Meer eten! Echt meer eten! Dit dieet is dan gewoon te weinig voor jou gezien je werk etc.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef AnnaStesia het volgende:
*verhaal*
Hier ook,ben ziek geweest en nu ga ik weer een weekje bij iemand anders in huis om op de hond te passen als hun op vakantie zijn.We hebben voor heel de week boodschappen voor je in huis gehaald... Ga zo goed mogenlijk m'n best doen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik SaS wat af de laatste dagen.
Niet spectaculair?! Da's ruim een halve kilo per week, de beste manier om blijvend gewicht te verliezen. Da's hardstikke spectaculair!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohlala, vanochtend gewogen en ik ben nu in 10 weken totaal 6 kg kwijt! Niet spectaculair, maar wél geleidelijk.
Ik ga er bijna van blozenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet spectaculair?! Da's ruim een halve kilo per week, de beste manier om blijvend gewicht te verliezen. Da's hardstikke spectaculair!![]()
niemand? heeeeellllluuuuuuuuuuooooppppquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef nelisb het volgende:
ff een vraagje.
morgen(zaterdag week 5) staat er een uitsmijter op het menu.
is dit 1 ei? beetje kaas en 1 plak ham?
week 7 heeft ook een uitsmijter op het menu,maar daar staat bij , 2 volkoren broodjes,2eieren en 2 plakjes rosbief.
mag ik nu morgen 2 eieren,2broodjes en kaas en ham? of echt 1 ei met ham en kaas
thanx voor de hulp weer
Volgens Sonja herself:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
niemand? heeeeellllluuuuuuuuuuoooopppp
Stond ergens op een ander forum.quote:Een uitsmijter bestaat uit 2 eieren en 2 volkorenboterhammen. Je mag hierbij ook 30+ kaas en achterham gebruiken.
Wat zijn je hobbies?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef tickle het volgende:
Hallo lezers,
Ik ben een man van 43 en sinds maandag begonnen met SB samen met mijn vrouw.
Ik woog maandag 113 kg en vanmorgen(zaterdag) 108 kilo.
Is dat niet een beetje teveel voor 5 dagen want mijn vrouw is maar 2,5 kg afgevallen.
Heb mij overigens redelijk goed aan het menu gehouden.
Heb het wel een beetje koud savonds maar het is goed te doen.
Iemand ervaring met snel afvallen en is dat niet ongezond?
bvd
Je stelde je zo netjes voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef tickle het volgende:
Lezen, fietsen, werken en zo. Hoezoo?
volgens mij vallen mannen over het algemeen iets sneller af dan vrouwen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef tickle het volgende:
Hallo lezers,
Ik ben een man van 43 en sinds maandag begonnen met SB samen met mijn vrouw.
Ik woog maandag 113 kg en vanmorgen(zaterdag) 108 kilo.
Is dat niet een beetje teveel voor 5 dagen want mijn vrouw is maar 2,5 kg afgevallen.
Heb mij overigens redelijk goed aan het menu gehouden.
Heb het wel een beetje koud savonds maar het is goed te doen.
Iemand ervaring met snel afvallen en is dat niet ongezond?
bvd
thanx!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stond ergens op een ander forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |