Mijn idee van een persoonlijke hel is juist hele dagen lang U2 en Oasis te moeten aanhoren, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef Desensitized het volgende:
@Grobbel, vind ik wel, maar ik veroordeel het niet. Voor mijn part draai jij hele dagen U2 en Oasis, zal mij een worst wezen. Geef alleen mijn mening
You're kidding right?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Vergeef mij.
Maar om Blink te beoordelen als puberaal enzo vond ik ook wat ver gaan. Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweestDus waren misschien wel net zo invloed rijk als een U2 ofzo.
Welke bands hebben ze dan geinspireerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef Desensitized het volgende:
Nee man. Men staat er alleen niet bij stil om het meteen afgedaan word als saaie simpele puberale punk.
Daar zou ik niet rouwig om geweest zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweest
Sum41.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Welke bands hebben ze dan geinspireerd?
Welnee, maar ik chargeer graag. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je baseert je mening dus op 1 nummer...![]()
Lijkt me sterk aangezien ze op dezelfde moment in de spotlights kwamen.quote:
en Sum41 muzikaal een stuk meer in zijn mars heeft dan Blink.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze op dezelfde moment in de spotlights kwamen.![]()
Dat zeker, hoewel ik Sum41 ook niet echt geweldig vind.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en Sum41 muzikaal een stuk meer in zijn mars heeft dan Blink.
(alhoewel ze dat niet vaak laten merken...)
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef Desensitized het volgende:
Vergeef mij.
Maar om Blink te beoordelen als puberaal enzo vond ik ook wat ver gaan. Zonder Blink waren er heel veel punkbands niet geweestDus waren misschien wel net zo invloed rijk als een U2 ofzo.
Eens, vooral 'Like A Song' op War vind ik!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
![]()
Och die term zou ik ook voor Oasis willen gebruiken.
U2 is trouwens ook gewoon als punkbandje begonnen en heeft op zn eerste 3 albums toch n vrij fel punkkarakter, hoewel t daar al lang en breed geen punk meer is.
Ole, weer eens echt uitlegquote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen Costello en U2 vandaag. Dus:
Blink 182 8 (-3) Geintje zeker?
Elvis Costello 46
Frank Zappa 41 (+1) Door niemand werd jazz, de avant-gardistische traditie, humor en intellectualisme zo briljant gecombineerd als door Zappa.
Golden Earring 21
James Brown 32 (+2) Fenomenale stageact. Een inspiratiebron voor zo'n beetje alle zwarte artiesten na hem. Ook op sociaal-politiek gebied van groot belang. The Godfather of Soul is absoluut HoF-waardig.
Janis Joplin 23
Jeff Buckley 56
Kraftwerk 13 (+3) Ik blijf ze steunen. Verdienen tussen al dat rockgeweld een plek in de HoF.
Manic Street Preachers 38
Oasis 28 (-2) Omdat ze alles deden (wat erg, ik spreek onbewust al in de o.v.t.) wat al lang daarvoor beter was gedaan. Hup, de neusjes op de spiegel en bekkies dicht!
The Doors 30
The Rolling Stones 39 (-1) Voor het worden van een parodie op een rockband.
Nick Cave & The Bad Seeds 30
U2 39
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |