Nee!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Doe s niet zo koppig Shirley. Jij mag 101.
Dit topic was eerder en de TT heeft meer relevantie met BB.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
wtf, welk topic nu?
neu. Dan krijgen anderen een kans om wat te vertellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Wishjuh het volgende:
Echt goed gewoon.. die zusjes hebben ook altijd wel wat te vertellen... als die er niet waren was et een stuk saaier geweest!
Nee, iets meemaken is iets anders dan iets leren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef avonne het volgende:
Nog iets over de zusjes.
Gezien het grote aantal verhalen dat ze vertellen moeten ze wel een ijzersterk geheugen hebben.
Dat is toch eigenlijk tegenstrijdig met dom zijn?
Zo kan je er ook tegenaan kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
neu. Dan krijgen anderen een kans om wat te vertellen![]()
Even voor alle dudelijkheid:quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Monqique noemt een lul een 'piep'... Ze schrok van de erectie.
Die meiden zijn niet echt. Die spelen een rol, dat kan niet anders.
Dit is niet te spelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Monqique noemt een lul een 'piep'... Ze schrok van de erectie.
Die meiden zijn niet echt. Die spelen een rol, dat kan niet anders.
Dat doet hij al vanaf dag 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
Etienne "zouden ze nou, als ze sex hebben, ook hun mond houden? Ik kan me er niks bij voorstellen"
OMG... Etienne probeert zich sex met de zusjes voor te stellen![]()
Weet ik, maar ik hoor alleen de streams. Ik heb verder dit topic van fok in beeld, dus moet het een beetje doen op gehoor. Gaat soms niet helemaal goed, maar... what's in a namequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef natronic het volgende:
[..]
Even voor alle dudelijkheid:
Sabrina is die ene met het Argentina truitje aan en Monique die ene die naast Tijn zit
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hoor alleen de streams. Ik heb verder dit topic van fok in beeld, dus moet het een beetje doen op gehoor. Gaat soms niet helemaal goed, maar... what's in a name
Yoh, Stereoquote:
Damn, ik moet ook zo. Vakantie zit erop, dus morgen weer om half 7 uit bedquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
Ik ben dat gebabbel zat. Ik ga slapen. Welterusten
En terechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Wishjuh het volgende:
elke keer als E10 iets zegt... reageert er niemand op... en gaat Sabrina weer verder met praten
omg, wat een geweldige verhalen hebben ze, wat hebben ze een hoop leuke dingen meegemaakt, echt úren kunnen ze blijven vertellen over hun eigen leven.quote:
Hier beginnen de colleges morgen ook weer. Om 1 uur smiddags pas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, ik moet ook zo. Vakantie zit erop, dus morgen weer om half 7 uit bed![]()
Die laatste smiley is zó gepastquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend leuk verhaal over geld stelen om een hamburger voor een vriendje te kunnen kopen en achteraf bleek dat ze het gekregen hadden kunnen hebben.
HET BLEEK DUS ACHTERAF HELEMAAL NIET NODIG WHAHAHHAHAHAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ruil niet met je, want colleges lijkt me helemaal niets...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier beginnen de colleges morgen ook weer. Om 1 uur smiddags pas.
nu heeft ze ook niet erg veel aanquote:
Ja en ik kan hier ook uren naar blijven luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
omg, wat een geweldige verhalen hebben ze, wat hebben ze een hoop leuke dingen meegemaakt, echt úren kunnen ze blijven vertellen over hun eigen leven.![]()
Colleges zijn kut. Studeren is heerlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ruil niet met je, want colleges lijkt me helemaal niets...![]()
Ik hou het maar op bestuderen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Colleges zijn kut. Studeren is heerlijk.
Dank dank. Heb zelf een Fakkelteit shirt en het Kubus shirt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef Suikeroom het volgende:
arneaux dope avatar trouwens heb nu dezelfde shirt aan![]()
oeh Egbert met zn openbaring![]()
al een uurtje of 2quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Marcia eigenlijk? Al in bed?
Duh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Marcia eigenlijk? Al in bed?
Volgens mij zijn we burenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
ik zit te denken of ik nu naar het gesprek moet luisteren naar het gesprek dat totaal is overgenomen door janine...of me buren!!
viespeuk...kan het wat zachter danquote:
Ik woon eronderquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
viespeuk...kan het wat zachter dan![]()
![]()
![]()
ssst, laten we hem vooral niet wakker maken danquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:20 schreef puntoortje het volgende:
volgens mij ligt E10 bijna te slapen
..hahaha ik ook....hahah ...zit je toch niet stiekum in mijn huisjequote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
.
[..]
..hahaha ik ook....hahah ...zit je toch niet stiekum in mijn huisje
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
quote]Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef HermelienGriffel1968 het volgende:
Het gesprek in de keuken gaat over de live-uitzending, en dat Egbert er dan misschien uitgaat. Hij zegt dat, als dat gebeurt, hij dan het Ned. publiek gaat bedanken. Volgens de zusjes moet hij het publiek niet bedanken dan, maar het publiek z'n blote anus laten zien...
hij is an het bedenken aan wie hij zijn helft zou gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:28 schreef Felixje het volgende:
Lijkt wel of Engbert bij de foto's al vast afscheid neemt van BB6 (stream 1)
...nou heeft hij het weer over die 3 wekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:13 schreef puntoortje het volgende:
over dat nomineren...ik dacht vanmiddag een deel van een gesprek op te vangen tussen egbert en nog iemand... iets van dat hij blij was dat ze niet hoefde te nomineren want dan kon hij er nog wel een week of 2-3 inblijven..daarom baalde hij van de telefoon boodschap...dat begreep ik iig is er verder nog iemand die zoiets heeft gehoord???
Volgens mij wil Egbert er gewoon uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:28 schreef Felixje het volgende:
Lijkt wel of Engbert bij de foto's al vast afscheid neemt van BB6 (stream 1)
Hij twijfelt of hij het aan zijn dochter zou geven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij is an het bedenken aan wie hij zijn helft zou geven
ik heb helaas de uitzending gemist op tv maar het lijkt me sterk dat we het allemaal met zijn wat was het 8ten het verkeerd gehoord hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:30 schreef Felixje het volgende:
Coraatje we hadden het niet verkeerd gehoord he zoals wij het gehoord hadden (e10) ws andere stream . Talpa zond uit wat ik hoorde alleen geluid e10 was veel harder en geluid Hilde was veel zachter.
dar dacht ik ook wel aan ,maar het zullen eerder oplaadbare batterijen zijn denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:32 schreef Felixje het volgende:
Je zou bijna denken dat Talpa een contract heeft met wegwerpbatterijen goedkoopste soort.
(alle bewoners moeten batterijen wisselen)
Wat had je gehoord dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:30 schreef Felixje het volgende:
Coraatje we hadden het niet verkeerd gehoord he zoals wij het gehoord hadden (e10) ws andere stream . Talpa zond uit wat ik hoorde alleen geluid e10 was veel harder en geluid Hilde was veel zachter.
Zoals we het die nog hebben opgetekend, en niet later de vertaling van het filmpje van jou.. hoe het precies in elkaar heeft gestoken weet ik ook niet.. maar ach het is nu al lang achter de rug dus lamaarquote:
We vragen ons nog steeds af wat dan wel zijn sterkste eigenschap is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
making conversation is bepaald niet Jeroens sterkste eigenschap.
Er is ook een soort monoloog van Egbert bezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Zijn de streams interessant genoeg om te gaan bekijken? Ik denk dat ik me alleen maar ga ergeren aan zusjes die E10 lopen op te geilen...
Het verwijderen van een kapsel waarvoor iemand heel veel moeite heeft gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We vragen ons nog steeds af wat dan wel zijn sterkste eigenschap is.
Idd, als hij nu vooraf al zo bang voor die telefoon was, blijf er vanaf dan. Hopelijk vliegt hij eruit.quote:
Voetballen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen idee... ze fluisteren nu allemaal (zusjes rick en E10) en ze hebben domme lol. Niet echt interresant denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het stukje nadat het geluid weer terug was had ik niet gehoord, bedoel je dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:38 schreef Felixje het volgende:
[..]
Zoals we het die nog hebben opgetekend, en niet later de vertaling van het filmpje van jou.. hoe het precies in elkaar heeft gestoken weet ik ook niet.. maar ach het is nu al lang achter de rug dus lamaar![]()
Toch maar aan gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Er is ook een soort monoloog van Egbert bezig
Helemaal mee eens. Blijf met je poten van die foon af, maar hij was er als de kippen bij. Marcia zal zeker los komen zonder die zeikerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Idd, als hij nu vooraf al zo bang voor die telefoon was, blijf er vanaf dan. Hopelijk vliegt hij eruit.
Nee he, dat zal toch niet, zo zielig is hij toch niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat tegen de internetkijkers (ons) denk ik wat zeggen.
Zouden die ook mogen stemmen. Die willen Egbert er natuurlijk zo lang mogelijk inhouden, anders zitten hun weer met hem opgescheept.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tja, relativeren is er op zo`n moment niet meer diep.
Er klinken enkele diepe zuchten.
Ja Egbert, de wereld van die jongeren in die justitiële instelling waar je werkt, stort ook ff in, als ze horen wat hun straf is.
Ik betwijfel het, hij gaat gewoon zielig zitten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat tegen de internetkijkers (ons) denk ik wat zeggen.
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisjequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Etiene en Blond Zusje komen bij hem zitten.
Ze maakt zich in ieder geval totaal geen zorgen dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisje![]()
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 doet iets voor een ander!
hij is al behoorlijk afgericht door de damesquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Felixje het volgende:
[..]
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?
nee sabinequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Dit zusje is toch Monique
Anders mot ik de streams ff veranderen
sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
Sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Felixje het volgende:
Ik hoop dat E10 en Sabrina Egbert in het zwembad gooien!
Dat weet Isabeau wel, iets neuro linquistisch ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
hoe komen ze erbij dat dat kampertje zo wijs is? hij lult alleen maar cliche zinnetjes?
ik wilde net zeggen dat mskertje (die oogkleppen ) heeft ze helemaal niet nodig met het slapen ,ze heeft al eigen oogkleppen opquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Isabeau het volgende:
Sabrina denkt dat Etiene thuis overkomt als een grappige en leuke jongen.
Ga maar gewoon, tis totaal niet interessantquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gawd, ik moet naar bed, al dat BB is niet goed voor me
het loopt me nu dun door de broekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG
Etiënne: Ik kan me geen betere moeder voorstellen voor jou dochtertje
ik vind dat niet per definitie slecht,ik denk dat dat per ouder anders isquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Geen betere moeder wensen. Mwah, een moeder die een halfjaar in een tvprogramma zit, ik weet het niet hoor?
Hij had toch echt eerdere edities vn BB gevolgd. Toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
Egbert is weer eens 100 % overtuigd dat BB iedereen neerzet zoals ze zijn. Zowel positief als negatief.
Jij lijkt qua gezicht enorm op Marliesquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat mskertje (die oogkleppen ) heeft ze helemaal niet nodig met het slapen ,ze heeft al eigen oogkleppen op
Inderdaad. Als thuis alles goed is geregeld dan hoeft het geen enkel probleem te zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Coraatje het volgende:
ik vind dat niet per definitie slacht,ik denk dat dat per ouder anders is
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ze is bang dat er een hand uit het batterijenvakje komt. Zou wel een goeie zijn
heeft dat iets met bb te maken ,moet ik dat trouwens als een compliment opvatten of juist negatief?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij lijkt qua gezicht enorm op Marlies
Marlies is een bewoner van dit huis, enne ik weet niet wat jij van Marlies vindt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft dat iets met bb te maken ,moet ik dat trouwens als een compliment opvatten of juist negatief?
Ja, dat had ik ook begrepen idd. Ik vind hem achterbaks en berekenend. Marcia is veel beter af zonder hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had toch echt eerdere edities vn BB gevolgd. Toch?
dat is denk net als voorgaande bb's dat je van te voren moet vertellen of je slecht nieuws van het thuisfront wil horen of nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Slecht weet ik niet. Maar stel dat er iets is, er is geen enkele communicatie mogelijk met je moeder.
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen als er een dierbaar iemand van een van de bewoners zou overlijden?
Natuurlijk zal dat in overeenstemming met de familie verteld worden. Toen Roel's ouders in het ziekenhuis lagen vorig jaar werd er ook niks gezegd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Slecht weet ik niet. Maar stel dat er iets is, er is geen enkele communicatie mogelijk met je moeder.
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen als er een dierbaar iemand van een van de bewoners zou overlijden?
Tsja, dat viel te verwachten. Egbert die steeds zichzelf een tikkeltje omlaag haalt en dan een Bewoner die dan roept dat dat helemáál niet waar is want... *veer in reet-praat*quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef Felixje het volgende:
Dit wordt een repeterend gesprek van aandacht bevestiging vragende Egbert, en mensen die em alsmaar zijn Ego strelen (:
Sabrina vertelt van allesquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:13 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 heeft weinig inbreng..
oke oke wat vind ik van marlies dat is een moeilijke, kwa karakter vind ik haar drie keer niks,maar dat is denk niet de kant die je bedoeld,ze kan soms wel leuk zijn ,maar vind haar zeker niet de mooiste vrouw in het huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marlies is een bewoner van dit huis, enne ik weet niet wat jij van Marlies vindt?
Die zit zich er gewoon aan te ergeren dat 'zijn' sabrina zo bij Egbert zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:13 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 heeft weinig inbreng..
Dat was ik die je vroegquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben laatst in Amsterdam ook gevraagd
Voor de daklozenkrant, maar toch
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had niet anders verwacht van die tomyquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke oke wat vind ik van marlies dat is een moeilijke, kwa karakter vind ik haar drie keer niks,maar dat is denk niet de kant die je bedoeld,ze kan soms wel leuk zijn ,maar vind haar zeker niet de mooiste vrouw in het huis
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik observeer, conclusies mogen anderen eraan bindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van die tomy
Volgens mij ben je in het echt wel leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
zoal ik haar zie hier was ze bij iedereen aan het polsen over wie wie genomineerd had,als ze het aan haar vroegen bleef ze een beetje vaag,en ze kletst met alle winden mee bij ieder gropeje waar ze gaat zitten is het ,ow jaa,of ow neequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis met Marlies' haar karakter dan, Coraatje?
Ze is zeker aardig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:18 schreef Yolande het volgende:
Ben ik nou de enige die op dit moment blond zusje lief vind, dat ze Egbert een beetje afleiding bezorgt ?
Misschien heeft ze haar plekje nog niet echt gevonden en is ze nog aan het peilen of zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Coraatje het volgende:
zoal ik haar zie hier was ze bij iedereen aan het polsen over wie wie genomineerd had,als ze het aan haar vroegen bleef ze een beetje vaag,en ze kletst met alle winden mee bij ieder gropeje waar ze gaat zitten is het ,ow jaa,of ow nee
Marlies is engquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zoal ik haar zie hier was ze bij iedereen aan het polsen over wie wie genomineerd had,als ze het aan haar vroegen bleef ze een beetje vaag,en ze kletst met alle winden mee bij ieder gropeje waar ze gaat zitten is het ,ow jaa,of ow nee
Hij heeft al eerder met wat verwijten richting zijn vader gestrooid...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft nu een heel andere band met zijn vader dan thuis.
Als ik jou op mijn schouders neem zijn we even lang als Marlies!quote:
Ze klinkt nu inderdaad minder dom, heel vreemd, het kan natuurlijk ook aan het gesprek liggen, of dat haar zusje er niet bij is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is zeker aardig.
En ook minder dom dan ze in eerste instantie overkomt.
Alleen die manier van praten, en dat ze zoveel aan het woord is, vind ik storend.
dat zou ook kunnen ,maar tot nu toe is dat een trekje die ik niet leuk vindquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar plekje nog niet echt gevonden en is ze nog aan het peilen of zo.
Ik heb het ook niet zo op die terroristenquote:
Hee, da's Yolandequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ze klinkt nu inderdaad minder dom, heel vreemd, het kan natuurlijk ook aan het gesprek liggen, of dat haar zusje er niet bij is.
Dan kan ik haar vol op de bek pakken, aangezien het een vent isquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik jou op mijn schouders neem zijn we even lang als Marlies!
Die zit al met een hersenkwab thuis natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:24 schreef Felixje het volgende:
E10 stort zijn hart uit over zijn vader en moeder.. Sabrina zit klosje te breien.. egbert zegt alleen maar Ja jaa ja jaja .. .. ja.
Dan lik ik staand haar navel, goed?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan kan ik haar vol op de bek pakken, aangezien het een vent is![]()
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, da's Yolande
Monique is wel erg beschermend tov Sabrina.
Yep. Ik heb er ook drie. Herken ook wel het een en ander.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaarbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.
sabje mag blij zijn dat ik haar broer niet benquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaarbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.
Whatever rocks your world, babequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan lik ik staand haar navel, goed?
Nog ff en hij nomineerd hemquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
die jongen is echt verkeerd bezig , zo zn ouwe heer afbranden
Mon mag er dan ook wel uit nu, dat gestalk op haar zus. Sabrina is wel lief.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Felixje het volgende:
Sabrina komt nu al zeker 20 minuten niet echt dom over.. haar stem klinkt anders ook! MAAR : Monique is er bij gaan zitten en daar gaat het stemmetje weer omhoog en komt de dommigheid weer terug (:
Kan 2 dingen betekenen: of ze speelt toneel voor BB , of ze komt weer in haar rol van klein jong zusje, wat ze al haar hele leven thuis speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Felixje het volgende:
Sabrina komt nu al zeker 20 minuten niet echt dom over.. haar stem klinkt anders ook! MAAR : Monique is er bij gaan zitten en daar gaat het stemmetje weer omhoog en komt de dommigheid weer terug (:
wat ik ne nou afvraag; e10 zegt steeds sabje is mijn maatje maar is het ook andersom? volgens mij is de steun en tvl van sabje haar zus moniekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina en Monique hebben nu echt op een fijne manier steun aan elkaar.
Lijkt me lachenquote:
Ik denk optie 2.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan 2 dingen betekenen: of ze speelt toneel voor BB , of ze komt weer in haar rol van klein jong zusje, wat ze al haar hele leven thuis speelt.
Ik kijk naar het aantal frons-rimpels. Sabrina heeft die nauwelijks, Monique veel meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn eruit :
Hoe de zusjes uit elkaar te houden
Monique heeft als stopwoordje : Zeg maar.
Sabrina heeft de rollende rrrrrr en is blonderrrrrrr.
Knap dat jij dat ervan kon makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |