelf, daarvoor doet mn arm nog te veel pijn.
pi_41371921
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen! Maar dan zou ik eerder Flying Doctors kijken om 18.00 uur.
Schoonmaken hoef ik niet te doen van mezelf, daarvoor doet mn arm nog te veel pijn.
hm... beetje voor je uit staren, douchen, boekje lezen, patiencen, het dieettopic even volgen.
pi_41375140
Ik doe aan CSI NY en dan House MD (we zijn het in ieder geval allemaal eens over House MD )
pi_41376599
18.30-21.30 slapen

was ineens moe met hoofdpijn, en ik heb nog wel uitgeslapen ook

en nu zijn alle leuke dingen op tv afgelopen
pi_41376612
Ik heb "Je bent wat je eet" gekeken en ondertussen touwtje gesprongen en gedanst... je moet toch wat. Had al "gespijbeld" met zwemmen vanmiddag, dus ik vond dat ik toch nog even een halfuurtje moest zweten.

Hoe vinden ze trouwens bij dat programma toch dat soort figuren? Die van vandaag vrat de hele dag door echt zooi, hij kwam zelfs 's nachts z'n bed uit om hele maaltijden te maken. Allemaal vet eten, geen groente, geen fruit, niets waar vezels inzitten, veel vlees en meer vet, zo ranzig! Ik zou zo eten nog geen week uithouden, jekkie.

Om uit te stallen wat hij de afgelopen week had weggevreten hadden ze maar een buurthuis afgehuurd, omdat het eten met geen mogelijkheid op een tafel in zijn huis zou passen. Hij woog 127kg, wat ik eigenlijk reuze mee vind vallen gezien zijn manier van eten, ik had verwacht dat hij wel 't dubbele zou wegen. Je zou haast denken dat ze 't allemaal een beetje overdreven hebben om het programma wat "op te leuken" .
***Levi was here***
pi_41376660
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef octopussy het volgende:
18.30-21.30 slapen

was ineens moe met hoofdpijn, en ik heb nog wel uitgeslapen ook

en nu zijn alle leuke dingen op tv afgelopen
House MD begon om 21:30!! Dat is zo'n beetje het leukste op tv in jaren

Maar eh, hoe gaat het nu met je?
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 22:48:56 #180
43556 miss_dynastie
pi_41376921
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb "Je bent wat je eet" gekeken en ondertussen touwtje gesprongen en gedanst... je moet toch wat. Had al "gespijbeld" met zwemmen vanmiddag, dus ik vond dat ik toch nog even een halfuurtje moest zweten.

Hoe vinden ze trouwens bij dat programma toch dat soort figuren? Die van vandaag vrat de hele dag door echt zooi, hij kwam zelfs 's nachts z'n bed uit om hele maaltijden te maken. Allemaal vet eten, geen groente, geen fruit, niets waar vezels inzitten, veel vlees en meer vet, zo ranzig! Ik zou zo eten nog geen week uithouden, jekkie.

Om uit te stallen wat hij de afgelopen week had weggevreten hadden ze maar een buurthuis afgehuurd, omdat het eten met geen mogelijkheid op een tafel in zijn huis zou passen. Hij woog 127kg, wat ik eigenlijk reuze mee vind vallen gezien zijn manier van eten, ik had verwacht dat hij wel 't dubbele zou wegen. Je zou haast denken dat ze 't allemaal een beetje overdreven hebben om het programma wat "op te leuken" .
Hij is volgens mij wel haar makkelijkste klant ooit. Hij dronk die groentesapjes net zo makkelijk als zijn wodka-jus, vond het eten lekker, etc.
pi_41377212
Zo te horen lustte die man dus gewoon alles
pi_41377313
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

House MD begon om 21:30!! Dat is zo'n beetje het leukste op tv in jaren

Maar eh, hoe gaat het nu met je?
Dat heb ik nog steeds niet gezien. Maar zal het proberen te onthouden voor volgende week.

Tja met mij is het op zich niet onaardig. Ik heb de afgelopen paar weken heel veel info gelezen en vooral ervaringen (WLSinfo forum enzo) en ben er wel uit dat ik geholpen wil worden met WLS.
Denk dat ik voor volgende week even een afspraak ga maken met de huisarts (niet die trut, maar die ene die ik nog niet ken) en het er met haar over hebben.

De persoon die ik graag wil spreken is dr. Schweitzer in Delft, hoop dat ik misschien een doorverwijzing kan krijgen (sorry Isabeau ).
pi_41377544
Jeetje, octo...één van de meest briljante series sinds tijden! Dan maar downloaden (zijn al 3 geweldige afdelingen geweest, vanavond was ook geniaal)
pi_41377717
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen lustte die man dus gewoon alles
Als het maar veel was.
Maar 't hielp wel goed, hij was in 8 weken 25kg afgevallen... gewoon door gezond te eten en iedere dag te wandelen met de hond. Snap je toch niet? Zoveel in zo'n korte tijd...
***Levi was here***
pi_41377759
Mannen... *zucht* Maar door al dat eten had hij natuurlijk een torenhoog metabolisme. (hoe meer je eet, hoe hoger het wordt....hoe minder je eet, hoe lager het wordt)
pi_41386959
Ik ben alweer 1 kilo kwijt! Ik was heel bang om juist een kilo erbij te hebben nadat ik vorig weekend flink aan de steengrill had gezeten, maar nee ik weeg juist 81!!
pi_41387064
Ik heb gisteravond eerst een filmpje gekeken (The Forgotten), en daarna ook nog House MD..
En een klein stukje "je bent wat je eet" gezien..

Vanmorgen mijn weegdag..
En ik ben wel 3 ons afgevallen...
Op zich best goed voor een maand waarin ik weinig gesport heb en niet zo goed gegeten.. Maar ik wil zo graag eens onder die 85 zijn....
pi_41387356
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, octo...één van de meest briljante series sinds tijden! Dan maar downloaden (zijn al 3 geweldige afdelingen geweest, vanavond was ook geniaal)
snif ik heb hem moeten missen, want toen zat ik in de trein richting deventer ach volgende week weer een kans.

trouwens, alles komt toch in drieen he? tenminste ik hoop het wel, na dat ongeluk van me nicht (gaat trouwens super met haar, ze zit al weer en ze praat) en het overlijden van me oom, is het volgende al weer in aantocht. een van de twee van de tweeling van mijn zus is opgenomen in het ziekenhuis. waarschijnlijk heeft hij epileptie en die kleintjes hadden al zoveel problemen, en hooikoorts, en een breuk in het middenrif (beide denken ze trouwens, ze zijn nog te klein om dit te constateren) en dan nu epileptie erbij. zo komen mijn gedachten nooit meer bij dat dieeten, dus ben bang dat ik bij mijn volgende weegmoment weer zwaarder ben geworden.
pi_41387407
Vervelend gothic-blackie, ik hoop voor je dat het meevalt...

Ik zag hier gisteren trouwens een linkje staan naar dat bericht dat jonge meisjes zich zo lelijk voelen, ik kom net de reclamespot van Dove tegen die erbij hoort zeg maar... Mooie reclame...
pi_41387751
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:32 schreef teigan het volgende:
Vervelend gothic-blackie, ik hoop voor je dat het meevalt...

Ik zag hier gisteren trouwens een linkje staan naar dat bericht dat jonge meisjes zich zo lelijk voelen, ik kom net de reclamespot van Dove tegen die erbij hoort zeg maar... Mooie reclame...
Ik heb die reclame nog niet gezien, maar in vind dat Dove sowieso de laatste tijd goed bezig is. Ze gebruiken prachtig mooie stevige vrouwen in hun reclames. Blijkbaar hebben ze ontdekt dat 't in gat in de markt is om zich te richten op de "echte vrouw" ipv te doen alsof iedereen maatje 34 heeft met cup AA.

The Body Shop heeft ook een tijd zo'n campagne gevoerd, met die Barbie in juiste proporties, maar daar hoor je eigenlijk niets meer over.

Deze dus:
***Levi was here***
pi_41387833
Levitation, hier is de reclame terug te vinden die ik bedoel
pi_41387851
Die van BodyShop had ik nog nooit gezien, grappig. Al kan ik me voorstellen dat iemand zich toch liever niet daarmee identificeert. Ik denk dat het veel jonge meisjes ook niet heel erg aanspreekt omdat jonge meisjes toch vaak nog wel redelijk dun en sliertig zijn, weinig heupen hebben e.d.

Ok, in mijn geval ging dat even niet op, maar vooruit =P
Sanity is (not) statistical
pi_41387884
ze pakken het nu bij de bron aan zeg maar...

Want daar begint het, bij die jonge meisjes... Die hebben echt al donders goed door wat "mooi" en "lelijk" is....

Ennuh, ik heb soms echt het idee dat er nu veel meer zwaardere meisjes zijn als eerder... Dus het gaat niet helemaal meer op..
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:24:01 #194
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41388059
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef teigan het volgende:

Want daar begint het, bij die jonge meisjes... Die hebben echt al donders goed door wat "mooi" en "lelijk" is....

Ennuh, ik heb soms echt het idee dat er nu veel meer zwaardere meisjes zijn als eerder... Dus het gaat niet helemaal meer op..
Volgens mij ook hoor als je het zo op straat ziet in mijn tijd was ik vaak de enige
pi_41388187
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef teigan het volgende:

Ik heb inderdaad het idee dat er nu meer dikke kinderen zijn. Voor mijn gevoel was ik een kleine 20 jaar geleden nog een buitenbeentje met mijn bolle lijfie... nu zie je zoveel van die meisjes... misschien maakt dat 't eigenlijk wel makkelijker voor die kinderen. Ik had verder geen "dikke" kinderen in mijn klas -zover ik mij herinner- en dat gaf mij als kind toch wel het gevoel dat ik "vreemd" was.

Daarbij kwam dat ik op een ultra-witte school zat en ik lang de donkerste van de klas ben geweest (lees: enige die niet blond was)... pas later kwam er een "neger" bij en nog een jaar later een meisje dat -net als ik- een NL moeder had maar een donkere vader (donkerder dan mijn vader). Heb pas jaren later begrepen hoe ongelofelijk wit mijn school eigenlijk was.
***Levi was here***
pi_41388221
Op mijn basisschool zat uiteindelijk 1 negroïde jongetje, van een donkere moeder en een blanke vader..

Voor de rest alleen maar blanke kindertjes hoor.. MAarja, ik kwam ook uit een gat, dat wil je niet weten..
pi_41388402
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef teigan het volgende:
Op mijn basisschool zat uiteindelijk 1 negroïde jongetje, van een donkere moeder en een blanke vader..

Voor de rest alleen maar blanke kindertjes hoor.. Maarja, ik kwam ook uit een gat, dat wil je niet weten..
Ik zat op een christelijke basisschool in Zoetermeer. Ik woonde in een buurt met voornamelijk laagbouw, een stukje verderop was een buurt met flats, op de basisscholen in die buurt was toen al 30 of 40% van de kinderen "zwart". Ik geloof dat die school waar ik op zat nogsteeds betrekkelijk wit is, zal er ook wel mee te maken hebben dat het bijzonder onderwijs is. De kinderen van mijn broer zitten er nu op.
***Levi was here***
pi_41388426
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Levitation, hier is de reclame terug te vinden die ik bedoel
Ik geloof dat die ook op de Belgische televisie gelopen heeft... het blijft natuurlijk reclame, maar ik vind hem zo ongeveer tienduizend keer leuker dan die poster van Milner "Geniet van minder vet" met de twee bollen kaas die de hyperslanke vrouw met de grote (nep?)borsten nog slanker laat lijken. Dat vind ik echt niks...
pi_41388446
Ik vond hem heel mooi, vooral ook vanwege het liedje erbij, het had echt wat...

Levitation, ik kwam uit een dorp met 1500 inwoners, waar echt maar heel weinig niet Nederlanders waren...(of je moet Urkers meetellen..)
pi_41388734
Zucht, ik zit al een tijd met het volgende:
[klaagmodus]
Ik heb al zoveel gelijnd en gesport in mijn leven dat ik er helemaal niet meer in geloof dat lijnen of mijn voeding aanpassen op langer termijn gaat werken. Zoals ik de toekomst nu zie, zal ik mijn hele leven moeten lijnen en als een gek moeten sporten om niet moddervet te worden. En die angst achtervolgt me echt, ik ben zo ontzettend bang dat ik de controle (weer) verlies en uiteindelijk 180kg weeg en zwaar gehandicapt ben.

Probleem is dat ik nu te "slank" ben om hulp te krijgen... blijkbaar moet je wachten tot het écht mis gaat voor je hulp krijgt. Weet soms echt niet wat ik moet doen. Ik vind de manier waarop ik nu moet leven om een paar kilo kwijt te raken onevenredig zwaar. Ook omdat mijn weerstand erg slecht is en ik vaak ziek of geblesseerd ben. Zodra ik even "ontspan" kom ik aan... om gek van te worden. Ik wou dat ik iets kon doen om mijn verbranding op te krikken, maar ik vrees dat al die jaren van lijnen de boel grondig verpest hebben. Ik heb gewoon de tijd en energie niet om meer te sporten dan ik nu doe en ik val maar amper af.
[/klaagmodus]

Maarja, het is gewoon de realiteit, dus vanmiddag maar weer naar de sportschool om een uurtje flink te zweten.
***Levi was here***
pi_41388874
Levitation, er is vast wel ergens een plek waar je hulp kan krijgen, ik ken je angst wel, ik heb er ook een tijd mee rondgelopen.. Als ik de 100 kilo had gehaald, dan was het bij mij ws. ook helemaal mis geweest, voor mijng evoel maakte het dan toch niet meer uit..

Misschien dat je huisarts je nog een goede tip kan geven over waar je terecht kan?

Ennuh, klagen moet af en toe kunnen hoor, daarvoor is de dieetclub er toch ook?

Sport ze vanmiddag!! Ik ga vanavond hopelijk nog even skaten, en vandaag maar eens zoeken of de katten mijn 12badenkaart voor het zwembad hebben verstopt...

*knuffel* voor Levitation
pi_41390930
Gister een goede dag gehad.
Ook deze ochtend is weer goed begonnen. Vanavond feestje. Moet dus uitkjijken hier.
Ik drink geen alcohol omdat ik met een ontstoken evenwichtsorgaan zit momenteel. Dus dat scheelt een hoop.
En de tussendoortjes, moet ik dan ook maar lekker laten staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')